Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 5Hääli - 3.6 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Autor Sõnum
Kutter9 Ära
Noorliige

Postitusi: 11
Liitunud: Oct.2009
Postitus: #561
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Kui palju on Eestis Kutter 8 ja Kutter 9 keredega busse?
27.10.2009 20:45
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Martti Ära
Vanem liige

Postitusi: 710
Liitunud: Aug.2009
Postitus: #562
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(18.10.2009 22:21)Potsataja103 Kirjutas:  
(18.10.2009 18:38)MrJL Kirjutas:  Ning üks küsimus veel et kui palju on linnaliinibussi tippkiirus?
Pärnu busside näitel: MaxCi 811AYK jooksis tühjalt maanteel 110km/h (loomulikult polnud spidomeetri täpsuse kontrolliks võimalust, aga suurusjärk tundus õige olevat), 745BAB-il oli piiraja 100 km/h, sinnamaale ei mingeid probleeme.
Kui piiraja maha võtta, küll siis kiiremini jookseb, kiiruse lagi on "keps välja"...
Näiteks kaugliinibussidel pole 120km/h mingiks piiriks, ainult rehvid hakkavad omapäraselt "uluma".

"Welcome to Ida-Virumaa"
(selle postituse viimane muutmine: 28.10.2009 20:49 Martti.)
28.10.2009 20:48
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #563
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(28.10.2009 20:48)Martti Kirjutas:  
(18.10.2009 22:21)Potsataja103 Kirjutas:  
(18.10.2009 18:38)MrJL Kirjutas:  Ning üks küsimus veel et kui palju on linnaliinibussi tippkiirus?
Pärnu busside näitel: MaxCi 811AYK jooksis tühjalt maanteel 110km/h (loomulikult polnud spidomeetri täpsuse kontrolliks võimalust, aga suurusjärk tundus õige olevat), 745BAB-il oli piiraja 100 km/h, sinnamaale ei mingeid probleeme.
Kui piiraja maha võtta, küll siis kiiremini jookseb, kiiruse lagi on "keps välja"...
Näiteks kaugliinibussidel pole 120km/h mingiks piiriks, ainult rehvid hakkavad omapäraselt "uluma".
Ma arvan või vähemalt loodan, et enne kui keps terekäe ulatab tuleb vastu ülekande piir Big Grin
28.10.2009 20:50
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Martti Ära
Vanem liige

Postitusi: 710
Liitunud: Aug.2009
Postitus: #564
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(28.10.2009 20:50)Oxygen Kirjutas:  
(28.10.2009 20:48)Martti Kirjutas:  
(18.10.2009 22:21)Potsataja103 Kirjutas:  
(18.10.2009 18:38)MrJL Kirjutas:  Ning üks küsimus veel et kui palju on linnaliinibussi tippkiirus?
Pärnu busside näitel: MaxCi 811AYK jooksis tühjalt maanteel 110km/h (loomulikult polnud spidomeetri täpsuse kontrolliks võimalust, aga suurusjärk tundus õige olevat), 745BAB-il oli piiraja 100 km/h, sinnamaale ei mingeid probleeme.
Kui piiraja maha võtta, küll siis kiiremini jookseb, kiiruse lagi on "keps välja"...
Näiteks kaugliinibussidel pole 120km/h mingiks piiriks, ainult rehvid hakkavad omapäraselt "uluma".
Ma arvan või vähemalt loodan, et enne kui keps terekäe ulatab tuleb vastu ülekande piir Big Grin
Kui 1982. aasta buss sellist asja suutis, siis uued bussid peaks teoreetiliselt võimekamad olema, vähemalt veermiku poolest. Eks tulevikus vaja järgi proovida, pärast saab rääkida...

"Welcome to Ida-Virumaa"
28.10.2009 21:14
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
keskjaam Ära
Oksendamiseni küllastunud

Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #565
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(28.10.2009 21:14)Martti Kirjutas:  
(28.10.2009 20:50)Oxygen Kirjutas:  
(28.10.2009 20:48)Martti Kirjutas:  
(18.10.2009 22:21)Potsataja103 Kirjutas:  
(18.10.2009 18:38)MrJL Kirjutas:  Ning üks küsimus veel et kui palju on linnaliinibussi tippkiirus?
Pärnu busside näitel: MaxCi 811AYK jooksis tühjalt maanteel 110km/h (loomulikult polnud spidomeetri täpsuse kontrolliks võimalust, aga suurusjärk tundus õige olevat), 745BAB-il oli piiraja 100 km/h, sinnamaale ei mingeid probleeme.
Kui piiraja maha võtta, küll siis kiiremini jookseb, kiiruse lagi on "keps välja"...
Näiteks kaugliinibussidel pole 120km/h mingiks piiriks, ainult rehvid hakkavad omapäraselt "uluma".
Ma arvan või vähemalt loodan, et enne kui keps terekäe ulatab tuleb vastu ülekande piir Big Grin
Kui 1982. aasta buss sellist asja suutis, siis uued bussid peaks teoreetiliselt võimekamad olema, vähemalt veermiku poolest. Eks tulevikus vaja järgi proovida, pärast saab rääkida...
Kütusepumbal piirik + ülekannete arv ....lõputult ei usu et jookseks
Keps ikka kulumise tulemus
Ulumine mitte rehvidest vaid pigem tagasilla difri oma

Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
[Pilt: userbar-id.gif]
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
29.10.2009 01:24
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #566
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Sõltub ulgumisest. Ei pruugi olla alati sild mis ulub. Näiteks Tallinnas on Tammsaare teele ja Järvevana teele selline kate maha pandud, et MRP bussid hakkavad seal üsna iseäralikku häält tegema. Aga ainult seal mitte kuskil mujal. Reduktorite ulgumine teekattest ei sõltu.
29.10.2009 04:49
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Martti Ära
Vanem liige

Postitusi: 710
Liitunud: Aug.2009
Postitus: #567
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Tartu mnt uuel 2+2 sõidurajaga lõigul toimus sõit, seal on minu teada täiesti uus asfalt. Buss ise oli reservist tulnud ja niiske salongiga, vihmasaju korral tilkus vesi pähe, aga lõppkiirust see ei mõjutanud. Vähemalt sõideti pärast pikemat seisimist bussil jälle "torud" trassipeal puhtaks.

"Welcome to Ida-Virumaa"
(selle postituse viimane muutmine: 29.10.2009 10:00 Martti.)
29.10.2009 09:57
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
keskjaam Ära
Oksendamiseni küllastunud

Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #568
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Odomeetri näitu ei saa igakord uskuda ......
Olen näidu kus linnaliini masin näitab kahe posti vahelis sõitu (3km) 120 km tunnis. Kuskilt maalt hakkavad nad valetama,............

Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
[Pilt: userbar-id.gif]
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
30.10.2009 20:50
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Trollino
Unregistered

 
Postitus: #569
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Milline taki buss on kõige uuem?
31.10.2009 12:50
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #570
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(31.10.2009 12:50)Liisu Kirjutas:  Milline taki buss on kõige uuem?
Kas mitte see 1465 (Omnilink)
31.10.2009 12:52
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #571
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Mida tähendab kõige uuem? Viimasena läks liinile 1440 18.03.2009.
31.10.2009 13:22
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #572
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(31.10.2009 13:22)Oxygen Kirjutas:  Mida tähendab kõige uuem? Viimasena läks liinile 1440 18.03.2009.
Kõige hiljem valmis ehitatud. Või 1465 vanem, kui näiteks 1480-1484?
31.10.2009 13:25
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #573
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Hetkel arvel olevatest bussidest on kõige uuem 3418, kui tehasenumbreid uskuda.
31.10.2009 13:34
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Trollino
Unregistered

 
Postitus: #574
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
aa veel üks küsimus, kui palju on tramme tallinnas.
31.10.2009 14:48
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #575
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(31.10.2009 14:48)Liisu Kirjutas:  aa veel üks küsimus, kui palju on tramme tallinnas.
81.
31.10.2009 17:14
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #576
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Bussidesse on tekkinud sildid iste- ja seisukohtade arvuga, keegi kirjutab neid numbreid sinna käsitsi. Omnilingis (buss 2364) on need arvud 31 ja 57 - ok, võib-olla. Duples (buss 2202) leidsin arvud 26 ja vist 77. Istekohad klapivad, seisukohtadega läheb kahtlaseks. Ja siis Hess (buss 2348, ilma sabata) - 29 ja 79! No tere hommikust. Hessis on ehk 7-8 kohta, kus saab üldse normaalselt istuda. Tahaks teada, kes on need 29 inimest, kes sinna istuma mahuvad? Kui mitu neist peavad kellegi sülle võtma?
05.11.2009 22:55
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Taylor Ära
Vana Kala

Postitusi: 1,157
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #577
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Eks see loendaja (või loendajad) luges need istmekohad kokku ja siis arvas, et igale istmele saab istuda kaks inimest...
05.11.2009 23:00
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #578
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Pooleteise inimese kohad loetakse üheks, ma kannatlikult ootan millal neid istmeid välja viskama hakatakse ja neid normaalsete istmetega asendama hakatakse!
05.11.2009 23:05
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #579
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Mitte kunagi. See oleks liiga kapitaalne ümberehitus ja see ei huvita mitte kedagi. Ja ametlikult peaks need istmed kahekohalised olema.
(selle postituse viimane muutmine: 05.11.2009 23:08 Oxygen.)
05.11.2009 23:07
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #580
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(05.11.2009 23:07)Oxygen Kirjutas:  Mitte kunagi. See oleks liiga kapitaalne ümberehitus ja see ei huvita mitte kedagi. Ja ametlikult peaks need istmed kahekohalised olema.
Kõik need masinad on vähemalt minu jaoks jamad, milles on 1,5 inimese istmed...
05.11.2009 23:11
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog