6631
bussiinfo
Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanidest kinnipidamine
Läksin nii eile kui täna LV maja eest mööda (jala, mitte autoga) - lund on seal samapalju kui Vene teatri või Palace'i ees, migit vahet pole. Sa ajasid ehk endise Tallinna Panga majaga segi, seal on kõnnitee sees põrandaküte. Linnavalitsust seal majas ei ole.
Mina kui reisija pole ühtki autojuhi peale röökivat bussi- või trollijuhti mitu aastat kuulnud. Ka siis mitte, kui bussi nina eest auto läbi lipsab. Ainus erand oli kogenud trollijuht (muide kunagi MTB-82 peal sõitnud), kelle 1. liini lõõts ei mahtunud Kaubamaja peatusse, kuna 23. liini buss oli sinna mõneks ajaks magama jäänud. Tädi tegi 1184 peal sõitvale noorukile tema koha niimoodi selgeks, et kogu kaubamaja kuulis.
|
|
28.12.2010 23:46 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanidest kinnipidamine
Mis see linnavalitsuse esine nii eriline koht on, et seda pidevalt rõhutatakse? Ega Edgar ja kompanii seal ela. Kui mujal teed kinni, siis ei saa nemad ka linnavalitsuse manu.
|
|
29.12.2010 01:50 |
|
moosic
Q-d polegi
Postitusi: 541
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Sõiduplaanidest kinnipidamine
6631 !
Ma ei olegi nii tohmu nagu sa arvad,sest suudan linnavalitsusel ja end. Tallinna Panga hoonel siiski vahet teha. Jätsin mainimata,et eelpool mainitud olukord oli mõned nädalad tagasi aga vahepeal on lund ju juurde tulnud.
Teine asi on see,et kui sa kõnnid jala linnas või sõidad autoga näiteks poodi ja tagasi korra nädalas siis sa ei pruugigi kuulda midagi. Aga kui linnaliikluses olla tunduvalt tihedamini siis võib igasugu asju kõrva jääda. Linnaliikluses osalemise all pidasin silmas liikumist mõne mootorsõidukiga mitte linnatänava ääres üksluisete piltide klõpsimist trollidest näiteks.
|
|
29.12.2010 07:36 |
|
raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanidest kinnipidamine
Ega enne asi korda ei saa kui lumi Narva maanteelt minema veetakse eelkõige linnast väljuval suunal Jõe-Pronksi ristmikust Kreutzwaldi ristmikuni. Esimene rada täielikult lume all. Hea kui Kadrioru poolt tulev tramm ja vastasuunas sõitev buss üksteisest mööda saavad. Samuti Hobujaama tänavalt ja Laikmaa tänavalt. Ega peatustega asi parem pole. Näiteks 3 liini Laikmaa peatus. Seal tuleb varsti osta mägironija varustus et vaadata mis kell buss tuleb
Alates 30 novembrist 2009 issi
|
|
29.12.2010 22:41 |
|
Martti
Vanem liige
Postitusi: 710
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Sõiduplaanidest kinnipidamine
(29.12.2010 22:41)raulito Kirjutas: Ega enne asi korda ei saa kui lumi Narva maanteelt minema veetakse eelkõige linnast väljuval suunal Jõe-Pronksi ristmikust Kreutzwaldi ristmikuni. Esimene rada täielikult lume all. Hea kui Kadrioru poolt tulev tramm ja vastasuunas sõitev buss üksteisest mööda saavad.
Täna öösel viidi lumi ära ja nüüd mõlemad rajad sõidetavad.
"Welcome to Ida-Virumaa"
|
|
30.12.2010 15:39 |
|
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanidest kinnipidamine
(20.05.2011 22:18)PETSS Kirjutas: Seoses raudteeremondiga 16 liinil hilinemine kuni 8 minutit.
Šlagbaum küll alla ei käi, ent tuled vilguvad küll stabiilselt.
|
|
20.05.2011 22:23 |
|
Albu
Tõsine bussihuviline
Postitusi: 559
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanidest kinnipidamine
Kuigi järgnev postitus sobiks ka EALi või JB teemasse, vastab selle sisu tegelikult just antud teemale. Nii et sõiduplaanidest kinnipidamine Kohtla-Järvel. Olukorda Kohtla-Järve linnaliinidel kirjeldab hästi tänane Põhjaranniku artikkel Juttu peamiselt piletiteemast, kuid ka graafikutest. Optimeerimist vajaks linnaliinide graafik tõesti, lisaks tuleks rangelt üle vaadata kommertsliinide plaanid, et need ei võtaks liialt palju üksikpiletiga sõitjaid linnabussidest ära. Liinitaksod kuuluvad KJ linnapilti, kuid hetkel on neid siiski liiga tihedalt sõitma lastud ja seetõttu valitseb linnaosadevahelises liikluses endiselt olelusvõitlus. Kuigi liinide algus- ja lõpp-peatused on erinevad, liigub suur rahvahulk marsruudil Koidula-Jõhvi Postkontor ja vastupidi, mis peatustes siis toimub iga võimaliku kliendi endale püüdmine. Seega sõidetakse graafikust ette, et võimalikult palju sõitjaid endale haarata. Sellel teemal kirjutas ka eilne Põhjarannik (vaid paberväljaandes). Artikli ajendiks oli asjaolu, et linnaliinidel valitsev olukord viis Eiki Reiside teenindatava liini 122 sulgemiseni. Nii ettevõtja kui maavalitsus toonitavad, et KJ ei suuda teostada kommertsliinide üle tõhusat järelevalvet kuigi on seda lubanud. Vaadates tänase artikli viimaseid lõike, võib arvata, et ega olukord niipea muutu.
|
|
07.10.2011 21:47 |
|
raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanidest kinnipidamine
(07.10.2011 21:47)Albu Kirjutas: Kuigi järgnev postitus sobiks ka EALi või JB teemasse, vastab selle sisu tegelikult just antud teemale. Nii et sõiduplaanidest kinnipidamine Kohtla-Järvel. Olukorda Kohtla-Järve linnaliinidel kirjeldab hästi tänane Põhjaranniku artikkel Juttu peamiselt piletiteemast, kuid ka graafikutest. Optimeerimist vajaks linnaliinide graafik tõesti, lisaks tuleks rangelt üle vaadata kommertsliinide plaanid, et need ei võtaks liialt palju üksikpiletiga sõitjaid linnabussidest ära. Liinitaksod kuuluvad KJ linnapilti, kuid hetkel on neid siiski liiga tihedalt sõitma lastud ja seetõttu valitseb linnaosadevahelises liikluses endiselt olelusvõitlus. Kuigi liinide algus- ja lõpp-peatused on erinevad, liigub suur rahvahulk marsruudil Koidula-Jõhvi Postkontor ja vastupidi, mis peatustes siis toimub iga võimaliku kliendi endale püüdmine. Seega sõidetakse graafikust ette, et võimalikult palju sõitjaid endale haarata. Sellel teemal kirjutas ka eilne Põhjarannik (vaid paberväljaandes). Artikli ajendiks oli asjaolu, et linnaliinidel valitsev olukord viis Eiki Reiside teenindatava liini 122 sulgemiseni. Nii ettevõtja kui maavalitsus toonitavad, et KJ ei suuda teostada kommertsliinide üle tõhusat järelevalvet kuigi on seda lubanud. Vaadates tänase artikli viimaseid lõike, võib arvata, et ega olukord niipea muutu.
122 siiski suletud pole. Maavalitsuse kodulehe andmetel teenindab liini OÜ Stim Reisid ehk sama vedaja kes 10, 12 ja 133 liinil.
Alates 30 novembrist 2009 issi
|
|
07.10.2011 22:58 |
|
Martti
Vanem liige
Postitusi: 710
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Sõiduplaanidest kinnipidamine
(07.10.2011 22:05)PETSS Kirjutas: Too graafikutest kinnipidamine üldse omaette teema.Aga kui asjast maas siis kõik tuled punased ja igas peatuses wähhemalt üks tüüp ,kes peale wõi mahha tahab.
Tuleb parema jalaga kõvemini vajutada ja rohkem põranda lähedal hoidma. Olen kohanud juhte, kelle bussid lausa "lendavad", milline rõõm on niimoodi sõita.
"Welcome to Ida-Virumaa"
|
|
10.10.2011 19:19 |
|
Martti
Vanem liige
Postitusi: 710
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Sõiduplaanidest kinnipidamine
(10.10.2011 20:41)PETSS Kirjutas: Too nüüd nii lihtne ka es ole ,et annad waid lapatsit.
Sinu asi on ju graafikus püsida, kui selleks on vaja kõvemini vajutada, siis nii tulebki teha. Nagu 8. liinil kui Randvere tee veel remontimata oli, lihtsalt buss ei saanud aeglasemalt sõita, sest vastasel juhul oleks graafikust maha jäänud. Mulle tundub et Tallinnal on odavam busse remontida kui teid ehitada.
"Welcome to Ida-Virumaa"
|
|
11.10.2011 11:07 |
|
Heini
Friik
Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanidest kinnipidamine
Olen küll selline inimene, kes vaatab alati, et ühissõiduk minuti pealt kohale jõuaks, aga kui olla ise ühissõidukis mis liikluse tõttu muudkui rohkem ja rohkem graafikust maha jääb, siis tean, et juhid pole enamasti ise süüdi. Vahest jäädakse platsil lobisema ja väljutakse 5 minutit hiljem, aga see juba teine teema.
|
|
11.10.2011 11:25 |
|
zil130
Liige
Postitusi: 88
Liitunud: Mar.2011
|
RE: Sõiduplaanidest kinnipidamine
(10.10.2011 20:41)PETSS Kirjutas: Too nüüd nii lihtne ka es ole ,et annad waid lapatsit.
Tiheda liikluse korral on ajavõit ka tühine, lisaks kulutad nii ennast kui masinat. Pole mõtet rabeleda, nagunii ei saavuta sellega midagi.
(selle postituse viimane muutmine: 11.10.2011 20:27 zil130.)
|
|
11.10.2011 20:25 |
|