Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 2Hääli - 2.5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
Autor Sõnum
ziepniekkalns Ära
Vanem liige

Postitusi: 598
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #21
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
No kui siin rahvusvahelised liinid jutuks tulid, siis Taisto teenindas kahte rahvusvahelist liini näiteks. Üks oli Tallinn-Tartu-Kiiev, numbriks 774 ja teine oli Tartu-Tallinn-Narva-Moskva, numbriks 920. Mingeid liinide sulgemisaegu kahjuks öelda ei tea, aga aastal 2004 olid mõlemad veel kindlasti olemas. Mäletan, et 920 väljus Tartust teisip ja reede 13:30, Tallinnast 17:00 ja Narvast 20:15, Moskvasse jõudis 12:00. Tagasi Moskvast tuli kolmap ja pühap kell 20:20, Narvast 9:40, Tallinnas 13:00 ja Tartusse jõudis 15:30. Kiievi liini kohta nii palju ei mäleta, kindlalt võin öelda ainult seda, et väljus Tallinnas kolmapäeval kell 7:00, neljapäeval jõudis Kiievisse ja reedel kell 18:30. Selle Tampere liini kohta niipalju, et kui mälu ei peta siis oli numbriks 864.
Kui praegusest rääkida, siis EALi Narva-Pihkva liin on kestvuselt suhteliselt pikk. Narva-Pihkva suunal 6h45min ja tagasitulles 7h45min.
(selle postituse viimane muutmine: 07.11.2009 16:49 ziepniekkalns.)
07.11.2009 16:34
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Incz Ära
niisama liige

Postitusi: 186
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #22
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
Millest see tunnine vahe. Äkki oled unustanud arvestamata meie ja Venemaa ajavahe.
08.11.2009 09:47
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ziepniekkalns Ära
Vanem liige

Postitusi: 598
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #23
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
Tõenäoliselt küll, võtsin ajad bussireisid.ee järgi.
08.11.2009 18:53
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ziepniekkalns Ära
Vanem liige

Postitusi: 598
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #24
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
Tänapäevast niipalju, et ajaliselt on ka suhteliselt pikk GoBus Hiiumaa 705 Tallinn-Luidja liin, mis käigus pühapäeviti. Kestvus 5h40min.
Uurisin natuke ka 1999 aasta sõiduplaane ja erinevused tänapäevaga on ikka vägagi suured!
41 Värska-Tallinn, kestvus 7h55min! Sealjuures seisuaeg Tartus 1h.(praegu 5h05min ja seisuaeg Tartus 30min)
72 Saatse-Tallinn, kestvus 6h30min (praegu 5h35min)
25.11.2009 00:16
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #25
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
(25.11.2009 00:16)ziepniekkalns Kirjutas:  41 Värska-Tallinn, kestvus 7h55min! Sealjuures seisuaeg Tartus 1h.(praegu 5h05min ja seisuaeg Tartus 30min)
72 Saatse-Tallinn, kestvus 6h30min (praegu 5h35min)
Kui palju erinevad toona Eesti Bussi teenindatud liinid praegustest näiteks peatuste poolest? Võib-olla oli peatuseid toona mõnevõrra rohkem. Seisuaeg võis nii pikk olla seetõttu, et üritati hakkama saada ühe bussiga.
25.11.2009 00:35
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
keskjaam Ära
Oksendamiseni küllastunud

Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #26
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
(25.11.2009 00:35)Georg Kirjutas:  
(25.11.2009 00:16)ziepniekkalns Kirjutas:  41 Värska-Tallinn, kestvus 7h55min! Sealjuures seisuaeg Tartus 1h.(praegu 5h05min ja seisuaeg Tartus 30min)
72 Saatse-Tallinn, kestvus 6h30min (praegu 5h35min)
Kui palju erinevad toona Eesti Bussi teenindatud liinid praegustest näiteks peatuste poolest? Võib-olla oli peatuseid toona mõnevõrra rohkem. Seisuaeg võis nii pikk olla seetõttu, et üritati hakkama saada ühe bussiga.
Mitte ainult ühe bussiga vaid ka ühe juhiga. Max sõidu aeg ühes vahetuses 4,5 tundi ja siis peab olema VAHE

Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
[Pilt: userbar-id.gif]
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
(selle postituse viimane muutmine: 28.11.2009 20:11 keskjaam.)
25.11.2009 14:26
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ziepniekkalns Ära
Vanem liige

Postitusi: 598
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #27
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
Peatusi on täpselt sama palju, 1999 oli isegi mõni peatus vähem..Eks tolajal olid ka bussid vähe aeglasemad ja teede kvaliteet oli ka tõenäoliselt halvem jne
25.11.2009 14:42
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #28
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
See 1999.a 41.liin on küll müstika.Nt aastal 1988 oli sõiduaeg 6 tundi,1993 5.45 ,aga 1967.a ainult 5.40,kusjuures marsruut ja peatused samad. 72-l oli 1967-6.10,1988 ja 1993 6.30.
28.11.2009 15:47
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ziepniekkalns Ära
Vanem liige

Postitusi: 598
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #29
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
Vabandust! Ütlesin enne sõiduajaks 7h55min, õige sõiduaeg oli ikkagi 5h55min (16.05-22.00). Ei tea kuidas selline viga sisse sattus...7h55min tunduski kuidagi müstiliselt pikk Smile
29.11.2009 22:42
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
matefus Ära
Liige

Postitusi: 37
Liitunud: Mar.2010
Postitus: #30
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
(07.11.2009 15:32)Incz Kirjutas:  2000ndete alguses liikus buss ka Tartu ja mingi Soome linna vahet (kui mälu ei pete, siis oli selleks ehk Tampere). Vedajaks oli Soome firma, bussil olid igatahes Expresbus kirjad küljel ning bussiks Scania Carrus. Kilomeetrite arvu ja kas tal vahepeatusi oli jään võlgu. Kes teab võiks üksikasju valgustada palun?
(07.11.2009 15:32)Incz Kirjutas:  2000ndete alguses liikus buss ka Tartu ja mingi Soome linna vahet (kui mälu ei pete, siis oli selleks ehk Tampere). Vedajaks oli Soome firma, bussil olid igatahes Expresbus kirjad küljel ning bussiks Scania Carrus. Kilomeetrite arvu ja kas tal vahepeatusi oli jään võlgu. Kes teab võiks üksikasju valgustada palun?

Internetist uurides sain infot, et seda liini on ka teenindanud AS Tarbus 90ndatel. Tarbus sulges liini aastal 97, kuna tekkisid probleemid Tallinkiga.

Tõepoolest oli liin olemas. Lisaks Tarbusile teenindasid seda liini vaheldumisi ka Soome vedaja VÄINÖ PAUNU OY kaubamärgi ExpressBus all. Alates 1997 aastast sõitsid sellel liinil ainult Soome bussid veel mõned aastad. Kord vestlesin Tartu bussijaamas seda liini teenindanud juhiga. Juhtus Tartu mees olema, aga see ei olnud reegel.
Lisan ka sõiduplaani.
http://picasaweb.google.com/matefus/Desk...directlink
(selle postituse viimane muutmine: 06.07.2010 02:51 matefus.)
06.07.2010 02:48
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
matefus Ära
Liige

Postitusi: 37
Liitunud: Mar.2010
Postitus: #31
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
Tartu ATP sõitis veel seitsmekümnendate keskpaigani liini nr. 101 Tartu - Räpina - Obinitsa - Võru - Kanepi Sulbi - Osula - Tartu - Põltsamaa - Tallinn
Tartu 5.35
Tartus tagasi 11.40, edasi Tallinna kl. 12.00, Tallinnas kl.15.05
Tagasisuund Tallinnast kell 12.00 Tartust edasi kl. 15.40 ja lõpetas Tartus õhtul kusagil üheksa paiku.
Nõukogude aja lõpupoole jäi käiku ainult Tallinna - Vastseliina lõigul.
Teine väga pikk liin sellest perioodist oli liin nr. 123 väga paljude vahepeatustega Valga - Tartu Narva. Seda teenindas Valga kolonn oma tavalise ilma mugavusteta LAZ bussiga. Liini teenindas küll kaks juhti, kuid teine istus lahtise tabureti peal juhikabiini kõrval ja müüs raamatust rebitavaid vööndipileteid, sest Valgas oli T2 kassaaparaat tollal tundmatu. Liin alustas Valgast hommikul enne 7 ja tagasi oldi kodus peale kella 22. Lõunapaus Narvas oli vist 2 tundi.
09.07.2010 23:32
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #32
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
101 alustas Tartust iga päev 5.35 kuni 1984ndani,siis ainult R,L,P. Alates 1986 R,L. Tartus vahetati juhti.1987ndast alustas Tartust 12.00. Tallinast sõitis Tartu-Võru-Obinitsa-Räpina-Tartu kuni 1989,edasi ainult Võruni.
123 sõitis algul 7.00-14.00 ja tagasi 16.00-22.55,Tartus oli seisuaeg minnes 15 min,tulles 25 min.1984ndast jäi endisest 87 peatusest järele 35 ja sõiduaeg oli 7.20-13.50 ja 16.00-22.20. 1987 sai liininumbri 423. Siis oli tavaliselt liinil Ikarus või ka Turist-LAZ. Alates 1992 jäi samadel kellaaegadel sõitma Tartu-Narva-Tartu.
10.07.2010 08:58
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #33
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
Ma ei tea kui pikk see liin oli,aga sõitis 1994 aastal marsruudil 756 Tartu-Tallinn-Stockholm-Kopenhaagen.
Tartust väljus 14.00 ja kohale jõudis järgmise päeva hilisel õhtutunnil kell 0.20. Liini teenindas tollal MootorReisi A/S
Peatused:Tartu,Tallinn,Stockholm,Nyköping,Norrköping,Linköping,Jönköping,Boras, Göteborg,Halmstad,Helsingborg,Helsingor ja Kopenhaagen.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 02.06.2012 20:37 lauri3885.)
02.06.2012 20:25
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
matefus Ära
Liige

Postitusi: 37
Liitunud: Mar.2010
Postitus: #34
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
(02.06.2012 20:25)lauri3885 Kirjutas:  Ma ei tea kui pikk see liin oli,aga sõitis 1994 aastal marsruudil 756 Tartu-Tallinn-Stockholm-Kopenhaagen.
Tartust väljus 14.00 ja kohale jõudis järgmise päeva hilisel õhtutunnil kell 0.20. Liini teenindas tollal MootorReisi A/S
Peatused:Tartu,Tallinn,Stockholm,Nyköping,Norrköping,Linköping,Jönköping,Boras, Göteborg,Halmstad,Helsingborg,Helsingor ja Kopenhaagen.

See Kopenhaageni buss olevat olnud ka hukkunud parvlaeva "Estonia" pardal.
30.05.2013 21:39
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #35
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
Oli tõepoolest Estonia pardal ja läks koos laevaga põhja.Sad
Ehk oskab keegi õelda,et millise bussiga tegemist oli? Niipalju on teada,et tegemist oli "Mootorreiside A/S bussiga".

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 30.05.2013 22:03 lauri3885.)
30.05.2013 21:44
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Mister X Ära
Mobilis in mobili

Postitusi: 445
Liitunud: Dec.2008
Postitus: #36
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
Parvlaeval Estonia olnud bussidest. Kunagi oli teema kohta arutelu automoto.ee foorumis: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=20744

756 Tartu-Tallinn-Stockholm-Kopenhaagen liinil sõitnud ja uppunud AS Mootorreisid buss olevat olnud Volvo B10M-60 Delta Star aastast 1981 (siin parda nr. 3025 ja reg. nr. 912ABO; varem Pohjolan Liikenne 170 (AOJ-170)). Kellelgil on äkki pilti?

Kahtlane on seis nende bussidega. Nagu on kahtlased väitedki, et sel traagilisel ööl olevat laeva pardal olnud ligi 20 autobussi...
(selle postituse viimane muutmine: 13.06.2013 00:01 Mister X.)
31.05.2013 00:57
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
uunox Ära
Õlinäpp

Postitusi: 69
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #37
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
Võrust läks üks Delta Star minumeelest, aga ma ei tea selle bussi detaile, toona ei pannud veel tähele neid
31.05.2013 22:42
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Innar Ära
Liige

Postitusi: 156
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #38
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
Kui veel korra parvlaeva Estonia teemaga jätkata, siis ühest videost jäi silma,et Stockholmis sõidab pardale ka Ikarus buss. Kelle all ja mis liinil see siis sõitis? Või on see sama Tartu - Kopenhaageni liin.
[Pilt: Estonia.jpg]
12.06.2013 21:14
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #39
RE: Pikimad kaugliinid olevikust ja minevikust
Tartu-Kopenhaageni liinibuss see kindlasti ei ole.Mootorreiside A/S-l seda tüüpi Ikarusse ei olnud.
Millegipärast arvan,et pole ka "Mootori" oma. "Mootoril oli sellise värvinguga busse 4tk-3690,3691,3696 ja mingi numbriga oli veel kui mälu ei peta aga ei mäleta,et neil valge-sinistel oleks olnud tumendatud päikesevarje esiakna ülaosas.Vähemalt selle pildi pealt vaadates tundub nagu oleks sel bussil tumendatud päikesevarjud. Kahtlustan,et tegemist kas Tarbuse või Pärnu ATP omaga ja tegemist ilmselt mingi turismi/tellimusreisiga.
Oot-oot pigem arvan,et hoopis TAK'i oma,ühel olid seal mingid tumendatud päikesevarjud mõlemal esiaknal.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 12.06.2013 22:01 lauri3885.)
12.06.2013 21:52
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog