Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Üldine trollide arutelu, osa 2
Autor Sõnum
kenn12 Ära
Vanem liige

Postitusi: 323
Liitunud: Jan.2009
Postitus: #461
RE: Jooksev vestlus
Heini ! Tallinn ei saa osta 3 trolli vaid rentida neid, kui sedagi.
Jutt oli ca 1 600 000 kroonist, aga ilmselgelt ei saa selle raha eest kolme tuttuut trolli osta.
Ja nende 26 Riias seisva trolliga oli kaa mingi aga.
31.03.2012 20:38
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Neons Ära
Friik

Postitusi: 1,178
Liitunud: May.2009
Postitus: #462
RE: Jooksev vestlus
(31.03.2012 20:38)kenn12 Kirjutas:  Heini ! Tallinn ei saa osta 3 trolli vaid rentida neid, kui sedagi.
Jutt oli ca 1 600 000 kroonist, aga ilmselgelt ei saa selle raha eest kolme tuttuut trolli osta.
Ja nende 26 Riias seisva trolliga oli kaa mingi aga.
Aga liising?
31.03.2012 20:41
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kenn12 Ära
Vanem liige

Postitusi: 323
Liitunud: Jan.2009
Postitus: #463
RE: Jooksev vestlus
Kauaks ikka saab 100 000 euro eest neid 3'e tuttuut Solaris lõõtsa rentida ?
31.03.2012 20:47
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #464
RE: Jooksev vestlus
Kurb aga tõsi .Trolllidele tehakse wist surmalaks?

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
31.03.2012 21:33
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #465
RE: Jooksev vestlus
Me võimegi siin ennustama jääda, seni kuni pole millelegi toetuda. Sarapuu sõnad, et osa trolliliine asendatakse bussidega, on Päevalehes must-valgel kirjas. Taavi Aas on raadios selge sõnaga öelnud, et ühtki trolliliini kinni ei panda ja trollipark peab Škodasid edasi ülal pidama. Mõlemad on abilinnapead, kusjuures linnatransport on Aasa valdkond...
31.03.2012 22:01
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #466
RE: Jooksev vestlus
(31.03.2012 22:01)6631 Kirjutas:  Me võimegi siin ennustama jääda, seni kuni pole millelegi toetuda. Sarapuu sõnad, et osa trolliliine asendatakse bussidega, on Päevalehes must-valgel kirjas. Taavi Aas on raadios selge sõnaga öelnud, et ühtki trolliliini kinni ei panda ja trollipark peab Škodasid edasi ülal pidama. Mõlemad on abilinnapead, kusjuures linnatransport on Aasa valdkond...
Lisaksin omalt pool veel vaid niipalju, et kumbki eeltsiteeritud abilinnapeadest pole omal kohal igavene!
Ja veel seda, et kui linnavalitsuse esindajad pole suutnud omavahel tänasteski otsustes kokkuleppele jõuda, siis ammugi veel selles, mis toimub aasta-kahe-kolme pärast!
31.03.2012 22:18
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #467
RE: Jooksev vestlus
(31.03.2012 22:01)6631 Kirjutas:  Me võimegi siin ennustama jääda, seni kuni pole millelegi toetuda. Sarapuu sõnad, et osa trolliliine asendatakse bussidega, on Päevalehes must-valgel kirjas. Taavi Aas on raadios selge sõnaga öelnud, et ühtki trolliliini kinni ei panda ja trollipark peab Škodasid edasi ülal pidama. Mõlemad on abilinnapead, kusjuures linnatransport on Aasa valdkond...

mina arvan et tuleks pigem uskuda Taavi Aasa sõnu kuna see on ikkagi tema mitte Sarapuu valdkond.ta selle valdkonna abilinnapea juba mitu aastat olnud ja on veel 2 aastat kui just midagi ootamatut ei juhtu.praegune trollide probleem on selles et linna laenulimiit on täis,seetõttu ei saa trolle liisinguga osta(seepärast ei tule 3 lõõtstrolli).n.ö vaba raha ei ole,seetõttu ongi probleem olemas. praegu ikkagi otsitakse probleemile lahendust. äärmisel juhul kui lahendust ei leita,läheb ehk üks trolliliin sulgemisele,mitte rohkem.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 01.04.2012 00:17 lauri3885.)
01.04.2012 00:16
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #468
RE: Jooksev vestlus
Vastupidi mõnedele ootusele-lootusele, et peagi hakkavad trolliliine bussid teenindama, tegid trollimehed täna vastupidise katse - bussiliinil nr 33 asendati üks buss trolliga! Nimelt olevat hommikul Maleva peatuses üks 33 liini buss katki läinud ja kuna reservbussi nii kiiresti kusagilt võtta polnud, asendati katki läinud buss trolliga. Ja mis seal siis ikka niiväga erilist, liinid ju olemas, seda küll vaid Aiandi peatuseni. Seal aga ootas asendusbuss-trolli juba vana tuntud Apelsin, võttis trolli kenasti sleppi ja sõit jätkus. Nii tehti see ring Männikule ja tagasi auga ära, kõik täpselt vastavalt graafikule! Tagasi Malevasse jõudmise ajaks oli bussipark juba ka asendusbussi välja ajanud ja järgmisele ringile läkski juba see.
Aga Nõmme elanikele trollisõit igatahes meeldis. Üks tuttav, kes Mustamäelt koju sõitis kiitis kõige enam seda, kuidas troll Nõmme mäest üles tuli - pehmelt ja vaikse sahinaga, mitte mootori möirates, nagu tavaliselt Smile
01.04.2012 16:48
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #469
RE: Jooksev vestlus
(01.04.2012 00:16)lauri3885 Kirjutas:  
(31.03.2012 22:01)6631 Kirjutas:  Me võimegi siin ennustama jääda, seni kuni pole millelegi toetuda. Sarapuu sõnad, et osa trolliliine asendatakse bussidega, on Päevalehes must-valgel kirjas. Taavi Aas on raadios selge sõnaga öelnud, et ühtki trolliliini kinni ei panda ja trollipark peab Škodasid edasi ülal pidama. Mõlemad on abilinnapead, kusjuures linnatransport on Aasa valdkond...

mina arvan et tuleks pigem uskuda Taavi Aasa sõnu kuna see on ikkagi tema mitte Sarapuu valdkond.ta selle valdkonna abilinnapea juba mitu aastat olnud ja on veel 2 aastat kui just midagi ootamatut ei juhtu.praegune trollide probleem on selles et linna laenulimiit on täis,seetõttu ei saa trolle liisinguga osta(seepärast ei tule 3 lõõtstrolli).n.ö vaba raha ei ole,seetõttu ongi probleem olemas. praegu ikkagi otsitakse probleemile lahendust. äärmisel juhul kui lahendust ei leita,läheb ehk üks trolliliin sulgemisele,mitte rohkem.
Millal see laenulimiit nii öelda kehtivuse kaotab? Kas äkki uuest aastast? Äkki saavad nad siis uusi trolle liisida ning rohkem kui 3.

Tegelikult saab igasuguseid ajutisi lahendusi välja mõelda, asendada tööpäeviti mõned järjekorrad näiteks 5. liinil bussidega või siis kõik järjekorrad. Nädalavahetusel aga ikka oleks seal vaid trollid.
Aga kui juba midagi on muudetud, siis tagasi muutmine nii kerge pole. 8. trolliliini taasavamist ilmselt juba aastaid loodetud.
02.04.2012 12:27
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #470
RE: Jooksev vestlus
(02.04.2012 12:27)Heini Kirjutas:  
(01.04.2012 00:16)lauri3885 Kirjutas:  
(31.03.2012 22:01)6631 Kirjutas:  Me võimegi siin ennustama jääda, seni kuni pole millelegi toetuda. Sarapuu sõnad, et osa trolliliine asendatakse bussidega, on Päevalehes must-valgel kirjas. Taavi Aas on raadios selge sõnaga öelnud, et ühtki trolliliini kinni ei panda ja trollipark peab Škodasid edasi ülal pidama. Mõlemad on abilinnapead, kusjuures linnatransport on Aasa valdkond...

mina arvan et tuleks pigem uskuda Taavi Aasa sõnu kuna see on ikkagi tema mitte Sarapuu valdkond.ta selle valdkonna abilinnapea juba mitu aastat olnud ja on veel 2 aastat kui just midagi ootamatut ei juhtu.praegune trollide probleem on selles et linna laenulimiit on täis,seetõttu ei saa trolle liisinguga osta(seepärast ei tule 3 lõõtstrolli).n.ö vaba raha ei ole,seetõttu ongi probleem olemas. praegu ikkagi otsitakse probleemile lahendust. äärmisel juhul kui lahendust ei leita,läheb ehk üks trolliliin sulgemisele,mitte rohkem.
Millal see laenulimiit nii öelda kehtivuse kaotab? Kas äkki uuest aastast? Äkki saavad nad siis uusi trolle liisida ning rohkem kui 3.

Tegelikult saab igasuguseid ajutisi lahendusi välja mõelda, asendada tööpäeviti mõned järjekorrad näiteks 5. liinil bussidega või siis kõik järjekorrad. Nädalavahetusel aga ikka oleks seal vaid trollid.
Aga kui juba midagi on muudetud, siis tagasi muutmine nii kerge pole. 8. trolliliini taasavamist ilmselt juba aastaid loodetud.

Laenulimiidi kohalt ei oska rohkemat kahjuks õelda.Seda et 5 trolliliinil bussid ja trollid segamini on seda ei juhtu iialgi,see oleks juba täielik absurd.8 trolliliini ei avata enam kunagi.Praegu tuleb rahul olla et needki liinid veel alles on,sest on ju teada et tallinn plaanib kaugemas tulevikus trollid üldse ära kaotada.Jäävad ainult tramm ja buss.Vähemalt selline on 40 aasta arengukava.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
02.04.2012 14:15
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #471
RE: Jooksev vestlus
(02.04.2012 14:15)lauri3885 Kirjutas:  Vähemalt selline on 40 aasta arengukava.
Kust kohast selline asi pärit on? Tsiteeritava luul, või on see ametlikul tasandil eksisteeriv?
02.04.2012 14:46
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #472
RE: Jooksev vestlus
See on kas luul või jamps. Muid variante pole. Viimane sellenimeline dokument oli arutusel suvel 2011:
http://www.tallinn.ee/est/Tallinna-uhist...20-projekt
Tundub, et see jäi vastu võtmata, kuivõrd suuremale osale väljaminekutest jäi rahaline kate leidmata. Aga tuletaks siiski meelde üht punkti sealt:
Kavas on soetada 64 trolli järgmiselt:
- normaaltrollid, kokku 43 tk (2012 a - 28 tk, 2013 a - 10 tk, 2014 a - 5 tk);
- liigendtrollid kokku 21 tk (2012 a - 14 tk, 2013 a - 3 tk, 2014 a - 4 tk).
Kui eksisteeriks mingi 40 aasta kava trolliliiklus lõpetada, siis ei kavandanuks keegi möödunud suvel 64 uue trolli ostmist. Mis siis, et need poleks ilmselt 2052. aastani vastu pidanud, aga 64 uut trolli 47 Škoda asemel oleks tähendanud trolliliikluse laiendamist igal juhul.
02.04.2012 15:03
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #473
RE: Jooksev vestlus
Tänases EPL-s pakub Taavi Aas välja ühe võimalikest lahendustest, kuidas väiksema arvu trollidega säilitada kõik senised trolliliinid.
Idee siis selles, et kuna tasuta sõidu puhul suureneb arvatavalt musta- ja õismäelaste ekspressbusside kasutamissoov, siis vastavalt vähemaks peaks jääma ka trollisõitjaid.
See aga tähendavat, et ekspressbusside arvu liinil tuleb suurendada ja trollide arvu saaks aga vähendada.
Sõnagi aga sellest, kas ka ekspressbusside tööaega siis pikendatakse või mitte....
02.04.2012 17:04
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #474
RE: Jooksev vestlus
(02.04.2012 14:46)Georg Kirjutas:  
(02.04.2012 14:15)lauri3885 Kirjutas:  Vähemalt selline on 40 aasta arengukava.
Kust kohast selline asi pärit on? Tsiteeritava luul, või on see ametlikul tasandil eksisteeriv?

igas valdkonnas tehakse lühiajaline arengukava nt.2011-2020 ja pikaajaline arengukava nt 2011-2050. lühiajaline arengukava on täpsemalt paika pandud ja selle alusel tehakse investeeringud ja muud toimingud lähitulevikku silmas pidades. pikaajaline arengukava on üldine ja mitte nii täpne,vaid suund, mismoodi kaugemas tulevikus edasi liikuda ja areneda.see pikaajaline arengukava on linnavalitsuses olemas ja ma ise olen seda lugenud.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 02.04.2012 18:56 lauri3885.)
02.04.2012 18:51
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #475
RE: Jooksev vestlus
See on siis selline salajane asi, mida rahvale ei näidata? Kui sa kade pole, anna palun teada, kust seda lugeda saaks.
02.04.2012 19:02
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kenn12 Ära
Vanem liige

Postitusi: 323
Liitunud: Jan.2009
Postitus: #476
RE: Jooksev vestlus
Trollipargi sisse- ja väljapääsu väravate juurde on pandud kiipkaardi lugejatega tõkkepuud.
02.04.2012 20:05
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #477
RE: Jooksev vestlus
(02.04.2012 19:02)6631 Kirjutas:  See on siis selline salajane asi, mida rahvale ei näidata? Kui sa kade pole, anna palun teada, kust seda lugeda saaks.

See ei ole salajane dokument.Ma lugesin seda 1-2 aastat tagasi. Ma otsisin netist,aga kuna ma ei mäleta peast selle dokumendi nime pealkirja järgi siis seetõttu ei leidnud seda üles, aga tean et see on olemas.Tegemist ei ole konkreetselt ühistranspordi arengukavaga, vaid tallinna linna üldise arengukavaga aastani 2050.Seal oli kirjas trolliliinide asendamine kaugemas tulevikus trammiliinide ja bussiliinidega.aga mitte enne 2025-2030 aastat.Praegused 4 trammiliini sellisel kujul tulevikus ei eksisteeri.Tulevikus on praeguse kava järgi trammiliinid=Kopli-Ülemiste ja haru Lennujaamani(ehk nt 2 ja 2a) ,Seli-Järve keskus,Kadriorg-Mustamäe.Ka Õismäele läheb mõõda paldiski mnt tramm.lisaks plaanitakse trammiliini Viimsisse ja Järvelt pikendamist Laagrini hiljem.Aga see ei tähenda et nii ka kindlasti läheb, kuna ajad ja olukorrad võivad muutuda.Kindel on ainult praegune aeg kui seegi.Mis tulevikus juhtuma hakkab seda näitab aeg.Samamoodi oli arengukavas plaan sel aastal trolle juurde muretseda,aga nagu praegu näeme ei pruugi see nii minna.Nii et arengukava võib lihtsalt teadmiseks võtta aga ei ole vaja sellepärast hirmsasti pead murda mis hiljem juhtuma hakkab.Kindel on see et ühistransport ei kao tallinnast kuhugi.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 02.04.2012 20:53 lauri3885.)
02.04.2012 20:41
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #478
RE: Jooksev vestlus
(02.04.2012 20:05)kenn12 Kirjutas:  Trollipargi sisse- ja väljapääsu väravate juurde on pandud kiipkaardi lugejatega tõkkepuud.
TAKil sääne juba hulk aega.Wahhel küll nalja saab aga sisteem enamus aja töötab.

Aga mis ekspresidesse puutub siis ju wõmalus ka,et osa jrk del asendatakse normaalbussid pikkadega?

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
(selle postituse viimane muutmine: 02.04.2012 21:18 PETSS.)
02.04.2012 21:04
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #479
RE: Jooksev vestlus
(02.04.2012 20:41)lauri3885 Kirjutas:  
(02.04.2012 19:02)6631 Kirjutas:  See on siis selline salajane asi, mida rahvale ei näidata? Kui sa kade pole, anna palun teada, kust seda lugeda saaks.

See ei ole salajane dokument.Ma lugesin seda 1-2 aastat tagasi. Ma otsisin netist,aga kuna ma ei mäleta peast selle dokumendi nime pealkirja järgi siis seetõttu ei leidnud seda üles, aga tean et see on olemas.Tegemist ei ole konkreetselt ühistranspordi arengukavaga, vaid tallinna linna üldise arengukavaga aastani 2050.Seal oli kirjas trolliliinide asendamine kaugemas tulevikus trammiliinide ja bussiliinidega.aga mitte enne 2025-2030 aastat.Praegused 4 trammiliini sellisel kujul tulevikus ei eksisteeri.Tulevikus on praeguse kava järgi trammiliinid=Kopli-Ülemiste ja haru Lennujaamani(ehk nt 2 ja 2a) ,Seli-Järve keskus,Kadriorg-Mustamäe.Ka Õismäele läheb mõõda paldiski mnt tramm.lisaks plaanitakse trammiliini Viimsisse ja Järvelt pikendamist Laagrini hiljem.Aga see ei tähenda et nii ka kindlasti läheb, kuna ajad ja olukorrad võivad muutuda.Kindel on ainult praegune aeg kui seegi.Mis tulevikus juhtuma hakkab seda näitab aeg.Samamoodi oli arengukavas plaan sel aastal trolle juurde muretseda,aga nagu praegu näeme ei pruugi see nii minna.Nii et arengukava võib lihtsalt teadmiseks võtta aga ei ole vaja sellepärast hirmsasti pead murda mis hiljem juhtuma hakkab.Kindel on see et ühistransport ei kao tallinnast kuhugi.

leidsin peale suurt otsimist eelmisele artiklile lisaks ajalehe kus kirjas (Systra projekt) kavantatav uute trammiliinide marsruudid.ajaleheks Linnaleht 21 jaanuar 2005,selles artiklis natuke teised trammiliinid.liin 1 Kopli-Ülemiste, liin 2 kadriorg-Pärnu.mnt-Järve,liin 3 Priisle-Laagna tee-Viru väljak-Sõpruse pst-Akadeemia tee.selles artiklis on küll trolliliin Tondi-Mustamäe-Õismäe.Nii et eks paistab mis trollidest tulevikus saab,aga euroopas kus trolle vanasti oli enam ei ole,seega üsna tõenäoline et ka tallinnas kaob kaugemas tulevikus troll ära.tulevik pigem trammide ja busside päralt,kuna troll kipub üldist liiklust segama ja trammiga võrreldes eelist ei oma(kui tramm on korralik ja kiire, mitte nagu praegu tallinnas).minu teada ei ole Systra projekt ainuke kus plaanitakse trammiliinide muutmist ja trolliliinide ärakaotamist,ka olemas ju hiinlaste projekt(seda küll lasnamäe trammiliini osas ainult).neid projekte peaks minu teada olema veel.seega kui planeeritakse trammiliini mustamäele siis kuhu lähevad trolliliinid? põhiosas trolliliinid ju mustamäel ongi, ei usu et mustamäele mõlemad jäävad,see on minu arvamus.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 03.04.2012 01:27 lauri3885.)
03.04.2012 00:48
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #480
RE: Jooksev vestlus
(03.04.2012 00:48)lauri3885 Kirjutas:  
(02.04.2012 20:41)lauri3885 Kirjutas:  
(02.04.2012 19:02)6631 Kirjutas:  See on siis selline salajane asi, mida rahvale ei näidata? Kui sa kade pole, anna palun teada, kust seda lugeda saaks.

See ei ole salajane dokument.Ma lugesin seda 1-2 aastat tagasi. Ma otsisin netist,aga kuna ma ei mäleta peast selle dokumendi nime pealkirja järgi siis seetõttu ei leidnud seda üles, aga tean et see on olemas.Tegemist ei ole konkreetselt ühistranspordi arengukavaga, vaid tallinna linna üldise arengukavaga aastani 2050.Seal oli kirjas trolliliinide asendamine kaugemas tulevikus trammiliinide ja bussiliinidega.aga mitte enne 2025-2030 aastat.Praegused 4 trammiliini sellisel kujul tulevikus ei eksisteeri.Tulevikus on praeguse kava järgi trammiliinid=Kopli-Ülemiste ja haru Lennujaamani(ehk nt 2 ja 2a) ,Seli-Järve keskus,Kadriorg-Mustamäe.Ka Õismäele läheb mõõda paldiski mnt tramm.lisaks plaanitakse trammiliini Viimsisse ja Järvelt pikendamist Laagrini hiljem.Aga see ei tähenda et nii ka kindlasti läheb, kuna ajad ja olukorrad võivad muutuda.Kindel on ainult praegune aeg kui seegi.Mis tulevikus juhtuma hakkab seda näitab aeg.Samamoodi oli arengukavas plaan sel aastal trolle juurde muretseda,aga nagu praegu näeme ei pruugi see nii minna.Nii et arengukava võib lihtsalt teadmiseks võtta aga ei ole vaja sellepärast hirmsasti pead murda mis hiljem juhtuma hakkab.Kindel on see et ühistransport ei kao tallinnast kuhugi.

leidsin peale suurt otsimist eelmisele artiklile lisaks ajalehe kus kirjas (Systra projekt) kavantatav uute trammiliinide marsruudid.ajaleheks Linnaleht 21 jaanuar 2005,selles artiklis natuke teised trammiliinid.liin 1 Kopli-Ülemiste, liin 2 kadriorg-Pärnu.mnt-Järve,liin 3 Priisle-Laagna tee-Viru väljak-Sõpruse pst-Akadeemia tee.selles artiklis on küll trolliliin Tondi-Mustamäe-Õismäe.Nii et eks paistab mis trollidest tulevikus saab,aga euroopas kus trolle vanasti oli enam ei ole,seega üsna tõenäoline et ka tallinnas kaob kaugemas tulevikus troll ära.tulevik pigem trammide ja busside päralt,kuna troll kipub üldist liiklust segama ja trammiga võrreldes eelist ei oma(kui tramm on korralik ja kiire, mitte nagu praegu tallinnas).minu teada ei ole Systra projekt ainuke kus plaanitakse trammiliinide muutmist ja trolliliinide ärakaotamist,ka olemas ju hiinlaste projekt(seda küll lasnamäe trammiliini osas ainult).neid projekte peaks minu teada olema veel.seega kui planeeritakse trammiliini mustamäele siis kuhu lähevad trolliliinid? põhiosas trolliliinid ju mustamäel ongi, ei usu et mustamäele mõlemad jäävad,see on minu arvamus.
Näited?
03.04.2012 09:34
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog