Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 1Hääli - 1 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tallinna teede infrastruktuur
Autor Sõnum
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #21
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(05.06.2009 22:10)PETSS Kirjutas:  Toda teed mööda endist kitsa tammi taheti juba 80 aastate lõpul ehitada.Siis tuli wahhele aga Muinsuskaitse kuna tee laiend oleks riiwanud Siselinna kalmistu hauaplatse.Huwitav kuidas nüüd asjad lahenewad?
Niimoodi lahenebki, et kalmistute vahele teed siiski ei tule. Samas selle prügimäe aga antud kohast võiks ära koristada küll.

Aga tõesti, terane märkus Volli poolt täpne! Vabandus.

OT.
(selle postituse viimane muutmine: 05.06.2009 22:40 Regardman.)
05.06.2009 22:39
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #22
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
OK!Saaab see tee walmis.Ja siis.Liiklus bussijaama juures praegu juba rukkis.Uus tee toob koormust weel juurde,eriti kui arwestada Ülemistel toimuwate ehitustõõde jätku.Wabbandust ,et mitte päriselt teemasse.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
05.06.2009 22:48
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #23
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(05.06.2009 22:48)PETSS Kirjutas:  OK!Saaab see tee walmis.Ja siis.Liiklus bussijaama juures praegu juba rukkis.Uus tee toob koormust weel juurde,eriti kui arwestada Ülemistel toimuwate ehitustõõde jätku.Wabbandust ,et mitte päriselt teemasse.
Uus tee toob koormust bussijaama kanti juurde või just vastupidi....hajutab erinevatesse suundadesse laiali, sõltub mispidi asja vaadata Smile
Fakt on see, et bussijaamast Mustamäe-Kopli või Õismäe poole saamiseks ei pea edaspidi enam mööda Juhkentalit - Liivalaiat - Suur-Ameerikat trügima ja nendelt tänavatelt tõmbab ta osa koormust kindlasti maha!
Ka Järvevana teele pakub uus tee alternatiivi Smile
(selle postituse viimane muutmine: 05.06.2009 23:02 Volli.)
05.06.2009 23:01
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #24
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Selle asja juures on natuke vildakas see "uss" mis viib Odra tänavalt Laagna teele. Kui see teelõik oleks vähe sirgem ja laiem, siis oleks Filtri tee valmimise puhul tegemist täiesti arvestatava magistraaliga. Ise olen ka korduvalt sellest lõigust puudust tundnud. Näiteks trammi juubeli aegu oli vaja kord kiirelt trammipargi juurest kodus ära käia. Läbi linna minna oleks jube suur ja tüütu ring ja vasakpööre Veerennist Järvevanasse on jube vastik ja ohtlik. Ühesõnaga olgu tervitatud Filtri tee.
05.06.2009 23:21
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Kaspar Ära
Ideegeneraator

Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #25
Tallinna teede infrastruktuur
Huvitav, kui too paljukiidetud Põhjaväil valmis saaks, kas see leevendaks mingil määral olukorda Lauluväljaku juures või teeks seda hoopis hullemaks?

[Pilt: signa5.png]
(selle postituse viimane muutmine: 08.07.2009 22:04 Kaspar.)
07.07.2009 12:37
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
raulito Ära
Friik

Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #26
RE: Tallinna linnaliinide koormatus
Mind huvitab rohkem mis hullumaja selle ehituse ajal toimuma hakkab seal kandis.
07.07.2009 12:42
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #27
RE: Tallinna linnaliinide koormatus
(07.07.2009 12:42)raulito Kirjutas:  Mind huvitab rohkem mis hullumaja selle ehituse ajal toimuma hakkab seal kandis.
Eks midagi sarnast kui Wabaduse väljaku ümbruses praegu.Huwitab rohkem see, millal toda ehitama hakatakse.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
07.07.2009 18:14
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kukkurkurat Ära
tegelinski

Postitusi: 581
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #28
RE: Tallinna linnaliinide koormatus
(07.07.2009 18:14)PETSS Kirjutas:  
(07.07.2009 12:42)raulito Kirjutas:  Mind huvitab rohkem mis hullumaja selle ehituse ajal toimuma hakkab seal kandis.
Eks midagi sarnast kui Wabaduse väljaku ümbruses praegu.Huwitab rohkem see, millal toda ehitama hakatakse.

Loodan et seal see kupatus üldse ehitamata jääb ehk ei rikutaks toda kaunist kanti ära autotee merre ehitamisega jm jaburustega. Vaja oleks ainult ehitada ühistranspordirada Poska peatuseni (milleks on kindlasti vähem puid vaja maha võtta kui mingi üüratu ristmiku püstitamiseks) ja aitaks küll.
07.07.2009 19:37
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #29
RE: Tallinna linnaliinide koormatus
Ma küll pidasin silmas Ahtrist Balti jaama poole minewat lõiku aga olgu.Puude mahawõtmisega tuleb oi oi kui palju probleeme.Ja tegelikult need wanad pajud on päris lahedad,eriti need ,mis wist sajandijooksul (kui mitte kauemgi) tormituulte tõttu wiltu kaswanud.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
07.07.2009 19:46
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Kaspar Ära
Ideegeneraator

Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #30
RE: Tallinna linnaliinide koormatus
(07.07.2009 19:37)kukkurkurat Kirjutas:  Loodan et seal see kupatus üldse ehitamata jääb ehk ei rikutaks toda kaunist kanti ära autotee merre ehitamisega jm jaburustega. Vaja oleks ainult ehitada ühistranspordirada Poska peatuseni (milleks on kindlasti vähem puid vaja maha võtta kui mingi üüratu ristmiku püstitamiseks) ja aitaks küll.
Õige. Aga teedeehitusest veel - kas keegi teab öelda, kas Veerenni - Filtri pikendus ehitatakse nüüd olemasoleva Filtri tee otsast (17A liini lõpp-peatusest) või nii, nagu nägin OpenStreetMap'is - http://www.openstreetmap.org/?lat=59.423...rs=B000FTF (roheline-valge katkendjoon)?

[Pilt: signa5.png]
07.07.2009 19:49
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #31
RE: Tallinna linnaliinide koormatus
Inimesed peaks pöidla suust välja võtma ja Narva maanteele alates Russalkast tegema muutsuunaraja. Seda katsetati ja see toimis. Miks ei juleta seda süsteemi ametlikult rakendada? Müstika.
07.07.2009 19:50
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #32
RE: Tallinna linnaliinide koormatus
(07.07.2009 19:49)Kaspar Kirjutas:  
(07.07.2009 19:37)kukkurkurat Kirjutas:  Loodan et seal see kupatus üldse ehitamata jääb ehk ei rikutaks toda kaunist kanti ära autotee merre ehitamisega jm jaburustega. Vaja oleks ainult ehitada ühistranspordirada Poska peatuseni (milleks on kindlasti vähem puid vaja maha võtta kui mingi üüratu ristmiku püstitamiseks) ja aitaks küll.
Õige. Aga teedeehitusest veel - kas keegi teab öelda, kas Veerenni - Filtri pikendus ehitatakse nüüd olemasoleva Filtri tee otsast (17A liini lõpp-peatusest) või nii, nagu nägin OpenStreetMap'is - http://www.openstreetmap.org/?lat=59.423...rs=B000FTF (roheline-valge katkendjoon)?
Sellest 17A liini lõpppeatuse juurest läbi oleks parem, sest pärast kunagi (kui raha on) saaks seda pikendada veel Peterburi teeni.
07.07.2009 20:09
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #33
RE: Tallinna linnaliinide koormatus
(07.07.2009 20:09)Heini Kirjutas:  
(07.07.2009 19:49)Kaspar Kirjutas:  
(07.07.2009 19:37)kukkurkurat Kirjutas:  Loodan et seal see kupatus üldse ehitamata jääb ehk ei rikutaks toda kaunist kanti ära autotee merre ehitamisega jm jaburustega. Vaja oleks ainult ehitada ühistranspordirada Poska peatuseni (milleks on kindlasti vähem puid vaja maha võtta kui mingi üüratu ristmiku püstitamiseks) ja aitaks küll.
Õige. Aga teedeehitusest veel - kas keegi teab öelda, kas Veerenni - Filtri pikendus ehitatakse nüüd olemasoleva Filtri tee otsast (17A liini lõpp-peatusest) või nii, nagu nägin OpenStreetMap'is - http://www.openstreetmap.org/?lat=59.423...rs=B000FTF (roheline-valge katkendjoon)?
Sellest 17A liini lõpppeatuse juurest läbi oleks parem, sest pärast kunagi (kui raha on) saaks seda pikendada veel Peterburi teeni.
See oli siin alles hiljuti kuskil teemas arutlusel.
07.07.2009 20:12
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Kaspar Ära
Ideegeneraator

Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #34
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Mustamäelt korraks Lasnamäele hüpates - mulle tundub, et varsti ei tahaks keegi enam 58. liinil sõita. Praegu renoveeritakse Pae tänavat lõigus Punane - Paekaare ja kui ma nüüd väga viltu ei vaadanud, siis tundub, et Võidujooksu - Pae ristmikule tuleb üks järjekordne väike ringtee, Pae tänavale juba kolmas. Minu arusaamist mööda ei meeldi juhtidele need ringteed eriti, aga ega ma ka eriti hästi ei tea vist.

[Pilt: signa5.png]
08.07.2009 16:42
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
raulito Ära
Friik

Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #35
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Pigem on asi selles et need ringid on tehtud nii pisikese raadiusega et suure bussiga raske läbida.
08.07.2009 16:47
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #36
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Siinmail on need ringid enam wähem weel sõidetawad,waadake ,mis Taanis.Seal Fiat juba ringil hädas neil weel rattatee ka asjal juures.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
(selle postituse viimane muutmine: 08.07.2009 20:22 PETSS.)
08.07.2009 20:21
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #37
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Tartus ka ju ei tulnud Lux ühest ringist läbi.
08.07.2009 20:41
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
laisik Ära
Noorliige

Postitusi: 12
Liitunud: Jan.2009
Postitus: #38
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Tunduvalt hullem on, et meil ei ole kombeks suunatuld näidata, seisa nagu idioot ja ürita ära arvata, kuhu keegi sõita kavatseb; kusjuures vähemalt mulle tundub, mida väiksem ring, seda harvem näeb suunatule näitamist
09.07.2009 01:11
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #39
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Teehitus käib meil ikka jupikaupa.Näituseks praegu tehakse lõiku Ehitajate teel(Keskusest kuni Vildeni).Tegemata jääb aga lühike lõik sealt edasi Tammsaare poole.Aru ma ei saa kas raske asja ühekorraga lõpuni teha.Ja palju peegleid peab weel puruks sõidetama ,et Löwenruhi linnasuunaline bussitasku laiemaks tehtaks.Ruumipuudust seal ju pole?

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
09.07.2009 20:28
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Kaspar Ära
Ideegeneraator

Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #40
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Veerenni-Filtri ühendustee ehitus algab augusti keskel
30. juuniks 2010 peaks kõik valmis olema.

[Pilt: signa5.png]
02.08.2009 23:38
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog