Kaspar
Ideegeneraator
Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
|
|
12.08.2009 10:53 |
|
Heini
Friik
Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Ei tea kas sealtkaudu hakkab kunagi ka mõni bussiliin sõitma?
|
|
12.08.2009 10:57 |
|
Kaspar
Ideegeneraator
Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Uitmõttena tuli pähe, et nt. 53 võiks sealtkaudu Balti jaama sõita , kuigi sel ilmselt mingisugust mõtet küll ei oleks...
Võib-olla pikendatakse 17A siis Tallinn-Väikseni või suunatakse Endla viadukti alt paremale mööda Tehnikat bussijaamani.
|
|
12.08.2009 14:36 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Viadukti ja Veerenni vaheline lõik ehitati nii kitsas, et läbilaskevõimet sellel põhimõtteliselt ei olegi. Karta on, et kui ühendus Odra tänavani valmis saab, siis võetakse see üsna kiiresti omaks ja võib oodata, et see saab ka umbe minema. Mingil määral vähendab see küll Järvevana ummikuid, aga noh mitte just eriti suurel määral. Ühesõnaga jumal hoidku selle eest, et sinna veel mingisugune buss saata.
|
|
12.08.2009 14:45 |
|
XTA
1029
Postitusi: 285
Liitunud: Dec.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
(12.08.2009 14:45)Oxygen Kirjutas: Viadukti ja Veerenni vaheline lõik ehitati nii kitsas, et läbilaskevõimet sellel põhimõtteliselt ei olegi.
Viga vast selles, et trammipargi hoonete ja raudtee vahele oli ju 2 sõiduraja kõrvale vaja ka euronõuetele vastava laiusega kergliiklustee ära mahutada. Rohkemaks pole seal lihtsalt ruumi. Ja keegi asjapulk siis otsustas, et kui sõidutee ühe koha pealt juba miinimumlaiusega sai, pole ka ülejäänud teed vaja laiemaks teha.
Muideks Google satelliidipildil seda teejuppi veel ei ole. Nagu ka uut Sõpruse pst.-Vilde-Sütiste ristmikku.
|
|
12.08.2009 19:20 |
|
k2ssar
Vabaduse Valvur
Postitusi: 358
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Üherealisel teel on läbilaskevõimet küll. Minu silmis rikub selle "magistraali" ära ringristmik Veerenni tänavaga. Piisab ühest fruktist sinna ette toppama ja läbilaskevõime võrdubki nulliga.
|
|
12.08.2009 23:37 |
|
Volli
Friik
Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
(25.08.2009 16:38)Kaspar Kirjutas: Pae tänav on vähemalt nii palju nüüd valmis, et bussid on peale lastud ja 31 ning 58 sõidavad jälle oma tavapärast marsruuti mööda. Aga Punase ja Pae ringi poolt tulles on igatahes absoluutselt nõme läbida seda Pae-Võidujooksu ringi, sest mahasõit Uus-Pae poole on lõpmata kitsas tänu mingile keset teed suratud saarekesele...
Peab vist sedagi ristmikku oma silmaga vaatama sõitma....
|
|
25.08.2009 17:01 |
|
raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Buss bussiks mis talvel lumesahk tegema hakkab?
|
|
25.08.2009 21:20 |
|
Neons
Friik
Postitusi: 1,178
Liitunud: May.2009
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
(25.08.2009 21:20)raulito Kirjutas: Buss bussiks mis talvel lumesahk tegema hakkab?
Lükkab ristmikku koos lumega ühte hunnikusse kokku..
|
|
25.08.2009 21:58 |
|
kukkurkurat
tegelinski
Postitusi: 581
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
(25.08.2009 16:59)Volli Kirjutas: Üks asi on kindel: ei projekteerijad, ega ehitajad ei tee midagi oma suva järgi! Iga asja jaoks on omad normid, reeglid ja standardid, millest lähtutakse ja millede piirest väljuda ei tohi,! Nii ei kooskõlastata ega ehitata ka suure liikluskoormusega teele ka kunagi liiga kitsaid läbisõite, kuhu mingi osa sõidukeist toppama võiks jääda. Iseküsimus on see, et meie kultuuriruumis ollakse siiani harjutud laiade nõukogudeaegsete sõiduradadega, kus mustadel Volgadel oli mõnus kihutada. Paraku on meie riigi elustandard, autostumine ja liiklustihedus jõudnud muu arenenud maailma tasemele ja nii ei saa ka teepinmnaga enam vanaviisi laiutada....
Kõik on õige. Ainult et uue standardi kohase teelaiuse puhul peaks uutele standarditele vastama siis ka muud näitajad, nagu teekatte siledus (jutt käib kuumaastikele tõmmatud joontest, näiteks Õismäe teel), talvine lumekoristus, vihmavee ärajuhtimine jne. Hiiu ristmikku käisin kaemas, ei ole nuriseda küll millegi üle, kui siis ainult pööre Vääna tänavale liiga järsuks ehitatud, lõõtsadel võib raskusi tekkida. Aga Kärberi tänaval enne Kärberi peatust ülekäiguraja kohale parajasti bussilaiune pilu jäetud...
|
|
26.08.2009 21:33 |
|
Volli
Friik
Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
(26.08.2009 21:33)kukkurkurat Kirjutas: (25.08.2009 16:59)Volli Kirjutas: Üks asi on kindel: ei projekteerijad, ega ehitajad ei tee midagi oma suva järgi! Iga asja jaoks on omad normid, reeglid ja standardid, millest lähtutakse ja millede piirest väljuda ei tohi,! Nii ei kooskõlastata ega ehitata ka suure liikluskoormusega teele ka kunagi liiga kitsaid läbisõite, kuhu mingi osa sõidukeist toppama võiks jääda. Iseküsimus on see, et meie kultuuriruumis ollakse siiani harjutud laiade nõukogudeaegsete sõiduradadega, kus mustadel Volgadel oli mõnus kihutada. Paraku on meie riigi elustandard, autostumine ja liiklustihedus jõudnud muu arenenud maailma tasemele ja nii ei saa ka teepinmnaga enam vanaviisi laiutada....
Kõik on õige. Ainult et uue standardi kohase teelaiuse puhul peaks uutele standarditele vastama siis ka muud näitajad, nagu teekatte siledus (jutt käib kuumaastikele tõmmatud joontest, näiteks Õismäe teel), talvine lumekoristus, vihmavee ärajuhtimine jne. Hiiu ristmikku käisin kaemas, ei ole nuriseda küll millegi üle, kui siis ainult pööre Vääna tänavale liiga järsuks ehitatud, lõõtsadel võib raskusi tekkida. Aga Kärberi tänaval enne Kärberi peatust ülekäiguraja kohale parajasti bussilaiune pilu jäetud...
Jutt algaski ju Hiiu ristmikust ja alusetust lahmimisest selle kritiseerimisel, aga muus osas ei tahagi ma väita, et teede ehituses ja projekteerimises kõik viimase peal oleks! Tegelikult ei tasukski selle teede projekteerimise osas väga isiklikult minu poole pöörduda, sest olen selles osas jäänud ju diplomeeritud teoreetikuks, mitte praktikuks, aga see selleks
Et teede korrashoidu oleks vaja kordades suuremaid summasid,kui seda praegu igal aastal eraldatakse, on siililegi selge. Sellest kõige hullemast madalseisust 90-ndate keskel oleme õnneks üle, kus raha jätkus vaid löökaukude lappimiseks ja kapitaalsemad remondid ning joontetõmbamine jäi aastateks päris soiku. Ainuke toonane suurehitus oli Tammsaare tee pikendus, mujal aga jäi teede arengu osas elu praktiliselt seisma....
Ja Õismäe tee....loomulikult oleks vaja uut ülekatet, aga sel (valimis)-aastal peeti Kopli ja Lasnamäe tänavate remonti paraku tähtsamaks (mõned neist üsna tähtsusetud kvartalisisesed tänavad ju), kui ühe linnaosa peatänavat ja et nii tehti on ju poliitiline otsus, milles otsustusõigus poliitikute, mitte teedeehitajate käes. Ja et seda kuumaastikku siiski joonimisväärseks peeti...ilma joonteta oleks see ju veelgi hullem, nii et "hea et niigi läits"
(selle postituse viimane muutmine: 27.08.2009 09:06 Volli.)
|
|
27.08.2009 07:49 |
|
Kaspar
Ideegeneraator
Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
|
|
03.09.2009 22:15 |
|
boroboro
Liige
Postitusi: 153
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Mahtra tänav on ka nüüd vähemalt nii palju valmis,et osad bussid on peale lastud nagu Pae tänavalgi
35 ja 50 sõidavad jälle oma vana marsruuti mööda
(selle postituse viimane muutmine: 03.09.2009 23:34 boroboro.)
|
|
03.09.2009 23:30 |
|
Kaspar
Ideegeneraator
Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
(selle postituse viimane muutmine: 04.09.2009 21:18 Kaspar.)
|
|
04.09.2009 21:04 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Nonii. Möödas on need ajad kui Tallinnas toimusid ainult trammide ja trollide seisakud. Bussiseisakute aeg on saabunud. Siinkohal palavad tervitused neile kelle eestvedamisel neid mikroringe Lasnamäele ehitatakse. Viimasel Pae tn ringil nägin ca 45 min tagasi Õismäe suunas ära närtsinud MRP 202-te. Vilgutas avariitulesid täpselt ringilt mahasõidul, aga õnneks nii, et ring jäi vabaks ja autod mahtusid kuidagi edasi sõitma. Julgemad sõitsid ka edasi Pae poole, seda siis vastassuuna kaudu. Bussiga paraku sellist pööret teha pole võimalik. Ühesõnaga 50 ja 58 seisivad reas peale Kiive peatust ja ootasid millal õnnetu Berkhof eest koristatakse. Sarnane juhtum leidis aset ka Kuuli mikroringil tänavu jaanuaris kui juhtus see. Arvatavasti ei pea kaua ootama millal ka uuel Võidujooksu ringil selline asi juhtub. Viimatimainitud ring on eriti lahe, sest sealt pole kordagi õnnestunud bussiga nii läbi sõita, et tagumine ratas asfaldilt ei lahkuks. Teiste ringidega on asi natuke parem.
|
|
15.09.2009 20:22 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Tähesaju teele moodustub vaikselt bussitasku kontuur. Sinna selle uue ehitatava kaubamaja juurde mille valmimist mina suure õhinaga ootan.
|
|
31.10.2009 23:19 |
|
Kaspar
Ideegeneraator
Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
|
|
10.08.2010 17:23 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Valimised on tulemas!
|
|
10.08.2010 17:44 |
|