(16.05.2009 15:02)PETSS Kirjutas: Tallinnas tollases Ülemiste filiaalis olid ka 260 eraldi tehtud konduktori koht.Linnaliini bussides toda polnud.180,556 oli see aga juba tehase poolt.Asus tagaratta kohal kõrgemal toistest,risti teiste istmetega ja seinal weel kiri Mesto konduktora.Ja kell oli ka weel.Kui kõik peal andis konduktor kella.Alles siis wõis juht sõitma hakata.See juba hulk aega hiljem kui linnalähiliinide bussidel oli liinitahvlil kiri :KONDUKTORITA.
Sindi liinil oli kell märguandeks et reisija soovis tagumisest uksest väljuda.
Oli isegi selline vers kollasel, juhtide poolt peale ehitatud, kus juht ja konduktor said segamatult omavahel vestelda sõidu ajal. Ja seda nõuka ajal kus oli saadaval ainult algelised kõrvaklapid ja kõri mikrofonid.
Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
Ehk just mitte õigemas kohas.Aga küsimus sääne: Enne 2 ilmasõda Tallinnas ja mujjal Eestis sõitnud bussidest ettekujutus olemas.Millised bussid aga sõitsid Riias ja Kaunases?
Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.
Üks link: http://veteranbus.webnode.sk/products/ka...v-cechach/
Pole küll päris pilt Eestist, aga leidsin, et üks selline isend on liikunud ajavahemikul 1994-1999 Narva kandis numbriga 220NAD. Kui Autosan oli Nõukogude aja lõpus võrdlemisi levinud bussitüüp, siis Karosa jäigi harulduseks.
(selle postituse viimane muutmine: 09.06.2009 21:03 mustninja.)
Need on amatööri pildid,tehtud Smena 8M-ga. Tol aparaadil pidid pildistatava objekti kaugust silma järgi võtma ja liikuvad objektid miskipärast otse kaadrisse mahtuda ei tahtnud...
26.11.2009 02:15
Mister X
Mobilis in mobili
Postitusi: 445
Liitunud: Dec.2008
Meie riigitelevisiooni (ETV) arhiivisügavused peidavad endas üht-teist huvitavat ka ühistranspordi koha pealt. Ehk pole liiast, kui tuua mõni detail päevavalguse kätte.
Seriaali Õnne 13 1997. aastal filmitud episoodis näeme stseeni tollases Tallinna Autobussijaamas. Alates 17:29 köidab pilku kaadris olev kunagise „Mootori“ sinivalge Ikarus 250 – pardanumber (3637?) ja liinisilt ähmaselt nähtavad. Stseeni lõpus püütakse kaadrisse vanem Scania Kutter. Huvitav, millisele vedajale võis see tollal kuuluda? Pikemalt näeb Kutteriga sõitmist (samuti salongivaateid) vahemikus 23:00-24:09. Finaaltiitrites antakse bussijuhi nimes Tamme Volli, mis on ilmselt suvaline tuletis.
(11.02.2010 07:35)Mister X Kirjutas: Meie riigitelevisiooni (ETV) arhiivisügavused peidavad endas üht-teist huvitavat ka ühistranspordi koha pealt. Ehk pole liiast, kui tuua mõni detail päevavalguse kätte.
Seriaali Õnne 13 1997. aastal filmitud episoodis näeme stseeni tollases Tallinna Autobussijaamas. Alates 17:29 köidab pilku kaadris olev kunagise „Mootori“ sinivalge Ikarus 250 – pardanumber (3637?) ja liinisilt ähmaselt nähtavad. Stseeni lõpus püütakse kaadrisse vanem Scania Kutter. Huvitav, millisele vedajale võis see tollal kuuluda? Pikemalt näeb Kutteriga sõitmist (samuti salongivaateid) vahemikus 23:00-24:09. Finaaltiitrites antakse bussijuhi nimes Tamme Volli, mis on ilmselt suvaline tuletis.
Ja salongi sõidukaadrites võib küll Kutter olla aga heli puhatõulise Ikaruse oma.
Tamme Volli oli telemaja bussijuht küll, veel hiljuti oli trollijuht nüüdseks mahakantud trollil.
OT.
Aga noh Morna raudteejaamaks oli Liiva raudteejaam.
(selle postituse viimane muutmine: 11.02.2010 15:29 Regardman.)
(11.02.2010 07:35)Mister X Kirjutas: Meie riigitelevisiooni (ETV) arhiivisügavused peidavad endas üht-teist huvitavat ka ühistranspordi koha pealt. Ehk pole liiast, kui tuua mõni detail päevavalguse kätte.
Seriaali Õnne 13 1997. aastal filmitud episoodis näeme stseeni tollases Tallinna Autobussijaamas. Alates 17:29 köidab pilku kaadris olev kunagise „Mootori“ sinivalge Ikarus 250 – pardanumber (3637?) ja liinisilt ähmaselt nähtavad. Stseeni lõpus püütakse kaadrisse vanem Scania Kutter. Huvitav, millisele vedajale võis see tollal kuuluda? Pikemalt näeb Kutteriga sõitmist (samuti salongivaateid) vahemikus 23:00-24:09. Finaaltiitrites antakse bussijuhi nimes Tamme Volli, mis on ilmselt suvaline tuletis.
Minutitel 23.00-24.00 salongivaated ja juhikoht on puhas Ikarus-256 ning see bensujaam,mida sõiduajal aknast filmitakse,on praegune Pildiküla Lukoil`i jaam. Kummaline,et välisvaadetena kasutatakse vanat Scania Kutterit. Salongivõteteks ei leitud sobivat bussi?
24.02.2010 16:12
Mister X
Mobilis in mobili
Postitusi: 445
Liitunud: Dec.2008
Uue aja asjad: Rattad ja rööpad. Üsna huvitavad kaadrid meie ühistranspordi arengust aastatel 1985-2005. Näha saab Interrinde streiki TAKis, erataksonduse tekkimist ning veidi ka rongi- ja elektritransporti.