Edelareisija
Unregistered
|
RE: Varia
Ei usu,et hiinakad tulevad. Kusagilt jooksis läbi,et Euroopa Liit ei toeta hiinlaste tramme.
|
|
17.10.2009 16:15 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Varia
Solarisel ammu tramm olemas ju.
|
|
17.10.2009 20:11 |
|
Trollino
Unregistered
|
RE: Varia
(17.10.2009 20:11)Oxygen Kirjutas: Solarisel ammu tramm olemas ju.
Mina ei tea kas see päris õige on aga selle trammi olemasolu on küll alles hiljuti tekkinud.Idee oli tõesti ammu juba
|
|
17.10.2009 20:12 |
|
Kaspar
Ideegeneraator
Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Varia
(17.10.2009 20:20)Dife Kirjutas: (17.10.2009 12:39)Regardman Kirjutas: (17.10.2009 12:01)Dife Kirjutas: Liisu, soovitan sul seda mitte oodata
Hiinlastega juba kokku lepitud, et Eestisse tulevad hiina trammid.
Noormees Rahumäelt, palume konkreetset faktilist tõestust sellele.
Uudised?
Ja ongi järjekordne sinisilmne, kes usub pimesi kõike, mis uudistes kirjas. See, et meile tulevad Hiina trammid, on mingi Savisaare soovunelm heal juhul. Uudistes räägiti ka vaid mõttest, mitte mingist kindlast tehingust. Pealegi, kuni projekt pole kinnitatud, s.t. kuni ei ole teada, mis rööpmelaiuse ja pikkusega trammitee tuleb ning mis liinidel üldse liiklus toimuma hakkab, pole absoluutselt mingit mõtetki öelda, et mis mudeli või riigi trammid sõitma hakkavad.
Isiklikult arvan, et raudselt võivad meile enne tulla need Solarise Tramino'd kui X-tehase Hiina toodang. Ja ma arvan, et ma pole ainus.
(selle postituse viimane muutmine: 17.10.2009 21:55 Kaspar.)
|
|
17.10.2009 21:49 |
|
Heini
Friik
Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Varia
Tallinnasse võiksid tulla need -
|
|
26.10.2009 21:09 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Varia
Kui Hessid maha kantakse, siis kõlab üle bussipargi kergendusohe. Poolakad tulgu vaadaku kust juhtvagunid narmendama hakkavad. Äkki õnnestub neil midagi asjalikumat välja töötada.
(selle postituse viimane muutmine: 26.10.2009 21:23 Oxygen.)
|
|
26.10.2009 21:22 |
|
Georg
Vale inimene
Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Varia
Käru tolle Solarise taga paistab Hessi toodang olema. Tahaks loota, et Bellachi linnakeses valmistatud Hessid on vastupidavamad kui Tartus kokku needitud vagunid...
|
|
26.10.2009 21:55 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Varia
Järelvagunid järelvaguniteks, aga juhtvagunid ähvardavad tagumise ratta kohalt pooleks minna. Kered venivad ja painduvad silmnähtavalt.
|
|
26.10.2009 22:04 |
|
Georg
Vale inimene
Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Varia
(26.10.2009 22:04)Oxygen Kirjutas: Järelvagunid järelvaguniteks, aga juhtvagunid ähvardavad tagumise ratta kohalt pooleks minna. Kered venivad ja painduvad silmnähtavalt.
Jah, seda küll, aga kui vaadata Tartus valmistatud Hesse, siis eriti nn uuema ninaga bussidel on märgata kere paindumist väiksematelgi manöövritel. Selles suhtes paistavad Solarise kered palju tugevamad olema.
(selle postituse viimane muutmine: 26.10.2009 22:21 Georg.)
|
|
26.10.2009 22:19 |
|
Heini
Friik
Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Varia
(26.10.2009 22:35)kukkurkurat Kirjutas: (26.10.2009 21:22)Oxygen Kirjutas: Kui Hessid maha kantakse, siis kõlab üle bussipargi kergendusohe. Poolakad tulgu vaadaku kust juhtvagunid narmendama hakkavad. Äkki õnnestub neil midagi asjalikumat välja töötada.
Maha neid niipea vaevalt kantakse, pole asemele ka ju võtta miskit... Poolakatele teed siinkohal liiga, Hess teadupärast Šveitsi päritolu
Oxygen pidas silmas seda, et Solaris poola oma.
|
|
26.10.2009 22:39 |
|
Trollino
Unregistered
|
RE: Varia
Mis vahe on lõõtsaga ja käruga bussi otstarbel? Ma juba tükkaega mõtlen..
Kas ma pakun õigesti kui ütlen et bussirong mahutab rohkem inimesi kui lõõtsaga buss?
|
|
27.10.2009 02:32 |
|
Georg
Vale inimene
Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Varia
(27.10.2009 02:32)Liisu Kirjutas: Mis vahe on lõõtsaga ja käruga bussi otstarbel? Ma juba tükkaega mõtlen..
Kas ma pakun õigesti kui ütlen et bussirong mahutab rohkem inimesi kui lõõtsaga buss?
Käru saab tipptunnivälisel ajal lõpp-peatusesse maha jätta, lõõtsal sellist võimalust pole.
Mahutavus sõltub sellest, millist vedukit ja käru kasutatakse. Lõõtsad on enamasti standardse pikkusega ning mahutavus on meil kehtivate normide järgi nii 140-150 reisijat, Skandinaavias aga 100-120 inimest. Käru veduk võib olla ükskõik milline kaheteljeline buss ning ka käru suurus on varieeruv. Bussirong võib-olla ka näiteks selline: http://www.stadtbus2.de/nachrichten/n_fo..._zug-2.jpg
|
|
27.10.2009 07:32 |
|
Dife
Vanem liige
Postitusi: 463
Liitunud: Sep.2009
|
RE: Varia
@Liisu: Bussrong on ikkagi suurem kui lõõtsakas. Kui lõõtsa mahutavus on 20-30 inimest, siis bussrongi "vagun" mahutab 40-60 inimest kindlapeale. See bussrongimõte ongi.
Georgi postitatud Mersu on kõigest fantaasia. Seda kuskilt mujalt ei leia, kui inseneri peast. Vaevalt et Mercedes Sprinteri 2,5 tonnise kandevõimega kere kannatab veel käru enda järel tassida.
|
|
27.10.2009 09:57 |
|
Georg
Vale inimene
Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Varia
(27.10.2009 09:57)Dife Kirjutas: Georgi postitatud Mersu on kõigest fantaasia. Seda kuskilt mujalt ei leia, kui inseneri peast. Vaevalt et Mercedes Sprinteri 2,5 tonnise kandevõimega kere kannatab veel käru enda järel tassida.
Fantaasiast on asi kaugel. Antud eksemplar sõidab Šveitsi linnas Zug aastast 2003. Üks asi on bussi kandevõime, teine asi on see, kui suurt käru suudab see vedada. Näiteks sadulveokite kandevõime jääb 10 tonni kanti, ometi veetakse sellega 20 ja enam tonni kaaluvaid haagiseid.
|
|
27.10.2009 12:06 |
|