Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 5Hääli - 3.6 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Autor Sõnum
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1041
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Täpsustan küsimust. Millised olid nende tehnilised erinevused? Näiteks see sama gaasitross-potekas värk.
11.02.2011 23:06
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1042
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Kone ju sama.Ehk erinewused waid koostamise kohta.Ühhel tross ja poldid ühtepidi ,teisel teistpidi.Waewalt ,et suuri erinewusi
Ja wõimalik ja suht tõenäoline ,et näiteks 1-9 bussini asi lahendatud nii 9-20 jälle teistpidi
20 kuni 60 ndani jälle nii nagu esimestel.Sest Tartu oli wid koostamis kohht.Buśse walmistati just osadest ,mis parasjagu olemas olid.Wabbandust nüüd sellise lihtsa seletuse eest.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
11.02.2011 23:48
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1043
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(11.02.2011 04:57)PETSS Kirjutas:  Kuuluwad küll.Omnidel ja Hesidel olid kohhe tehasest kaasas.
Tehasest võis neil raadio kaasas olla, aga kas need kuulusid üldse põhivarustusse, või pidi nende eest lisaraha maksma. Buss on ju selline sõiduk, mis enamikel juhtudel valmib justkui rätsepaüikonnana - tellija otsustab, mida võtta või mida jätta.
12.02.2011 00:25
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1044
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Peslua ja "kolleegid" otsustawad toda ,mis bussis waja ´,mis mitte.Karm tõde aga nii see on.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
12.02.2011 01:41
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1045
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(11.02.2011 23:48)PETSS Kirjutas:  Kone ju sama.Ehk erinewused waid koostamise kohta.Ühhel tross ja poldid ühtepidi ,teisel teistpidi.Waewalt ,et suuri erinewusi
Ja wõimalik ja suht tõenäoline ,et näiteks 1-9 bussini asi lahendatud nii 9-20 jälle teistpidi
20 kuni 60 ndani jälle nii nagu esimestel.Sest Tartu oli wid koostamis kohht.Buśse walmistati just osadest ,mis parasjagu olemas olid.Wabbandust nüüd sellise lihtsa seletuse eest.
Scania L113CLB tuli Rootsist komplektsena ja kahtlane, et see ehitati asjadest mis kuskil koostetsehhi nurgas vedelesid. Duple Metsec on teine tera. Mõned asjad on siin ära mainitud, nagu EBS, gaasiklapi ajam jms. Igaks juhuks mainin ära, et kuigi mind tõesti siiralt huvitab see kuidas need bussid töötavad ja mille poolest erinevad teineteisest näiteks 2704 (T41) ja 1180 (T56), siis paljuski ajan ma seda joru praegu selle pärast, et seda juhtub väga harva, et bussihuviliste (rõhk sõna esimesel poolel) foorumis kaldub jutt nummerdamiselt tehnikale.
12.02.2011 22:16
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1046
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(11.02.2011 23:06)Oxygen Kirjutas:  Täpsustan küsimust. Millised olid nende tehnilised erinevused? Näiteks see sama gaasitross-potekas värk.

T-76-l esiklaasipuhuri mootor asub juhiistme taga juba, mitte esiklaasi all nagu T-41-l ning T-56-l

Mõnusamalt kohale
12.02.2011 23:12
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
coldrexX Ära
Noor ja roheline

Postitusi: 556
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1047
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Sass, ära aja lolli juttu. 3662 on T-56, ja esimesele T-76 1188 näol, juhtkond otsustas tehasest tellida raadio ka juurde.
13.02.2011 18:33
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1048
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Käimakastid erinewad.Narwas on kaks manuaali aga Tallinna automaatidel ka erinewused.Luban ,et järgmise näddali jooksul teatan tulemustest.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
13.02.2011 18:57
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1049
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(13.02.2011 18:33)coldrexX Kirjutas:  Sass, ära aja lolli juttu. 3662 on T-56, ja esimesele T-76 1188 näol, juhtkond otsustas tehasest tellida raadio ka juurde.

http://www.fotobus.msk.ru/list.php?did=2184

Mõnusamalt kohale
13.02.2011 19:12
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
coldrexX Ära
Noor ja roheline

Postitusi: 556
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1050
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(13.02.2011 19:12)sasstak Kirjutas:  
(13.02.2011 18:33)coldrexX Kirjutas:  Sass, ära aja lolli juttu. 3662 on T-56, ja esimesele T-76 1188 näol, juhtkond otsustas tehasest tellida raadio ka juurde.

http://www.fotobus.msk.ru/list.php?did=2184

Не вынуждай меня называть тебя обидными словами!
Посмотри, кто там редактор, и откуда данные!!!
13.02.2011 21:09
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1051
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(13.02.2011 21:09)coldrexX Kirjutas:  
(13.02.2011 19:12)sasstak Kirjutas:  
(13.02.2011 18:33)coldrexX Kirjutas:  Sass, ära aja lolli juttu. 3662 on T-56, ja esimesele T-76 1188 näol, juhtkond otsustas tehasest tellida raadio ka juurde.

http://www.fotobus.msk.ru/list.php?did=2184

Не вынуждай меня называть тебя обидными словами!
Посмотри, кто там редактор, и откуда данные!!!

По оперативной телефонной информации данные с фотографии заводской таблички!!!

Mõnusamalt kohale
(selle postituse viimane muutmine: 13.02.2011 21:59 sasstak.)
13.02.2011 21:59
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Dife Ära
Vanem liige

Postitusi: 463
Liitunud: Sep.2009
Postitus: #1052
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Eem, заводской таблички peal on kirjas et: Cab type: T56.

Conectode #1 vihkaja.
13.02.2011 22:08
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1053
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(13.02.2011 22:08)Dife Kirjutas:  Eem, заводской таблички peal on kirjas et: Cab type: T56.

Kas pilt on olemas?!?

Mõnusamalt kohale
13.02.2011 22:17
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Dife Ära
Vanem liige

Postitusi: 463
Liitunud: Sep.2009
Postitus: #1054
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Vaata fotobusist.

Conectode #1 vihkaja.
13.02.2011 22:38
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
extroll Ära
lihtsalt bussijuht

Postitusi: 29
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1055
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(11.02.2011 23:06)Oxygen Kirjutas:  Täpsustan küsimust. Millised olid nende tehnilised erinevused? Näiteks see sama gaasitross-potekas värk.
"el.gaasiga "aparaatidel oli ka võimsam mootor(kW kahjuks ei mäleta äkki 192kW versus 18?kW)
15.02.2011 10:59
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ziepniekkalns Ära
Vanem liige

Postitusi: 598
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1056
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Oskab keegi öelda mõnda interneti lehekülge, kust leiaks harjumaa marsade sõiduplaane vahemikus 1996-2005? tallinn.ee lehelt võib ilusti leida selles vahemikus harjumaa liinide sõiduplaane, kahjuks aga marsade sõiduplaane seal ei kuvata
24.02.2011 13:53
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1057
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(11.02.2011 23:06)Oxygen Kirjutas:  Täpsustan küsimust. Millised olid nende tehnilised erinevused? Näiteks see sama gaasitross-potekas värk.
Niipaljukest siis targem,Duplesid 2 warianti olemas
Hesse 4-5.Ox! KUi saan tehnilised anmed siis need ka Sinuni kindlasti.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
24.02.2011 15:45
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Neons Ära
Friik

Postitusi: 1,178
Liitunud: May.2009
Postitus: #1058
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Hesse ju toodetakse veel praegugi vist.
24.02.2011 15:53
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1059
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Selliseid nagu Tallinnas ei toodeta enam.
24.02.2011 15:57
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1060
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(24.02.2011 15:45)PETSS Kirjutas:  
(11.02.2011 23:06)Oxygen Kirjutas:  Täpsustan küsimust. Millised olid nende tehnilised erinevused? Näiteks see sama gaasitross-potekas värk.
Niipaljukest siis targem,Duplesid 2 warianti olemas
Hesse 4-5.Ox! KUi saan tehnilised anmed siis need ka Sinuni kindlasti.
Dupledel peaks ka käigukasti erinevus olema. Vanematüübi omad tunduvalt häälekamad.
24.02.2011 20:42
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog