Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 3Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
Autor Sõnum
Siim Ära
Kala hakkab mädanema peast!

Postitusi: 1,044
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #74
RE: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
(20.06.2010 20:12)6631 Kirjutas:  
(19.06.2010 10:58)Siim Kirjutas:  Praegu on TAK-i miinuseks juhtkond, kellest algabki asi (ehk kala hakkab mädanema peast)...oleks vaja teotahtelisemaid kodanikke sinna vaja, kes ei ole pukis lihtsalt ära elamiseks. Kui oleks parem juhtkond, siis võib-olla polekski asi ehk niihull. Kindlasti oma osa on ka sellel, mis värvi on linnavalitsus.
Loen seda eest tahapoole ja tagant ettepoole, loen mitu korda, aga ikka ei saa aru, milles see juhtkonna miinus seisab. Mida nad valesti on teinud? Mida võiks või saaks parem juhtkond paremini teha? Kas kuskil Eestis on paremaid näiteid? MRP liinidel? Tartus? Pärnus?

Teist värvi linnavalitsuse tegusid me nägime 2000. aastal Mõisa ja Vilba ajal. Ja nüüd on Taavi Rõivas sarnase jutuga taas platsis. Vihma käest räästa alla...
Juhtkonnas paraku puudub vähim motivatsioon tegudeks või seda ei näidata välja.

Tallinlane on harjunud, et bussijuht (mitte kõik aga siiski piisav enamus) on nii ülbe suhtumisega, et ei tee esiust lahti ka suvel. Seda nägin alles hiljuti peale 21t soojal suveõhtul, kui siseneda soovis noor neiu...kas reaalne oht ning kartus nii suur?! Või siis lihtsalt elatakse välja oma väikest egot või mõni muu põhjus, mida nooremate kaasfoorumlaste ees ei hakkaks arutlemaBig Grin

Tallinnlane ei oskagi paremat tahta ning on vaikselt leppinud olukorraga või näiteks nagu üks "tark" kaasfoorumlane väitis järsku, et kui tuleks SEBE siis muutuks asi halvemaks...vaevalt seda juhtuks. Konkreetne olukord näitas väga ilusti, kui suuresti on inimesel silmaklapid peas ning ei suudeta mõelda avaralt s.t lugeda ajakirjandust ning vaadata neid regioone näiteks kus SEBE on läinud avaliku teenindamise lepingu alusel reisijaid teenindama. Näiteks Võru Autobaasi omandades paranesid juhtide palgad, töötingimused ning samuti ka teeninduse kvaliteet või näiteks Ida-Virumaa.

Tallinnas võiks vabalt teha avaliku liinikonkursi ligi 10-15 aasta peale (bussidesse investeerimine ennekõike)m sest kindlasti on vähemalt üks vedaja, kes suudaks pakkuda paremat teenindust (piisava ajavaruga muidugi). Samamoodi eksole ka TAK-is ka inimesi, kes teevad oma tööd südamega ning nemad leiaksid kindlasti töö ka uues ettevõttes.

Kui muud ei suudeta teha siis oleks aeg selle sovieetliku nime vahetuseks...samasugune "pärandi" edasikandja on ka Haapsalu Autobaas...peab tõdema ka, et üsna perspektiivitu ettevõte.

Argumentide kohta ütleksin klassikuid tsiteerides, et eelkõneleja teab mis räägib!
(selle postituse viimane muutmine: 20.06.2010 21:25 Siim.)
20.06.2010 21:24
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Sõnumeid selles teemas
RE: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond) - Edelareisija - 27.03.2009, 18:56
RE: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond) - Siim - 20.06.2010 21:24

Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog