Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 2Hääli - 2.5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trammid ja trollid Lätis
Autor Sõnum
raulito Ära
Friik

Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #21
RE: Trammid ja trollid Lätis
Sellest tekib pikem küsimus miks lätlaste on sarv ja meil panto. Trammidel siis
05.03.2009 18:18
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #22
RE: Trammid ja trollid Lätis
Rigas Satiksme viis sellel aastal läbi suuremamahulise veeremipargi ümbernummerdamise. Trammid ja trollid said samasugused viiekohalised parginumbrid nagu on seni olnud bussidel, Škoda 24Tr-del võeti sidekriips vahelt ära, ülejäänud masinatel on nüd täiesti teistsugused parginumbrid. Põhimõte jäi samaks - 1 ja 2 trollipargi numbrid algavad vastavalt 1 ja 2ga, samuti algavad vastavate numbritega ka 3,4 ja 5 trammipargi numbrid. Busside numbrid algavad nüüd 6-ga (Imanta bussipargi masinatel, Imanta parki sai AMFi reisi käigus külastatud) ning 7-ga (Tālava bussipargi masinatel).
31.08.2009 13:11
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
arty Ära
Noorliige

Postitusi: 29
Liitunud: Jul.2009
Postitus: #23
RE: Trammid ja trollid Lätis
(05.03.2009 18:18)raulito Kirjutas:  Sellest tekib pikem küsimus miks lätlaste on sarv ja meil panto. Trammidel siis

Mulle kui lihtsurelikule tundub, et sarve plussiks on asjaolu, et liin ei pea paiknema täpselt rööbastee kohal. Miinuseks see, et sarv käitub samamoodi kapriisselt, nagu trollidelgi.

Aga ootaks huviga kellegi asjatundlikuma seisukohta.
01.09.2009 14:34
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #24
RE: Trammid ja trollid Lätis
(01.09.2009 14:34)arty Kirjutas:  
(05.03.2009 18:18)raulito Kirjutas:  Sellest tekib pikem küsimus miks lätlaste on sarv ja meil panto. Trammidel siis

Mulle kui lihtsurelikule tundub, et sarve plussiks on asjaolu, et liin ei pea paiknema täpselt rööbastee kohal. Miinuseks see, et sarv käitub samamoodi kapriisselt, nagu trollidelgi.

Aga ootaks huviga kellegi asjatundlikuma seisukohta.
Üks sarve miinustest, mis veel kohe pähe torkab, on et sarv vajab kokku-lahkujookse seal, kusrööbasteedki hargnevad.Ja loomulikult see, et sarv erinevalt pantost maha kargama kipub....
01.09.2009 14:48
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #25
RE: Trammid ja trollid Lätis
Liepajas jäi täna üks tramm vähemaks: http://forum.tr.ru/read.php?15,917299
Tramm 242 (end. Erfurti 482) jõudis kell 14.00 peatusse, tegi uksed lahti ja siis käis pauk. Reklaamimonitor juhikabiini taga plahvatas. Tramm põles ära.
03.09.2009 16:56
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Martin256 Ära
Liige

Postitusi: 66
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #26
RE: Trammid ja trollid Lätis
(01.09.2009 14:48)Volli Kirjutas:  [Üks sarve miinustest, mis veel kohe pähe torkab, on et sarv vajab kokku-lahkujookse seal, kusrööbasteedki hargnevad.Ja loomulikult see, et sarv erinevalt pantost maha kargama kipub....
XX sajandi alguses olid paljudes linnades trammid sarvega. Hiljem taibati need vahetada. Riia magas õige aja maha ja lasi liinivõrgu liiga suureks kasvada. Nüüd ei saa enam midagi tega, sest vahetada tuleb kõigil vagunitel üheaegselt ja samas ka liinivõrk ümber ehitada. Praegu neil jama palju, Isegi tagurdamisel tuleb sarv ümber keerata. Ja ilmselt ka liinirikkeid palju. Huvitav, kuidas lahendatakse asi uutel Škoda trammidel. Need peaks varsti kohal olema
21.09.2009 23:31
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Trollino
Unregistered

 
Postitus: #27
RE: Trammid ja trollid Lätis
Minu meelest on see üks sarv seal päris kohutav.

Kui vanad need trammid umbes on? mingi 30 a?
22.09.2009 14:18
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #28
RE: Trammid ja trollid Lätis
(22.09.2009 14:18)Liisu Kirjutas:  Kui vanad need trammid umbes on? mingi 30 a?
Vanimad liinil sõitvad vagunid on isegi veidi üle 30 aasta vanad (täpsemalt 1976. aastal tehasest välja tulnud). Kõige uuemad vagunid pärit 1990st aastast. Samas peaks saabuma veel 20 uhiuut trammi.
22.09.2009 14:29
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Martin256 Ära
Liige

Postitusi: 66
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #29
RE: Trammid ja trollid Lätis
Huvitav, kas nad säilitavad neid sadu pantograafe, mis trammidega kaasa tulid. Sarved on kohapeal pandud.
22.09.2009 17:00
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #30
RE: Trammid ja trollid Lätis
(22.09.2009 17:00)Martin256 Kirjutas:  Huvitav, kas nad säilitavad neid sadu pantograafe, mis trammidega kaasa tulid. Sarved on kohapeal pandud.
Aga võib-olla tellivad uued trammid ilma pantodeta ja saavad 0,01% allahindlust Tongue
22.09.2009 17:06
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #31
RE: Trammid ja trollid Lätis
Vat see oleks alles stiilinäide. Ahjusoe tramm vanakooli kaikaga katusel Tongue
Huvitav palju üks pantograaf keskmiselt kaalub. Tolles mõttes, et kui nad tõesti kohapeal pantosid sarvedeks vahetavad, siis saab ju pantograafe realiseerida.
22.09.2009 18:57
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #32
RE: Trammid ja trollid Lätis
Riia trammide, trollide ja busside ümbernummerdus on kiiresti ja korralikult ühel pool, kõik on saanud senisest kenama šriftiga viiekohalise numbri, kus esimene koht näitab depood ja viimane on kontrollnumber, mis viitab korralise hoolduse kuupäevale. Tore, et ka trammidel on taas numbrid esiotsal. Stiilinäited: http://galerii.yhistransport.eu/index.php/Riia .

150 uuest Škoda 24Tr trollist on 90 superkondensaatoriga. See võimaldas seni silla vastas vanalinna servas Raekoja platsil lõppenud 8. ja 9. trolliliini päris kesklinna raudteejaama ette pikendada, ilma kontaktliini üles riputamata. Nii need trollid sõidavad: http://galerii.yhistransport.eu/index.php/Riia/IMGP0535 . Et 8. troll ja 8. buss segi ei läheks, anti trolliliinile uus number 27.
19.10.2009 20:09
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #33
RE: Trammid ja trollid Lätis
(19.10.2009 20:09)6631 Kirjutas:  150 uuest Škoda 24Tr trollist on 90 superkondensaatoriga.
Diiselgeneraatoriga on need 90 isendit, kui uskida V. Faļkovsi lehel kirjutatut.
19.10.2009 20:28
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #34
RE: Trammid ja trollid Lätis
Vabandan asjatundmatuse pärast. Vadimsil on ilmselt õigus. Superkondensaatorid on meie 444-l, kui ma jälle mööda ei pane??
19.10.2009 22:45
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #35
RE: Trammid ja trollid Lätis
Kas on ka teada, kui palju suudavad genekaga trollid ilma kontaktvõru kasutamata sõita?
19.10.2009 22:51
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Trollino
Unregistered

 
Postitus: #36
RE: Trammid ja trollid Lätis
(19.10.2009 22:45)6631 Kirjutas:  Vabandan asjatundmatuse pärast. Vadimsil on ilmselt õigus. Superkondensaatorid on meie 444-l, kui ma jälle mööda ei pane??

Ei, sa ei pane mõõda.444 on tõesti ainuke kellel on superkondensaator* võibolla enam ei ole kuna see oli ainult katsetamiseks..400-500m pidi saama ilma sarveteta sõita.
20.10.2009 19:34
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #37
RE: Trammid ja trollid Lätis
(20.10.2009 19:34)Liisu Kirjutas:  
(19.10.2009 22:45)6631 Kirjutas:  Vabandan asjatundmatuse pärast. Vadimsil on ilmselt õigus. Superkondensaatorid on meie 444-l, kui ma jälle mööda ei pane??

Ei, sa ei pane mõõda.444 on tõesti ainuke kellel on superkondensaator.400-500m pidi saama ilma sarveteta sõita.
On keegi vaadanud, et kas ikka enam on Dodgy
See superkondensaator anti meile katsetamiseks ju vaid pooleks aastaks!
20.10.2009 19:46
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
cargirl Ära
Lihtsalt mina

Postitusi: 173
Liitunud: Apr.2009
Postitus: #38
RE: Trammid ja trollid Lätis
Riias trammiga sõites tundus et need kolisevad rohkem kui meie Tallinna trammid Big Grin
(selle postituse viimane muutmine: 16.11.2009 11:24 cargirl.)
16.11.2009 11:15
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #39
RE: Trammid ja trollid Lätis
20.01.2010 00:31
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
cargirl Ära
Lihtsalt mina

Postitusi: 173
Liitunud: Apr.2009
Postitus: #40
RE: Trammid ja trollid Lätis
Leitakse ka koht kuhu kaamera panna. Aga hea ülevaate saab
23.01.2010 20:05
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog