Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 5Hääli - 2.8 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Milline peaks olema ideaalne teenindaja ühistanspordis?
Autor Sõnum
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #48
RE: Milline peaks olema ideaalne teenindaja ühistanspordis?
Loomulikult tuleks bussijuhtidele anda kõva rahapakk kaasa. Viimastele Männiku ringidele ei julgeks üldse minna, Koplist rääkimata. On olnud juhtumeid. Ka surmajuhtumeid.
Ja kahe ringi vaheline paus on puhkepaus. Kõige viimane asi millele juht sel ajal mõtlema peab on mingisugune vahetusraha. Ja pealegi teie ideede järgi seda puhkepausi enam ei jäägi. Muudkui müü aga pileteid ja lappa rahapakki ja väike hilinemine pidi siin kellegi arust lubatav olema. Aga nüüd kurb reaalsus. Liin on pikk ja väiksest hilinemisest saab lõppeks suur hilinemine. Siinkohal ei hakka nendest tädidest üldse rääkima kes peatustes kella vaatavad ja päid raputavad. Neile muuseas on reeglina KOV poolt tagatud tasuta sõit.
(selle postituse viimane muutmine: 18.05.2010 21:18 Oxygen.)
18.05.2010 21:12
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Sõnumeid selles teemas
RE: Milline peaks olema ideaalne teenindaja ühistanspordis? - Oxygen - 18.05.2010 21:12

Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog