Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tallinna ühistranspordi areng [sõiduplaanid ja veerem]
Autor Sõnum
raulito Ära
Friik

Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #81
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Huvitav kas suvisele töökorraldusele üleminekuga ei oleks saanud nädalaga oodata. Teatavasti hakkab üldhariduskoolidel vaheaeg 5 juunist mitte 31 maist nagu vanasti. Need küll tagumikutunnid ehk vaja ettenähtud tunnid ära istuda aga siiski. Ehk siis neli päeva on hommikuti korralik hullumaja bussides trollides ja trammides.

Alates 30 novembrist 2009 issi
26.05.2010 14:13
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #82
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Noh, teema ongi eraldatavas rahas. Kui seda ''natukene'' jagatakse, siis pole ju mõtet ka pasandada, et linn tegeleb ühistranspordi arendamisega. Muuhulgas, palju üldse kokku hoitakse suviste sulgemistega? Äkki saavad selle hoopis omale preemiarahaks Transpordiamet ning Taavi Aas? Oletada ju võib aga raha kantimine käib kõikjal ning see pole uudis siin ilmas.
Tõsi, paremat alternatiivi polegi, kuis rahvale meelepäraseks jääda. Kuna Pargi ja Reisi projekt on kokku kukkunud, siis ehk 54. tagasiviimine Bussijaama.
26.05.2010 14:18
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Siim Ära
Kala hakkab mädanema peast!

Postitusi: 1,044
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #83
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(26.05.2010 14:18)Regardman Kirjutas:  Äkki saavad selle hoopis omale preemiarahaks Transpordiamet ning Taavi Aas?
Preemia oletuslikul maksmisel sobiks järgmine selgitus "preemia tulemusliku töö eest ühistranspordi eelisarendamisel".
(selle postituse viimane muutmine: 26.05.2010 14:49 Siim.)
26.05.2010 14:29
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
raulito Ära
Friik

Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #84
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Taavi Aas teenis täna küll preemia välja. Nüüd siis otsustati et ka Kalamajas tuleks kehtestada tasuline parkimisala.

Alates 30 novembrist 2009 issi
26.05.2010 14:39
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #85
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(26.05.2010 11:33)6631 Kirjutas:  No kui transpordiameti ette on seatud ülesanne kärpida kulutusi linnatranspordile Z miljonit krooni, siis on neil seal valida ju ainult ühe, teise või kolmanda "lolluse" vahel.
......
Igaks juhuks ennetavalt tuletan meelde, et Tallinna televisiooni ei edasta transpordiamet.
Kas keegi kaasfoorumlastest tõesti arvas nii, et TTA teebki Tallinna TV-d??? Aga seos igasuguste kärbetega on sellel TV-l ometigi, sest linnaeelarve suurus mingis ajaühikus on üks, ning kui seal mõne rea peal tahad kangesti laristada, siis mõne teise rea pealt pead kõvasti kärpeid tegema! Seega ei oma vähimatki tähtsust, kas TTA kokku hoitav Z miljonit kulutatakse otseselt filmi "Kapten Tenkes" näitamisele (küll tahaks teada selle vaatajanumbreid), linnavalitsuse õuekunstnike või -narride premeerimisele, linnapea autoliisinguks või veel millekski muuks, üks "lollus" tingib ikkagi järgnevate tekke, ning seda progresseruva jadana kahjuks Sad
26.05.2010 20:03
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #86
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Minuteada see ,et 14 ja 36 Kalewis ringi panna keerama arutatud.Aga ma ei saa nüüd aru.Algselt oli ju jutt ,et 22,48,47 suletakse hoopiski.Nüüd aga jutt ,et ainult suweks.Ehk see wiimane waid puru silmaajamiseks.Ja kust wõetakse see ,et 22 liinil wähe sõitjaid.OK! 47 saan weel aru ,48 on nagu ta on.Tolle 48 wõiks üldse teha tawaliiniks ja panna wanat teed möda sõitma.Reisijaid tuleks kohe juurde too praegune ekspress ainult nime poolest ekspress.Minu arwamus ainult.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
26.05.2010 20:37
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #87
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(26.05.2010 20:37)PETSS Kirjutas:  .....Tolle 48 wõiks üldse teha tawaliiniks ja panna wanat teed möda sõitma.Reisijaid tuleks kohe juurde too praegune ekspress ainult nime poolest ekspress.Minu arwamus ainult.
Kui vaadata seda, kui palju inimesi väljub Koplist tulevatest 9-liini trollidest Kristiine keskusele lähimates peatustes, siis 48, mis tavaliinina peatuks nagu 32-ki otse keskuse ees, tooks reisijaid liinile üksjagu juurde Smile
26.05.2010 20:48
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Taylor Ära
Vana Kala

Postitusi: 1,157
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #88
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Esmaspäeval õhtusel tipptunnil oli 22. liini bussides inimesi puupüsti täis. Ma ise kahjuks ka ei saa aru, kust need andmed sõna otseses mõttes välja võlutakse.
26.05.2010 20:52
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #89
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(26.05.2010 20:48)Volli Kirjutas:  
(26.05.2010 20:37)PETSS Kirjutas:  .....Tolle 48 wõiks üldse teha tawaliiniks ja panna wanat teed möda sõitma.Reisijaid tuleks kohe juurde too praegune ekspress ainult nime poolest ekspress.Minu arwamus ainult.
Kui vaadata seda, kui palju inimesi väljub Koplist tulevatest 9-liini trollidest Kristiine keskusele lähimates peatustes, siis 48, mis tavaliinina peatuks nagu 32-ki otse keskuse ees, tooks reisijaid liinile üksjagu juurde Smile
Ainult ,et ilma Ülase peatusetta.Seal nii Tulikas niigi kitsas ja peatus just enne ridade kokkjooksu kohta.Need ,kes tahawad ümber istuda neil eelnewalt wõimalusi.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
26.05.2010 21:00
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #90
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(26.05.2010 20:03)Volli Kirjutas:  Kas keegi kaasfoorumlastest tõesti arvas nii, et TTA teebki Tallinna TV-d??? Aga seos igasuguste kärbetega on sellel TV-l ometigi, sest linnaeelarve suurus mingis ajaühikus on üks, ning kui seal mõne rea peal tahad kangesti laristada, siis mõne teise rea pealt pead kõvasti kärpeid tegema! Seega ei oma vähimatki tähtsust, kas TTA kokku hoitav Z miljonit kulutatakse otseselt filmi "Kapten Tenkes" näitamisele (küll tahaks teada selle vaatajanumbreid), linnavalitsuse õuekunstnike või -narride premeerimisele, linnapea autoliisinguks või veel millekski muuks, üks "lollus" tingib ikkagi järgnevate tekke, ning seda progresseruva jadana kahjuks Sad
Nojah, sellest ju ongi jutt. Et "lollusi" ei otsustata mitte transpordiametis, vaid kusagil mujal. Minu postitus oli mõeldud vastuseks küsimusele "Ma küsin nüüd otse, et kas seal on vaimse arengupeetusega väärastunud inimesed, kes ei suuda ükski kord midagi asjalikku korda saata?" ja ma vastan veelkord, et ei, nad ei ole seal vaimse arengupeetusega ega väärastunud. Ja vaevalt neid mujalgi linnavalitsuses on, sest asi pole mitte arengupeetuses.
26.05.2010 21:58
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Siim Ära
Kala hakkab mädanema peast!

Postitusi: 1,044
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #91
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Võib-olla sai öine avaldus liialt emotsionaalne aga siiski põhimõte jääb samaks: poliitilise sisuga ametkond siiski, kellelt ei oskagi midagi asjalikku oodata.
26.05.2010 22:13
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #92
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Ja siiski - kui juba süüdistus on õhku visatud, siis paluks selgitust.
1. Milles seisneb kõnealuse ameti poliitiline sisu? Ma saaksin ehk aru, kui jutt viiks uuele piletisüsteemile või Hiina trammidele. Aga liinikärbetega seoses??
2. Millised võiksid olla asjalikumad lahendused, mida neilt oodata?
27.05.2010 20:38
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Siim Ära
Kala hakkab mädanema peast!

Postitusi: 1,044
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #93
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(27.05.2010 20:38)6631 Kirjutas:  Ja siiski - kui juba süüdistus on õhku visatud, siis paluks selgitust.
1. Milles seisneb kõnealuse ameti poliitiline sisu? Ma saaksin ehk aru, kui jutt viiks uuele piletisüsteemile või Hiina trammidele. Aga liinikärbetega seoses??
2. Millised võiksid olla asjalikumad lahendused, mida neilt oodata?
Esimesele küsimusele vastan nii, et kala hakkab mädanema peast ning kui keskerakondliku kuuluvusega persoon on esirinnas ning tegemist on Tallinnaga, siis ei saagi midagi paremat loota.

Teisele küsimusele vastuseks ütlen nii, et neilt polegi midagi asjalikku oodata, kui seda, et "eelisarendatatkse ühistransporti".
27.05.2010 20:44
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #94
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Ma siin ennegi kirjutanud ja too jääb ka minu arwamuseks.Nimelt praegu me näeme mida teeb keskerakondlik linnawalitsus koos oma allasutustega linnatranspordis.Kaldun arwama ,et muude walitsejate all oleks TAK juba erastatud ja trollidest waid mälestus.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
27.05.2010 20:44
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Max Ära
Friik

Postitusi: 901
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #95
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Väga kahtlen selles, et reformierakond teeb midagi paremini...
27.05.2010 21:25
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #96
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Ühed tolvanid kõik. Oma särk on ihule ikka kõige lähemal ja nii kõigil. Kui ikka kord selle kaevu juurde on pääsetud, siis esmalt ikka kustutatakse enda janu ära ja siis vaadatakse kuidas edasi saab. Ja ma tahan näha seda inimest kes nii ei teeks. Kui keegi ütleb nüüd, et tema oleks see inimene kes võimule saades esmajoones rahva tahet asuks ellu viima, siis see valetab teadlikult. Savisaare kasuks räägib siinkohal tõesti fakt, et tema on ainuke kes ei taha kõike erakätesse maha parseldada.
27.05.2010 21:33
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #97
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
No aga teeme jälle küsitluse kust selgubki ,et rahwas ju tahtis 98,9 % olid ju poolt! Partei ja rahwas pidid ju ühtsed olema.Partei tahe =rahwa tahe.Mina wõimule tulles aitaks küll rahwast: sugulasi ,oxi ,helinit,vollit ,aaret.Need ju ka osa rahwast.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
(selle postituse viimane muutmine: 27.05.2010 21:41 PETSS.)
27.05.2010 21:39
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #98
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(27.05.2010 20:44)PETSS Kirjutas:  Ma siin ennegi kirjutanud ja too jääb ka minu arwamuseks.Nimelt praegu me näeme mida teeb keskerakondlik linnawalitsus koos oma allasutustega linnatranspordis.Kaldun arwama ,et muude walitsejate all oleks TAK juba erastatud ja trollidest waid mälestus.
See, et kuidas ikka oleks, kui poleks või vastupidi - mida poleks, kui oleks - see on selline täppisteadus nagu näiteks kasvõi kõrgem matemaatika, kus erinevaid lahendusvariante kasutades saab igaüks erineva ja vaid talle sobiva lahendusvariandi, ning kõigil on justkui õigus Cool
No aga kui juba pakkumiste tegemiseks läks, siis miks mitte hoopis selline lahendusvariant keskerakonda välistava koalitsiooni korral Tallinna linnas, kus analoogselt näiteks elektriraudteega oleks aastaks 2013 nii trammis kui trollis kasutusel ainult uus veerem ning nõukogudeaegsed Tatrad ja Škodad oleks vaid mälestus!
Ja eks katsuge mulle selgeks teha, et minu pakutu on utoopia, kui näiteks meiega võrreldes palju rohkem masuga maadlevad rahvad nagu poolakad, lätlased, horvaadid j.t. saavad oma linnatranspordis uut veeremit lubada, aga meiesugune muidu eeskujulik majandustiiger miskipärast kohe kuidagi ei saa.....
Aga Edgari ajupesu on kahjuks siin paljude hulgas oma töö teinud, et erastamiskolliga hirmutades kramplikult igasuguste muutuste vastu häälestada, sest muid tuleb.....siit edasi tuleb uuesti see täppisteadus oleks-poleks mängu ja võime alustada uue ringiga Smile
28.05.2010 11:51
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #99
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Zagreb, Riia ja Varssavi on kenad näited, aga ma pole küll kuulnud, et seal midagi erastamisega pistmist oleks. Kui kuu aja tagust Taavi Rõiva sõnavõttu meenutada, siis sellega ei seondu mitte uued trammid, vaid Vilba ja tema seltsimeeste aeg (1999-2001). Tartu on seda "muutuste teed" läinud ja kuhu nad on jõudnud? Liinivõrk on pea peale keeratud, bussipark korra juba välja vahetatud ja võib-olla tuleb varsti see taas läbi teha. Sõidupilet on kallim kui Tallinnas, kui ma ei eksi.

Uuest veeremist veel nii palju, et veel aasta tagasi sai pea iga päev sõita 407 ja 424-ga, täna - 447 ja 444-ga. Kas see on kah ajupesu?

Muidugi, see on probleem, et linn ja riik omavahel läbi ei saa (ja see on vastik, mis argumentide ja vahenditega teineteist süüdlaseks tehakse). Aga kui kainelt kõrvuti panna 2001. aastal alanud rahulik areng ja Taavi Rõiva mõttemaailm, siis pole mul küll kõhklusi, kumba varianti eelistada.
28.05.2010 13:05
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #100
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(28.05.2010 13:05)6631 Kirjutas:  Sõidupilet on kallim kui Tallinnas, kui ma ei eksi.
Sõidupilet on odavam kui Tallinnas. Seda nii kioskist kui ka ühissõidukist ostes.
28.05.2010 13:12
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog