Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 5Hääli - 3.6 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Autor Sõnum
Siim Ära
Kala hakkab mädanema peast!

Postitusi: 1,044
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #401
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Seisuaeg on täpselt nii ette nähtud nagu graafik ette näeb, näiteks seisab üks Mulgi Reiside buss esmaspäev ja reede Tallinnas ligi 7 tundi, samas on osadel päevadel teise liiniga nii, et buss jõuab Tallinna ja siis kohe edasi posti alla ning tagasi Viljandi poole

http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...2006_suvel siin on näha, et seisuaega Hobujaamas on igal ringil erinevalt: 10, 13, siis 39 minutit (lõunapaus?!) j.n.e
(selle postituse viimane muutmine: 18.08.2009 10:06 Siim.)
18.08.2009 10:00
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #402
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(18.08.2009 09:34)Liisu Kirjutas:  Kui kaua on antud aega lõpppeatustes seismiseks?
Sõltub lõpp-peatusest ja ka kellaajast ning konkreetsest graafikust. Mõnest lõpp-peatusest tuiskavad ühissõidukid kohe uuele ringile, mõnes on ette nähtud pikem paus. Trammidel näiteks 1-liin saab pikemad pausid Koplis, 2. ja 4. liin Ülemistel, 3.-s Tondil Smile
Aga Kadriorus võib vahel juhtuda, et lõpp-peatus kestab ajaliselt sama kaua, kui tavalinegi, sõltuvalt muidugi graafikuspüsimisest (kes graafikust ees, teeb lõpus aega parajaks)!
18.08.2009 10:02
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #403
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(18.08.2009 10:00)Siim Kirjutas:  Seisuaeg on täpselt nii ette nähtud nagu graafik ette näeb, näiteks seisab üks Mulgi Reiside buss esmaspäev ja reede Tallinnas ligi 7 tundi, samas on osadel päevadel teise liiniga nii, et buss jõuab Tallinna ja siis kohe edasi posti alla ning tagasi Viljandi poole

http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...2006_suvel siin on näha, et seisuaega Hobujaamas on igal ringil erinevalt: 10, 13, siis 39 minutit (lõunapaus?!) j.n.e

Lõunapaus minimaalne peab olema 20 minutit!!! Aga on järjekorrad kus ta on rohkem kui 50 minutit... Keila kirrongis näideks rongi seis Keilas on ainult 6 minutit(19:05-19:11)

Mõnusamalt kohale
18.08.2009 15:09
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
coldrexX Ära
Noor ja roheline

Postitusi: 556
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #404
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(18.08.2009 15:09)sasstak Kirjutas:  
(18.08.2009 10:00)Siim Kirjutas:  Seisuaeg on täpselt nii ette nähtud nagu graafik ette näeb, näiteks seisab üks Mulgi Reiside buss esmaspäev ja reede Tallinnas ligi 7 tundi, samas on osadel päevadel teise liiniga nii, et buss jõuab Tallinna ja siis kohe edasi posti alla ning tagasi Viljandi poole

http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...2006_suvel siin on näha, et seisuaega Hobujaamas on igal ringil erinevalt: 10, 13, siis 39 minutit (lõunapaus?!) j.n.e

Lõunapaus minimaalne peab olema 20 minutit!!! Aga on järjekorrad kus ta on rohkem kui 50 minutit... Keila kirrongis näideks rongi seis Keilas on ainult 6 minutit(19:05-19:11)

Seisuag meil firmas on min.10 ja lõuna aeg on meil min. 30 minutit. Sa sassa pead rohkem bussijuhtidega, mitte rongijuhtidega suhtlema Smile ...
(15.08.2009 22:45)41Degree Kirjutas:  
(14.08.2009 17:36)coldrexX Kirjutas:  Tegelikult iga laterna klaasi peal on number, mis näitab valguse läbi laskmist. Need klaasid, mis on väiksema läbilaskmisega, on suht kallid, ja kui keegi ei pööranud tähelepanu, pandi siis odavamad!
Nüüdseks on asi teada, ja paistab et ainult TAK'il jätkus mõistust tehase poolt pantud laternad mitte kinni panna. 1086 ei arvesta, sest see oli esimene laks!
Nüüd küsimus peaks kinni olema...
Pardoon, ma ei panimaitanud nüüd... See Säfflete a la 1086 esialgne tulekombinatsioon on ikkagi OK siis? Kuidamoodi see siis nii on, sest omal ajal AMFis (või oli siis selle foorumi algusaegadel) räägiti, et kontrollarvude summa liiga suur... Või ühendati lihtsalt tuled niiviisi ümber, et välimine paar muutub gabariitideks, kui kauged sisse lülitada? Lühidalt: kak tak?

Sulle moodustan eraldi vastust:
Kaugtulega võivad põlema 4 laternat korraga, kuid kontrollarv ei tohi ületada 75. Laternad on ühesugused, ainult klaasid on erinevad. Kui 1086'l avastati probleemi, neid klaasi käepärast polnud, sai seda otsitud tükk aega meie planeedi peal enne kui kätte saadi. Aga buss peab ju sõitma vist?
Ja kui ülevaatus need avad kinni katta ei keela, milles siis küsimus?
Minu arust on olemas tehase versioonid kahe laternaga, kõik sõltub tellijast...
Lühidalt: vot tak!
Wink
(selle postituse viimane muutmine: 18.08.2009 16:46 coldrexX.)
18.08.2009 16:34
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #405
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(18.08.2009 16:34)coldrexX Kirjutas:  
(18.08.2009 15:09)sasstak Kirjutas:  
(18.08.2009 10:00)Siim Kirjutas:  Seisuaeg on täpselt nii ette nähtud nagu graafik ette näeb, näiteks seisab üks Mulgi Reiside buss esmaspäev ja reede Tallinnas ligi 7 tundi, samas on osadel päevadel teise liiniga nii, et buss jõuab Tallinna ja siis kohe edasi posti alla ning tagasi Viljandi poole

http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...2006_suvel siin on näha, et seisuaega Hobujaamas on igal ringil erinevalt: 10, 13, siis 39 minutit (lõunapaus?!) j.n.e

Lõunapaus minimaalne peab olema 20 minutit!!! Aga on järjekorrad kus ta on rohkem kui 50 minutit... Keila kirrongis näideks rongi seis Keilas on ainult 6 minutit(19:05-19:11)

Seisuag meil firmas on min.10 ja lõuna aeg on meil min. 30 minutit. Sa sassa pead rohkem bussijuhtidega, mitte rongijuhtidega suhtlema Smile ...
(15.08.2009 22:45)41Degree Kirjutas:  
(14.08.2009 17:36)coldrexX Kirjutas:  Tegelikult iga laterna klaasi peal on number, mis näitab valguse läbi laskmist. Need klaasid, mis on väiksema läbilaskmisega, on suht kallid, ja kui keegi ei pööranud tähelepanu, pandi siis odavamad!
Nüüdseks on asi teada, ja paistab et ainult TAK'il jätkus mõistust tehase poolt pantud laternad mitte kinni panna. 1086 ei arvesta, sest see oli esimene laks!
Nüüd küsimus peaks kinni olema...
Pardoon, ma ei panimaitanud nüüd... See Säfflete a la 1086 esialgne tulekombinatsioon on ikkagi OK siis? Kuidamoodi see siis nii on, sest omal ajal AMFis (või oli siis selle foorumi algusaegadel) räägiti, et kontrollarvude summa liiga suur... Või ühendati lihtsalt tuled niiviisi ümber, et välimine paar muutub gabariitideks, kui kauged sisse lülitada? Lühidalt: kak tak?

Sulle moodustan eraldi vastust:
Kaugtulega võivad põlema 4 laternat korraga, kuid kontrollarv ei tohi ületada 75. Laternad on ühesugused, ainult klaasid on erinevad. Kui 1086'l avastati probleemi, neid klaasi käepärast polnud, sai seda otsitud tükk aega meie planeedi peal enne kui kätte saadi. Aga buss peab ju sõitma vist?
Ja kui ülevaatus need avad kinni katta ei keela, milles siis küsimus?
Minu arust on olemas tehase versioonid kahe laternaga, kõik sõltub tellijast...
Lühidalt: vot tak!
Wink

5A. liini kell 15:05 üldse ei ole seisuaega aga!!! 38. liinil(38/1) on seisuaeg poolteist tundi(13:20-14:50)... Elektrirongides Riisiperes on seisuaeg 8 minutit enne 3 tundi: 11:24-14:16

Mõnusamalt kohale
19.08.2009 01:10
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kukkurkurat Ära
tegelinski

Postitusi: 581
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #406
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(19.08.2009 01:10)sasstak Kirjutas:  5A. liini kell 15:05 üldse ei ole seisuaega aga!!! 38. liinil(38/1) on seisuaeg poolteist tundi(13:20-14:50).

5A-l on seisuaeg pool ringi enne vahetuse ajal Metsakoolis, seal neil ka lõunad. 38-l on see poolteist tundi tegelikult vahetustevaheline aeg, kus kumbki juht ei tööta ja buss puhkab platsil.
19.08.2009 10:53
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Neons Ära
Friik

Postitusi: 1,178
Liitunud: May.2009
Postitus: #407
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Kuidas tallinnas see juhtide vahetus käib ? kas nii nagu soomes et teine juht hüppab kuskilt tee äärest peale ja teine läheb välja ja liin jätkub uue juhiga, või on kuskil kindlas kohas ?
19.08.2009 18:25
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ziepniekkalns Ära
Vanem liige

Postitusi: 598
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #408
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Lõpp peatuses vahetatakse, mitte poole sõidu pealt
19.08.2009 18:26
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #409
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(19.08.2009 18:26)ziepniekkalns Kirjutas:  Lõpp peatuses vahetatakse, mitte poole sõidu pealt
Poole sõidu pealt näeb kogu aeg neid vahetusi TAKi liinidel.
19.08.2009 18:27
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ziepniekkalns Ära
Vanem liige

Postitusi: 598
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #410
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
See peaks siis juhtide omavaheline kokkulepe olema, sest vahetused peaksid ikkagi lõppjaamades toimuma. Aga las mõni TAKi töötaja ütleb kuidas asi käib
19.08.2009 18:56
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #411
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Ei ole küll esialgu sealne töötaja, aga eelkõneleja on asjast aru saanud.
19.08.2009 19:04
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Max Ära
Friik

Postitusi: 901
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #412
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Vahetus tihti toimub Lasnamägi peatusel...Tongue
19.08.2009 21:17
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
keskjaam Ära
Oksendamiseni küllastunud

Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #413
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Oleneb mis marsruudil ja kus need sohvrid elavad. Miks sõita pool linna läbi ku saad kohe koduukse ees maha minna.Täna mina sutsu varem homme paarimees.......

Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
[Pilt: userbar-id.gif]
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
20.08.2009 20:54
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Marten. Ära
Vanem liige

Postitusi: 494
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #414
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Trammidega tekkisid küsimused:
1) Kuidas pöörab tramm teisele rööpapaarile, Anu Välbat nägin keeramas telekats mingit nuppu, kas see nupp teeb siis nii, et suunab esimesed "rattad" koguaeg ühelepoole, et kui tuleb liitekoht, siis pöörab sinnapoole? Ja siis Hobujaama juures nägin rippumas mingit tahvlit kus siis näitas nool otse ja siis paremale, et kas nagu automaatselt iga teataud ajatagant vahetub pöörang või mis? - natuke keeruliselt sai seletatud, aga ma ei oska teisiti küsida.
2) Kunagi tegutsesid trammiliinid 5 ja 6. Millal need tegutsesid ja mis oli liini 5 marsruut. Kus asus ka Vana-Lõuna peatus?

tartu.yhistransport.eu - Tartu ühistransport
26.08.2009 11:53
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #415
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Trammi pöörab sisuliselt samasugune pöörang nagu rongi. Rööpad juhivad rattaid mitte vastupidi. Nupust muudetakse pöörangu sulgude asendit. Nool näitab kuhu poole on pöörang avatud.
Tramm 5 oli Kopli - Vana-Lõuna (2000-2004)
Tramm 6 oli ajutine liin Tondi-Kopli. Sel ajal kui Lasnamäe ots kinni oli ja juhtidele oli tööd vaja.
(selle postituse viimane muutmine: 26.08.2009 11:58 Oxygen.)
26.08.2009 11:55
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Marten. Ära
Vanem liige

Postitusi: 494
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #416
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Kuidas jõuab info trammist rööbasteni?

tartu.yhistransport.eu - Tartu ühistransport
26.08.2009 12:42
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Kaspar Ära
Ideegeneraator

Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #417
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(26.08.2009 11:53)Marten. Kirjutas:  Kus asus ka Vana-Lõuna peatus?
Kaart

[Pilt: signa5.png]
26.08.2009 12:53
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Martti Ära
Vanem liige

Postitusi: 710
Liitunud: Aug.2009
Postitus: #418
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(26.08.2009 11:55)Oxygen Kirjutas:  Tramm 6 oli ajutine liin Tondi-Kopli. Sel ajal kui Lasnamäe ots kinni oli ja juhtidele oli tööd vaja.
Kas mitte Narva mnt. ehitus(Hobujaamast Pronksini) ei olnud? Kunagi peale seda sõitsid ka samamoodi, siis tehti Viru ringil pöörangut. 6. liinil sõitsid isegi T4-d, millel reklaamileping kehtis.

"Welcome to Ida-Virumaa"
26.08.2009 15:17
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #419
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(26.08.2009 15:17)Martti Kirjutas:  
(26.08.2009 11:55)Oxygen Kirjutas:  Tramm 6 oli ajutine liin Tondi-Kopli. Sel ajal kui Lasnamäe ots kinni oli ja juhtidele oli tööd vaja.
Kas mitte Narva mnt. ehitus(Hobujaamast Pronksini) ei olnud? Kunagi peale seda sõitsid ka samamoodi, siis tehti Viru ringil pöörangut. 6. liinil sõitsid isegi T4-d, millel reklaamileping kehtis.
6. liin on käigus olnud vähemalt 3 aastal: kord tehti jah Viru ringi ennast, Narva maanteed ja Hobujaama peatust (2003 vist) ja kahel järgneval korral (2005 ja 2006) oli liiklus kinni Tartu maantee rekonstrueerimise tõttu.
26.08.2009 15:34
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
raulito Ära
Friik

Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #420
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Kuda saab Tartus Rahu tänavalt Maaülikooli juurde? Viimased pool tundi üritan sealsest ühistranspordi kaardist aru saada aga ei midagi
27.08.2009 10:28
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog