Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 2Hääli - 1.5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tallinna piletimüügi süsteemist
Autor Sõnum
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #100
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist
(26.01.2010 23:51)Oxygen Kirjutas:  Asi on iga kell mugavam kui bussijuhi peedistamine, aga kui ma ei tea mis asja ma pean sinna sõnumisse trükkima, siis ei saa ma seda teenust kasutada. Ühesõnaga teenuse reklaam on puudulik.
Mina kasutan vahest sellist varianti, kus pileti ostmiseks peab kindlale numbrile helistama. Piisab vaid poole minutilise möla kuulamisest ja ühest klahvivajutusest kõne ajal, et pilet aktiveerida. Tõsi, 3 kroonine teenustasu võiks 8 kroonise soodustunnipileti puhul olla väiksem.
Mis teenuse reklaami puudutab, siis mulle käib pinda väga pisike kiri nendel kleebistel. Mõnikord tundub küll, et oleks vaja vähe "kangemaid" prille, et kogu seda infot välja lugeda. Eriti veel siis, kui sõiduk liigub.
27.01.2010 01:01
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Sõnumeid selles teemas
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Edelareisija - 01.12.2009, 21:10
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 08.12.2009, 22:25
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 08.12.2009, 22:30
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 08.12.2009, 22:36
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 25.01.2010, 21:59
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Georg - 27.01.2010 01:01
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 30.01.2010, 18:18
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 30.01.2010, 18:55
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 13.06.2011, 00:20
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 17.06.2011, 21:04
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 18.06.2011, 13:49

Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog