Pilti ei oska näidata, aga põhimõtteliselt võib bussirongiks lugeda ka reisijate veoks mõeldud poolhaagist. Mõni entusiast leiab kuskilt kindlasti pildi ka.
Difele küsimus, et kuidas on seotud täishaagise vedamine ja veduki kandevõime? Täishaagise massist ei toetu mitte grammigi vedukile. Pane aga vedukile korralik kone peale ja masin veab tonne.
(selle postituse viimane muutmine: 27.10.2009 13:19 Oxygen.)
(27.10.2009 13:15)Oxygen Kirjutas: Pilti ei oska näidata, aga põhimõtteliselt võib bussirongiks lugeda ka reisijate veoks mõeldud poolhaagist. Mõni entusiast leiab kuskilt kindlasti pildi ka.
Difele küsimus, et kuidas on seotud täishaagise vedamine ja veduki kandevõime? Täishaagise massist ei toetu mitte grammigi vedukile. Pane aga vedukile korralik kone peale ja masin veab tonne.
Liisule teadmiseks,et kuigi autos saab sõita 5 inimest korraga (olenevalt autost ka rohkem) ei tee ühiselt sõitmine sõidukist veel ühissõidukit. ning kui pildil oli haagissuvila haagitud misiganes (liini)bussi järele ei saa ka sellest sellisel juhul ühissõidukit. nii,et tuleb edasi leiutada...
See on tegelikult rohkem huumorinurga teema, aga noh... Selle pildi all väljendub kui hästi kohalikud bussihuvilised busse tunnevad. Siia on kõige lihtsam selliseid asju lisada, seega üks fragment suurest pildist. Selline on Duple metsecu tagumine ots. Ja selline näeb välja Hessi tagumine ots. Rohkem sõnu pole vaja.
02.11.2009 04:47
coldrexX
Noor ja roheline
Postitusi: 556
Liitunud: Nov.2008
Keegi pildi kommentaarides ütles, et see tagumine ots on keevitatud.
Ütleks, et see duple tagumik on plastikust, ning keevitada seda ei anna kuidagi...
02.11.2009 08:46
Georg
Vale inimene
Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
(02.11.2009 04:47)Oxygen Kirjutas: See on tegelikult rohkem huumorinurga teema, aga noh... Selle pildi all väljendub kui hästi kohalikud bussihuvilised busse tunnevad.
Seda, kui hästi bussihuvilised busse tunnevad, on näha ka ytra galeriis. Üleslaadimisse lähevad pildid bussidest, mille täpne tüübinimetus on sama vigaselt kirjutatud kui lkf-is. Olgugi, et sarnased, kui mitte samad masinad on galeriis juba esindatud. Ning nüüd, kus ytra.visio.ee leht on juba kuu aega suletud, ei osata vist enam mitte kuskilt ka väljalaskeaastat leida, kuigi sõidukikaartide register on endiselt olemas ning siin foorumiski juba sellele viidatud.
(selle postituse viimane muutmine: 02.11.2009 12:04 Georg.)
(02.11.2009 08:46)coldrexX Kirjutas: Keegi pildi kommentaarides ütles, et see tagumine ots on keevitatud.
Ütleks, et see duple tagumik on plastikust, ning keevitada seda ei anna kuidagi...
See on minu viga jah. Klaasplastiku paikamisega olen juba isegi põgusalt tutvust teinud.
02.11.2009 14:25
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Sai nähtud umbes 2 nädalat tagasi Lahti Eaglet, millel pool osa bussi, ja teine osa furgon, need polnu kokku ehitatud, nagu on siin foorumis kuskil see carrus vms, vaid ta oli, nagu veoautodel, ja oli kolmeteljeline, numbrimärki ei näinud.
(selle postituse viimane muutmine: 06.11.2009 23:05 Neons.)
06.11.2009 23:05
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
(06.11.2009 23:05)Neons Kirjutas: Sai nähtud umbes 2 nädalat tagasi Lahti Eaglet, millel pool osa bussi, ja teine osa furgon, need polnu kokku ehitatud, nagu on siin foorumis kuskil see carrus vms, vaid ta oli, nagu veoautodel, ja oli kolmeteljeline, numbrimärki ei näinud.
(04.01.2010 15:26)Liisu Kirjutas: Mis iste see seal tagumine olla võiks? Minu meelest on see veider.
Mootor paistab kuidagi väga kobakas olema, sellest ka selline istmete valik. Tavaliselt on kompaktsemad Cumminsi või DAFi koned, millest tulenevalt mahub sinna taha kolm normaalset mõõtu istet.
Seda, millised toolid Solaristesse lähevad, määrab masinate tellija. Näiteks Arhuse ja Skelleftea bussidesse läksid hoopis teistsugused istmed.
Mina tahaks teada mis asi see selline seal taga nurgas lakke välja läheb. Bussil! Mootor see ei ole. Või on keegi mõelnud välja mooduse kone vertikaalasendisse paigaldamiseks? Sellisel juhul tahaks jõuülekande skeemi näha.
04.01.2010 18:14
Georg
Vale inimene
Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
(04.01.2010 18:14)Oxygen Kirjutas: Mina tahaks teada mis asi see selline seal taga nurgas lakke välja läheb. Bussil! Mootor see ei ole. Või on keegi mõelnud välja mooduse kone vertikaalasendisse paigaldamiseks? Sellisel juhul tahaks jõuülekande skeemi näha.
No mõtle loogiliselt. Mootor ja käigukast paiknevad peaaegu sama moodi nagu enamus bussidel, ainsa vahega, et need on vasakule nihutatud. Vertikaalselt lähevad muud agregaadid mootoriruumis (näiteks radikas, lisaks ka kõikvõimalikud paagid). Samas on võimalus panna radikas katusele nagu seda on tehtud Göteborgis liikuvatele topeltlõõtsadele.