Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 14Hääli - 4.14 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Üldine TAK arutelu, osa 2
Autor Sõnum
k2ssar Ära
Vabaduse Valvur

Postitusi: 358
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #641
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(02.01.2010 20:56)Oxygen Kirjutas:  Ja sina Siim tule välja sellest fantaasiamullist milles sa elad. Linnaliinibussi juht on reisija jaoks kõnts kes peab tegema seda mida talle öeldakse. Reisija võib teda sõimata ja kui juht peaks ÜKSKÕIK mida vastu ütlema või kasvõi vale pilguga otsa vaatama, siis võivad sellel olla kurvad tagajärjed. Juhi enda huvides on võimalikult vähe reisijaid torkida. Nii kurb kui see ka ei ole. Tallinnas on nii, et reisijate jaoks on juht vaid robot kes veab inimesi. Kui kõik on korras, siis ei pane teda keegi tähele. Kui aga juht teeb peatuses õige koha peal uksed lahti ja kojamees on peatuse koristamata jätnud, siis saab bussijuht. Olenemata sellest, et tänavate koristamisega pole juhil ega pargil midagi pistmist. Ühesõnaga unusta see valge särgi ja ilusa naeratuse jutt. Suures linnas see ei kehti.
Suures linnas on sooja vastuvõtuga juht olemas, (King-Kong, terevanamees, Bašmak - heal lapsel mitu nime, 1496 pealt) seega ei saa öelda, et ükskõik mida juht vastu ütleb, saab sõimata. Igas vähem või rohkem kodanikke teenindavas firmas või riigiasutuses on firma mainet kujundav inimene see, kes puutub esmaselt kokku inimesega. Erinevates ettevõtetes töötatud just sellisel ametikohal ning pole veel minu käitumise peale kaevatud, kuigi teised on saanud pähe. Viisakas käitumine hea teeninduse alus, ole sa bussijuht või müügiesindaja. Tallinna bussijuhid tihtipeale leiavad, et nende poole murega pöördumine (näiteks pileti ostmine) on nende töö segamine ja hea, kui mõne juhi suust isegi tere kostub.

(02.01.2010 20:56)Oxygen Kirjutas:  Ja mis puudutab seda ebakompetentsuse värki, siis tõesti tule maa peale. Praegu tuleb õnnelik olla, et üldse midagi õnnestus juurde osta. Praeguses majandussituatsioonis ei ole võimalik ringi šopata ja valida mis meile rohkem sobib. Potsataja tähelepanek on õige. Sellist asja oleks pidanud oskama ette näha. Kas see Ikaruse kabiin oleks sinna Omnisse läinud on muidugi omaette ooper.
Säfflesse läks, kuidagi saaks ka omnisse mahutatud.
04.01.2010 00:12
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Siim Ära
Kala hakkab mädanema peast!

Postitusi: 1,044
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #642
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(02.01.2010 20:56)Oxygen Kirjutas:  Ja sina Siim tule välja sellest fantaasiamullist milles sa elad. Linnaliinibussi juht on reisija jaoks kõnts kes peab tegema seda mida talle öeldakse. Reisija võib teda sõimata ja kui juht peaks ÜKSKÕIK mida vastu ütlema või kasvõi vale pilguga otsa vaatama, siis võivad sellel olla kurvad tagajärjed. Juhi enda huvides on võimalikult vähe reisijaid torkida. Nii kurb kui see ka ei ole. Tallinnas on nii, et reisijate jaoks on juht vaid robot kes veab inimesi. Kui kõik on korras, siis ei pane teda keegi tähele. Kui aga juht teeb peatuses õige koha peal uksed lahti ja kojamees on peatuse koristamata jätnud, siis saab bussijuht. Olenemata sellest, et tänavate koristamisega pole juhil ega pargil midagi pistmist. Ühesõnaga unusta see valge särgi ja ilusa naeratuse jutt. Suures linnas see ei kehti.

Ja mis puudutab seda ebakompetentsuse värki, siis tõesti tule maa peale. Praegu tuleb õnnelik olla, et üldse midagi õnnestus juurde osta. Praeguses majandussituatsioonis ei ole võimalik ringi šopata ja valida mis meile rohkem sobib. Potsataja tähelepanek on õige. Sellist asja oleks pidanud oskama ette näha. Kas see Ikaruse kabiin oleks sinna Omnisse läinud on muidugi omaette ooper.
Siim ei ela fantaasiamullis, sest valge triiksärk koos vestiga on elementaarne koos viisakusvormidega. Kaasfoorumlane k2ssar tõi ilusti ka positiivse näite TAK-ist, kui näiteks samas mõni teine üldsegi mitte riigikeelt rääkiv klienditeenindaja ei suuda aru saada mitte millestki...ja see Lõuna-Rootsist pärit Scania peaks meie kliimasse sobima ka külmema ilmaga, seega igasugused ulmejutu kabiinidest võite enda fantaasiastesse.

Ebakompententsus pole praegu Scania puhul teemaks, aga näiteks on Hess on kergelt öeldes seest külmem, kui väljas üldse ilm ongi...aga eks selliseid näiteid ole üle Eesti. Kõige huvitavam oli hiljuti vaadata Saaremaal seda, kui BMC roolis olnud Harjumaa Liinide bussijuht oli paksu talvejopega, samas siin suurema külmaga SOR-i roolis olnud bussijuht oli ainult triiksärgi ja kampsuniga, seega oskus valida busse mängib ka ikkagi rollis...ka odavate busside puhul.
04.01.2010 08:39
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #643
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Küsimus ei ole mitte klienditeenindajates vaid klientides. Kiviking oma 9/11/21A peal saab säilitada oma eneseväärikuse, sest neil liinidel on ka väärikas kontingent. Seevastu 17/18/23/26/33/40 jne kubiseb seltskonnast kelle tervitamine võib lõppeda käsikähmlusega - ilma liialdamata. Nagu Petss ütles - 27 peal lõid inimesed bussi sisenedes enda jalad lumest puhtaks, ehk hoidsid bussis puhtust ja säilitasid enda ümber viisaka keskkonna. Seevastu 48 peal lubati kaebus esitada kui juht viisakalt teatas, et tema tööpäev on läbi reisijad peavad bussist lahkuma. Kui saaks sõita ainult selliseid 1A/14/27/34A/38 tüüpi liine, mis siis viga oleks elada. Kuigi kõikjal satub ka idioote ette. Aga üleüldse. Millest see tuleb, et TAK-is on üle 600 bussijuhi, aga positiivse näitena tuuakse alati ja ainult üht inimest? See koer on ikka kuskile mujale maetud. Aga kes sei usu see ei usu.
04.01.2010 18:10
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #644
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(04.01.2010 18:10)Oxygen Kirjutas:  Küsimus ei ole mitte klienditeenindajates vaid klientides. Kiviking oma 9/11/21A peal saab säilitada oma eneseväärikuse, sest neil liinidel on ka väärikas kontingent. Seevastu 17/18/23/26/33/40 jne kubiseb seltskonnast kelle tervitamine võib lõppeda käsikähmlusega - ilma liialdamata. Nagu Petss ütles - 27 peal lõid inimesed bussi sisenedes enda jalad lumest puhtaks, ehk hoidsid bussis puhtust ja säilitasid enda ümber viisaka keskkonna. Seevastu 48 peal lubati kaebus esitada kui juht viisakalt teatas, et tema tööpäev on läbi reisijad peavad bussist lahkuma. Kui saaks sõita ainult selliseid 1A/14/27/34A/38 tüüpi liine, mis siis viga oleks elada. Kuigi kõikjal satub ka idioote ette. Aga üleüldse. Millest see tuleb, et TAK-is on üle 600 bussijuhi, aga positiivse näitena tuuakse alati ja ainult üht inimest? See koer on ikka kuskile mujale maetud. Aga kes sei usu see ei usu.
Et viisaka tervitamise peale keegi bussijuhile kallale tuleks ja et Tallinn lausa kubiseb sellisest seltskonnast.....sellist juttu võid ehk oma psühhiaatrile rääkida, saad luulude vastu rohtu.
Ja et su jutt üsna segi on näitab seegi, et 14 ja 18 liini kasutajad (täpselt üks ja sama kontingent ju) on kord pahad, kord head Smile
(selle postituse viimane muutmine: 04.01.2010 19:24 Volli.)
04.01.2010 19:04
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #645
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
14/18, 12/13 ja isegi 67 ja 68 vs 53 ja 56. Idee järgi ju üks ja sama kontingent kas pole? Tegelikkus erineb nagu öö ja päev. 13. liini bussiga liiklen viimasel ajal vaid viimasel vajadusel, samuti ei näe mitte ühtegi mõjuvat põhjust mis peaks mind hommikul 11. liini bussi asemel trolli peale ajama. Ühes valitseb džungliseadus, teises sõidan rahus. Üks kord mõtlesin, et ei viitsi seda 12-t oodata ja lähen 13 peale. Rohkem ma seda viga ei tee.
04.01.2010 19:35
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #646
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Too ikka juhi jaoks suur wahe ,mis liinil oled.Täna näituseks 34 A,sõitjad rahhulikud waatamata tollel,et graafikust maas oldi.Tuldi niisama juttu ajama talwest jne.Kunagi pole seda aga juhtunud 32 ja 26 liini.Need nn indiwiduaal elamurajoonidesse wiivad liinid ikse palju meeldiwamad sõita kui Kopli omad

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
04.01.2010 19:56
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #647
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(04.01.2010 19:56)PETSS Kirjutas:  Too ikka juhi jaoks suur wahe ,mis liinil oled.Täna näituseks 34 A,sõitjad rahhulikud waatamata tollel,et graafikust maas oldi.Tuldi niisama juttu ajama talwest jne.Kunagi pole seda aga juhtunud 32 ja 26 liini.Need nn indiwiduaal elamurajoonidesse wiivad liinid ikse palju meeldiwamad sõita kui Kopli omad
Liinid ja reisijad on loomulikult erinevad, selle vastu ei vaidlegi keegi. Ja et busse/tramme/trolle lõhutakse-määritakse ka enamasti ühtedes kindlates linnajagudes ning kindlatel liinidel on ka korduvalt üle räägitud jutt. Aga ma pole seda siiski ka kõige kriminogeensemates piirkondades näinud-kuulnud, et kellelegi viisaka tere peale kätega kallaletungides vastatakse! Kusjuures selline asi olevat justkui üsnagi levinud (Tallinn lausa kubisevat sellistest seltskondadest)!
(selle postituse viimane muutmine: 04.01.2010 20:07 Volli.)
04.01.2010 20:05
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #648
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Jah
aga selliseid tüüpe parem mitte tereteada ega muud moodi häirida,sest reaktsioon wõib olla ettearwamatu.Mõnel kauss juba sääne (mitte ,et minu oma ei tea ,mis kaunis oleks),et julgegi otsa waadata.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
04.01.2010 20:10
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #649
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2

Mõnusamalt kohale
04.01.2010 21:58
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Trollino
Unregistered

 
Postitus: #650
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(04.01.2010 21:58)sasstak Kirjutas:  http://rus.postimees.ee/?id=207618

Oleksid sa nii kena ja ütleksid mis seal kirjutatakse? Angel
04.01.2010 22:02
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #651
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Ha ha ha.Päris lahe idee!
Idee ühesõnaga sääne ,et järgmise aasta TAK i kalendril wõiwad olla ka piltidel bussijuhid ja konduktorid(mõeldud wist küll reisisaatjaid) .Ma ei tea ,mis saaks kui kalendrist wahiwad vastu ColdrexX ,kukkurkurat js PETSS.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
(selle postituse viimane muutmine: 04.01.2010 22:34 PETSS.)
04.01.2010 22:20
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Hendrik Ära
Liige

Postitusi: 103
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #652
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
3568 nähtud täna Kalevipoja peatuse juures tehnoabi sabas 17,45 ajal.

KAPO tegi Hundisilma talus läbiotsingu. Otsingute käigus leiti Vilja-peksumasin
(selle postituse viimane muutmine: 07.01.2010 20:58 Hendrik.)
07.01.2010 20:58
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Incz Ära
niisama liige

Postitusi: 186
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #653
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Mis ajast 2775 uue tabloo on saanud. Kas on kasutatud mingi bussi tablood doonorina?
11.01.2010 12:56
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
raulito Ära
Friik

Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #654
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
2748 parem esituli kusagil kannatada saanud

Alates 30 novembrist 2009 issi
11.01.2010 13:05
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #655
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Mis 2775-l teisiti on?
Üldiselt tabloomeistrile au anda. Hessi kirjad on ikka oluliselt kaugemalt loetavad kui varem.
(selle postituse viimane muutmine: 11.01.2010 14:25 Oxygen.)
11.01.2010 14:23
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Taylor Ära
Vana Kala

Postitusi: 1,157
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #656
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Eile said ka pea kõik Lasnamäe HESSid omale uues stiilis kirjad.
11.01.2010 15:17
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Max Ära
Friik

Postitusi: 901
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #657
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Juhtus avarii kell 7-8 hommikul Kreutswaldi peatuse juures.
Avarii bussidega 2770 ja 2748. 2770 sõitis liinil nr 35, 2748 liinil nr 34. 2748 saanud hästi viga. 2770 kannatada ei saanud ma mõtlen.
11.01.2010 17:14
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
raulito Ära
Friik

Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #658
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Nojah arvestades seda mis manöövreid ma 2748 poolt eelmine nädal tegemas nägin siis arvata oli et kunagi miskit temaga juhtub

Alates 30 novembrist 2009 issi
11.01.2010 17:30
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #659
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Too klemm kes täna 2303-ega kella kolme paiku sõitis näitas Selis küll äärmist ülbust üles. Ma saan aru, et platsile puhkama minekuga on jube kiire, aga see ei anna õigust konkureeriva firma bussi, mis pealegi veel edasi peab sõitma, sinna peatusesse kinni parkida.
11.01.2010 17:36
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Edelareisija
Unregistered

 
Postitus: #660
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
3591 täna hommikul kl. 11 paiku Jüri lähedal Põrguväljal,60. liini numbrid-kirjed tablool.
11.01.2010 17:47
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog