raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Kas see nüüd õige teema om kus seda kirjutada aga Pirita tee - Rummu tee ristmikul on rekonstueerimise käigus tuldud huvitavale lahendusele. Ninelt linna suubuval suunal pole eesõigus neil kes tulevad mööda mööda Pirita teed Meriväljapoolt vaid neil kes sooritavad Rummu teelt vasakpööret Pirita teele. Linnast väljuval suunal on peatee samaks jäänud.
Alates 30 novembrist 2009 issi
|
|
22.09.2010 14:38 |
|
mustninja
enemigo del mundo
Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
(22.09.2010 14:38)raulito Kirjutas: Kas see nüüd õige teema om kus seda kirjutada aga Pirita tee - Rummu tee ristmikul on rekonstueerimise käigus tuldud huvitavale lahendusele. Ninelt linna suubuval suunal pole eesõigus neil kes tulevad mööda mööda Pirita teed Meriväljapoolt vaid neil kes sooritavad Rummu teelt vasakpööret Pirita teele. Linnast väljuval suunal on peatee samaks jäänud.
Liiklusohutus. Et mõni Rummu teelt vasakpööret ootav sohver ei otsustaks seda keset Piritale suunduvat sõidurada teha. Igati loogiline ka samas. Teatavasti on täpselt samasugune loogika Mere pst ja Ahtri ristmikul kasutusel.
|
|
22.09.2010 17:55 |
|
Kaspar
Ideegeneraator
Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
|
|
05.03.2011 17:14 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Hüperristmik my ass. Viskaks Järvevanasse korraliku asfaldi maha. Selliseid löökauke ei ole ammu näinud.
|
|
05.03.2011 20:15 |
|
raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Huvitav kas mõnda tänavat veel remonditakse või on järgmiseks kolmeks aastaks raha vaid selle objekti jaoks.
Alates 30 novembrist 2009 issi
|
|
09.03.2011 19:21 |
|
Volli
Friik
Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
See Ülemiste ristmik on üks väheseid linna suurprojekte, millele 75% ulatuses saadi teatavasti taha EL-i rahad ning vaid 16 miljonit eurot peab leidma Tallinn ja sedagi mitte ühe, vaid mitme eelarveaasta jooksul. Teedeehituse ja liiklusvoogude teemal on kõik professorid ja kui kuskil midagi tehaksegi, siis alati leidub keegi, kes teab täpselt, et jälle vales kohas tehakse! Ja kui kuskil üldse midagi uut ei ehitata, siis jälle on vingujaid küllaga, et miks midagi ei tehta. Tänavate remondirahad ja ristmike kapitaalse ümberehituse kulud ei tule päris ühe ja sama rea pealt, seega ei maksa neid asju ka omavahel segi ajada. Ja EL löökaukude parandamiseks sentigi ei anna, kapitaalehituseks aga küll.
Sellega olen muidugi täiesti nõus, et linna kulude prioriteedid on paigast täiesti ära ja teedelappimisele leitakse lubamatult vähe raha. aga siiski....Ülemiste ristmiku ehitust pole selles ka mõtet süüdlaseks teha.
|
|
09.03.2011 20:05 |
|
mustninja
enemigo del mundo
Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Sel aastal hakatakse otsast Tartu maanteed ümber ehitama Ülemistelt linna piirini. Teine selle aasta objekt on Randvere tee Mähe aedlinnas. Ülejäänud objektid on veel lahtised.
|
|
09.03.2011 20:10 |
|
Volli
Friik
Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
(01.04.2011 21:18)PETSS Kirjutas: Too Männiku tee ots ,Waldekust busside lõpppeatuseni-mul pole miskit lihtsalt kõnelda.Omajagu andis muidugi juurde Hessiga sõitmine.Minu arwamus ainult aga bussifirma omanikuna keelaks sealt Pihlakast linnaliini busside edasisõidu.Ja ma es tahha nüüd hakata kuulma heietusi ,kes süüdi .Too teelõik säärases olukorras juba aastaid.
No aga see ongi ju see Sinu poolt paljukiidetud stabiilsus! Veidikene äraspidine ta siin ju on, aga peaasi et stabiilsus.
Ja kes süüdi? Loomulikult mitte keegi, ka mitte valija, sest valija ei eksi ju kunagi
|
|
01.04.2011 21:36 |
|
Martti
Vanem liige
Postitusi: 710
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
(01.04.2011 21:18)PETSS Kirjutas: Too Männiku tee ots ,Waldekust busside lõpppeatuseni-mul pole miskit lihtsalt kõnelda.Omajagu andis muidugi juurde Hessiga sõitmine.Minu arwamus ainult aga bussifirma omanikuna keelaks sealt Pihlakast linnaliini busside edasisõidu.Ja ma es tahha nüüd hakata kuulma heietusi ,kes süüdi .Too teelõik säärases olukorras juba aastaid.
Pead kõvemini pedaalile asutma, siis pole augud ja konarused niiväga tunda. Bussi küll lammutab natuke, aga graafik ju ülimuslik! Õnneks Tallinnas teid remondib linn, sama lugu bussidega, kui teid korras ei suudeta hoida, siis tulebki remondile rohkem kulutada!
"Welcome to Ida-Virumaa"
|
|
02.04.2011 12:57 |
|
raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Alates 30 novembrist 2009 issi
|
|
12.04.2011 15:17 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
|
|
15.09.2011 18:09 |
|
raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Hea küll ristmik saab valmis siis on ummikud mujal. Hipodroom ja Taksopargi ristmik. Tammsaare tee saab olema üks suur ummik kui need 2 suurprojekti valmivad. Ütleb ju vanasõnagi et kui ühest kohast ummik kaob siis tekib see mujale.
Alates 30 novembrist 2009 issi
|
|
15.09.2011 23:15 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
No see ei ole nüüd ka mingisugune suhtumine. Haabersti ring on Tallinna kõige suurema õnnetuste sagedusega ristmik ja seda peab kindlasti lähemas tulevikus uuendama. Nii on seda tehtud kogu aeg. Olid ju ka eelmainit Hipodroom ja Taksopark kunagi ringristmikud. Täna on nad sellised. Põhjaväil on minu vaatepunktist küll üsna mõttetu idee. Pigem tuleks suunata polk spetsialiste Tehnika tänavale ja vaadata kuidas seal selle asja inimese moodi toimima saaks. Bussijaama ristmike kaskaad tuleb teha läbitavaks jne. Pikemas perspektiivis vaadatuna tuleks bussijaam selle koha pealt üldse kuskile targema koha peale viia. Pakub see trass ju tõsiseltvõetavat alternatiivi Järvevana teele. Praeguses situatsioonis aga takerdub see asi kõik sinna kuskile bussijaama ja Laagna tee otsa vahele. Toimiva liiklusvõrgu aluseks on eluaeg olnud liiklejate hajutamine ja see peaks olema prioriteet. Kui selle otsa saaks toimima, siis ei oleks ka vajadus põhjaväila järele nii suur. Seda on vaja põhiliselt neil kes tulevad Pirita ja Lasnamäe poolt. Mõlemad saaksid kasutada alternatiivina Pirita teele ja Narva maanteele Laagna teed ja sealt edasi kulgevaid marsruute. Miks mitte mõelda olemasoleva ressursi paremale kasutamisele ja siis hakata looma uusi lahendusi. Kuigi jah uute lahendustega loomine on meil ja ju ka puudulike otsustusvaldkond. Veerenni tänav-Filtri tee ühendus sai ju uhkete lööklausete saatel ehitatud ja avatud, aga tehti see siis nii kitsas, et kui sinna reaalselt suuremat liiklusvoolu suunata, siis läbilaskevõimet seal põhimõtteliselt ei ole. Tehnika tänavat ennast saaks raudtee poole veidi laiendada, aga kui uus tee on ikka sama kitsas, siis erilist vahet ju ei ole. Lisaks saaks Narva maantee läbivust Russalkast linna poole suurendada oluliselt kui võtta kasutusele mõne aasta eest testitud muutsuunarada. Testiti ja katsetati, aga kasu ei miskit.
|
|
15.09.2011 23:32 |
|