Ega keegi kaasfoorumlastest ei tea kedagi, kellel oleks tuttava-tuttav, kes teaks kedagi, kellel kusagil kolikambris või kapi taga on alles mõni trammipeatuse kollane silt, milliseid kasutati Tallinnas veel vähemalt kusagil 80-ndate aastate alguses?
Kui selline ime peaks juhtuma, et selline silt ujukski välja, siis seda ära ei võeta, sellest tehakse vaid täpne koopia
Juurdelisatud pildi on teinud Ilmar Adamson novembris 1973.a.
(selle postituse viimane muutmine: 06.05.2009 20:47 Volli.)
Arvatavasti on seal juttu tollal (novembris 1973) aset leidnud suuremast ajutisest ümberkorraldusest, kus 1. ja 3. liini trammid sõitsid Kadriorg - Kopli - Tondi - Kadriorg ning 2. ja 4. liin Ülemiste - Kopli - Tondi - Ülemiste. Oli vist nii (Volli parandab, kui eksin)? Viru väljakul paigutati tollal rööpaid ringi.
Ja tolleks puhuks tehti sellised statsionaarsed sildid. Vanasti oli ikka taevas sinisem ja rohi rohelisem. Praegu on hea kui miski ümberkorralduse puhul Linnalehes väike ruuduke ilmub. Tuletan meelde selle Tallinna kesklinnas olnud jooksuvõistluse põhjustatud paanikat kui bussid käisid hoopis mujalt kui tavaliselt.
06.05.2009 20:29
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
(06.05.2009 20:26)6631 Kirjutas: Arvatavasti on seal juttu tollal (novembris 1973) aset leidnud suuremast ajutisest ümberkorraldusest, kus 1. ja 3. liini trammid sõitsid Kadriorg - Kopli - Tondi - Kadriorg ning 2. ja 4. liin Ülemiste - Kopli - Tondi - Ülemiste. Oli vist nii (Volli parandab, kui eksin)? Viru väljakul paigutati tollal rööpaid ringi.
Sellised ringliinid olid Viru väljaku rööbastee nihutamise ajal tõesti, kas just novembris 1973.a., aga umbes sel ajal küll
Vanad pildid kinnitavad jah, et vähemalt 1973.a. oktoobris oli Viru hotelli esine üles kaevatud, ju siis jätkusid tööd ka veel novembris!
06.05.2009 20:52
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Trammi peatusesilt oli ülalt kollane(must tramm) numbrikohti kolm,trolli oma ülalt sinine(walge troll) numbrikohti neli.Peatuse nimi mustas kirjas ,ühel pool eesti keeles ,toisel wene keeles.
Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.
(selle postituse viimane muutmine: 06.05.2009 21:24 PETSS.)
Lõpus oli paar pilti Ikarusterodudest. Mis puhul,kus ja millal need pildistatud olid?
Panen ka 3 pilti,mis on minu pildistatud kusagil 1989-90a. paiku.
Esimene pilt on Harjumaa Liinide Ikarus-260 nr. 3252 ja pildistatud Jüri kiriku juures. Paremal bussi nurgas paistab tolleaegne Jüri bussipeatus ja ootepaviljon,mis kaotati ära 1998aastal;
Teisel pildil Harjumaa Liinide Ikarus-260 ja parginumber kas 3302 või 3310,sammuti Jüris pildistatud;
Kolmandal pildil LAZ-699R juhikoht. Huvitav on see,et ma ise absull ei mäleta,kus ja millal pilt tehtud aga arvan,et see on tehtud 80-te lõpus tolleaegsel klassiekskursioonil.
Kõik 3 pilti on mul miskil põhjusel tunduvalt väiksemaks kui nad tegelikult olid aga peaksid olema veel alles negatiivid. Kas on kusagil,kus saaks veneaegseid filme ilmutada? Ilmutamise hind on nagunii jälle astronoomiline. Vastata võib ka minu privasse.
(14.05.2009 19:32)Edelareisija Kirjutas: Kolmandal pildil LAZ-699R juhikoht. Huvitav on see,et ma ise absull ei mäleta,kus ja millal pilt tehtud aga arvan,et see on tehtud 80-te lõpus tolleaegsel klassiekskursioonil.
Lisaks koheselt et sellele roolile on lisatud omapoolselt vana volga signaali kodar.
Originaalis seda lihtsalt ei ole vaid oli tavaline ŽIL-i rool .
Mõnigad mehed vahetasi selle škoda rooli vastu, kuna see ei istunud siis treiti vahele puks ..... ohutus tehnikud ei lubanud seda kasutada ja keelustati.
Siin: http://parnubussipark.users.photofile.ru...846710.jpg paistab olevat tegemist 2ukselise kollase ikarus-i salongiga.
Pärnus ehitati taha otsa eraldi konduktori istmed kõrgemaks . Liikusid Sindi ja Nurme liinidel (40, 57)
Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
(selle postituse viimane muutmine: 16.05.2009 14:55 keskjaam.)
Tallinnas tollases Ülemiste filiaalis olid ka 260 eraldi tehtud konduktori koht.Linnaliini bussides toda polnud.180,556 oli see aga juba tehase poolt.Asus tagaratta kohal kõrgemal toistest,risti teiste istmetega ja seinal weel kiri Mesto konduktora.Ja kell oli ka weel.Kui kõik peal andis konduktor kella.Alles siis wõis juht sõitma hakata.See juba hulk aega hiljem kui linnalähiliinide bussidel oli liinitahvlil kiri :KONDUKTORITA.
Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.
(selle postituse viimane muutmine: 16.05.2009 15:18 PETSS.)