Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 6Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Autor Sõnum
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #781
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Kui nüüd jutulõngaga natuke Tartu poole minna, siis Mäo ümbersõidu ajutine ring on ka praegu päris uhke aparaat. See napilt 2 meetrise diameetriga sõõr jääb sinna nüüd päris pikaks ajaks. Keegi jõuab ennast seal kindlasti külili keerata.
24.08.2009 12:51
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #782
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(24.08.2009 12:38)Oxygen Kirjutas:  
(24.08.2009 10:41)Volli Kirjutas:  Hiiu ülesõit on põhimõtteliselt kogu aeg avatud olnud, vähemalt ühistranspordile!
Jaa. Aga kas sa seda oma silmaga ka näinud oled? Siiras kaastunne juhiameti pidajatele.

Lisaks. Hiiu ristmik tehakse veel hullemaks põrguks kui ta enne oli. Keset ristmikku pidas keegi heaks leiutada mingisugused saarekesed. Seda ristmikku läbivad pidevalt lisaks bussidele ka poolhaaked. No ma ei kujuta ette mis nende arendajate peas toimub. Igatahes suurte masinatega liiklemisest ei tea need inimesed ööd ega mütsi.
Ring on aparaat....nii räägib kõikide küsimuste asjatundja ja eesti keele puhtuse eest võitleja, aga see oli teise postituse kommentaar Big Grin
Olen käinud ja sõitnud Hiiu ülesõidul pidevalt, nii ka praegu ja mingit erilist põhjust suure liiklusvahendiga liiklejatele kaasatundmiseks küll ei näe. Kopli tn. mõned ristmikud said peale teeremonti minu arust veelgi kitsamad, aga selligipoolest sõidavad seal nii bussid, trollid, kui ka rekkad! Ja ei ole minu teada liiklus kunagi seiskunud ka vanal heal Inglismaal, kus selliseid liikluse rahustamise nippe, nagu kitsad ringid ja ristmikud väga palju kasutatakse (muidugi mitte kiirteedel)! Kes seal üle kaela käib, on küll ise süüdi, nii et......
Ei olegi palju aega tagasi, kus väitsid, et kes nendest Mutli-Valdmanni kummijukudest bussiga mööda ei mahu (mis need ohutussaartest siis ohutumad on?), ei oska lihtsalt sõita, nüüd siis nõuad suurt ja laia lennuvälja ilmselt sinna Hiiule (või ka Mäosse), et mõni äpu seal jumala pärast ümber ei käiks....Tongue
(selle postituse viimane muutmine: 24.08.2009 18:23 Volli.)
24.08.2009 13:13
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #783
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Näppu ei saa nokuga võrrelda.
24.08.2009 13:18
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
k2ssar Ära
Vabaduse Valvur

Postitusi: 358
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #784
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(24.08.2009 12:38)Oxygen Kirjutas:  
(24.08.2009 10:41)Volli Kirjutas:  Hiiu ülesõit on põhimõtteliselt kogu aeg avatud olnud, vähemalt ühistranspordile!
Jaa. Aga kas sa seda oma silmaga ka näinud oled? Siiras kaastunne juhiameti pidajatele.

Lisaks. Hiiu ristmik tehakse veel hullemaks põrguks kui ta enne oli. Keset ristmikku pidas keegi heaks leiutada mingisugused saarekesed. Seda ristmikku läbivad pidevalt lisaks bussidele ka poolhaaked. No ma ei kujuta ette mis nende arendajate peas toimub. Igatahes suurte masinatega liiklemisest ei tea need inimesed ööd ega mütsi.
Kui mina eile õhtul seda kohta läbisin, ei tundunud küll et mingi poolhaage sinna kinni jääks. Jooni küll polnud, seega lõppkommentaar jääb ütlemata, aga mulle tundub, et parem kui ennem.
24.08.2009 18:25
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #785
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(24.08.2009 12:38)Oxygen Kirjutas:  
(24.08.2009 10:41)Volli Kirjutas:  Hiiu ülesõit on põhimõtteliselt kogu aeg avatud olnud, vähemalt ühistranspordile!
Jaa. Aga kas sa seda oma silmaga ka näinud oled? Siiras kaastunne juhiameti pidajatele.

Lisaks. Hiiu ristmik tehakse veel hullemaks põrguks kui ta enne oli. Keset ristmikku pidas keegi heaks leiutada mingisugused saarekesed. Seda ristmikku läbivad pidevalt lisaks bussidele ka poolhaaked. No ma ei kujuta ette mis nende arendajate peas toimub. Igatahes suurte masinatega liiklemisest ei tea need inimesed ööd ega mütsi.
Võtan selle ristmiku-teema veel korra jutuks, sest käisin täna spetsiaalselt seda kohapeal uurimas (jala küll, mitte autoga) ja julgen veelkord väita, et ristmikul pole endisest olukorrast sugugi mitte ruumi vähem, pigem just vastupidi!
Ristmiku vana kuju leian oma tööarvutist, uue võin üsna pea oma küsimise peale saada, siis võiks ka millimeeter-haaval kõik sõidurajad ja -suunad risti põiki üle mõõta, aga minu arust peaks silmagagi hinnates näha olema, et saarte alla kadunud teepinda on vähemalt sama palju (tegelikult rohkemgi) juurde võetud ristmiku lõunaservast. Mõlemad parempöörded on tehtud varasemast tunduvalt sujuvamaks. Kui kaks lõõtsaga 33-e varem seal teineteist segama kippusid (kui vastakuti korraga pöörama sattusid), siis nüüd seda juhtuda ei tohiks. Tänu üleskistud raudteeharule (endine Harku raudtee) on tõkkepuid nihutatud lõunasse elektriraudtee ette ja endise 2-e sõiduauto asemele mahub tõkkepuu taha juba vähemalt 6 autot seisma. Lõõtsaga buss tõkkepuu taga võttis varem oma sabaga ära ka osa Nõmme suunas otsesõitjate rajast, nüüd pane või kaks bussi sinna rongi möödumist ootama Smile
Lõppkokkuvõttes soovin ütelda seda, et enne kui diplomeeritud teedeehitaja kuuldes teedeehitust kritiseerima hakata, võiks mõni sell küll endale noku ja näpu vahelised erinevused selgeks teha.
Üks asi on kindel: ei projekteerijad, ega ehitajad ei tee midagi oma suva järgi! Iga asja jaoks on omad normid, reeglid ja standardid, millest lähtutakse ja millede piirest väljuda ei tohi,! Nii ei kooskõlastata ega ehitata ka suure liikluskoormusega teele ka kunagi liiga kitsaid läbisõite, kuhu mingi osa sõidukeist toppama võiks jääda. Iseküsimus on see, et meie kultuuriruumis ollakse siiani harjutud laiade nõukogudeaegsete sõiduradadega, kus mustadel Volgadel oli mõnus kihutada. Paraku on meie riigi elustandard, autostumine ja liiklustihedus jõudnud muu arenenud maailma tasemele ja nii ei saa ka teepinmnaga enam vanaviisi laiutada....
(selle postituse viimane muutmine: 25.08.2009 18:08 Volli.)
25.08.2009 16:59
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Kaspar Ära
Ideegeneraator

Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #786
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused

[Pilt: signa5.png]
25.08.2009 21:29
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Max Ära
Friik

Postitusi: 901
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #787
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
26.08.2009 10:56
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Potsataja103 Ära
VanaPaks

Postitusi: 362
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #788
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(25.08.2009 16:59)Volli Kirjutas:  ... Iga asja jaoks on omad normid, reeglid ja standardid, millest lähtutakse ja millede piirest väljuda ei tohi! Nii ei kooskõlastata ega ehitata ka suure liikluskoormusega teele ka kunagi liiga kitsaid läbisõite, kuhu mingi osa sõidukeist toppama võiks jääda. ...
Tallinnas võib see ju nii olla, aga Pärnus on paraku mitu kohta, kust buss (NB! bussiliikluse olemasolu antud tänaval oli ju enne projekteerimist teada!) kohe üldse normaalselt liiklema ei mahu. Peale selle peaks bussiliikluse juures arvestama ka liikluseeskirjas lubatud 15-meetriseid busse.
26.08.2009 18:56
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #789
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
On ka Tartus ja Tallinnas selliseid kohti. Kui sõiduread tehakse sellised, et suurte masinate juhid peavad elama pidevas peeglite lõhkumise hirmus (nt Sõpruse pst või Kopli tn) ja ristmike nurgad on paljudes kohtades maha sõidetud, siis noh... Tartus on selline ring kust Lux ei saanud ilma tagurdamata läbi. Tallinna Sitsi ristmikust ma ei taha üldse rääkida. Aga noh peaasi, et projekteerijal ja ehitajal kõrge kraad käes ja pagun õlal. Pärast on Savisaarelt väike preemia ka garanteeritud. Autojuht, see sitt, vaadaku ise kuidas saab. Pika masina puhul mängib rolli just nimelt see, et pööret saaks teha võimalikult vasakult. Kui sinna saareke ette teha, siis tuleb teha see sellest pilust mis alles jääb. See aga tähendab seda, et pööre tuleb teha võttes ruumi vastassuunavööndist. Kas see on siis normaalne? Võibolla Hiiu ristmik näeb nüüd kus asfalt maas ja igasugune ehituskola kadunud hoopis teistsugune välja. Sellisel juhul sügav vabandus. Aga kas näiteks seda, et Jüri ringil mitmed masinad üle katuse on keeratud saab ikka liikluse rahustamiseks nimetada ei oska minusugune keskmiselt haritud nolk tõepoolest öelda.
Ahjaa. See äss kes Pirita ringraja stardisirgele jooned maha tõmbas on ka austust väärt. Loodud on jube hea koht kus õpilasi eksamil läbi kukutada.
(selle postituse viimane muutmine: 26.08.2009 20:43 Oxygen.)
26.08.2009 20:39
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
raulito Ära
Friik

Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #790
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Tallinna naabri juures Viimsis valmib järjekordne ringristmik ülehomseks. Näis kuda see õnnestub.2 varasemat ringristmikku on suureamte sõidukite jaoks suht hästi sõidetavad. Igatahes tegijatel tundub kiire olevat kui kell 10 õhtul teerull tuledega veel ringi liigub sest pole ma veel varem näinud pimedas tuledevalgel tegutsevat teerulli
26.08.2009 21:39
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
raulito Ära
Friik

Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #791
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Need tegelased kes peatustes sõiduplaane vahetavad on eriti agarad. Osades peatustes juba 1 septembrist kehtima hakkavad sõiduplaanid üleval.
27.08.2009 19:50
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Max Ära
Friik

Postitusi: 901
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #792
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(27.08.2009 19:50)raulito Kirjutas:  Need tegelased kes peatustes sõiduplaane vahetavad on eriti agarad. Osades peatustes juba 1 septembrist kehtima hakkavad sõiduplaanid üleval.

Ma ei arva et see väga paha. See hästi aga selles mõttes, et inimesed juba teavad uus sõiduplaan, eriti õpilased, kellele vaja kooli minna.
Ja veel paljud inimesed juba teavad sõiduplaan mis praegu on...
(selle postituse viimane muutmine: 27.08.2009 21:54 Max.)
27.08.2009 21:54
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
raulito Ära
Friik

Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #793
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(27.08.2009 21:54)Max Kirjutas:  
(27.08.2009 19:50)raulito Kirjutas:  Need tegelased kes peatustes sõiduplaane vahetavad on eriti agarad. Osades peatustes juba 1 septembrist kehtima hakkavad sõiduplaanid üleval.

Ma ei arva et see väga paha. See hästi aga selles mõttes, et inimesed juba teavad uus sõiduplaan, eriti õpilased, kellele vaja kooli minna.
Ja veel paljud inimesed juba teavad sõiduplaan mis praegu on...

Ma ei tea kas see nüüd igalpool et vahetatud aga õhtul bussiga koju minnes märkasin Merivälja teel et peatustes 49 sõiduplaanides laupäev-pühapäev tühjus sellest ka järeldus et juba vahetavad.
Mis selles head on? Kujuta nüüd ette et inimene läheb laupäev hommikul Meriväljal peatusesse ja tahab sõita Pärnamäe surnuaeda aga polegi seda võimalik sõiduplaanist vaadata sest need ära koristatud ja õpilased on meil internetiseerunud ja vaatavad seda netist. 5 päeva varem tundub natuke siiski liiga vara.
27.08.2009 22:39
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Kaspar Ära
Ideegeneraator

Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #794
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
No 5 päeva on lollakalt liiga vara lihtsalt... võtku siis kaks korda aastas, 1. juuni ja 1. septembri öösel suur hulk mehi kokku ja vahetagu need sõiduplaanid ööl vastu muutust ära.

[Pilt: signa5.png]
27.08.2009 23:10
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Max Ära
Friik

Postitusi: 901
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #795
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(27.08.2009 22:39)raulito Kirjutas:  
(27.08.2009 21:54)Max Kirjutas:  
(27.08.2009 19:50)raulito Kirjutas:  Need tegelased kes peatustes sõiduplaane vahetavad on eriti agarad. Osades peatustes juba 1 septembrist kehtima hakkavad sõiduplaanid üleval.

Ma ei arva et see väga paha. See hästi aga selles mõttes, et inimesed juba teavad uus sõiduplaan, eriti õpilased, kellele vaja kooli minna.
Ja veel paljud inimesed juba teavad sõiduplaan mis praegu on...

Ma ei tea kas see nüüd igalpool et vahetatud aga õhtul bussiga koju minnes märkasin Merivälja teel et peatustes 49 sõiduplaanides laupäev-pühapäev tühjus sellest ka järeldus et juba vahetavad.
Mis selles head on? Kujuta nüüd ette et inimene läheb laupäev hommikul Meriväljal peatusesse ja tahab sõita Pärnamäe surnuaeda aga polegi seda võimalik sõiduplaanist vaadata sest need ära koristatud ja õpilased on meil internetiseerunud ja vaatavad seda netist. 5 päeva varem tundub natuke siiski liiga vara.

Arvesta ka sellega, et 2 päeva neist - laupäev ja pühapäev.
Kui panna sõiduplaanid esmaspäeval, siis see juba ka hilja.
(27.08.2009 23:10)Kaspar Kirjutas:  No 5 päeva on lollakalt liiga vara lihtsalt... võtku siis kaks korda aastas, 1. juuni ja 1. septembri öösel suur hulk mehi kokku ja vahetagu need sõiduplaanid ööl vastu muutust ära.

Muudatused meil väga tihti, rohkem kui 2 korda aastas ja see hästi...
http://www.tallinn.ee/est/uudised?id=27329
(selle postituse viimane muutmine: 27.08.2009 23:24 Max.)
27.08.2009 23:13
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #796
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Mind huvitab see, et kust on pärit see anomaalia, et ajad peatuses posti küljes ja ajad bussijuhi käes oleval graafikul ei kattu. Bussiijuht sõidab enda graafiku järgi ja paljudes kohtades on tal sellised numbrid paberil mis lubavad tal postil olevast ajast mitu minutit varem minema minna. Pärast läheb jälle igavene kisa, et buss sõitis varem minema. Kuigi juht talitas ehk täpselt enda graafiku järgi. Õnneks saab kaebuste korral sealt Peatusetädi käest küsida kuidas asi oli ja kui kõik OK, siis juht sõimata ei saa.
28.08.2009 07:51
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
raulito Ära
Friik

Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #797
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(19.08.2009 13:29)Max Kirjutas:  Uued sõiduplaanid alates 1.09.2009 kõik on olemas !!! Vaadake...Smile

Kui päris korrektne olla siis peatustes olevate sõiduplaanide järgi pole uued sõiduplaanid mitte alates 1.09.2009 vaid alates 2009-09-01!!!! Huvitav kes küll sellele ideele tuli? 1.09.2009 on palju arusaadavam kui 2009-09-01. Ma loen sellest pigem välja et need hakkavad kehtima 9 jaanuarist 2009.
28.08.2009 15:12
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Max Ära
Friik

Postitusi: 901
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #798
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
28.08.2009 23:06
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
raulito Ära
Friik

Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #799
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
1. septembrist siis Viimsis uus liin V5 Haabneeme - Leppneeme. Lisaks pikeneb V1K Leppneemeni.
29.08.2009 12:11
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Marten. Ära
Vanem liige

Postitusi: 494
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #800
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Kes neid Kose liine teenindab? (Kose 1 jne.)

tartu.yhistransport.eu - Tartu ühistransport
29.08.2009 12:23
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog