RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
(23.05.2009 20:22)Hannes Kirjutas: Tehnilise poole pealt pole ma eriline taibu. Kunagi automotos seletati põgusalt midagi teemal, et 14tr-ile diiselmootor peale kupatada ning sõitu teha. On selline asi võimalik?
Tehniliselt on võimalik võtta ükskõi milline kast(soovitatavalt ratastega kast), panna talle diiselmootor peale ja sõita
23.05.2009 20:24
Mister X
Mobilis in mobili
Postitusi: 445
Liitunud: Dec.2008
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
Veel üks teadmatus. Juba lapsepõlves juurdlesin - miks on Ikaruse nina parempoolsel ülemisel küljel kandiline luuk? Vahel oli see avatud, siis jälle mitte... Aastad on läinud, Ikarusedki on siit kadunud, kuid küsimus on jäänud.
(selle postituse viimane muutmine: 23.05.2009 22:43 Mister X.)
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
(01.06.2009 21:46)lall Kirjutas: Küsimus: Mis on nende trollide mis suudavad ka ilma sarvedeta veidi sõita depoonumbrid?
Kui pidurid maha võtta, siis mäest alla veerevad nad kõik ilma sarvede kaudu särtsu saamata
Aga sileda maa peal suudab oma superkondensaatori abil mõned sajad meetrid sõita vaid 444 ja sedagi veel vaid sügiseni, mil kondensaatorid maha monteeritakse!
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
Kuna "lalli" küsimuses linna nime pole, siis võiks põhimõtteliselt kõik sellised maailma trollid ette lugeda.
Baltimaades peaks minu andmetel olema 93 sellist trolli, mis suudavad ilma kontaktvõrguta ringi sõita. Tallinnas on selleks eelpool mainitud 444, Kaunases 353 (Jelcz 121ME). Mõlematel on peal superkondensaatorid. Riias on aga 91 diiselgeneraatoriga trolli, neist 50 on 2009. aastal tehasest väljunud trollid, 40 2008. aasta trollid ning 1 2006. aasta prototüüp. Riia diiseltrollid on Škoda 24Tr tüüpi.
Ehk on kellelgi olemas täpsemad andmed 444 peal olevate kondekate kohta? Cegeleci kodulehel konkreetne info trollidele installeeritavatest seadmetest puuduvad.
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
Ei tea, sinna on tellitud ka 20 Škoda ForCity trammi. Samas nt. Läti raadio olevat täitsa hädas oma rahadega, nagu ka ülejäänud riik.
Kusjuures minu küsimus tuleb sellestsamast trammist. Nimelt on 250 sellist tellitud ka Prahasse. Need trammid mahutavad 210 inimest, kui on 5 in/m² ning 300 inimest, kui on 8 in/m². Riia trammid on aga pea samade tehniliste parameetritega (0,2 m pikemad), kuid peaksid mahutama 320 inimest. Kuidas on see võimalik, kas surutakse lausa 9 inimest ühele ruutmeetrile?
(selle postituse viimane muutmine: 01.06.2009 22:52 Kaspar.)
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
(01.06.2009 22:42)Kaspar Kirjutas: Ei tea, sinna on tellitud ka 20 Škoda ForCity trammi. Samas nt. Läti raadio olevat täitsa hädas oma rahadega, nagu ka ülejäänud riik.
Kusjuures minu küsimus tuleb sellestsamast trammist. Nimelt on 250 sellist tellitud ka Prahasse. Need trammid mahutavad 210 inimest, kui on 5 in/m² ning 300 inimest, kui on 8 in/m². Riia trammid on aga pea samade tehniliste parameetritega (0,2 m pikemad), kuid peaksid mahutama 320 inimest. Kuidas on see võimalik, kas surutakse lausa 9 inimest ühele ruutmeetrile?
Riia oma on laiem ja istekoht vähem see kõik annabki 8 inimest ruudul tulemuseks 320. Pikkuse kohta ei leia mingit erinevust!
(selle postituse viimane muutmine: 02.06.2009 14:52 T500.)
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
MUl nüüd on küll 1 väga loll küsimus naerge end nüüd pooleks aaga mina päris täpselt ei tea mida tähendavad volvodekl need B10M ja B10B jne ja siis scaniatel need K113 jne
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
Volvodel B on buss, 10 tähendab 10 liitrist mootorit ja M/B siis vastavalt keskmootor (middle) või tagamootor (back). Tallinnas on ka tagamootoriga B10R-id (rear).
Vanematel Scaniatel peaks asi olema nii, et 112 või 113 on vastavalt 2. ja 3. põlvkonna 11 liitrised mootorid.
Üldiselt igasuguste tähiste juures on ka Wikipedia kohati suureks abiks
Adminnidele. Näen siin ainest uue alateema loomiseks. Endal juba ammu kipitamas nii mõnigi küsimus keretähiste osas. Äkki tehnilise osa alla?
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
(02.06.2009 14:54)Neons Kirjutas: MUl nüüd on küll 1 väga loll küsimus naerge end nüüd pooleks aaga mina päris täpselt ei tea mida tähendavad volvodekl need B10M ja B10B jne ja siis scaniatel need K113 jne