Georg
Vale inimene
Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Ikarus
(21.02.2013 10:09)Regardman Kirjutas: Teinekord peab vist pildile alla lisama, et tak35744 - ei ole kopeerimiseks.
Nagu oleks see teda varem takistanud?
|
|
21.02.2013 15:34 |
|
6631
bussiinfo
Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Ikarus
(19.02.2013 23:22)lauri3885 Kirjutas: Kas on teada milline Ikarus oli 1.vko omadest viimane mis maha kanti kui mitte arvestada praegust 1036-te?
Liinil sõitvatest bussidest läksid maha jaanuaris 2003 1055, okt. 2002 1065, okt. 2001 1061 ja teised veel varem.
(20.02.2013 17:01)Regardman Kirjutas: http://foto.terpe.lt/inkelti/20130101/i17_31%20-.jpg
Pilt Klaipedast. Kas Tallinna Autoremonditehases käinud bussid?
Tundub küll sedasi!
(21.02.2013 02:14)Mister X Kirjutas: aga jahuks veidi TAK-i sööklabusside kohta. Mitteteadliku kodanikuna lähtun Marleni raamatus toodud infost, "..et tagada bussijuhtidele soe toit, kohandati viis Ikarus-260 bussi liikuvateks einelaudadeks, mis töötasid kahes vahetuses."
Kas sööklabusside süsteem eksisteeris ka 260-te eelsel ajastul? Isendi 952TAK näol on vist tegemist omataoliste viimase esindajaga. Milline oli selle bussi varasem ajalugu ja millal sai punkti teenistus ka sööklabussina?
Esimene sööklabuss pandi käima kevadel 1970, selleks sai 1966. aasta Ik-620 numbriga 411. Sööklabussina sai ta numbriks 845, hiljem M-45 ja uues süsteemis 2945. Praegu ei ole aega otsida, aga vist oli veel sööklaid Ik-620 ja -556 ka.
2952 oli (vähemalt ametlikult) endine 5006, 2224 ЕАП, 1986. aasta buss. Ümberehitus toimus 1990. aasta paiku, täpset dokumenti pole ette juhtunud.
(selle postituse viimane muutmine: 21.02.2013 22:16 6631.)
|
|
21.02.2013 22:04 |
|
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Ikarus
1. kolonnis sõitis 2003. a veebruari seisuga veel 1042, 1870; 2. kolonnis kuni aprillini 2239 (edasi müük), maini 2892 ja Lasnamäel 3874.
|
|
21.02.2013 22:32 |
|
Mister X
Mobilis in mobili
Postitusi: 445
Liitunud: Dec.2008
|
RE: Ikarus
Küsimusi tuleb nagu külluse sarvest. Teatavasti süttis 95. aasta mais Poolamaal Wroclawist paarikümne kilomeetri kaugusel metsa vahel AS Tarbusi Ikarus 250, mis vedas AS Favora vahendusel Ülenurme gümnaasiumi lastekoori Tšehhi. Reisijad ja kaks bussijuhti õnnekombel kannatada ei saanud, kuid tõsiseid kahjustusi sai bussi salong. Sõidukõlbmatuks põlenud Ikarus 250 näol oli väidetavalt tegemist Tartu kõige uuema bussiga. Kas keegi kaaskodanikest on näinud antud isendist ka mingisugust pilti (mulle pole see siiani silma hakanud)?
|
|
23.02.2013 18:21 |
|
mustninja
enemigo del mundo
Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Ikarus
(23.02.2013 18:21)Mister X Kirjutas: Küsimusi tuleb nagu külluse sarvest. Teatavasti süttis 95. aasta mais Poolamaal Wroclawist paarikümne kilomeetri kaugusel metsa vahel AS Tarbusi Ikarus 250, mis vedas AS Favora vahendusel Ülenurme gümnaasiumi lastekoori Tšehhi. Reisijad ja kaks bussijuhti õnnekombel kannatada ei saanud, kuid tõsiseid kahjustusi sai bussi salong. Sõidukõlbmatuks põlenud Ikarus 250 näol oli väidetavalt tegemist Tartu kõige uuema bussiga. Kas keegi kaaskodanikest on näinud antud isendist ka mingisugust pilti (mulle pole see siiani silma hakanud)?
Pilti ei ole, aga ajaloo kohta leidsin. Buss oli endine Tartu ATP 979, 3580EAC, Tarbusi ajal sai uueks numbriks 652ABK.
|
|
24.02.2013 01:04 |
|
tak3574
Bussi- ja mossefänn
Postitusi: 483
Liitunud: Apr.2010
|
RE: Ikarus
Oskab keegi öelda midagi Mootori 3020 kohta?
Mosse on parim!Tunnen kaasa neile kes sõidavad BMW-ga,Mercedesega,.........
Kummastavalt kummaline kummist kummikutes kummitus kummitas ummikus kummuli kummutis
"Igal eestlasel pidi olema kodustatud soomlane...," sest ilma tutvusteta üle lahe paremat kraami saada ei olnud võimalik.
|
|
25.02.2013 10:09 |
|
6631
bussiinfo
Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Ikarus
(25.02.2013 10:09)tak3574 Kirjutas: Oskab keegi öelda midagi Mootori 3020 kohta?
6721 EAO oli number. Tuli kevadel 1985. Muru ja Riismaa olid juhid. Mida veel?
|
|
25.02.2013 13:53 |
|
XTA
1029
Postitusi: 285
Liitunud: Dec.2008
|
RE: Ikarus
(25.02.2013 13:53)6631 Kirjutas: (25.02.2013 10:09)tak3574 Kirjutas: Oskab keegi öelda midagi Mootori 3020 kohta?
6721 EAO oli number. Tuli kevadel 1985. Muru ja Riismaa olid juhid. Mida veel?
Ilmselt tahaks endise Lasnamäe pargi kõige loguma Säffle fänn teada veel näiteks seda millal see Ikaar maha kanti
Kui teiste sama partii Tallinna Ik-250.59-te tehasenumbrid koos riiklike numbritega sünkroonis jooksid, siis oli see hilisem 3428, 735AFG->428AKP, m/k suvel 1999.a. Parandage, kui eksin.
(21.02.2013 22:04)6631 Kirjutas: 2952 oli (vähemalt ametlikult) endine 5006, 2224 ЕАП, 1986. aasta buss. Ümberehitus toimus 1990. aasta paiku, täpset dokumenti pole ette juhtunud.
Sa kui spetsialist oskad äkki lisada, mis selle 5006-ga juhtus? Tavaliselt said sööklateks ja ka tehnoabideks suurema avarii läbi teinud endised liinimasinad.
YV31MA61...
|
|
25.02.2013 15:02 |
|
zil130
Liige
Postitusi: 88
Liitunud: Mar.2011
|
RE: Ikarus
(25.02.2013 10:09)tak3574 Kirjutas: Oskab keegi öelda midagi Mootori 3020 kohta?
Mõeldi ilmselt 1970-te aastate Ikarus-250-t? Oli küll selline vana kerega isend olemas.
(selle postituse viimane muutmine: 25.02.2013 16:52 zil130.)
|
|
25.02.2013 16:49 |
|
6631
bussiinfo
Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Ikarus
Jah, eks oli ka selline 3020, 1979. aasta buss, 61-02 ЕАЩ. Mitte kõige vanema kerega, kaitseraud oli must ja kummist, nagu alates 1979 kõigil 250-tel ja edaspidi ka enamikul 256-tel. Veel eelmine 3020 oli Ikarus-Lux.
(25.02.2013 15:02)XTA Kirjutas: Ilmselt tahaks endise Lasnamäe pargi kõige loguma Säffle fänn teada veel näiteks seda millal see Ikaar maha kanti
Kui teiste sama partii Tallinna Ik-250.59-te tehasenumbrid koos riiklike numbritega sünkroonis jooksid, siis oli see hilisem 3428, 735AFG->428AKP, m/k suvel 1999.a. Parandage, kui eksin.
(21.02.2013 22:04)6631 Kirjutas: 2952 oli (vähemalt ametlikult) endine 5006, 2224 ЕАП, 1986. aasta buss. Ümberehitus toimus 1990. aasta paiku, täpset dokumenti pole ette juhtunud.
Sa kui spetsialist oskad äkki lisada, mis selle 5006-ga juhtus? Tavaliselt said sööklateks ja ka tehnoabideks suurema avarii läbi teinud endised liinimasinad.
Mis sellest 3020-st pärast 1992. aastat sai, ma ei tea. Kaotasin siis huvi asja vastu ära ega jälginud neid enam. Ei oska ka kommenteerida, kas võis juhtuda, et ta 3428-ks ümber nummerdati. Enne 1992. aastat selliseid ümberkantimisi Ülemistel nagu ei tehtud.
Ei oska ka 5006 kohta midagi tarka öelda, mingit avariid küll ei mäleta. Kummaline on küll, et aknad paistavad tal olevat asendatud. Kere on kapremondis käinud, aga tundub sama 5006 olevat. Katusel juhikabiini kohal on ümmargune mumm, mis tuli 1984. aastast alates. Ja teisi mummuga busse, mis 1990. aastaks oleks ära kadunud, nagu pole. Muide 5006 oli üks neist, millel gaasiballoonid katusel olid.
(selle postituse viimane muutmine: 25.02.2013 20:31 6631.)
|
|
25.02.2013 20:21 |
|
tak scania buss
Jurist
Postitusi: 446
Liitunud: Feb.2010
|
RE: Ikarus
(25.02.2013 20:51)lauri3885 Kirjutas: Sellel 5006 olid tõesti katusel gaasiballoonid ja kas mitte veel ühel lasnaka bussil gaasiballoonid katusel polnud?
Gaasiballoonid veel olnud 5276 ja veel paljudel!!!
Toyota & Lexus 4ever!
|
|
25.02.2013 22:09 |
|
sasstak
Mõnusamalt kohale
Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Ikarus
(25.02.2013 22:09)tak scania buss Kirjutas: (25.02.2013 20:51)lauri3885 Kirjutas: Sellel 5006 olid tõesti katusel gaasiballoonid ja kas mitte veel ühel lasnaka bussil gaasiballoonid katusel polnud?
Gaasiballoonid veel olnud 5276 ja veel paljudel!!!
Neid oli umbes 20 tk. kui ma õigesti mäletan!!! Ainult lühikesed ning ainult Lasnamäel... Välja arvatud öövalved: 5013, 5014, 5283
Mõnusamalt kohale
|
|
25.02.2013 22:14 |
|
Martin256
Liige
Postitusi: 66
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Ikarus
(25.02.2013 20:51)lauri3885 Kirjutas: Mis puutub bussi 3020/3428 siis kahtlen natuke,et see 3020 ümber nummerdati 3428-ks sest kui nüüd meenutan ja mõtlema hakata siis 3420-3429 bussid olid tõesti EAO numbritega aga minu mäletamist mõõda nad kas ei olnud pigem EAO algusnumbritega ehk siis umb. 03-...-EAO,10-...EAO,32 või 34-....EAO ??? Aga ega ma pead väga anda ei julge,võibolla tõesti,et 3020 sai hiljem numbriks 3428 aga kahtlen.
Küll aga see õige,et 3428 hilisem number oli 428AKP.
Vaatan fotodelt et 3020 number oli 67-21EAO
3428 67-40EAO
|
|
25.02.2013 22:15 |
|
mustninja
enemigo del mundo
Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Ikarus
(25.02.2013 22:15)Martin256 Kirjutas: (25.02.2013 20:51)lauri3885 Kirjutas: Mis puutub bussi 3020/3428 siis kahtlen natuke,et see 3020 ümber nummerdati 3428-ks sest kui nüüd meenutan ja mõtlema hakata siis 3420-3429 bussid olid tõesti EAO numbritega aga minu mäletamist mõõda nad kas ei olnud pigem EAO algusnumbritega ehk siis umb. 03-...-EAO,10-...EAO,32 või 34-....EAO ??? Aga ega ma pead väga anda ei julge,võibolla tõesti,et 3020 sai hiljem numbriks 3428 aga kahtlen.
Küll aga see õige,et 3428 hilisem number oli 428AKP.
Vaatan fotodelt et 3020 number oli 67-21EAO
3428 67-40EAO
Kõik EAO seeria 250d said Mootoris endale Eesti märgi külge. 3017, 3020 ja 3067 said numbrid 191AGX, 245AII ja 700AJU. Mis neist mis oli, seda kahjuks ei tea.
|
|
26.02.2013 14:54 |
|
matefus
Liige
Postitusi: 37
Liitunud: Mar.2010
|
|
24.03.2013 11:31 |
|
sihi
Noorliige
Postitusi: 12
Liitunud: Mar.2013
|
RE: Ikarus
Mister X, sinu avataril on ka Ikarus?
Sellised sõidavad praegu Valgevenes kaug- ja lähiliine
|
|
25.03.2013 21:02 |
|
Mister X
Mobilis in mobili
Postitusi: 445
Liitunud: Dec.2008
|
RE: Ikarus
See oli nüüd vist küsimus, mis vastust ei eelda.
|
|
25.03.2013 22:13 |
|
keskjaam
Oksendamiseni küllastunud
Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Ikarus
Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
|
|
26.03.2013 00:36 |
|