Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 6Hääli - 4.33 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ikarus
Autor Sõnum
Innar Ära
Liige

Postitusi: 156
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #41
RE: Ikarus
Kunagine OÜ Rapla Veod ja Nõmme Kõrtsi Ikarus 260.37 (395AIT) :
http://i49.tinypic.com/qx9tzo.jpg
17.02.2010 23:06
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Taylor Ära
Vana Kala

Postitusi: 1,157
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #42
RE: Ikarus
...ja veidi "veidrat kunsti" veel.
       
17.02.2010 23:14
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Hannes Ära
Värske kala

Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #43
RE: Ikarus
Selle teisega veetakse hobuseid?

Kuula SIIT!

Powered by Debian GNU/Linux
17.02.2010 23:54
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #44
RE: Ikarus
(17.02.2010 23:54)Hannes Kirjutas:  Selle teisega veetakse hobuseid?

Jah

Mõnusamalt kohale
18.02.2010 05:58
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Neons Ära
Friik

Postitusi: 1,178
Liitunud: May.2009
Postitus: #45
RE: Ikarus
http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p62859892.html mingi uuem ikarus ?
Omaloomingu kohta on selliseid busse seal albumis päris palju.
19.02.2010 17:13
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #46
RE: Ikarus
See on Ikarus C80. Käesoleva sajandi aparaat.
19.02.2010 17:33
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Edelareisija
Unregistered

 
Postitus: #47
Ikarus
Siin minu üks lahendamata küsimus ja arvamus ning tuhlasin Automoto foorumis vanemaid Ikaruse teemasid.
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/20723143
Endine Tarbuse Ikarus? Võtke või lükake ümber.

Esiteks värviskeem. Tarbus oli see,kes hakkas peale uuemate sinivalgete Ikarus-250-te saamist ka oma teisi busse sellistesse sinivalgetesse värvidesse värvima. Bussi eelmine omanik seda värvinud pole ja vaevalt seda tegid ka eelmised "väiksed" (nagu see ehitusfirma Endor olla saigi) omanikud.
Kas Eestis oli veel keegi,kes vaevusid vanemaid Ikaruseid uuemat tüüpi värviskeemi värvima?

Teiseks on registrimärk 207AAP kelleltki saadud info järgi antud välja 1992a. nii et on mingigi võimalus seda kontrollida mõne rohkem varasema ajal Tarbusega kokku puutunud tegelase käest(ma pole veel kohanud).

Kolmandaks on tagastangel üks kummipuhver numbriga 664. See ei pruugi küll selle bussi enda oma olla aga Tartus liikusid 600-te numbritega busse rohkem.,võimalik on see puhver mõne sealse bussi küljest pärit.

Tarbuse bussidest rohkem teadjamad võiksid täpsustada.

Bussist endast siiani mingit varasemast ajast infot leidnud pole,ka kleepsutuuning pärineb üheksakümnendate lõpust kuni 2004. aastani.

Edasise kriitika võiks nüüd siit välja jätta.
21.03.2010 18:09
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #48
RE: Ikarus
Lihtsalt küsimus eelkõnelajele.Kuis oma bussidega?

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
21.03.2010 19:56
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #49
RE: Ikarus
664 on 100% Tartu ATP bussilt.Ka peeglitel ja tuledel oli tihtipeale number peal,nende ümbertõstmine oli üsna tavaline.
22.03.2010 10:31
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #50
RE: Ikarus
(21.03.2010 18:09)Edelareisija Kirjutas:  Siin minu üks lahendamata küsimus ja arvamus ning tuhlasin Automoto foorumis vanemaid Ikaruse teemasid.
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/20723143
Endine Tarbuse Ikarus? Võtke või lükake ümber.
Ei ole.
1) 90datel enam ühtegi käsiajamiga esiust omavat turistikat seal alles polnud.
2) Tarbusi sinised toonid olid tunduvalt tumedamad, samuti ei paista ühegi nurga alt vaadeldes bussil ühtki garaažinumbrit.
3) Pigem usun seotust Võru metsamajandiga, värviskeem kellegi töövili.
(selle postituse viimane muutmine: 22.03.2010 13:12 Regardman.)
22.03.2010 13:11
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Edelareisija
Unregistered

 
Postitus: #51
RE: Ikarus
(22.03.2010 13:11)Regardman Kirjutas:  
(21.03.2010 18:09)Edelareisija Kirjutas:  Siin minu üks lahendamata küsimus ja arvamus ning tuhlasin Automoto foorumis vanemaid Ikaruse teemasid.
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/20723143
Endine Tarbuse Ikarus? Võtke või lükake ümber.
Ei ole.
1) 90datel enam ühtegi käsiajamiga esiust omavat turistikat seal alles polnud.
2) Tarbusi sinised toonid olid tunduvalt tumedamad, samuti ei paista ühegi nurga alt vaadeldes bussil ühtki garaažinumbrit.
3) Pigem usun seotust Võru metsamajandiga, värviskeem kellegi töövili.
Seda kahtlustasin ka ise,et 90-te alguseks ei pruukinud ühtegi käsiajamiga ustega Ikaruseid Tarbusel alles olla.
Kusagilt jooksis läbi,et number 207AAP on Võrus välja antud. Sel juhul võis see buss küll olla Võru Metsakombinaadi käes.
Numbri 664 korral võib nüüd arvata,et algselt võis see buss tõesti pärineda Tartu bussipargist.
22.03.2010 20:07
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Neons Ära
Friik

Postitusi: 1,178
Liitunud: May.2009
Postitus: #52
RE: Ikarus
Kas on tõsi, et kaugliini Ikarustel oli viimase istmerea asemel voodi? Kuskilt nagu meenub.. Kardinaga eraldatud vist isegi. Mingist Sebe bussist on selline mälestus jäänud..
22.04.2010 16:51
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Mister X Ära
Mobilis in mobili

Postitusi: 445
Liitunud: Dec.2008
Postitus: #53
RE: Ikarus
Reeglina oli see ainult pikkadel kaugliini Ikarustel (seeria 250), kuid mitte alati kõigil. Sebel oli teadjamate jutu järgi erandlikke 256seid, mille tagaosas paiknes samuti voodi. Mina isiklikult pole ühtegi voodiga Ikarust näinud. Küll oli ühel Pärnu ATP ühel Ikarus 256el tagumise istmerea asemel riidevarn, niisuguse bussiga sai viimati sõdetud 1995. aasta sügisel.Targemad foorumlased teavad kindlasti, millal hakati Ikarustele voodeid lisama.
22.04.2010 17:06
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Edelareisija
Unregistered

 
Postitus: #54
RE: Ikarus
Ikarus-250-l oli kindlasti "voodikoht" juba tehase poolt. "Voodikohaga" on ka Varjupaiga punavalge Ikarus. Usun,et paljudel bussidel hiljem lihtsalt kaotati voodikoht ära ja asendati istmetega.
256-l üldjoontes olid sellel kohal ikka istmed.
22.04.2010 18:40
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #55
RE: Ikarus
Tarbuses hakati tagumisi istmeid ära võtma hiljemalt 1990ndate algul.Mõnedel oli taga lihtsalt tühi plate,mõnedel ka kinnine kuut.
22.04.2010 19:13
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Incz Ära
niisama liige

Postitusi: 186
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #56
RE: Ikarus
(22.04.2010 19:13)markot Kirjutas:  Tarbuses hakati tagumisi istmeid ära võtma hiljemalt 1990ndate algul.Mõnedel oli taga lihtsalt tühi plate,mõnedel ka kinnine kuut.

Mis valu nende istmete äravõtmisega oli - võeti lihtsalt varuks või? Seda ilmselt praktiseeriti Tarbuses ka mitte ainult Ikaruste peal. Üsna mitmetel Tarbuselt päranduseks saadud SEBE bussidel puudus tagumine istmerivi (nt. VanHoolid 312;314:315).
22.04.2010 19:43
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #57
RE: Ikarus
Ma ei oska muud arvata,kui et juht sai seal magada.Aga ega neid põhjuseid ei oska ka muidugi täpselt teada,sest näiteks küsimusele,miks Tartu lõõtsadel viimasel ajal istmeid vähemaks on võetud,vastas spetsialist,et esimene põhjus on see,et neid lõhutakse.Samas lisas ka,et nüüd mahub bussi rohkem sõitjaid.
22.04.2010 20:15
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Neons Ära
Friik

Postitusi: 1,178
Liitunud: May.2009
Postitus: #58
RE: Ikarus
Tagaistmete eemaldamine lõhkumise tõttu kõlab küllaltki reaalselt
22.04.2010 20:21
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #59
RE: Ikarus
Ja meenub veel Tarbuse Ikarus 962,milles osad istmed oli tagurpidi,nende vahel olid lauad,nii et algse 42 koha asemel oli kohti 30+
22.04.2010 20:22
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
mustninja Ära
enemigo del mundo

Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #60
RE: Ikarus
Kuni 89nda aastani ei eristatud Ikarus 250 seeria masinaid varustuse koha pealt tüübitähise järgi. Olid olemas nii magamiskohaga 250.59 bussid kui ka ilma (Eesti Bussi 90ndate lõpus käigus olnud sõidukite hulgas olid mitmed ilma). 1989 aastal uue tähistuse järgi tulid 250.95 koos magamiskohaga ja 250.93 ilma. Istekohtade arv oli viimasel selle võrra suurem.
Mind hakkas huvitama üks Tarbusega seotud asi. Kuna ma ise aegajalt Võsul elan, siis ma mäletan, et Tarbuse Võsu brigaadil oli 90ndate keskel üks vanem Ikarus 256. Number oli 75x või 76x. Millegipärast meenub nagu 761. Samas on see väheusutav, kuna see buss oli minu märkmete järgi registrinumbriga 968TAI ja järelikult Jõgeva brigaadi masin. Millalgi 97 või 98 sai Võsu bussiks 790, mis järgnes tõenäoliselt vana bussi mahakandmisele. Aga ka see ei aita õiget masinat välja selgitada. Niipaljut mäletan veel, et tollel vanal bussil ei olnud tagaakent.
22.04.2010 21:24
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog