(04.01.2009 00:05)Edelareisija Kirjutas: Täna Susi hotelli juures seismas huvitav kooslus TAK-i tehnoabist 2948 ja haagisest 310. Oli haagise tehnilise probleemiga maadlemas.
Huvitav kuidas see haagise maha jätmise protseduur välja nägi? Kodanikud reisijad, bussi esimene pool sõidab kesklinna, tagumine hiljem bussiparki. Huvilistel palun sobivasse poolde ümber istuda
No sellist nalja ei ole, et pool bussi maha jäätakse ja esimene pool liinil edasi kütab. Kui sabaga peaks midagi juhtuma siis ei jää see vandaalidele vaid juht ütleb mõnes keeles mida ta oskab, et edasi ei sõida ja asi tahe. Antud pildil sikutatakse käru Lasnamäe pargist Mustamäe omasse. Nähtavasti siis vaid kilomeeter peale teekonna algust tekkis tehnilisi probleeme.
(03.01.2009 15:25)Regardman Kirjutas: Ja ma juba teist korda mainin, et eputamise sellega, et sa TAKi graafikuid näed (kuigi sa ei tohiks!), võiks juba ära lõpetada. Ei ole ju vaja kõigile kuulutada kuhu see ja see buss on märgitud, siin on teisi isikuid, kel on õigus sellele ligi pääseda - las nemad ka pajatavad.
PS, see postitus polnud kadedusest.
Teen omaltpoolt kõik ,et ainult bussijuhtidele mõeldud asju TAK i leheküljelt saaks lugeda waid asjaosalised s.t kellele see määratud.Kas see ebaseaduslik graafikute lugemine ja tollest teavitamine siis ainuke moodus ,et tõsta oma postituste arvu ja näidata kõigile kui tark keski on.Ma näen küll neid graafikuid igapäewaselt ,kordagi pole aga tulnud mõttele teavitada teisi seal olnud asjadest.Aru ei saa mida annab see graafikute lugemine võhivõõrale inimesele .Ma ei ole kuri ega kade aga mingi kord peaks ikka olema.
Sellesarnaseid õnnetusi võib kergesti juhtuda, eriti Narva mnt-l nende kitsaste sõiduradade tõttu. Busside võidukihutamist linnas nähtud küll ja küll... Ja ühe sellise teisest bussist möödasõidu tulemus sai leitud oma vanade fotode seast. Osalesid 3554 ja 2777, aasta 2002 juulikuu. Pilt galeriis: http://galerii.ytra.eu/displayimage.php?pos=-1795
Albu pildil kujutet juhtum on isegi mõnevõrra loogilisem kui too 2263 vs. 3572 juhtum. Sellelt pildilt loen välja, et 2777 juht hakkas liiga vara esimesse ritta tagasi vajuma ja 3554 ei jõudnud piisavalt kiiresti reageerida. Ju lõõtsamees unustas, et tal 6 meetrit rohkem bussi taga. See muidugi on minu nägemus selle ühe pildi kohta. Aga too hiljutine juhtum oli kummaline seepoolest, et 3572-l oli kaduma läinud esimene parem suunatuli. Hessi vigastusi ei näinud ja ei hakanud seal ka uurima. Aga ei oska ma seda sündmust ette kujutada. Lõhnab hollywoodi filmidest tuntud rammimise moodi. Löögi pidi saama Hessi vasak külg ja ükskõik kuhu ta selle sai ei oska ma muud põhjendust sellele leida, kui et 3572 juhil oli tõsine soov 2263 kõnniteele või Maneeži tänavale kupatada.
Mingi võimalus on see, et 2263 ootas seal Maneezi ristmikul, et saaks siseneda Pronksi peatusesse ja 3572 alustas siis möödasõitu temast, riivates oma esimese nurgaga 2263 vasakut tagumist nurka ja seejärel sõitis temast ette ja jäi sinna ette seisma, aga miks oli tol juhil vaja siis veel hakkata otsima, et kes süüdi oli, blokkides nii ära suure tänava ja ühe rea veel suuremal Narva mnt-l ??
05.01.2009 17:26
sasstak
Mõnusamalt kohale
Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Olen viimasel ajal jõudnud arusaamale, et kõik 54. liini busside GPSid peavad Elcoteq'i oma lõpp-peatuseks, ja seda mõlemal suunal. Kuidas see lõpp-peatuse määramine üldse käib selles süsteemis, olen täheldanud ka seda, et 29A arvab vahest oma lõpp-peatuseks olevat Pähklamäe.