Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 6Hääli - 4.33 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ikarus
Autor Sõnum
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #261
RE: Ikarus
(15.01.2012 00:00)6631 Kirjutas:  On TAKi buss küll, number 580, uue numeratsiooni järgi 2471. Tollal sõitis Jõelaid seal paarimehe Verner Taelaga, aasta hiljem aga Tael suri ära ja uueks paarimeheks tuli Kolganurm. Koos sõitsid nad siis 2517/2835-ga ja 1983 said uue 2861, mille pealt siis Jõelaid pensile läks. Tema albumites oli ka sellest kinotegemisest 1-2 pilti, aga kuna see buss nii koledaks oli maalitud, siis ma neid pole endale kopeerinud.

Aga peale 2861 mahakandmise Kolganurm sai VOLVO 2845 ja töötas ilma paarimeheta juba?!? Ning edasi sai endale 2755 ja hiljem uue DUPLE 2702 kolmikesi Evard Eeri-ga ja Vakulenko-ga?!?(või vastupidi)

Mõnusamalt kohale
15.01.2012 00:22
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #262
RE: Ikarus
Enne 2845 oli ta koos Aman Ištšanoviga veel mitu aastat 2897 peal, koos nad läksidki 2845-le. Ja siis 2715 ja siis 2755 alles. Aga 2702 algul olid hoopis Heljor Laanesoo ja German Bahharev, kuni said 2206, kui see uuena tuli.
15.01.2012 01:01
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #263
RE: Ikarus
(15.01.2012 01:01)6631 Kirjutas:  Enne 2845 oli ta koos Aman Ištšanoviga veel mitu aastat 2897 peal, koos nad läksidki 2845-le. Ja siis 2715 ja siis 2755 alles. Aga 2702 algul olid hoopis Heljor Laanesoo ja German Bahharev, kuni said 2206, kui see uuena tuli.

Kui mina mäletan 2845 töötas 14. liinil tihti, aga kuidas see oli kahe bussijuhiga siis?!? Ja 2702-l ning 2206-l olid ainult kaks bussijuhti?!? Praegu uuel bussidel on kolm bussijuhti(buss töötab iga päev, bussijuhid 4 päeva tööl ja 2 vaba)

Mõnusamalt kohale
15.01.2012 04:21
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
tak3574 Ära
Bussi- ja mossefänn

Postitusi: 483
Liitunud: Apr.2010
Postitus: #264
RE: Ikarus
Mul arvutis Ikarus 180 ja 620 mudelid.


Lisatud manus(ed) Pisipilt (pisipildid)
           
(selle postituse viimane muutmine: 15.01.2012 10:47 tak3574.)
15.01.2012 10:46
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #265
RE: Ikarus
Lahe.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
15.01.2012 11:30
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
tak3574 Ära
Bussi- ja mossefänn

Postitusi: 483
Liitunud: Apr.2010
Postitus: #266
RE: Ikarus
15.01.2012 12:14
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #267
RE: Ikarus
(15.01.2012 04:21)sasstak Kirjutas:  
(15.01.2012 01:01)6631 Kirjutas:  Enne 2845 oli ta koos Aman Ištšanoviga veel mitu aastat 2897 peal, koos nad läksidki 2845-le. Ja siis 2715 ja siis 2755 alles. Aga 2702 algul olid hoopis Heljor Laanesoo ja German Bahharev, kuni said 2206, kui see uuena tuli.
Kui mina mäletan 2845 töötas 14. liinil tihti, aga kuidas see oli kahe bussijuhiga siis?!? Ja 2702-l ning 2206-l olid ainult kaks bussijuhti?!? Praegu uuel bussidel on kolm bussijuhti(buss töötab iga päev, bussijuhid 4 päeva tööl ja 2 vaba)
Vaatasin 1995 juuni nimekirja, seal on Ištšanov 2845 peal ja Kolganurm 2897-l. Veidi hiljem jah tuli Kolganurm 2845-le ja Ištšanov kadus kuhugi mujale (2717?).
Eeri oli siis 2142 (koos Harri Rootsiga), seal sõitis ta päris kaua.
2702-l võis muidugi algul 3 juhti olla, eks vast oligi, aga kolmandat ma ei mäleta.
Muide, kes 2704 peal alustasid? Galjanov?
15.01.2012 22:55
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kukkurkurat Ära
tegelinski

Postitusi: 581
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #268
RE: Ikarus
Urmas Liivik sai minu mäletamist mööda 2702 uuena. Ja nüüd tuleb meelde et 2704 oli esimene Duple mille rooli taha istusin (Männiku platsil 2000 aasta alguses), kui toonane sõber Meelis Indlo selle omale sai.
15.01.2012 23:05
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #269
RE: Ikarus
(15.01.2012 22:55)6631 Kirjutas:  
(15.01.2012 04:21)sasstak Kirjutas:  
(15.01.2012 01:01)6631 Kirjutas:  Enne 2845 oli ta koos Aman Ištšanoviga veel mitu aastat 2897 peal, koos nad läksidki 2845-le. Ja siis 2715 ja siis 2755 alles. Aga 2702 algul olid hoopis Heljor Laanesoo ja German Bahharev, kuni said 2206, kui see uuena tuli.
Kui mina mäletan 2845 töötas 14. liinil tihti, aga kuidas see oli kahe bussijuhiga siis?!? Ja 2702-l ning 2206-l olid ainult kaks bussijuhti?!? Praegu uuel bussidel on kolm bussijuhti(buss töötab iga päev, bussijuhid 4 päeva tööl ja 2 vaba)
Vaatasin 1995 juuni nimekirja, seal on Ištšanov 2845 peal ja Kolganurm 2897-l. Veidi hiljem jah tuli Kolganurm 2845-le ja Ištšanov kadus kuhugi mujale (2717?).
Eeri oli siis 2142 (koos Harri Rootsiga), seal sõitis ta päris kaua.
2702-l võis muidugi algul 3 juhti olla, eks vast oligi, aga kolmandat ma ei mäleta.
Muide, kes 2704 peal alustasid? Galjanov?

Aga mis see kas tumeroheline? ilma gar. numbrita uus DUPLE oli, mis töötas 34. liinil 1995 aastal ja kes seal töötas?!? Reg. numbrid olid "PROOV...."?!?

Mõnusamalt kohale
15.01.2012 23:37
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #270
RE: Ikarus
(15.01.2012 22:55)6631 Kirjutas:  
(15.01.2012 04:21)sasstak Kirjutas:  
(15.01.2012 01:01)6631 Kirjutas:  Enne 2845 oli ta koos Aman Ištšanoviga veel mitu aastat 2897 peal, koos nad läksidki 2845-le. Ja siis 2715 ja siis 2755 alles. Aga 2702 algul olid hoopis Heljor Laanesoo ja German Bahharev, kuni said 2206, kui see uuena tuli.
Kui mina mäletan 2845 töötas 14. liinil tihti, aga kuidas see oli kahe bussijuhiga siis?!? Ja 2702-l ning 2206-l olid ainult kaks bussijuhti?!? Praegu uuel bussidel on kolm bussijuhti(buss töötab iga päev, bussijuhid 4 päeva tööl ja 2 vaba)
Vaatasin 1995 juuni nimekirja, seal on Ištšanov 2845 peal ja Kolganurm 2897-l. Veidi hiljem jah tuli Kolganurm 2845-le ja Ištšanov kadus kuhugi mujale (2717?).
Eeri oli siis 2142 (koos Harri Rootsiga), seal sõitis ta päris kaua.
2702-l võis muidugi algul 3 juhti olla, eks vast oligi, aga kolmandat ma ei mäleta.
Muide, kes 2704 peal alustasid? Galjanov?
Suwel kui Aegwiidu elektrirongi mängisin ,tuli mu juurde prügiautojuht ja teatas,et tema sõitis tolle bussiga kui see Tartust tuli.Wenekelne mes.Kahjuks ei taibanud nime küsida.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
16.01.2012 09:35
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #271
RE: Ikarus
(15.01.2012 22:55)6631 Kirjutas:  Vaatasin 1995 juuni nimekirja, seal on Ištšanov 2845 peal ja Kolganurm 2897-l. Veidi hiljem jah tuli Kolganurm 2845-le ja Ištšanov kadus kuhugi mujale (2717?).

Ištšanov sai uus 2740 kui ma mäletan!!! Aga edasi juba 2717

Mõnusamalt kohale
16.01.2012 15:43
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #272
RE: Ikarus
Jah, vist oli 2740 tõesti. Demjanjuk oli ka 2740-l algusest peale?
16.01.2012 18:13
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #273
RE: Ikarus
(16.01.2012 18:13)6631 Kirjutas:  Jah, vist oli 2740 tõesti. Demjanjuk oli ka 2740-l algusest peale?

Jah hiljem Demjanjuk läks 2206-le!!! Ning edasi kas 3. VKO-le

Mõnusamalt kohale
16.01.2012 19:27
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #274
RE: Ikarus
(16.01.2012 19:27)sasstak Kirjutas:  
(16.01.2012 18:13)6631 Kirjutas:  Jah, vist oli 2740 tõesti. Demjanjuk oli ka 2740-l algusest peale?

Jah hiljem Demjanjuk läks 2206-le!!! Ning edasi kas 3. VKO-le

2740-l Amangeldy sõnumil töötas temaga Jugai(praegu 3410)!!! Aga Demjanjuk tuli Ishchanovi vastu 2740-le, millal ta läks 2717-le

Mõnusamalt kohale
18.01.2012 19:24
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #275
RE: Ikarus
(15.01.2012 22:55)6631 Kirjutas:  
(15.01.2012 04:21)sasstak Kirjutas:  
(15.01.2012 01:01)6631 Kirjutas:  Enne 2845 oli ta koos Aman Ištšanoviga veel mitu aastat 2897 peal, koos nad läksidki 2845-le. Ja siis 2715 ja siis 2755 alles. Aga 2702 algul olid hoopis Heljor Laanesoo ja German Bahharev, kuni said 2206, kui see uuena tuli.
Kui mina mäletan 2845 töötas 14. liinil tihti, aga kuidas see oli kahe bussijuhiga siis?!? Ja 2702-l ning 2206-l olid ainult kaks bussijuhti?!? Praegu uuel bussidel on kolm bussijuhti(buss töötab iga päev, bussijuhid 4 päeva tööl ja 2 vaba)
Vaatasin 1995 juuni nimekirja, seal on Ištšanov 2845 peal ja Kolganurm 2897-l. Veidi hiljem jah tuli Kolganurm 2845-le ja Ištšanov kadus kuhugi mujale (2717?).
Eeri oli siis 2142 (koos Harri Rootsiga), seal sõitis ta päris kaua.
2702-l võis muidugi algul 3 juhti olla, eks vast oligi, aga kolmandat ma ei mäleta.
Muide, kes 2704 peal alustasid? Galjanov?

2704-l alustasid Galjanov, Karpik ja G. Mjasnikov(mitte praegune 1061)!!! 2702-l kolmas bussijuht oli Sazhin(praegu 2740)?!?

Mõnusamalt kohale
20.01.2012 06:43
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Mister X Ära
Mobilis in mobili

Postitusi: 445
Liitunud: Dec.2008
Postitus: #276
RE: Ikarus
Sai veidi sobratud YTRA andmebaasis ja Marsruudi kunagise veeremi nimekirjast jäi silma selline huvitav "kala". Ikarus 255.74 (interneti järgi üsna haruldane aeglase tagasillaga lasteveo buss, mis ehituselt omapärane hübriid) aastast 1973 (sic!), eestiaegne registrimärk 736FAI, kanti maha alles 96/10. Puuduvad andmed masina varasema valdaja (Pärnu ATP?) kohta.

98. aasta sügisest meenub mälestuspilt Pärnu Savi 3 asunud Marsruudi territooriumilt, kus vedeles üks tublisti rapitud Ikaruse kere. Tõsi küll, antud vrakk kandis mälu järgi veel (RAS) Mootorile omast värvingut ühes embleemiga. Nii et eelpool esitatud küsimust see hüpotees ilmselt ei selgita. Ometi oleks tore, kui mõni teadjam kodanik omab mingisugust teavet tolle kummalise Ikaruse ajaloo kohta. Ehk on tegemist lihtsalt eksitusega. Samas puudub andmebaasist täiesti info Marsruudi rohevalgest Ikarus 250st, mille foto sai kunagi ajalehest välja lõigatud ja albumisse kleebitud - kui lähiajal Tartust Pärnusse naasen, õnnestub ehk selle pilt siiagi lisada.
21.01.2012 20:39
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #277
RE: Ikarus
(21.01.2012 20:39)Mister X Kirjutas:  Sai veidi sobratud YTRA andmebaasis ja Marsruudi kunagise veeremi nimekirjast jäi silma selline huvitav "kala". Ikarus 255.74 (interneti järgi üsna haruldane aeglase tagasillaga lasteveo buss, mis ehituselt omapärane hübriid) aastast 1973 (sic!), eestiaegne registrimärk 736FAI, kanti maha alles 96/10. Puuduvad andmed masina varasema valdaja (Pärnu ATP?) kohta.

98. aasta sügisest meenub mälestuspilt Pärnu Savi 3 asunud Marsruudi territooriumilt, kus vedeles üks tublisti rapitud Ikaruse kere. Tõsi küll, antud vrakk kandis mälu järgi veel (RAS) Mootorile omast värvingut ühes embleemiga. Nii et eelpool esitatud küsimust see hüpotees ilmselt ei selgita. Ometi oleks tore, kui mõni teadjam kodanik omab mingisugust teavet tolle kummalise Ikaruse ajaloo kohta. Ehk on tegemist lihtsalt eksitusega. Samas puudub andmebaasist täiesti info Marsruudi rohevalgest Ikarus 250st, mille foto sai kunagi ajalehest välja lõigatud ja albumisse kleebitud - kui lähiajal Tartust Pärnusse naasen, õnnestub ehk selle pilt siiagi lisada.
736FAI kohta mul andmed puuduvad, küll aga on olemas Ikarus 250 numbriga 736FAP, mille kohta täpsemad andmed puuduvad (seega võib olla sama masin, mida eelkõneleja mainis).
21.01.2012 20:48
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #278
RE: Ikarus
Andeks ,et wanur nüüd oma klikiaegse mäluga sõna wõtab.Minu jaoks Ikarus tähendab Lux 55 ja ülejääuid 180,620,556.Waat need olid tõelised Ikarused.Aga kuna tegemist waid minu arwamusega
siis ma ei suru seda peale.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
22.01.2012 12:26
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Mister X Ära
Mobilis in mobili

Postitusi: 445
Liitunud: Dec.2008
Postitus: #279
RE: Ikarus
Ja nii see on, Petss. Kõik sõltub lihtsalt sellest, milline ajastu on meile kasvamiseks antud - kes tunneb emotsionaalset sidet LUXidega, kes 200-seeria Ikarustega. Keegi fännab jälle miljonilisi Ferrarisid või Mersusid. Siiski oleme tänaseks jõudnud olukorda, kus iga (vana)bussihuviline peaks hindama iga Ikarust sõltumata selle mudelist, kuna see kadunud mark moodustab tähtsa osa meie tehnikaajaloost.

P.S. LAZ, PAZ või TA ei aja mitte vähem pöördesse.
(selle postituse viimane muutmine: 22.01.2012 17:06 Mister X.)
22.01.2012 17:05
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #280
RE: Ikarus
http://www.youtube.com/watch?v=ElU707KANLs

Kui kinni, siis kapitaalselt!
22.01.2012 18:15
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog