Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 6Hääli - 4.33 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ikarus
Autor Sõnum
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #401
RE: Ikarus
(05.08.2012 17:05)Regardman Kirjutas:  Marko, kas midagi ütleb Tartu ATP 746? Ikarus 255 aastast 1979. Kaua sõitis, kuni EPA-le maha müüdi?
See on tõenäoliselt praegune Mootor Grupi valduses olev buss.

Ja üks tähelepanek veel. Kas Ikarus 255 uste küljel oli vaid 2 avatavat akent (1. ja 3.)?

Ikarus 255-te oli 2 tüüpi. Ühel variandil olid kõik aknad avatavad.Ja teise variandi suhtes peaks su välja toodud variant õige olema.
Näiteks Tak'i ülemiste filiaalis olid bussid 3697 ja 3698 aga mõlemad olid ometi erinevad tüüpi ikarus 255-ed.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
05.08.2012 18:42
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #402
RE: Ikarus
See ei ole nali.
Ikarus 255 Koreas trollibussina.
[Pilt: attachment.php?attachmentid=1517610&...1342408255]
05.08.2012 18:45
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #403
RE: Ikarus
(05.08.2012 18:42)lauri3885 Kirjutas:  
(05.08.2012 17:05)Regardman Kirjutas:  Marko, kas midagi ütleb Tartu ATP 746? Ikarus 255 aastast 1979. Kaua sõitis, kuni EPA-le maha müüdi?
See on tõenäoliselt praegune Mootor Grupi valduses olev buss.

Ja üks tähelepanek veel. Kas Ikarus 255 uste küljel oli vaid 2 avatavat akent (1. ja 3.)?

Ikarus 255-te oli 2 tüüpi. Ühel variandil olid kõik aknad avatavad.Ja teise variandi suhtes peaks su välja toodud variant õige olema.
Näiteks Tak'i ülemiste filiaalis olid bussid 3697 ja 3698 aga mõlemad olid ometi erinevad tüüpi ikarus 255-ed.
Täienduseks:See millel olid kõik aknad avatavad,nendel oli esiuks n.ö. madalam ehk ei ulatanud katuseservani välja ja ukselink oli selline et tuli enda poole tõmmata siis tuli uks lahti.Sellised bussid olid 3616-3619,3697,3699-3712 ja 3714. Need olid n.ö modifikatsioon.
Need millel olid avatavad aknad n.ö. üle akna nendel ulatus esiuks katuseservani ja ukslinki tuli alla vajutada siis tuli uks lahti.Need bussid oli 36..-3615,3686-3696,3698. Nendel oli uste pool 2 avatavat akend ja teisel pool 3 avatavat akent.
Aga oli ka veel vanem variant,sellel variandil oli juhi rooli juures olev armatuurlaud kus olid näidikud,lülitid ja muud nupud,teistsugune.Üritan tuua näidet ikside näol.(muu oli n.ö. keskmise variandiga ühtemoodi,ainult armatuurlaud oligi erinev.)
vana versioon: xxxxxxxx uus versioon: xxx xxxxxx xxx
Vanal versioonil oli üksik paneel mis oli uue keskmisest natuke pikem,uuel versioonil olid 1 suur ja 2 väiksemat paneeli omavahel ühendatud.Vana versiooniga bussid olid 3650-3685(see ei ole täpselt 100% kindel) osa 80 algusega võisid olla juba uue variandiga ja võis olla ka 3650-st vanemaid busse olla ja 360..algusega.
255-tel võis olla veelgi erinevusi aga kõik ei tule praegu meelde,midagi oli vist teistsugune ka salongis.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 05.08.2012 19:37 lauri3885.)
05.08.2012 19:23
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Mister X Ära
Mobilis in mobili

Postitusi: 445
Liitunud: Dec.2008
Postitus: #404
RE: Ikarus
Rumalad küsimused, aga mis teha, kui mõte lippab. Millal üldse tuli Eestisse esimene Ikarus 255 ja kuhu? Millal ja kus sõitis viimane 255 meil liinibussina? Algust seostaks aastaga 1973 ja ilmselt Ülemiste pargiga, aga eks spetsialistid nagu 6631 vastavad kindlasti ammendavalt. Viimane mohikaanlane oli OÜ T-Team Trans käsutuses olnud tänaseks restaureerimisel olev 255, mis tegi tellimussõite veel 2004. aastal. Aga liinisõidu mõttes? Kunagi oli siin foorumis juttu Võru AB 255-st parda nr-ga 722, mis läks rauda juunis 1993.

http://www.upload.ee/image/2571591/722.png
05.08.2012 20:07
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #405
RE: Ikarus
(05.08.2012 20:07)Mister X Kirjutas:  Rumalad küsimused, aga mis teha, kui mõte lippab. Millal üldse tuli Eestisse esimene Ikarus 255 ja kuhu? Millal ja kus sõitis viimane 255 meil liinibussina? Algust seostaks aastaga 1973 ja ilmselt Ülemiste pargiga, aga eks spetsialistid nagu 6631 vastavad kindlasti ammendavalt. Viimane mohikaanlane oli OÜ T-Team Trans käsutuses olnud tänaseks restaureerimisel olev 255, mis tegi tellimussõite veel 2004. aastal. Aga liinisõidu mõttes? Kunagi oli siin foorumis juttu Võru AB 255-st parda nr-ga 722, mis läks rauda juunis 1993.

http://www.upload.ee/image/2571591/722.png

Esimese ülemistele tulnud 255 osas jään vastuse võlgu(peaks olema 1974)aga kindel ei ole.Aga viimane ülemiste 255 oli 3714 ja tegi veel 90-date alguses reservist liinisõite,aga mis aastal ta viimase liinisõidu reservist tegi siis täpselt ei mäleta aga kas polnud mitte 1991 aasta.
Edit. Tuli meelde et 90-te keskel nägin Tudulinna alevis Kohtla-järvest tulnud ja edasi Avinurmesse(see ei olnud lõpp peatus) sõitnud 255-te liini sõitmas.Aastaks oli midagi 1992-1995.Aga tegemist ei olnud minu mäletamist mõõda Kohtla-järve ATP bussiga vaid pigem mingi erafirma bussiga.Seda liini nõuka aeg ei olnud ja vist ei ole ka praegu enam.Oli Tudulinna alevis mingi 15.30-16.30 paiku,kahjuks ei mäleta seda liini enam täpselt.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 05.08.2012 20:33 lauri3885.)
05.08.2012 20:15
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #406
RE: Ikarus
Madalama esiuksega bussid tulid 1980 a. ning olid tootmise lõpuni kuni 1984 a. Need uksed olid lihtsalt tagumisete varuväljapääsudega identsed.

Esimesed 255d läksid tootmisse 1972 a., Tallinnas jaanuarist 1974 a.
Aastaarvudest ja mudelitest pargiti on "mustninja" siin eelnevalt kokkuvõtte teinud.

Mäletust mööda käis T-Team Trans Ikarusega 2007 a. laulupeol, kui mitte isegi 2009. a.
Nö. Pärnu MEKi Ikarus 255 sõitis kindlasti veel 2003. aastal.
(selle postituse viimane muutmine: 05.08.2012 21:38 Regardman.)
05.08.2012 21:37
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #407
RE: Ikarus
Tallinna tuli esimene seeria ikka varem. Mul on Ülemiste ajalugu numbrites ikka korralikult kokku võtmata, aga Harri Orgi pilt uuest 704-st on tehtud 14. mail 1973. Esimeses seerias oli 10 bussi, numbrid 1700-1709, septembris 1973 eraldati nad omaette 5. brigaadi. Tartu sai omad ka ilmselt 1973. aastal, Pärnu kohta ei tea.
05.08.2012 22:06
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #408
RE: Ikarus
Tänan! Igasugu teema 255te puhul on alati diskussioonide rohke olnud.
05.08.2012 22:22
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #409
Ikarus-55 lux

Mõnusamalt kohale
06.08.2012 08:18
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #410
RE: Ikarus
http://fotobus.msk.ru/photo/713918/ - Teksti järgi on see Riia lõõts taastamisel.
06.08.2012 18:24
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #411
RE: Ikarus
(06.08.2012 18:24)Georg Kirjutas:  http://fotobus.msk.ru/photo/713918/ - Teksti järgi on see Riia lõõts taastamisel.
Uhke! Ainult, et kas järgmine buss, mis hoovinurka ilustama jääb...
06.08.2012 20:01
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Neons Ära
Friik

Postitusi: 1,178
Liitunud: May.2009
Postitus: #412
RE: Ikarus
(06.08.2012 20:01)Regardman Kirjutas:  
(06.08.2012 18:24)Georg Kirjutas:  http://fotobus.msk.ru/photo/713918/ - Teksti järgi on see Riia lõõts taastamisel.
Uhke! Ainult, et kas järgmine buss, mis hoovinurka ilustama jääb...

...ja seal jälle ära laguneb.
06.08.2012 20:06
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #413
RE: Ikarus
See 556 wist juba ära mädanenud?

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
06.08.2012 21:00
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #414
RE: Ikarus
(07.12.2009 21:59)markot Kirjutas:  Kõigepealt üks täpsustus.Ma pole kindel,et 91-83 Valgas oli.1984.a märkmetes oli kirjas,et arv. Valgas. Mõtlesin,et tähendab arvel Valgas,sest Tartust jagati tol ajal Valka busse.Pigem tähendab see vist,et arvatavasti Valgas.Tõbide kohta saan mõne aja pärast täpsustada,igal juhul 2 Ikarust on praegu ja kindel on see ,et kumbki pole endine lõõts,nagu keegi automotos vist kahtlustas.Vanadest õppebussidest on sellised andmed aprillist 1984-0268,tähti ei tea,aga sobiks vahemikku 0266 eai-ja 0433 eai,vastavalt38 ja 39.Siin tuleb ka väike kala sisse,sest -39-0433eai,40-0435eai,53 1795eai,54-0434eai,55 1824eai.Kusjuures 54 oli vanade väikeste akendega buss, enne seda oli alates 44st 9 bussi suurte akendega.Vahe 1982.aasta tekib mul 1984.a seisuga bussiga 85-26,mul on millegipärast kirjas 85-27?
Tõbid olid 1984 a. 0878 eal ja 1794 eal.Huvitav on 6631e postitusest see ,et 8967 oli õppebuss,enine 683.1984 sõitis 8967,tähti ei tea,aga kokkusattumuse võimalus on küll väga väike,liinibussina 658.Kuna see maha kanti,ei tea,aga uus 651 numbriga 8469eao tuli märtsis 1986 ja uus 658 numbriga 0511 eao detsembris 1987.
Üks küsimus veel 2e Tartu Ikaruse kohta.Buss 632 numbriga 9117eal kadus Tartust 1991.a juunis,viimati nägin 1992.a juulis Viljandi lähedal.Teine saladus minu jaoks on bussi 651[8469eao] saatus.Viimati nägin juunis 1992,aga kui suvel 1994 bussid ümber nummerdati jäeti see koht tühjaks ja nägin kaugelt väga sarnast bussi.Nummerdati tol ajal alles olnud bussid-03-647,04-649,05-sellist ei näinud kunagi,06-654,07-656jne.

Vabandust et vana teemaga välja tulen uuesti,et kas äkki 658 ei ole 05-11EAO(dets. 1987) asemel 05-11EAП. Et EAO saaks olla ainult mõnelt teiselt sõidukilt võetud või siis see number üksikult pikalt vaba olnud.
Et nagu EAO järel tuli EAП ja siis EAM.Mõtlen nagu sedasi et 651 on 84-69EAO(märts 1986) ja lasti käiku u.poolteist aastat varem ja meeles et 664 on juba külgedelt musta randiga,Tallinna omadel hakkasid nende numbrid alates 26-6...EAM(lõõts),et siis Tartu omal pidi 664 olema juba EAM või uuem kombinatsioon.Samas jällegi oli 1987 käigus EAM seeria.
Sooviks 638 kohta infi,et kas see oli üksik buss mis Tartusse tuli.loen välja et 634-637 on üks seeria.Aga 638 oli viimane millel juhikabiin oli kollast värvi,639 oli juba musta kabiiniga.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 07.08.2012 16:10 lauri3885.)
07.08.2012 15:51
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #415
RE: Ikarus
(05.08.2012 17:05)Regardman Kirjutas:  Marko, kas midagi ütleb Tartu ATP 746? Ikarus 255 aastast 1979. Kaua sõitis, kuni EPA-le maha müüdi?
See on tõenäoliselt praegune Mootor Grupi valduses olev buss.

Ja üks tähelepanek veel. Kas Ikarus 255 uste küljel oli vaid 2 avatavat akent (1. ja 3.)?

Kahjuks mina väiksemaid numbreid kui 750 ei mäletagi.
07.08.2012 17:55
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #416
RE: Ikarus
(07.08.2012 17:55)markot Kirjutas:  
(05.08.2012 17:05)Regardman Kirjutas:  Marko, kas midagi ütleb Tartu ATP 746? Ikarus 255 aastast 1979. Kaua sõitis, kuni EPA-le maha müüdi?
See on tõenäoliselt praegune Mootor Grupi valduses olev buss.

Ja üks tähelepanek veel. Kas Ikarus 255 uste küljel oli vaid 2 avatavat akent (1. ja 3.)?

Kahjuks mina väiksemaid numbreid kui 750 ei mäletagi.

Mina mäletan küll numbrit 749(ikarus 255).Sai sellega üks kord Tallinnast Tartusse sõidetud,tookord läks bussil rehv teepeal puruks ja tookord oli abibuss ka veel ja siis mõlema bussi juhid rehvi ära vahetasid ja päris ruttu läks nii et Tartusse jäime ainult 15-20 min. hiljaks.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 07.08.2012 18:04 lauri3885.)
07.08.2012 18:01
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #417
RE: Ikarus
(07.08.2012 15:51)lauri3885 Kirjutas:  
(07.12.2009 21:59)markot Kirjutas:  Kõigepealt üks täpsustus.Ma pole kindel,et 91-83 Valgas oli.1984.a märkmetes oli kirjas,et arv. Valgas. Mõtlesin,et tähendab arvel Valgas,sest Tartust jagati tol ajal Valka busse.Pigem tähendab see vist,et arvatavasti Valgas.Tõbide kohta saan mõne aja pärast täpsustada,igal juhul 2 Ikarust on praegu ja kindel on see ,et kumbki pole endine lõõts,nagu keegi automotos vist kahtlustas.Vanadest õppebussidest on sellised andmed aprillist 1984-0268,tähti ei tea,aga sobiks vahemikku 0266 eai-ja 0433 eai,vastavalt38 ja 39.Siin tuleb ka väike kala sisse,sest -39-0433eai,40-0435eai,53 1795eai,54-0434eai,55 1824eai.Kusjuures 54 oli vanade väikeste akendega buss, enne seda oli alates 44st 9 bussi suurte akendega.Vahe 1982.aasta tekib mul 1984.a seisuga bussiga 85-26,mul on millegipärast kirjas 85-27?
Tõbid olid 1984 a. 0878 eal ja 1794 eal.Huvitav on 6631e postitusest see ,et 8967 oli õppebuss,enine 683.1984 sõitis 8967,tähti ei tea,aga kokkusattumuse võimalus on küll väga väike,liinibussina 658.Kuna see maha kanti,ei tea,aga uus 651 numbriga 8469eao tuli märtsis 1986 ja uus 658 numbriga 0511 eao detsembris 1987.
Üks küsimus veel 2e Tartu Ikaruse kohta.Buss 632 numbriga 9117eal kadus Tartust 1991.a juunis,viimati nägin 1992.a juulis Viljandi lähedal.Teine saladus minu jaoks on bussi 651[8469eao] saatus.Viimati nägin juunis 1992,aga kui suvel 1994 bussid ümber nummerdati jäeti see koht tühjaks ja nägin kaugelt väga sarnast bussi.Nummerdati tol ajal alles olnud bussid-03-647,04-649,05-sellist ei näinud kunagi,06-654,07-656jne.

Vabandust et vana teemaga välja tulen uuesti,et kas äkki 658 ei ole 05-11EAO(dets. 1987) asemel 05-11EAП. Et EAO saaks olla ainult mõnelt teiselt sõidukilt võetud või siis see number üksikult pikalt vaba olnud.
Et nagu EAO järel tuli EAП ja siis EAM.Mõtlen nagu sedasi et 651 on 84-69EAO(märts 1986) ja lasti käiku u.poolteist aastat varem ja meeles et 664 on juba külgedelt musta randiga,Tallinna omadel hakkasid nende numbrid alates 26-6...EAM(lõõts),et siis Tartu omal pidi 664 olema juba EAM või uuem kombinatsioon.Samas jällegi oli 1987 käigus EAM seeria.
Sooviks 638 kohta infi,et kas see oli üksik buss mis Tartusse tuli.loen välja et 634-637 on üks seeria.Aga 638 oli viimane millel juhikabiin oli kollast värvi,639 oli juba musta kabiiniga.

Minu teada olid 657, 658, 659 vastavalt 05-09, 05-11, 05-12 EAO. EAM-i Tartus polnudki.
Samas lõõtsad 506, 507, 508 olid EAN, kuigi nende ees ja järel oli EAO-seeria.
Musta randiga tulid korraga 660-665. 666 ja 667 tulid natuke hijem, need olid EAR.
638 ja 639 olid veel mõlemad vana kollase kabiini ja valgete torudega, aga uste lülitid olid juba kandilised. Numbrid vastavalt 20-34 ja 20-35 EAN. Esimesd musta kabiiniga olid 640, 641, 642, numbrid 25-96,
25-98, 25-97 EAN.
07.08.2012 18:22
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #418
RE: Ikarus
Vabandust et vana teemaga välja tulen uuesti,et kas äkki 658 ei ole 05-11EAO(dets. 1987) asemel 05-11EAП. Et EAO saaks olla ainult mõnelt teiselt sõidukilt võetud või siis see number üksikult pikalt vaba olnud.
Et nagu EAO järel tuli EAП ja siis EAM.Mõtlen nagu sedasi et 651 on 84-69EAO(märts 1986) ja lasti käiku u.poolteist aastat varem ja meeles et 664 on juba külgedelt musta randiga,Tallinna omadel hakkasid nende numbrid alates 26-6...EAM(lõõts),et siis Tartu omal pidi 664 olema juba EAM või uuem kombinatsioon.Samas jällegi oli 1987 käigus EAM seeria.
Sooviks 638 kohta infi,et kas see oli üksik buss mis Tartusse tuli.loen välja et 634-637 on üks seeria.Aga 638 oli viimane millel juhikabiin oli kollast värvi,639 oli juba musta kabiiniga.
[/quote]

Minu teada olid 657, 658, 659 vastavalt 05-09, 05-11, 05-12 EAO. EAM-i Tartus polnudki.
Samas lõõtsad 506, 507, 508 olid EAN, kuigi nende ees ja järel oli EAO-seeria.
Musta randiga tulid korraga 660-665. 666 ja 667 tulid natuke hijem, need olid EAR.
638 ja 639 olid veel mõlemad vana kollase kabiini ja valgete torudega, aga uste lülitid olid juba kandilised. Numbrid vastavalt 20-34 ja 20-35 EAN. Esimesd musta kabiiniga olid 640, 641, 642, numbrid 25-96,
25-98, 25-97 EAN.


[/quote]
Tänud.638 oli jah uste lülitid juba kandilised,637? 636(kindlasti) oli veel vanad ümmargused nupud.Siis ajasin segi et 639 musta kabiiniga.Aga mis oli siis 664 number kui Tartus EAM ei olnud? Kas ka EAR nagu 666,667?
Mäletan veel et 34 sõitis veel pikalt kui nii mõnigi uuem oli juba maha kantud,samal ajal oli seesama 664 juba olemas.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 07.08.2012 19:04 lauri3885.)
07.08.2012 18:30
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #419
RE: Ikarus
(07.08.2012 18:30)lauri3885 Kirjutas:  Vabandust et vana teemaga välja tulen uuesti,et kas äkki 658 ei ole 05-11EAO(dets. 1987) asemel 05-11EAП. Et EAO saaks olla ainult mõnelt teiselt sõidukilt võetud või siis see number üksikult pikalt vaba olnud.
Et nagu EAO järel tuli EAП ja siis EAM.Mõtlen nagu sedasi et 651 on 84-69EAO(märts 1986) ja lasti käiku u.poolteist aastat varem ja meeles et 664 on juba külgedelt musta randiga,Tallinna omadel hakkasid nende numbrid alates 26-6...EAM(lõõts),et siis Tartu omal pidi 664 olema juba EAM või uuem kombinatsioon.Samas jällegi oli 1987 käigus EAM seeria.
Sooviks 638 kohta infi,et kas see oli üksik buss mis Tartusse tuli.loen välja et 634-637 on üks seeria.Aga 638 oli viimane millel juhikabiin oli kollast värvi,639 oli juba musta kabiiniga.

Minu teada olid 657, 658, 659 vastavalt 05-09, 05-11, 05-12 EAO. EAM-i Tartus polnudki.
Samas lõõtsad 506, 507, 508 olid EAN, kuigi nende ees ja järel oli EAO-seeria.
Musta randiga tulid korraga 660-665. 666 ja 667 tulid natuke hijem, need olid EAR.
638 ja 639 olid veel mõlemad vana kollase kabiini ja valgete torudega, aga uste lülitid olid juba kandilised. Numbrid vastavalt 20-34 ja 20-35 EAN. Esimesd musta kabiiniga olid 640, 641, 642, numbrid 25-96,
25-98, 25-97 EAN.


[/quote]
Tänud.638 oli jah uste lülitid juba kandilised,637? 636(kindlasti) oli veel vanad ümmargused nupud.Siis ajasin segi et 639 musta kabiiniga.Aga mis oli siis 664 number kui Tartus EAM ei olnud? Kas ka EAR nagu 666,667?
Mäletan veel et 34 sõitis veel pikalt kui nii mõnigi uuem oli juba maha kantud,samal ajal oli seesama 664 juba olemas.
[/quote]
664 oli EAR.
Kõige kauem sõitis 37, kuni 10/1989.
34 kanti maha 02/1989.
07.08.2012 19:54
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
keskjaam Ära
Oksendamiseni küllastunud

Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #420
RE: Ikarus
Üks samane pilt on siin kusagilt juba varem läbijooksnud.....
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/pho...2_460s.jpg

Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
[Pilt: userbar-id.gif]
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
11.08.2012 21:11
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog