Max
Friik
Postitusi: 901
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Ühistranspordi kärbetest Tallinnas
(03.05.2009 17:16)Georg Kirjutas: Max, kui Sina intervalle suurendad, kas siis reisijate arv bussis kasvab? Tavaliselt on praktika näidanud, graafikute hõendamisega saavutatakse vaid see, et linn pigem autostub, kui suunab inimesi ühistransporti kasutama.
(03.05.2009 16:47)Max Kirjutas: Aga mõtlege sellest, et kusagil Eestis bussid käivad 1-5 korda päevas
ja seal pole üldse probleeme, meile aga alati midagi paha ja me
karjume sellest siin.
Loll jutt suhu tagasi (vabandan minu agressiivsust). Mine ela sellises kohas mõned kuud, alles siis hakka rääkima.
Reegli riikumine.
(03.05.2009 17:16)Georg Kirjutas: Max, kui Sina intervalle suurendad, kas siis reisijate arv bussis kasvab? Tavaliselt on praktika näidanud, graafikute hõendamisega saavutatakse vaid see, et linn pigem autostub, kui suunab inimesi ühistransporti kasutama.
(03.05.2009 16:47)Max Kirjutas: Aga mõtlege sellest, et kusagil Eestis bussid käivad 1-5 korda päevas
ja seal pole üldse probleeme, meile aga alati midagi paha ja me
karjume sellest siin.
Loll jutt suhu tagasi (vabandan minu agressiivsust). Mine ela sellises kohas mõned kuud, alles siis hakka rääkima.
Teisega te nii ei oska agressivselt suhelda, jah?
Max, kui Sina intervalle suurendad, kas siis reisijate arv bussis kasvab?
Ma ei mõtle nii. Intervalle suurendatakse sellepärast, et
mittekeegi ei sõida. Kui bussid sõitsid väga tihti, siis sõitsid
juba vähe inimesi, sellepärast praegu kõik hõrendatakse.
(selle postituse viimane muutmine: 03.05.2009 19:12 Max.)
|
|
03.05.2009 17:56 |
|