Keresid võid ju Tallinnas vaadata. Mind aga huvitab just see, et juhul kui tõesti see Skandinaavia kraam siia liigub, ja fakt on see, et vähemalt mingil osal liigub, kas tehnilisest poolest ka siis 10 aasta pärast asja saab. Eelmainit nimed muidugi on tasemel, seega küllap vast saab. Aga enne peab vast Omni ajastu mööda minema. Praegu on tellitud mujale maailma ka piisavalt palju Omnisid mida tulevikus Eestisse maha müüa. Kui Tallinn oma eelistustele kindlaks jääb, siis vaevalt siia mingisuguseid DAF-e või Ivecoid tulema hakkab.
(selle postituse viimane muutmine: 09.12.2009 22:44 Oxygen.)
Kui tänapäeval auto põlema läheb, siis 90% juhtumitest on ikka elektri süül. Igasugused kütusevooliku jutud unustage kohe ära. Pööblile võib Delfis seda juttu rääkida. Diisel ei lähe niimoodi põlema. Kusjuures hämmastavalt palju on Internetis ette juhtunud põlenud Solarise busse. Kõrvale kaldudes nii palju, et seda ei saa ma küll arvatavasti mitte kunagi teada, aga mind õudsalt huvitab mis asi täpselt süütas 3401. Mitte mind kui bussihuvilist vaid mind kui mehaanikut. Mootori ülekuumenemine ei süüta küll mitte midagi. Mootor jookseb sellisel juhul lihtsalt kokku ja kogu muusika.
(selle postituse viimane muutmine: 09.12.2009 22:55 Oxygen.)
Tawaliselt saab põleng alguse lühisest wõi wigasest toitesüsteemist.Pidurid wõivad ka üle kuumeneda ja ka sealt paljud põlengud alguse saanud.Tänapäewa massinad ju sellistest materjalidest.
Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.
(selle postituse viimane muutmine: 09.12.2009 22:59 PETSS.)
Aga mis seal toitesüsteemis saab juhtuda, et asi leegiga põlema läheb? Diisli isesüttimistemperatuur on kuskil 700 kraadi kandis. Sellist temperatuuri mootor ei saavuta. Ma ei kujuta ette mis selleks tegema peaks, et põlev kütus silindrist välja pääseks ja ümbruse süütaks.
Edit: Väga spetsiifiline ja teemast kõrvale kalduv jutt muidugi. Äkki tõstab kuskile tehnilisse teemasse vms.
(selle postituse viimane muutmine: 09.12.2009 23:04 Oxygen.)
09.12.2009 23:03
Georg
Vale inimene
Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
RE: Üks loll jõuab küsida rohkem, kui tuhat tarka vastata, ehk busside üldtehniline p
Ja samas tunnen mina kui sõitja end Omnilingi bussis tunduvalt mugavamalt kui Solarise trollis. On soojem, istmed on pehmemad ja mugavamad, nende paigutus on tunduvalt parem, eriti vanemate Solaristega (kuni 436 ja 332) võrreldes.
10.12.2009 01:41
coldrexX
Noor ja roheline
Postitusi: 556
Liitunud: Nov.2008
(09.12.2009 23:03)Oxygen Kirjutas: Aga mis seal toitesüsteemis saab juhtuda, et asi leegiga põlema läheb? Diisli isesüttimistemperatuur on kuskil 700 kraadi kandis. Sellist temperatuuri mootor ei saavuta. Ma ei kujuta ette mis selleks tegema peaks, et põlev kütus silindrist välja pääseks ja ümbruse süütaks.
Edit: Väga spetsiifiline ja teemast kõrvale kalduv jutt muidugi. Äkki tõstab kuskile tehnilisse teemasse vms.
Kui kuumaks võib ennast ajama turbo?
Ja mis juhtub kui sinna sattub kütus peale ja õli sisse?
Ja seda juhtub siis, kui mootori pöörded kinni kiilunud maksimumi peal, ja mootor iseenesest põranda all, luuk lahti, ning istmed ja siseviimistlus ka kohe kõrval?
Mõtle, mehaanik...
Aitäh. Juba paljalt see sõna juhatas mõtte õigetele radadele Turbo töötemperatuur võib tõusta 800 kraadini ja seda on rohkem kui küll, et diislit süüdata.
Lisaks on veel üks koht kust auto, eriti suur auto, võib põlema minna - pidurid.
(selle postituse viimane muutmine: 10.12.2009 18:23 Oxygen.)
(09.12.2009 22:35)Neons Kirjutas: Aga kas solarised on nagu korralikuma kvaliteediga masinad, või on nad rohkem sellised ebakvaliteetsed nagu SOR-id ja need BMC-d jms ?
http://www.parnupostimees.ee/070607/parn...075329.php
Juhtusin seda Solarist ka altpoolt vaatama, ülirohkete liigenditega sõltumatu esivedrustus küll usaldust ei äratanud (tol hetkel muidugi polnud viga, aga kümne aasta pärast?)
(09.12.2009 22:52)Oxygen Kirjutas: Kui tänapäeval auto põlema läheb, siis 90% juhtumitest on ikka elektri süül.
Mina isiklikult kardan rohkem reisijate poolt istmete vahele poetatud konisid. (TAK-is on vähemalt üks bussiiste selle tõttu pesumajas põlenud, linki hetkel ei leia.)
RE: Üks loll jõuab küsida rohkem, kui tuhat tarka vastata, ehk busside üldtehniline pool
(11.12.2009 20:49)Edelareisija Kirjutas: Kui busside põlemistest juttu...
Erinevalt netilingist panin seekord ajalehe väljavõtte,see on vähemalt pildiga.
RE: Üks loll jõuab küsida rohkem, kui tuhat tarka vastata, ehk busside üldtehniline pool
Kui busside maha kärssamiset rääkida siis
1vers. pidurid peal kummide isesüttimine täitsa võimalik ja ajalooliselt tõestatud.
2.Juhtme lühis on võimalik. Juhtmete läbihõõrumine ja süttivaid materjale igal pool küllaga. Ikril sobisid kaitsmeks 5 kopkased ...........
Kütuse pritsimimne tulikuumale kollektorile põhimõtteliselt võimalik
Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
RE: Üks loll jõuab küsida rohkem, kui tuhat tarka vastata, ehk busside üldtehniline pool
(11.12.2009 21:46)Innar Kirjutas:
(11.12.2009 20:49)Edelareisija Kirjutas: Kui busside põlemistest juttu...
Erinevalt netilingist panin seekord ajalehe väljavõtte,see on vähemalt pildiga.
On jah sama buss ja numbriks 408AKP
Need viiekopikalised kaitsmeteks ongi kurja juured. Oma masinatel pole kunagi ega ei saa ka olema kaitsmeteks mündid või teised metallesemed.