tak scania buss
Jurist
Postitusi: 446
Liitunud: Feb.2010
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Aga veel huvitav, et miks tulevad nii "kauged" numbrid, kui 3VKOs pärast 3566 vabad on 3567, 3569, 3570 jne
Toyota & Lexus 4ever!
|
|
16.07.2015 22:05 |
|
RED
Liige
Postitusi: 71
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Imelik et osteti üsna vanad ja väsinud bussid, kas need vahetavad välja viimased Dupled ja Hessid, mis veel sõidavad, et 1998--2001.aasta Duple´de ja Hesside asemel hakkavad sõitma nüüd sama palju sõitnud (ca 800 000km) Omnicity´d? Kerge hämming lihtsalt.
|
|
20.07.2015 10:19 |
|
coldrexX
Noor ja roheline
Postitusi: 556
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Lasnamäele on neid kolm esialgu:
3567
3569
3570
Ja see Omnilink(!) tundub küll parem variant kui juba väsinud Tartu rüsa...
|
|
20.07.2015 13:18 |
|
moosic
Q-d polegi
Postitusi: 541
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Raam tehti odavast materjalist ? Odav raud ja kallis raud ? Kas "tartukad" mitte ei tulnud komplektis raam-veermik-mootor otse tehasest siia ja siin ehitati peale vaid 1983 aasta keremudel (Duple) ?! Kui ei ole läbi aegade remonti ja hooldust siis saab ka kõige kallim raud (kuldsete äärtega vms) otsa kiiremini kui ta tegelikult võiks.
|
|
21.07.2015 18:21 |
|
coldrexX
Noor ja roheline
Postitusi: 556
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(21.07.2015 18:21)moosic Kirjutas: Raam tehti odavast materjalist ? Odav raud ja kallis raud ? Kas "tartukad" mitte ei tulnud komplektis raam-veermik-mootor otse tehasest siia ja siin ehitati peale vaid 1983 aasta keremudel (Duple) ?! Kui ei ole läbi aegade remonti ja hooldust siis saab ka kõige kallim raud (kuldsete äärtega vms) otsa kiiremini kui ta tegelikult võiks.
Sa vaata nende läbisõidud ka. Paras aeg neile.
|
|
22.07.2015 11:04 |
|
Volli
Friik
Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(22.07.2015 11:04)coldrexX Kirjutas: Sa vaata nende läbisõidud ka. Paras aeg neile.
Kui suur peab olema see bussi läbisõit, et oleks "paras aeg" ta maha kanda?
Või siis läbisõit, millest suuremat ühelegi bussile ei lubataks?
|
|
22.07.2015 12:46 |
|
moosic
Q-d polegi
Postitusi: 541
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Pole kuulnud,et mõni neist kere pärast maha kanti v.a.mmõned mis enne lõppu loperguseks sõideti. Seega põhjuseks pehmed raamid. Kärubussidega oli ka oht,et mõnes peatuses jääb käru koos bussi mootoriga maha. Seega ma ei tea mis alusel sa väidad,et kasutati odavaid või ebakvaliteetseid materjale.
|
|
22.07.2015 13:01 |
|
raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Kas Duplede puhul ei olegi küsimus mitte läbisõidus vaid selles kas saavad ülevaatusest läbi?
Alates 30 novembrist 2009 issi
|
|
22.07.2015 14:00 |
|
lauri3885
Tallinna ühistranspordi huviline
Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Moosicule: No ma tean vähemalt paari Duplet mis just väidetavalt väsinud kere tõttu maha kantud aga võimalik,et võis ka muid probleeme olla veel lisaks. Samas nõustun,et enamus tõesti maha kantud pehme raami tõttu. Ja no ma ei väidagi,et on kasutatud ebakvaliteetset materjali vaid lihtsalt odavamat materjali mille vastupidavus pole ehk nii hea.Vähemalt nii olen kuulnud. Ei tahaks kuidagi uskuda,et meie Eesti tõõmehed on nii sitad,et ehitavad sitta bussi nagu vanemad Hessid seda suuremalt jaolt olema kipuvad ja just kere poole pealt.Eks loomulikult ole oma mõju keredele avaldanud ka kärude vedamine.
Raulitole:Mis puutub läbisõitu või ülevaatust siis ikka ülevaatus on see mis määravaks saab. Kui ikka ülevaatust ei läbi siis läheb mahakandmisele. Ma ei tea vähemalt taki kohalt küll,et ainult läbisõidu põhjal mõnda isendit viimasel ajal maha oleks kantud. Näiteks 1139 ja 2298 läbisõit võib kindlasti olla suurem kui nii mõnegi Duple oma ning Hessist rääkimata.
Edit. Muidugi on olnud juhuseid kus tõõkoda pole enam bussi vastu võtnud tõõkotta remondi või ülevaatuse jaoks kuna buss on juba nii vana olnud,et asi pole enam ära tasunud rahaliselt. Aga,et kas sel juhul ainult läbisõit siin mõjutanud oleks siis noh natuke kahtlane kuigi ei välista seda täielikult.
Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!
(selle postituse viimane muutmine: 22.07.2015 16:19 lauri3885.)
|
|
22.07.2015 16:06 |
|
moosic
Q-d polegi
Postitusi: 541
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(22.07.2015 14:00)raulito Kirjutas: Kas Duplede puhul ei olegi küsimus mitte läbisõidus vaid selles kas saavad ülevaatusest läbi?
Uunikumid mis on kordades vanemad,läbivad ka ülevaatuse.
(22.07.2015 16:06)lauri3885 Kirjutas: Moosicule: No ma tean vähemalt paari Duplet mis just väidetavalt väsinud kere tõttu maha kantud aga võimalik,et võis ka muid probleeme olla veel lisaks. Samas nõustun,et enamus tõesti maha kantud pehme raami tõttu. Ja no ma ei väidagi,et on kasutatud ebakvaliteetset materjali vaid lihtsalt odavamat materjali mille vastupidavus pole ehk nii hea.Vähemalt nii olen kuulnud. Ei tahaks kuidagi uskuda,et meie Eesti tõõmehed on nii sitad,et ehitavad sitta bussi nagu vanemad Hessid seda suuremalt jaolt olema kipuvad ja just kere poole pealt.Eks loomulikult ole oma mõju keredele avaldanud ka kärude vedamine.
Raulitole:Mis puutub läbisõitu või ülevaatust siis ikka ülevaatus on see mis määravaks saab. Kui ikka ülevaatust ei läbi siis läheb mahakandmisele. Ma ei tea vähemalt taki kohalt küll,et ainult läbisõidu põhjal mõnda isendit viimasel ajal maha oleks kantud. Näiteks 1139 ja 2298 läbisõit võib kindlasti olla suurem kui nii mõnegi Duple oma ning Hessist rääkimata.
Edit. Muidugi on olnud juhuseid kus tõõkoda pole enam bussi vastu võtnud tõõkotta remondi või ülevaatuse jaoks kuna buss on juba nii vana olnud,et asi pole enam ära tasunud rahaliselt. Aga,et kas sel juhul ainult läbisõit siin mõjutanud oleks siis noh natuke kahtlane kuigi ei välista seda täielikult.
Väga korralik demagoogia. Sobiksid bussiparki juhtima küll...
(selle postituse viimane muutmine: 22.07.2015 18:29 moosic.)
|
|
22.07.2015 18:27 |
|
coldrexX
Noor ja roheline
Postitusi: 556
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(22.07.2015 12:46)Volli Kirjutas: (22.07.2015 11:04)coldrexX Kirjutas: Sa vaata nende läbisõidud ka. Paras aeg neile.
Kui suur peab olema see bussi läbisõit, et oleks "paras aeg" ta maha kanda?
Või siis läbisõit, millest suuremat ühelegi bussile ei lubataks?
Läbisõidu kohta piirangut pole, kuid peale mil.kakssada igal mudelil tulevad igasugused vead välja...
|
|
24.07.2015 06:47 |
|
RED
Liige
Postitusi: 71
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Nende kasutatud Omnilinkide ostmine on seniste ostude (vähemalt 2007. aasta Säffle lõõtsade ja Volvo 7700-dega) võrreldes tagasiminek, ühelt poolt ostetakse hulganisti uusi MAN-e ja siis 800 000km+ läbisõiduga endisi Stockholmi Omnisid. Kui nägin et Kadaka platsil seisavad oli esimene mõte, et hübriidbusse ei tule õigel ajal, ning osteti nende asenduseks aastaks-kaheks sõitma.
Kui TAK-ile kasutatud Omnisid viie aasta eest osteti, võis aru saada - masu, uusi sai osta vähem kui varem plaaniti jne. Praegu osteti need Duplede ja Hesside asenduseks ilmselt saadi üsna soodsalt, aga vaadates mis üldmulje jätavad näiteks 309, 349 (Eestis viis aastat sõitnud, praegu läbisõit üle miljoni), siis julgen väita, et oleks võinud osta kasutatud bussid mida kannataks normaalselt käigus hoida üle viie aasta.
(selle postituse viimane muutmine: 24.07.2015 10:48 RED.)
|
|
24.07.2015 10:44 |
|
XTA
1029
Postitusi: 285
Liitunud: Dec.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(22.07.2015 16:06)lauri3885 Kirjutas: [...]
Näiteks 1139 ja 2298 läbisõit võib kindlasti olla suurem kui nii mõnegi Duple oma ning Hessist rääkimata.
Kui need vidinad bussidel vähegi õigust näitavad (MNT päringus läbisõidu graafikul ühtlaselt tõusev joon koos ühe kukkumisega 0 lähedale), siis 1139 sai alles 2014 juunis miljoni täis (ise juhtusin sõitma). Paljudel Dupledel (mis veel alles olid) oli selleks ajaks juba 2-ga algav number ees, ehk siis 1 200 000+ km.
(24.07.2015 10:44)RED Kirjutas: Nende kasutatud Omnilinkide ostmine on seniste ostude (vähemalt 2007. aasta Säffle lõõtsade ja Volvo 7700-dega) võrreldes tagasiminek, ühelt poolt ostetakse hulganisti uusi MAN-e ja siis 800 000km+ läbisõiduga endisi Stockholmi Omnisid.
Kõigil kuu keskel toodud Omnidel oli kellal 900000...999999 km. Ehk neil peaks ressurssi olema veel 3-4 aastaks (1 juhiga töötades veidi rohkem). Ex 5291 (3599) tundus neist kõige korralikum.
YV31MA61...
|
|
25.07.2015 14:01 |
|
sasstak
Mõnusamalt kohale
Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Mõnusamalt kohale
|
|
28.07.2015 20:50 |
|
moosic
Q-d polegi
Postitusi: 541
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Jälle mingid imetoredad sitamajad. Õhuaknaid pole,laes on üks kuni kaks mõtetut luuki ja konditsioneeri pole ette nähtud meil. Lisaks kulunud välimusega seest ja väljast.
|
|
29.07.2015 00:35 |
|
sasstak
Mõnusamalt kohale
Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Mõnusamalt kohale
|
|
29.07.2015 14:45 |
|
sasstak
Mõnusamalt kohale
Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
1191, 1193, 1196, 2205, 2376, 2377, 3043, 3537 ja 3592 on maha kantud!
Mõnusamalt kohale
|
|
05.08.2015 10:58 |
|
coldrexX
Noor ja roheline
Postitusi: 556
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
3. august on ajalooline päev Lasnamäe bussipargis. Liinile ei tule ühtegi Duplet meil enam...
|
|
06.08.2015 21:03 |
|