Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 5Hääli - 3.6 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Autor Sõnum
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #1399
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(08.08.2012 10:05)Mister X Kirjutas:  Siit tuleb nüüd mitu ammugi meeles mõlkunud küsimust. Mitte ühistranspordisfääri-sisese inimesena pole parkide siseasjadega kursis, aga teada tahaks ikka. Kui ükskord jõuab järg jutuajamisteni veteranidega. ei tahaks seal oma teadmatust näidata.

Kuidas kinnitati/kinnitatakse juhid bussidele ja määratakse kindlaks, milliseid liine need teenindavad? Kuigi pargid on erinevad ja ajastud vahetunud, eeldaks mingi üldkehtiva süsteemi olemasolu. See tõsiasi, et maaliinidel sõitvad (paari)mehed sõidavad ühe bussiga pikemat aega ühel liinil näib olevat igati arusaadav. Kuidas käivad asjad kaugliinidel? Vanadest ajaleheartiklitest ning isiklikest tähelepanekutest on jäänud silma, et juhid "rändavad" mööda erinevaid liine. Niisugune korraldus eeldab vist midagi linnaliinidesarnast, kus juhid teavad oma graafikut ette pikema perioodi vältel. Tõsi, esineb olukordi, kui üks mees sõidab kaugliinidel erinevate bussidega. Viimane on ilmselt siiski erand (vajadusel reservist võetud buss vms). Vabandan!

No uued juhid pannakse alguses vabade busside peale,hiljem üritatakse sobivaid paarilisi võimaluse korral kokku panna(linnaliinidel üritatakse juht võimalusel panna ka kodukandi liine sõitma).Need mis kindlaid liine sõidavad on reeglina niinimetatud ööliinid ja sekka nende juhtide päevased liinid,samuti ka kui on vaja mingit bussimarki kindlale liinile nagu praegu "Sebe" täistunni ekspressid.Üldiselt muidu kindlaid liine reeglina ei ole,sõidetakse kas niiöelda ringiratast või siis suvalise graafiku järgi.On olemas kuugraafikud ja päevagraafikud mis antakse päev enne õiget päeva välja kus siis vajadusel korrigeeritakse kuugraafikut,sest paratamatult tekib ikka auke sisse,sealjuures on juhtunud et tead et pead kuugraafiku järgi sõitma näiteks Tartusse aga päevagraafiku järgi sõidad hoopis Pärnusse.Samas eks graafikuid tehes arvestatakse kuu normtundidega mis on 160 tundi keskmiselt ja seetõttu pole võimalik ühte liini koguaeg sõita sest üks liin on paratamatult lühem kui teine liin.Kui üks juht sõidaks koguaeg lühikesi liine teine aga pikemaid liine siis ei lähe kahe juhi normtunnid ühte auku ja tekivadki probleemid.Mis puutub juhtidesse kes sõidavad erinevate bussidega siis need on n.ö.asendus juhid kes siis asendavad neid juhte kes on puhkusel/haige või muud ootamatud vabad päevad.Nemad on niiõelda aukude täitjad.Aga muidugi on ka seda et juht sõidab võõra bussiga kui oma buss katki.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
08.08.2012 13:49
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Sõnumeid selles teemas
Adekvaatne vastus: - coldrexX - 14.07.2009, 17:58
RE: Adekvaatne vastus: - raulito - 14.07.2009, 19:53
RE: Adekvaatne vastus: - XTA - 14.07.2009, 21:57
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda - Juhtivtöötaja - 21.06.2010, 21:07
RE: Scania busside VIN koodid - XTA - 05.10.2010, 17:06
RE: Volvo busside VIN koodid - XTA - 05.10.2010, 11:42
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda - lauri3885 - 08.08.2012 13:49
[split] Küsimus - lauri3885 - 22.06.2012, 21:55
RE: [split] Küsimus - Georg - 23.06.2012, 09:12

Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog