Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 2Hääli - 1 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sõiduplaanidest kinnipidamine
Autor Sõnum
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #86
RE: Sõiduplaanidest kinnipidamine
Meelde tuli et nõukaaja hilinemiste pärast kui juhid jäid tulemuspreemiast ilma oli see kui 36 liin Väike-õismäe--Paljassaare eksisteeris.siis koguaeg oli selle liiniga jama.juhid jäid preemiast ilma ja lisaks kurdeti et õismäel seisuaeg olematuks kahanes,põhjuseks 3 raudteed.nõmme,merepuiestee/linnahall ja paljassaare raudtee olid need mis 36 liinile käru keerasid,tollal ju elektrirongide tihedus 2-3 korda suurem ja kaubarongide tihedus ka oma 5-6 korda suurem.Tipptunni ajal sageli nõmmel raudtee tõkkepuu rohkem all kui üleval.elektrirongide intervall ühes suunas mõnel puhul ainult 7-8 minutit.nõmmel vahel raudtee taga seistud isegi 5 ja rohkemgi minuteid. seepärast 36 poolitatigi ära 59 liiniga.59 alguses veerenni-paljassaare,liivalaia ja kino "kosmose" kaudu mõõda pärnu maanteed viru ringini ja sealt baltijaama kaudu Paljassaarde. hiljem 59 läks Baltijaama.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
31.05.2012 20:58
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Sõnumeid selles teemas
Sõiduplaanidest kinnipidamine - Max - 09.06.2009, 14:27
RE: Sõiduplaanidest kinnipidamine - lauri3885 - 31.05.2012 20:58

Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog