Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 2Hääli - 2 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Euroopa linnade ühistransport
Autor Sõnum
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #41
RE: Euroopa linnade ühistransport
Ma ei imestaks üldse kui sellisel saarel nagu Island seda on oleks suur osa linnavälistest teedest katteta.
04.09.2010 19:09
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #42
RE: Euroopa linnade ühistransport
Hetkel Vilniuses testimisel kaks surugaasil töötavat masinat. Itaalia päritolu Breda Menarini Busi ning poolast toodud Solarist. Suvel testiti ka kahte Irisbusi (gaasi-Citelist ning madala sisenemisega Crosswayd).
(selle postituse viimane muutmine: 16.09.2010 22:46 Georg.)
16.09.2010 22:46
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
MaxCi Ära
Laisk inimene

Postitusi: 103
Liitunud: Jan.2009
Postitus: #43
RE: Euroopa linnade ühistransport
See itaallane on kangest Mercedes Citaro moodi seest(vähemalt juhi juures olev salongi peegel)
17.09.2010 14:27
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #44
RE: Euroopa linnade ühistransport
(17.09.2010 14:27)MaxCi Kirjutas:  See itaallane on kangest Mercedes Citaro moodi seest(vähemalt juhi juures olev salongi peegel)
Ma võrdleks seda pigem Ikarbus'ega.
17.09.2010 20:54
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
XTA Ära
1029

Postitusi: 285
Liitunud: Dec.2008
Postitus: #45
RE: Euroopa linnade ühistransport
(04.09.2010 18:42)Edelareisija Kirjutas:  Vaadates sealseid busse,jääb mulje nagu kulgeksid mõned bussiliinid lausa teedeta maastikul. Bussi põhi maast ilmatu kõrgel ja nelivedu,nagu meil veoauto GAZ-66...
Turistid on ju ka vaja huvitavatesse kohtadesse kohale vedada.
Lisasin paar pilti ka sealsetest teeoludest (pilt 1, pilt 2). Kui ikka liustiku (antud juhul Eyjafjallajökull) all vulkaan purskama hakkab, sulatab ta hulga jääd veeks, ja mingil hetkel see veemass vabaneb ja tormab mägedest alla, tehes igasuguste teede, sildade ja muude rajatistega kiirelt 1:0. Siis ongi olukord, kus kohati piisab tõstetud põhjaga tagaveolisest bussist, teisal on aga parem ilma nelikveota mitte üritada.
Talvel pidi seal selline ilm, nagu meil 23-24.11.2008 oli, suht sagedane olema. Islandi keskosas on paljudel teedel (nii vähe, kui neid seal on, keskosa on suuresti elamiskõlbmatu) kohe ametlikult nõutud vähemalt 4x4 sõiduki kasutamine.
28.09.2010 11:52
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #46
RE: Euroopa linnade ühistransport
Sellest nädalast on Vilniuses testimisel midi suurusega Breda Menarini Bus, tšehhi päritolu Tedom ja hübriidajamiga Volvo 7700. Viimast on testitud lisaks Vilniusele veel ka Kaunases, Panevėžyses ja Šiauliais.
08.10.2010 21:01
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #47
RE: Euroopa linnade ühistransport
(08.10.2010 21:01)Georg Kirjutas:  Sellest nädalast on Vilniuses testimisel midi suurusega Breda Menarini Bus
Ei maksa bussi giljotiini alla parkida.
08.10.2010 23:01
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Kaspar Ära
Ideegeneraator

Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #48
RE: Euroopa linnade ühistransport
http://www.nrk.no/holmenkollbanen/ - video Oslo 1. metrooliinist lõigul Majorstuen - Frognerseteren. Filmitud 5. märtsil veidi enne, kui suusatamise MM-il leidis aset naiste 30 km ühisstardist sõit.

[Pilt: oslo_t-bane.png]

Kohalike keeles Holmenkollbanen renoveeriti just selleks, et võimaldada maailmameistrivõistluste pealtvaatajatele transporti Holmenkollenisse. Valida oli kahe variandi vahel: kas ühendada metrooliin trammivõrgustikuga või ümberehitada metroostandardile vastavaks. Viimane variant eeldas platvormide pikendamist mahutamaks kolmevagunilisi metrooronge, uue signalisatsioonisüsteemi ehitamist ning kontaktliini asendamist kolmanda rööpaga. MM-i toimumise ajaks jõuti pikemaks ehitada vaid Holmenkolleni jaama platvorm, nüüd peale võistlusi peab kohalik transpordifirma Ruter otsustama, millised jaamad jäävad liinile alles ning need siis renoveeritakse.

Kõnealune lõik on ainus Oslo metroos, mis peale metroostandardile uuendamist on veel ühetasandiliste ülekäikudega. Kohalikud on selle suhtes väga vastumeelsed olnud, kuna püsib hirm, et lapsed jooksevad rööbastele ning saavad sealt surmava elektrilöögi. Linnavalitsusele on ette heidetud kiirustamist, et MM-i ajaks uuendamisega valmis saada.

Kuna teisi jaamu peale Holmenkolleni ei uuendatud, ei ole need ka ratastooliga ligipääsetavad. Linnasuunaline Gulleråseni jaam suleti, kuna see asub kurvi peal ning uute rongide ja platvormi vahele jääks kohati 54 cm lai tühimik.

[Pilt: signa5.png]
(selle postituse viimane muutmine: 21.03.2011 12:52 Kaspar.)
21.03.2011 12:32
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ziepniekkalns Ära
Vanem liige

Postitusi: 598
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #49
RE: Euroopa linnade ühistransport
(selle postituse viimane muutmine: 29.03.2011 18:02 ziepniekkalns.)
29.03.2011 18:01
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Hannes Ära
Värske kala

Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #50
RE: Euroopa linnade ühistransport
(03.01.2010 14:37)Hannes Kirjutas:  U2 peaks olema kitsama rööpmelaiusega kui teised metrooliinid.*
* - Antud info sajaprotsendilist täpsust ei julge ma lubada.

Vana jutt küll, aga ilmselt ehk see (kohe esimene lõik System) on see erinevus, mida silmas pidasin. Ehk siis kogu Berliini U-Bahn võrk jaguneb omakorda kaheks (laiem ja kitsam veerem).

Kuula SIIT!

Powered by Debian GNU/Linux
02.05.2011 21:24
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Siim Ära
Kala hakkab mädanema peast!

Postitusi: 1,044
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #51
RE: Euroopa linnade ühistransport
Kaunase suurim bussiettevõte Kautra vaeb mõtet hakata tulevikus teenindama Vilniuse linnaliine ning detsembri alguses põles sama ettevõtte liinibuss Neoplan maha Utena - Vilniuse liinil.

Leedus tõusevad teemaksud, senised hinnad on kehtivad 2006. aastast.
(selle postituse viimane muutmine: 27.12.2011 22:55 Siim.)
27.12.2011 22:51
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #52
RE: Euroopa linnade ühistransport
28.12.2011 21:36
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #53
RE: Euroopa linnade ühistransport
14.02.2012 10:26
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Albu Ära
Tõsine bussihuviline

Postitusi: 559
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #54
RE: Euroopa linnade ühistransport
Seoses tööga sai viibitud poolteist nädalat Rumeenias, seeläbi sai põgusalt ja nö möödasõitvalt nähtud ka sealset ühistransporti. Seega kajastab järgnev vaid seda, mis nähtud sai ega pretendeeri mingil juhul suuremaks ülevaateks. Internetis kiirelt otsides leiab üht-teist Rumeenia linnade busside kohta küll, samas väga hulgi pilte ka pole. Siinkohal ise nähtust. Üldmulje oli üllatav, ses mõttes, et vägagi palju oli linnades uusi busse, kasutatud nö läänekaid polnudki. Viimased domineerisid pigem regioonisisestel liinidel. Üllatas ka marsaliinide suur hulk. Linnapeatustes olid väljas liiniskeemid ja kellaajad. Suurlinnade bussimarkidest täpsemalt. Bukarestis peale MB Citarode muid linnabusse ei näinudki. Kogu vana bussipark on vist tänaseks välja vahetatud. Pitestis nähtud bussimargid BMC Belde 250SLF ja MAZ-103. Brasovis olid linnaliinidel suuremalt jaolt MAN Lion’s Classic ehk siis kõrge põrandaga linnabussid, nii lühikesed kui lõõtsaga, lisaks MAZ-103ed (samad tüübid ka Sibius) ja kohtas ka lõõtsaga Volvo Ramseier & Jenzer/Hessi. Bacaus paistsid enamik linnabusse olema MB Conectod. Oradeas sai sõitmas nähtud Volvo B7R Alfa Localo, Solaris Urbino, MB Conecto, BMC Belde 220CB busse, Tatra kahte tüüpi tramme, lisaks uuemaid tramme.
Mõnes väiksemas linnas sõitsid ka uuemat tüüpi Aasia päritolu linnasõidukid, nt Piatra-Neamtis Higerid. Trolliliinid sõitsid nähtud kohtadest Brasovis ja Piatra-Neamt’is, esimeses Hess-tüüpi, teises Renault-tüüpi.
Läbitud regioonides oli vastusõitvate nn linnalähibusside seas levinud enamjaolt Setrad, samuti Neoplanid, üllatavalt palju kohtas Steyr’e, samuti Den Oudstenit. Uutest kohtas enim Isuzu Turquoiset. Mõned vanad Roman-bussid sõitsid samuti veel.
Igas regioonis torkasid silma MB Sprinterid, VW Crafterid ja Iveco Dailyd ehk linnalähi-marsad, kus ees paar kohanime, kuhu see marsaliin viib, ilma liininumbrita.
Lõpuks eraldi Ikarustest. Oradea linnas sai nähtud kahte, üht turistikat ja üht 2-0-2 ukseskeemiga bussi. Oradeast alla suundudes ühes väikeasulas taas üht turistikat. Brasovi linnast nö alla jääval teel seisis punavalge turistikas. Üllatav oli aga kohata kolme lõõts-Ikarust (suunal Brasov-Bacau), millest üks vanema uksetüübiga ja 2-0-2-0 ukseskeemiga, kaks aga vägagi korras näivad uuema uksetüübiga, tõen 2-2-2-2 skeemiga. Pilte neist küll ei saanud. Kui tahta ikka busse ja muidu ühistransporti vaadata, peab ka sellise eesmärgiga reisi ette võtma, muu kõrvalt ikka head ülevaadet ei saa. Aga midagi siiski, põgus illustreeriv materjal siin.
03.05.2012 20:53
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kaarel Ära
Noorliige

Postitusi: 40
Liitunud: Oct.2011
Postitus: #55
RE: Euroopa linnade ühistransport
Käisin eile Riias. Sõitsin uute škoda trammidega, väga mõnus on, et õhk on konditsioneeritud. Trammis näitab GPS-kaardil, kus sõiduk parajasti asub, ja järgnevate peatuste nimesid. Riias on kõik trammirööpad kokku keevitatud, nii et sõit on vaikne ja sujuv. Sõitsin ka škoda Irisbus trollidega, ka normaalsed, umbes nagu Solarised. Käisin rongiga Jūrmalas ka, elektrirongid nagu meilgi, ainult kuuevagunilised.
10.05.2012 10:23
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
keskjaam Ära
Oksendamiseni küllastunud

Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #56
RE: Euroopa linnade ühistransport

Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
[Pilt: userbar-id.gif]
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
10.05.2012 13:46
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ziepniekkalns Ära
Vanem liige

Postitusi: 598
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #57
RE: Euroopa linnade ühistransport
11.05.2012 11:25
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
cargirl Ära
Lihtsalt mina

Postitusi: 173
Liitunud: Apr.2009
Postitus: #58
RE: Euroopa linnade ühistransport
Leidsin yhe huvitava lingi, kus saab jälgida Vilniuse bussi ja trolli liiklust reaalajas
27.05.2012 13:55
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #59
RE: Euroopa linnade ühistransport
(27.05.2012 13:55)cargirl Kirjutas:  Leidsin yhe huvitava lingi, kus saab jälgida Vilniuse bussi ja trolli liiklust reaalajas
Sellist asja ootan Tallinnasse juba aastaid. Ja et oleks näha ka masinate parginumbreid.
28.05.2012 09:06
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #60
RE: Euroopa linnade ühistransport
(28.05.2012 09:06)Heini Kirjutas:  
(27.05.2012 13:55)cargirl Kirjutas:  Leidsin yhe huvitava lingi, kus saab jälgida Vilniuse bussi ja trolli liiklust reaalajas
Sellist asja ootan Tallinnasse juba aastaid. Ja et oleks näha ka masinate parginumbreid.
Liepajas on detsembrist sarnane jälgimise süsteem kasutusel. Näitab ka masina parginumbrit ja liikumise kiirust.
http://www.marsruti.lv/liepaja/#bus/map/ru
(selle postituse viimane muutmine: 28.05.2012 09:55 Georg.)
28.05.2012 09:55
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog