Tiit
Võhik
Postitusi: 109
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Jooksev vestlus
(28.03.2009 19:35)Green2008 Kirjutas: Kell 18.30 trammil nr.102 Linnahalli peatuses kukkus vooluvõtja. Üks kandetraatidest sai kannatada. 154 bukseeris vigane tramm depoosse.
Kusjuures täna seisis 102(kui ma ei eksi(madalapõhjaline)) ka Balti jaamas kuskil 15:25 ajal.
|
|
28.03.2009 20:57 |
|
Ott
Vanem liige
Postitusi: 344
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Jooksev vestlus
Mille järgi üldse omal ajal valiti need trammid, millele see keskosa paigaldati ?
|
|
28.03.2009 23:13 |
|
Volli
Friik
Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Jooksev vestlus
(28.03.2009 09:13)Volli Kirjutas: (28.03.2009 00:49)Green2008 Kirjutas: http://tttk.ee/index.php?page=50&
http://dgmarket.hpk.ee/eproc/adminShowBu...Id=1355204
Kasutatud KT4D-tüüpi trammide ostmine
04.02.2009 16.02.2009
Erfurter Verkehrsbetriebe AG
maksumus 3755184 kr.
Jaanuaris kuulsin, et tuleb 5 tramme. Täna öeldi, et 7. Kas keegi oskab öelda, palju neid täpselt tuleb?
Mina ise arvan, et viis, kuna eelmisel aastal 10 tramme eest maksti 6.5 mln.
26 ndal õhtul kell 22.09 Lubjas kukkus maale õhuliin. Trammiliiklus oli häiritud kella üheni.
Minule räägiti viimati hoopis 6-st "uuest" aastal 2009 ja seda kinnitab ka fakt, et k.a. makstav hind trammide eest moodustab eelmise aasta hinnast ligi 60%.
Samas ei saa päriselt välistada, et kauba peale saadakse ka üks 1975.aaastast pärit kõige esimene Erfurdi KT4 tramm (aga see on vaid minu oletus), mis seal praegu kasutult aia ääres seisab (nii saadi ju ka 1998.a. Gerast meie praegune 128, vagun maksis toona vaid 1 DEM)!
Aga veel ei saa välistada ka võimalust, et Tallinn ütleb selle aasta trammiostu-lepingu rahapuudusel sootuks üles, sest trammide väljalase väheneb ju 2009 1.aprillist ja seepärast jätkub meil korralikke (loe sõidukõlbulikke) tramme praegu pargis niigi piisavalt....
Sain täna hommikul kinnitust oma jutule, et 2009.a. on tulemas justnimelt 6 "uut" Errfurdi trammi! Kõik saabuvad vagunid on seekord algselt pärit ühest partiist, 1986.a. omast ja renoveeritud Saksamaal 10-15 aastat tagasi. Ka rahaeraldise trammide ostuks olevat linn juba teinud, nii et nüüd tegeletakse juba vedaja otsimisega
|
|
30.03.2009 07:53 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Jooksev vestlus
Kas kellelgi on kuskil avalikult rippumas ka tabel praeguste vagunite ehitusaastate kohta? Tühjad on lahtrid just alates 150-st.
|
|
30.03.2009 08:06 |
|
Volli
Friik
Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Jooksev vestlus
(30.03.2009 08:06)Oxygen Kirjutas: Kas kellelgi on kuskil avalikult rippumas ka tabel praeguste vagunite ehitusaastate kohta? Tühjad on lahtrid just alates 150-st.
Tallinna ÜT koduleht on jätkuvalt maas, aga mingisugusegi info saab praegu vene ühistranspordihuviliste aadressilt
http://stts.mosfont.ru/list.php?t=0&cid=26
Seal on küll üsna palju vigu, aga üldinfo saab kätte...
(selle postituse viimane muutmine: 30.03.2009 08:14 Volli.)
|
|
30.03.2009 08:12 |
|
Georg
Vale inimene
Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
|
|
30.03.2009 08:13 |
|
Volli
Friik
Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Jooksev vestlus
(30.03.2009 08:13)Georg Kirjutas: http://phototrans.eu/2415,698,141,0,f.html
Erfurtlaste osas selline küsimus. Ehk teab keegi, mis otstarve on sealsel vagunil 405? Sai see ju mingi aeg endale teise juhikabiini vaguni tahaotsa.
Erfurt tegi 1985.a. selle 1975.a.-st pärit vaguni kahepoolseks kasutamiseks ümber ja minu teada leidis ta mingi liini remonditööde ajal seal just sellisena rakendust. Et taolise vaguni järele on vajadust, näitas ka fakt, et 1998.a. tehti kahesuunaliseks veel ka teine vagun, 435.
Et selles vanuses vaguneid pole seal siiani maha kantud (sama vanu vaguneid seal teisi rohkem alles pole) võib järeldada, et vajadust nende järele on aeg-ajalt siiani. Üldist kasutamist on nad aga vist ka niisama igapäevaselt teiste vagunitega paarisrakendina...
(selle postituse viimane muutmine: 30.03.2009 14:12 Volli.)
|
|
30.03.2009 08:25 |
|
Green2008
Liige
Postitusi: 106
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Jooksev vestlus
(selle postituse viimane muutmine: 01.04.2009 22:36 Green2008.)
|
|
01.04.2009 22:20 |
|
ER12
Rongijuht
Postitusi: 48
Liitunud: Jan.2009
|
RE: Jooksev vestlus
Miks just praegu pandi krokodoiili 2. liinile? Kas see on lisaks või võeti üks maha 4.liinilt? Minu arvamus on selline, et see üks vagun kord 1,5 tunnis eriti kedagile ei aita.
|
|
03.04.2009 08:30 |
|
Melofan
Unregistered
|
RE: Jooksev vestlus
(03.04.2009 08:30)ER12 Kirjutas: Miks just praegu pandi krokodoiili 2. liinile? Kas see on lisaks või võeti üks maha 4.liinilt? Minu arvamus on selline, et see üks vagun kord 1,5 tunnis eriti kedagile ei aita.
Sõitjate nõudmisel pandi. Ja 1.liinil on ka, nii, et Kopli rajoonis sõidab 2 krokodilli.
|
|
03.04.2009 16:13 |
|
Ott
Vanem liige
Postitusi: 344
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Jooksev vestlus
Omal ajal jutt, et 107 ja 123 ei saa oma algsema ehituse tõttu Kopli liinidel sõita. Kas jutt siiani ja 148 ka sinna siis ei satu ?
|
|
03.04.2009 18:02 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Jooksev vestlus
Ükskord räägiti, et 123 olla siiski Koplis käinud millaski. Teemaväliselt ütlen, et omal ajal räägiti, et ka "Albert" ei pidavat saama Koplisse sõita. Käis. Tuli tagasi ka.
|
|
03.04.2009 20:49 |
|
Heini
Friik
Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Jooksev vestlus
Kogu aeg räägitakse, et need ei saa ja ei saa... Aga miks??? Mille poolest erineb 123 näiteks trammist 99???
(selle postituse viimane muutmine: 03.04.2009 20:50 Heini.)
|
|
03.04.2009 20:49 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Jooksev vestlus
No 99 erineb kõikidest teistest Tallinna trammidest, sest see on teadurite poolt moderniseeritud ja uuendatud ja kõike muud kõige kõrgemal tasemel. Aga ju need 107 ja 123 siis on kuidagi teisiti konstrueeritud kui ülejäänud "krokodillid".
|
|
03.04.2009 20:51 |
|
Volli
Friik
Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Jooksev vestlus
(03.04.2009 20:49)Heini Kirjutas: Kogu aeg räägitakse, et need ei saa ja ei saa... Aga miks??? Mille poolest erineb 123 näiteks trammist 99???
123 on ju korduvalt Kopli vahet käinud (asendajana, aga viimasel ajal küll mitte), Balti jaama kõrval oli ta koguni rööbastest maas oma keskosaga kord eelmisel suvel
Ka 148 oli mitu korda 2. liinil aga seda vaid sel ajal, kui Kadriorus remont oli ja 2.-liinil kaks madalapõhjalist järjekorda sõitis.....
(03.04.2009 20:51)Oxygen Kirjutas: Aga ju need 107 ja 123 siis on kuidagi teisiti konstrueeritud kui ülejäänud "krokodillid".
Kõige suurem erinevus hilisematest keskosadest on minu teada väljakäiva rambi puudumine....
(selle postituse viimane muutmine: 03.04.2009 20:58 Volli.)
|
|
03.04.2009 20:56 |
|
T500
Noorliige
Postitusi: 30
Liitunud: Jan.2009
|
RE: Jooksev vestlus
Teeme selle siis lõplikult selgeks: esimesed keskosaga vagunid ei saanud Koplisse sõita kuna platvormid kurvides olid ehitatud liiga lähedale roobasteele või liiga kõrged. Peale platvormide ümber ehitamist saavad sõita kõik keskosaga vagunid kõikidel liinidel. 107 (148) ja 123 oma gabariitidelt ei erine teistest keskosaga vagunitest.
(selle postituse viimane muutmine: 03.04.2009 21:50 T500.)
|
|
03.04.2009 21:49 |
|
Green2008
Liige
Postitusi: 106
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Jooksev vestlus
Trammide veoteenuse tellimine 01.04.2009 29.04.2009
http://tttk.ee/index.php?page=50&
See tähendab vist seda, et mai kuus tulevad uued trammid!!??!!
(03.04.2009 21:49)T500 Kirjutas: Teeme selle siis lõplikult selgeks: esimesed keskosaga vagunid ei saanud Koplisse sõita kuna platvormid kurvides olid ehitatud liiga lähedale roobasteele või liiga kõrged. Peale platvormide ümber ehitamist saavad sõita kõik keskosaga vagunid kõikidel liinidel. 107 (148) ja 123 oma gabariitidelt ei erine teistest keskosaga vagunitest.
Neil peatustel platforme ei ole:
Mere pst. peatus
Linnahall
Põhja puiestee
Balti jaam
Telliskivi
Volta
Angerja
Sitsi
Maleva
Sepa
Peatused platformitega:
Sepa ja Sirbi
148 vaguniga sõidab kindel juht neljandal liinil, vagun on Sivitas reklaamiga ja peab linnas sõitma. 99l on ka kindlad juhid, ja nemad pigem surevad, kui lubavad seda trammi Koplisse. 123ga olen ise sõitnud Koplis esimesel liinil. Mitu aastat tagasi, pikkadel trammidel oli probleem kurvide läbisõitmisega, kuid nüüdseks see probleem on lahendatud. Mina võin eksida, kuid minu andmetel see on nii.
(selle postituse viimane muutmine: 05.04.2009 21:02 Green2008.)
|
|
05.04.2009 20:40 |
|
Green2008
Liige
Postitusi: 106
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Jooksev vestlus
Linnavalitsus tahab Tallinnas luua tuhatkond miinimumpalgaga töökohta inimestele, kes on oma töö kaotanud. Ots tehakse lahti linnale kuuluvates ühistranspordiettevõtetes, autobussi- ning trammi- ja trollikoondises.
http://www.epl.ee/artikkel/464409
http://www.epl.ee/artikkel/464976
Kas keegi teab sellest midagi? Paljudele TTTK töötajatele see oli ootamatu uudis.
P.S Leidsin internetis huvitava lehekülje, lihtsalt teadmiseks.
Former Tatra KT 4 D from Erfurt in Tallinn
http://www.mes-services.de/
(selle postituse viimane muutmine: 09.04.2009 16:19 Green2008.)
|
|
06.04.2009 14:04 |
|
Melofan
Unregistered
|
RE: Jooksev vestlus
Tänasest, 8.aprillist, pandi "krokodillid" tagasi Koplisse. Täna 110 1.liinil ja 114 2.liinil.
|
|
08.04.2009 16:22 |
|
Green2008
Liige
Postitusi: 106
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Jooksev vestlus
(08.04.2009 16:22)Melofan Kirjutas: Tänasest, 8.aprillist, pandi "krokodillid" tagasi Koplisse. Täna 110 1.liinil ja 114 2.liinil.
Kui kauaks?
|
|
08.04.2009 17:35 |
|