tarts
Noorliige
Postitusi: 16
Liitunud: Jan.2012
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Tulin õhtul parki ja lükati bussijuhtide nimekiri ette et kas streigid. kirjuta ja või ei ülemus tahtis
Mul paljud reisijad küsisid päeva jooksul, et kas sõidate, kui toimub.. .
Päeva jooksul ka palju reisijaid küsisid mis saab, Vastus ei tea,
(selle postituse viimane muutmine: 07.03.2012 04:11 tarts.)
|
|
07.03.2012 03:51 |
|
raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Alates 30 novembrist 2009 issi
|
|
07.03.2012 14:18 |
|
tarts
Noorliige
Postitusi: 16
Liitunud: Jan.2012
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Miks ametiühing ei keela kõigi juhtide sõite, ka nende kes ükskõiksed või kardavad tööst ilma jääda.
Nii võetakse hääletõstjad ükshaaval ette. Ja mine aafrikasse seal banaanid tasuta ja kütma ei pea. Euroliidu viimane on kihvt olla.
|
|
07.03.2012 14:33 |
|
Kaspar
Ideegeneraator
Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(07.03.2012 14:18)raulito Kirjutas: http://www.tak.ee/index.php?article_id=8...n=article&
Takilt siis niipalju infot et eelisjärjekorras sõidavad homme vabal graafikul liinid 1A, 5, 7, 17, 18, 21A, 40, 60 ja 67. Trollide ja trammide kohta veel info puudub.
Aga mida siis uskuda? Tallinna linn saatis laiali uudiskirja, et 8. märtsil ei toimu ETTA teatel mingit ühistranspordiliiklust. Kas sunnitakse ka need, kes ei ole enda nime kirja pannud, streikima?
|
|
07.03.2012 18:00 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Asjal on varjukülg. Need kes enne kasutasid ühistransporti hakkasid nüüd arutama, et kuidas homme tööle saada ja avastati, et ühistransporti ei olegi vaja kasutada, sest kõigil on võimalik kuskilt auto peale saada.
(selle postituse viimane muutmine: 07.03.2012 18:21 Oxygen.)
|
|
07.03.2012 18:21 |
|
Martti
Vanem liige
Postitusi: 710
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(07.03.2012 18:21)Oxygen Kirjutas: Asjal on varjukülg. Need kes enne kasutasid ühistransporti hakkasid nüüd arutama, et kuidas homme tööle saada ja avastati, et ühistransporti ei olegi vaja kasutada, sest kõigil on võimalik kuskilt auto peale saada.
Miks see varjukülg on, kui inimesed leiavad võimaluse ühist autot kasutada justnimelt ühist(lõpuks on loodud loodust säästev motivatsioon), hinnas küll ei kaota, ja vaevalt et ummikuid ka rohkem tekib kui tavaliselt.
"Welcome to Ida-Virumaa"
|
|
07.03.2012 19:12 |
|
Kaspar
Ideegeneraator
Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(07.03.2012 19:12)Martti Kirjutas: (07.03.2012 18:21)Oxygen Kirjutas: Asjal on varjukülg. Need kes enne kasutasid ühistransporti hakkasid nüüd arutama, et kuidas homme tööle saada ja avastati, et ühistransporti ei olegi vaja kasutada, sest kõigil on võimalik kuskilt auto peale saada.
Miks see varjukülg on, kui inimesed leiavad võimaluse ühist autot kasutada justnimelt ühist(lõpuks on loodud loodust säästev motivatsioon), hinnas küll ei kaota, ja vaevalt et ummikuid ka rohkem tekib kui tavaliselt.
Ma arvan, et mõeldud oli seda, et kui inimesed leiavad järsku, et nad saavad hommikul mõne naabri või kaastöötaja auto peale, siis ei ole üldse mõtet ühistranspordile oma aega või raha kulutada.
(selle postituse viimane muutmine: 07.03.2012 19:28 Kaspar.)
|
|
07.03.2012 19:28 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Just nimelt.
|
|
07.03.2012 19:35 |
|
Martti
Vanem liige
Postitusi: 710
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(07.03.2012 19:28)Kaspar Kirjutas: (07.03.2012 19:12)Martti Kirjutas: (07.03.2012 18:21)Oxygen Kirjutas: Asjal on varjukülg. Need kes enne kasutasid ühistransporti hakkasid nüüd arutama, et kuidas homme tööle saada ja avastati, et ühistransporti ei olegi vaja kasutada, sest kõigil on võimalik kuskilt auto peale saada.
Miks see varjukülg on, kui inimesed leiavad võimaluse ühist autot kasutada justnimelt ühist(lõpuks on loodud loodust säästev motivatsioon), hinnas küll ei kaota, ja vaevalt et ummikuid ka rohkem tekib kui tavaliselt.
Ma arvan, et mõeldud oli seda, et kui inimesed leiavad järsku, et nad saavad hommikul mõne naabri või kaastöötaja auto peale, siis ei ole üldse mõtet ühistranspordile oma aega või raha kulutada.
Minu arvates on alates 2008. aastast graafikute hõrendamisega juba selline olukord tekitatud. Nüüd pole päästa enam midagi, eriti maakonnaliinidel, kus iga riigihankega odavamalt üritatakse läbi saada(riigi jaoks) ja kallimalt reisija jaoks, sest kui liikuda tahad on ikkagi oma autot vaja. Tundub et ühistranspordil puudub selles riigis tulevik.
"Welcome to Ida-Virumaa"
|
|
08.03.2012 06:43 |
|
keskjaam
Oksendamiseni küllastunud
Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(08.03.2012 06:43)Martti Kirjutas: (07.03.2012 19:28)Kaspar Kirjutas: (07.03.2012 19:12)Martti Kirjutas: (07.03.2012 18:21)Oxygen Kirjutas: Asjal on varjukülg. Need kes enne kasutasid ühistransporti hakkasid nüüd arutama, et kuidas homme tööle saada ja avastati, et ühistransporti ei olegi vaja kasutada, sest kõigil on võimalik kuskilt auto peale saada.
Miks see varjukülg on, kui inimesed leiavad võimaluse ühist autot kasutada justnimelt ühist(lõpuks on loodud loodust säästev motivatsioon), hinnas küll ei kaota, ja vaevalt et ummikuid ka rohkem tekib kui tavaliselt.
Ma arvan, et mõeldud oli seda, et kui inimesed leiavad järsku, et nad saavad hommikul mõne naabri või kaastöötaja auto peale, siis ei ole üldse mõtet ühistranspordile oma aega või raha kulutada.
Minu arvates on alates 2008. aastast graafikute hõrendamisega juba selline olukord tekitatud. Nüüd pole päästa enam midagi, eriti maakonnaliinidel, kus iga riigihankega odavamalt üritatakse läbi saada(riigi jaoks) ja kallimalt reisija jaoks, sest kui liikuda tahad on ikkagi oma autot vaja. Tundub et ühistranspordil puudub selles riigis tulevik.
Kõige lihtsam liini kukutamine ongi see et teavitada rahvast et TULEVIKUS see liin kaob..
Omal nahal tunda saadud. Inimene kes igapäevaselt on sunnitud mingit liiniosa kasutama tööl käimiseks selle info põhjal inimene kas kolib mujale (maalt linna) ostab auto või vahetab töökohta. Pole vahet kas Bussifirma teavitab inimesi või valda või ..... tulemus on ikka vähendav.
Aga kui inimene teab et vaja ainult 1 või mitu päeva siis ei tohiks see mõjuda.
Omal ajal pani muigama Linnaisade reklaam et jätke autod linnaserva ja kasutage ühistransporti linnas käimiseks... Järgnes graafikute hõrendamine.....
Ühistranspordiga toimitakse samaväärselt kui laar kolhoosidega. Aga riik on saanud hulga eravalduses olevaid sovhoose mida peab koguaeg nuumama.
Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
|
|
08.03.2012 12:35 |
|
raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Nagu parlamendivalimised oleks tulemas. Telekast muud ei tule Tasuta ühistranspordi hääletus on tulemas.
Alates 30 novembrist 2009 issi
|
|
13.03.2012 20:18 |
|
Volli
Friik
Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(14.03.2012 10:25)PETSS Kirjutas: Ei tea kül mispärast aga 32 ga Kopli suunas sõites tuleb enamus rahwast kõik bussi peale ,waatamatta tollele,et 9 liini troll kohe ees mul sõidab?
Ja kui troll sõidaks Sinu järel, siis ronitakse selle peale, sest loodetakse, et tagumises rohkem ruumi
|
|
14.03.2012 10:28 |
|
Heini
Friik
Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(14.03.2012 10:25)PETSS Kirjutas: Ei tea kül mispärast aga 32 ga Kopli suunas sõites tuleb enamus rahwast kõik bussi peale ,waatamatta tollele,et 9 liini troll kohe ees mul sõidab?
Kogemus näitab seda, et 9. liini trollid on rohkem täis kui 32. liini bussid. Eriti kui troll veel enne 32. liini bussi Taksopargist väljub.
|
|
14.03.2012 10:29 |
|
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Ei maga vaid roolikeerajad ja kodumaa sunnimehed.
OT.
|
|
14.03.2012 21:31 |
|