Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 5Hääli - 2.8 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Milline peaks olema ideaalne teenindaja ühistanspordis?
Autor Sõnum
Siim Ära
Kala hakkab mädanema peast!

Postitusi: 1,044
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #21
RE: Milline peaks olema ideaalne teenindaja ühistanspordis?
(16.05.2010 19:44)Dife Kirjutas:  25 kroonine oli sel päeval mul väiksem rahatäht. Sotisega oleks veel rohkem jama olnud siis... Buss seisis Kalevi peatuses, kui ma arveldasin, seega avariid poleks mingil juhul olnud siin. Teine asi kui ma oleks MuPole vahele jäänud. Siis oleks mitte 7 EEK vaid 600 EEK rahakotist läinud. Seega mingigi väike respekt peaks ikka olema bussijuhil klientide vastu.
See väike respekt peaks olema elementaarne reisija vastu, siinkohal aga tuleb välja, et konkreetsel juhul on ikka tegemist tõsiselt teeninduskultuuri puudumisega.

Lisaks, mis puudutab vahetusraha, siis, kui ei suudeta isegi 25-kroonist tagasi anda, siis peaks küll kuskil midagi muutma seal süsteemis, mis reguleerib juhtide vahetusraha v.m.s, sest ma saaks aru, kui 500 kroonisega (okei võib-olla isegi 100 kroonine rahatäht) piletiostjale ei leita piisavalt tagasi anda raha.
17.05.2010 10:43
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Sõnumeid selles teemas
RE: Milline peaks olema ideaalne teenindaja ühistanspordis? - Siim - 17.05.2010 10:43

Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog