Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 5Hääli - 2.8 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Milline peaks olema ideaalne teenindaja ühistanspordis?
Autor Sõnum
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #29
RE: Milline peaks olema ideaalne teenindaja ühistanspordis?
Kuna ilmselgelt valgesärgimehed ei taipa asja olemusest mitte tuhkagi, siis püüan teha asja puust ja punaseks. Eesti Vabariigis on käibel selline õigusakt nagu Liikluseeskiri. Selle õigusakti §65 ütleb, et juhil on keelatud juhtimise ajal tegelda toimingutega, mis võivad segada juhtimist või liikluskeskkonna tajumist. See tähendab seda, et seaduse raamides tohib pileteid müüa vaid peatuses seistes. Siin tuleb mängu graafik, mistõttu ei ole seda seaduse punkti võimalik täita. Sellega seab reisija ise ohtu nii enda kui ka kaasreisijad. Kui reisija nüüd juhile täpse raha annab, siis on oht väiksem kuna juht ei pea lisaks pileti otsimisele tegelema ka raha lugemisega. Muidugi keskmine reisija ei oska enda ninast kaugemale vaadata ja sellest saab veel kuidagi aru. Aga "bussihuvilistelt" ootaks nagu rohkem.
17.05.2010 20:04
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Sõnumeid selles teemas
RE: Milline peaks olema ideaalne teenindaja ühistanspordis? - Oxygen - 17.05.2010 20:04

Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog