keskjaam
Oksendamiseni küllastunud
Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Tööle bussijuhiks
(25.04.2013 18:19)Roamless Kirjutas: Pole küll otse bussijuhi alateemaga seotud, kuid paistab, et ida pool on lõpuks maha saadud ka lääne mõistes nägusa bussi (katse)mudeliga. Suureks eeskujuks on siin Scania olnud, mille viimast mudelit antud buss minu isiklikul arvamusel disaini poolest kopeerib.
http://fotobus.msk.ru/photo/870765/
Võrdluseks ka uus Scania Citywide
http://koti.kapsi.fi/arktiset/esittelyt/citywide/
Juba jõudsin leida, et mu postitus kordab teises teemas olevat postitust.
(25.04.2013 22:16)metsloom Kirjutas: Äkki sa ütled mis on sinu arvamusel kopeeritud? Vaatan kahe pildi peale juba mitu minutit ja mingit kopeerimise jäljed ma ei avastanud.
(26.04.2013 18:15)Roamless Kirjutas: Esiteks, kui vaatad uut ja varem välja ilmunud Scania Citywide ja nüüd võtad ette hiljem näitusele toodud Vene bussi ja võrdled natukene nende välimust, siis peab ikka suhteliselt halb silmanägemine olema, et mitte märgata disaini sarnasusi. Seega, isegi kui disaini pole otse kopeeritud, siis sama pehmelt öeldes on Scania olnud suureks eeskujuks. Või tahad väita, et tegu on Venemaa kodumaise "analooge mitte omava" disainiga. Näiteks kannavad Venemaal mingid FSB või kes iganes eriüksuslased soomlaste digilaiguga üks ühele sarnast vormi. Kui soomlased protestisid, vastati lihtsalt, et tegu on kodumaise "analooge mitte omava toodanguga" ja mott. Jutt iseenesest ei tähenda, et see buss ei oleks ilus. Nagu mainisin ka eelnevas postituses, siis vähemalt eestvaates on antud mudel ka nn lääne maitsepoolt vaadates väga nägus, kuid ei saa eitada ilmselgeid sarnasusi Scaniaga.
Muide, kui loed antud lingil venekeelseid kommentaare, siis ka seal tuuakse välja väga suur sarnasus Scaniaga.
(26.04.2013 18:58)Georg Kirjutas: Sellisel juhul võiks kogu autotööstust üksteise kopeerimises süüdistada. Antud juhul ei näe peale esiosa ja tagatulede sarnasuse mitte ühtegi muud ühist joont, kui just kandilised küljeklaasid, ümmargused rattad jms detailid välja arvata. Ahjaa, tablood on täpselt samad nagu mullu mais Tallinnas näidatud "originaalil". Või on see samuti kopeerimine?
Praegu tundus liiga äge reaktsioon olema, kuid kui asja süvenenult vaadata, siis tegu ikkagi puhtliaziliku välimusega, mis sest, et teatud mõjutused Scania pealt ikkagi olemas, aga samas peaks ikkagi mainima, et LiAZ kuulub GAZ gruppi, kes in ennegi Scaniaga koostööd teinud, näiteks GolAZi turistbusside välja töötamise näol.
Ning lõpetuseks paluks jälgida, kuhu teemasse postitate. Millalgi, kui kodumaale tagasi jõuab, siis tõstan teema õigesse kohta.
(27.04.2013 00:35)Roamless Kirjutas: Ma arvan, et teeksin LiAZile liiga, kui hakkaksin võrdlema tema toodangut kasvõi hiinlastega, kes näiteks Lääne uusi automarke näitustel käivad üle mõõtmas, et aasta hiljem ilmuksid sealmail müüki BMW X5 kloonid, millel oleks minimaalsed erinevused originaaliga ala firmamärk. Muide Tartus liigub üks säärane hiinlane. Kuid põhiväitest ma ei kavatse taganeda, kas tõesti tehti Scaniaga koostööd või võeti ta lihtsalt eeskujuks, igatahes Scaniat on selles bussis näha ja sellele viitavad ka venelased ise oma kommentaarides, kusjuures veel otsekohesemalt, kui mina siin. Millegipärast solvutakse selle väite peale, kuigi ütlen ka, et LiAZ on silmale kena vaadata, eriti kui võrrelda ühes teises teemas välja toodud sommide uue tõelise õudusega, mis näeb välja, nagu oleks kirvega ristatud siga ja kägu.
Kogu see eelnev jutt oleks võinud asuda> Ühistranspordihuviliste foorum » ÜHISTRANSPORDIVAHENDID » Bussid >> TEHNILINE LIaz
Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
|
|