Teema reiting:
- 6Hääli - 4.33 keskmine
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
markot
Vanem liige
Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Ikarus
Võsu mehed said uue bussi kas 86 või 87 aastal,nii et 75x ei saanud olla.Minu meelest oli 767.Aga samas umbes 86 tuli Tartusse 2 või 3 bussi (kindlasti 769 ja kas 766 ja/või 768),millel olid salongis akendel torud.Võsu-bussil ma torusid nagu ei mäleta,aga see buss oli Tartu pargis viimane,millele olid tagumise ukse juurde lisaistmed pandud.
|
|
22.04.2010 22:08 |
|
mustninja
enemigo del mundo
Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Ikarus
Tänud. 767 võis vabalt olla. Paistab olevat 86 väljalase ja mahakantud aprill 97. Ajaliselt ka sobib.
|
|
23.04.2010 00:07 |
|
markot
Vanem liige
Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Ikarus
Kuna Võsu-liin kinni pandi,kas koos SEBE tulekuga?Mäletan,et pärastpoole sõitis veel mingi x-firma väikebussiga?
|
|
23.04.2010 01:45 |
|
mustninja
enemigo del mundo
Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Ikarus
SEBE sõitis Võsu liini 2 aastat. Esimene pool aastat jätkas sama Võsu brigaad 790-ga (SEBE pargis nr 333). Edasi olid suvalised bussid. Millalgi 2002 sõitis Ormatron oma Sprinteriga Tartu-Võsu vahet. Selle vahega, et alustas hommikul Tartust ja Võsult läks tagasi pärastlõunal.
(selle postituse viimane muutmine: 23.04.2010 08:28 mustninja.)
|
|
23.04.2010 08:18 |
|
Neons
Friik
Postitusi: 1,178
Liitunud: May.2009
|
RE: Ikarus
(23.04.2010 08:18)mustninja Kirjutas: SEBE sõitis Võsu liini 2 aastat. Esimene pool aastat jätkas sama Võsu brigaad 790-ga (SEBE pargis nr 333). Edasi olid suvalised bussid. Millalgi 2002 sõitis Ormatron oma Sprinteriga Tartu-Võsu vahet. Selle vahega, et alustas hommikul Tartust ja Võsult läks tagasi pärastlõunal.
Võsuga seoses mis Sebe liin käis võsult rakverre ? Hommikul kuskil 7 paiki oli Rakveres. Ja millal see suleti?
|
|
23.04.2010 13:53 |
|
markot
Vanem liige
Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Ikarus
Eks see Tartu-liin siis vast oligi.Rakverre jõudis 7.25.
|
|
23.04.2010 14:40 |
|
mustninja
enemigo del mundo
Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Ikarus
Liin 166, pandi kinni juulis 2001.
|
|
23.04.2010 19:30 |
|
ziepniekkalns
Vanem liige
Postitusi: 598
Liitunud: Nov.2008
|
|
23.04.2010 19:40 |
|
XTA
1029
Postitusi: 285
Liitunud: Dec.2008
|
RE: Ikarus
Kui keegi veel ei tea, siis endine Lehtse Bussi Ikarus 260.27 numbriga 864ALT (ex Pärnu ATP -> Tapa Buss; vla. 1986) müüdi Venemaale 2009. aasta viimastel päevadel. Asjal olla mootor küpse olnud, venkud käisid treileriga järel. Teine Lehtsel olnud Ikarus, 255 (ex Mootor 3618, vla. 1981, nr. 37-74 EAИ) on juba mitu aastat uus metall.
|
|
04.05.2010 22:42 |
|
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Ikarus
Kuidagi väga kahtlane, et müüdi Venemaale. Pigem olid need Ida rauavennad, kes läbi ussim*nnigi rahaks tehtava kätte saavad.
|
|
05.05.2010 12:54 |
|
Edelareisija
Unregistered
|
RE: Ikarus
(04.05.2010 22:42)XTA Kirjutas: Teine Lehtsel olnud Ikarus, 255 (ex Mootor 3618, vla. 1981, nr. 37-74 EAИ) on juba mitu aastat uus metall.
2008a. suvel lõigati vanarauaks. Ise septembri esimestel päevadel seal käies oli veel päris värske jälg kohas,kus varem seisis bussivrakk....
|
|
05.05.2010 19:30 |
|
XTA
1029
Postitusi: 285
Liitunud: Dec.2008
|
RE: Ikarus
(05.05.2010 12:54)Regardman Kirjutas: Kuidagi väga kahtlane, et müüdi Venemaale. Pigem olid need Ida rauavennad, kes läbi ussim*nnigi rahaks tehtava kätte saavad.
Nii Lehtse kohalikud mulle ühel möödunud kuu päeval mulle rääkisid. Kui nüüd minna ja neilt küsida, kas venkude transpordivahendi(te) numbrid olid ikka vene omad, siis suure tõenäosusega jääksid nad vastuse võlgu.
No ja kui "ostjad" olidki raua peal väljas, siis miks nad kaks RAF-i, kaks Kirovetsi ja veel hulga muud kola alles jätsid? Või võeti Ikarus kui kõige suurem "tükk" ja ei rohkemat lihtsalt sellepärast, et treiler sai täis?
|
|
06.05.2010 20:40 |
|
cargirl
Lihtsalt mina
Postitusi: 173
Liitunud: Apr.2009
|
RE: Ikarus
MASU aeg ju kõike korjatakse, mida suurem seda uhkem
Ega ei imesta kui ühel hetkel ka XTA nimetatud RAFid kaovad.
|
|
07.05.2010 10:27 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Ikarus
Ega need RAF-id enam palju väärt olegi.
|
|
07.05.2010 16:51 |
|
Georg
Vale inimene
Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Ikarus
(selle postituse viimane muutmine: 10.05.2010 07:00 Georg.)
|
|
10.05.2010 06:59 |
|
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Ikarus
Lehtse Ikarus on Maarjamaa pinnal alles, paiknemisega Kesk-Eestis. Samuti tuvastatud nö. Lennujaama Ikaruse eksistens, mitte väga kaugel sellest end. Lehtse bussist.
|
|
10.05.2010 10:07 |
|
Taylor
Vana Kala
Postitusi: 1,157
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Ikarus
(10.05.2010 06:59)Georg Kirjutas: Vahepeal on Ikaruse tehas Budapestis uuesti käima pandud. Mudelivalik selline: http://www.muszertechnika.hu/index.php?akt_menu=55
Nojah, kahjuks pole see päris-Ikarus, Ungaris väike bussiettevõte "ARC" lihtsalt ostis selle nö. Ikaruse litsentsi (mark, logo jms). Eks nüüd nad hakkavadki tootma selliseid tüüpi busse, nagu antud lingis piltidel. Lisaks seoses selle loa omandamisega saavad nad vastu võtta 2xx seeria Ikarusi ja ümberehitada need tänapäeva C-seeriasse.
|
|
10.05.2010 22:29 |
|
Neons
Friik
Postitusi: 1,178
Liitunud: May.2009
|
|
18.05.2010 06:49 |
|
Mister X
Mobilis in mobili
Postitusi: 445
Liitunud: Dec.2008
|
RE: Ikarus
Tegelikult rumal küsimus, aga mis on Ikarustel sellise ´´tossurohkuse´´ põhjuseks? Kas kõik Ikarused suitsesid niimoodi juba ka uuest peast? Näiteks teised sama vanad lääne päritolu bussid niimoodi ei tossa. Mootori kulumus? Kunagi räägiti, et Ikaruse väljalaskesüsteemi polegi võimalik päris suitsuvabaks reguleerida - Ikaruste omapära. Samas näitab must diislitoss vist mootori kulumist rohkem kui sinine.
(selle postituse viimane muutmine: 19.05.2010 14:01 Mister X.)
|
|
19.05.2010 13:50 |
|