Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 5Hääli - 3.2 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mälumäng
Autor Sõnum
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #401
RE: Mälumäng
(30.06.2012 20:15)6631 Kirjutas:  Praeguseks selliseid numbreid jäänud ei ole. Kiirelt mõeldes tundub, et viimasena tuli kasutusse number 347.

Kas 900-999 seeriast on kõik numbrid juba mingil ajal käibel olnud? Ja kas näiteks 344-346 on ka juba käibel olnud? Aga kas 216,279,525,696 on olnud? kas ikarus 280 2279 oli lõõts 33liini peal?(millegipärast kahtlen,meenuvad esimese hooga 33liinil 2275-2278,2280)

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 30.06.2012 22:31 lauri3885.)
30.06.2012 22:09
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #402
RE: Mälumäng
900-999 ma täpselt pole jälginud, aga ilmselt ikka on. Juba vene ajal olid olemas Ikarused 2981 ja 2983. Ik. 256-d 2114 ja 2272 olid algul (1991 paar kuud) arvel numbritega 2996 ja 2997.
344-346 olid reisibussid, nagu ka 339-343, 358 ja 359. Neid numbreid varem ega hiljem pole kasutatud.
216 on Ikarus-620 (kuni 1976), Ik-260 (1977-1989) ja siis Ik-250 (1990-2001, edasi TAK Reisides).
2279 jah oli 33. liini lõõts (1987-1997).
525 all on olnud üks buss, endine 5221 - 5025 (Ik-280, 1984-1998). Sõitis algul 6. liinil.
696 oli kõigepealt Ik-260 (1975-1981, edasi nr. 2952 all söökla). Siis Ik-280 (1981-1992, lõpus nr. 2318). Ja siis Ik-280 (1987-1997, endine 5296).
30.06.2012 23:32
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #403
RE: Mälumäng
(30.06.2012 22:09)lauri3885 Kirjutas:  
(30.06.2012 20:15)6631 Kirjutas:  Praeguseks selliseid numbreid jäänud ei ole. Kiirelt mõeldes tundub, et viimasena tuli kasutusse number 347.

Kas 900-999 seeriast on kõik numbrid juba mingil ajal käibel olnud? Ja kas näiteks 344-346 on ka juba käibel olnud? Aga kas 216,279,525,696 on olnud? kas ikarus 280 2279 oli lõõts 33liini peal?(millegipärast kahtlen,meenuvad esimese hooga 33liinil 2275-2278,2280)

2276 oli 28. liinilt

Mõnusamalt kohale
30.06.2012 23:53
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #404
RE: Mälumäng
(30.06.2012 23:32)6631 Kirjutas:  900-999 ma täpselt pole jälginud, aga ilmselt ikka on. Juba vene ajal olid olemas Ikarused 2981 ja 2983. Ik. 256-d 2114 ja 2272 olid algul (1991 paar kuud) arvel numbritega 2996 ja 2997.
344-346 olid reisibussid, nagu ka 339-343, 358 ja 359. Neid numbreid varem ega hiljem pole kasutatud.
216 on Ikarus-620 (kuni 1976), Ik-260 (1977-1989) ja siis Ik-250 (1990-2001, edasi TAK Reisides).
2279 jah oli 33. liini lõõts (1987-1997).
525 all on olnud üks buss, endine 5221 - 5025 (Ik-280, 1984-1998). Sõitis algul 6. liinil.
696 oli kõigepealt Ik-260 (1975-1981, edasi nr. 2952 all söökla). Siis Ik-280 (1981-1992, lõpus nr. 2318). Ja siis Ik-280 (1987-1997, endine 5296).

Selge,mõtlesingi et 344-346 võivad olla reisibussid.Hilisem 216 ik.250 tuleb meelde.2279 siis ikkagi 33liinil on õige.Endine 5296 tuli kah numbri 2318 all meelde.Ainult 525 ei tule meelde,küll aga tean 5221-te 6 liinilt.
..400-..499 kolonn oli üks esimesi mis ära kadus(seetõttu ei mäleta),kas selles seerias435-439 on olnud kasutusel?

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
01.07.2012 00:00
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #405
RE: Mälumäng
(01.07.2012 00:00)lauri3885 Kirjutas:  
(30.06.2012 23:32)6631 Kirjutas:  900-999 ma täpselt pole jälginud, aga ilmselt ikka on. Juba vene ajal olid olemas Ikarused 2981 ja 2983. Ik. 256-d 2114 ja 2272 olid algul (1991 paar kuud) arvel numbritega 2996 ja 2997.
344-346 olid reisibussid, nagu ka 339-343, 358 ja 359. Neid numbreid varem ega hiljem pole kasutatud.
216 on Ikarus-620 (kuni 1976), Ik-260 (1977-1989) ja siis Ik-250 (1990-2001, edasi TAK Reisides).
2279 jah oli 33. liini lõõts (1987-1997).
525 all on olnud üks buss, endine 5221 - 5025 (Ik-280, 1984-1998). Sõitis algul 6. liinil.
696 oli kõigepealt Ik-260 (1975-1981, edasi nr. 2952 all söökla). Siis Ik-280 (1981-1992, lõpus nr. 2318). Ja siis Ik-280 (1987-1997, endine 5296).

Selge,mõtlesingi et 344-346 võivad olla reisibussid.Hilisem 216 ik.250 tuleb meelde.2279 siis ikkagi 33liinil on õige.Endine 5296 tuli kah numbri 2318 all meelde.Ainult 525 ei tule meelde,küll aga tean 5221-te 6 liinilt.
..400-..499 kolonn oli üks esimesi mis ära kadus(seetõttu ei mäleta),kas selles seerias435-439 on olnud kasutusel?

Endine 2696 sai 2318, aga mitte 5296

Mõnusamalt kohale
01.07.2012 00:30
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kukkurkurat Ära
tegelinski

Postitusi: 581
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #406
RE: Mälumäng
(30.06.2012 23:32)6631 Kirjutas:  525 all on olnud üks buss, endine 5221 - 5025 (Ik-280, 1984-1998). Sõitis algul 6. liinil.

3525 numbri sai 1996 juulis lühike 5225-3625.
01.07.2012 20:44
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #407
RE: Mälumäng
(30.06.2012 14:17)lauri3885 Kirjutas:  Mul selline küsimus.Nagu teame on Tallinna liinidel sõitvate trammivagunite depoonumbriteks läbi aegade olnud 1-309 ja mõni neist juba 2-3 ringi.Aga ometi ei ole kasutusel olnud kahte numbrit vahemikust 1-309 trammivagunitel mis liinidel sõitnud on.Mis numbrid need on?
Võtaks vana teema uuesti üles ja loekski seekord hoopis üles need numbrid, mida on kandnud vähemalt kolm erinevat trammivagunit.
Välja jätaks vaid hobutrammid (no kes neid enam mäletab) ja tehnilised vagunid.
(selle postituse viimane muutmine: 08.07.2012 20:30 Volli.)
08.07.2012 20:30
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #408
RE: Mälumäng
(08.07.2012 20:30)Volli Kirjutas:  
(30.06.2012 14:17)lauri3885 Kirjutas:  Mul selline küsimus.Nagu teame on Tallinna liinidel sõitvate trammivagunite depoonumbriteks läbi aegade olnud 1-309 ja mõni neist juba 2-3 ringi.Aga ometi ei ole kasutusel olnud kahte numbrit vahemikust 1-309 trammivagunitel mis liinidel sõitnud on.Mis numbrid need on?
Võtaks vana teema uuesti üles ja loekski seekord hoopis üles need numbrid, mida on kandnud vähemalt kolm erinevat trammivagunit.
Välja jätaks vaid hobutrammid (no kes neid enam mäletab) ja tehnilised vagunid.
numbrid on 51-67

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 08.07.2012 20:37 lauri3885.)
08.07.2012 20:36
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #409
RE: Mälumäng
(08.07.2012 20:36)lauri3885 Kirjutas:  
(08.07.2012 20:30)Volli Kirjutas:  
(30.06.2012 14:17)lauri3885 Kirjutas:  Mul selline küsimus.Nagu teame on Tallinna liinidel sõitvate trammivagunite depoonumbriteks läbi aegade olnud 1-309 ja mõni neist juba 2-3 ringi.Aga ometi ei ole kasutusel olnud kahte numbrit vahemikust 1-309 trammivagunitel mis liinidel sõitnud on.Mis numbrid need on?
Võtaks vana teema uuesti üles ja loekski seekord hoopis üles need numbrid, mida on kandnud vähemalt kolm erinevat trammivagunit.
Välja jätaks vaid hobutrammid (no kes neid enam mäletab) ja tehnilised vagunid.
numbrid on 51-63,66 ja 67.
Neid on ikka veel Smile
08.07.2012 20:38
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #410
RE: Mälumäng
(08.07.2012 20:38)Volli Kirjutas:  
(08.07.2012 20:36)lauri3885 Kirjutas:  
(08.07.2012 20:30)Volli Kirjutas:  
(30.06.2012 14:17)lauri3885 Kirjutas:  Mul selline küsimus.Nagu teame on Tallinna liinidel sõitvate trammivagunite depoonumbriteks läbi aegade olnud 1-309 ja mõni neist juba 2-3 ringi.Aga ometi ei ole kasutusel olnud kahte numbrit vahemikust 1-309 trammivagunitel mis liinidel sõitnud on.Mis numbrid need on?
Võtaks vana teema uuesti üles ja loekski seekord hoopis üles need numbrid, mida on kandnud vähemalt kolm erinevat trammivagunit.
Välja jätaks vaid hobutrammid (no kes neid enam mäletab) ja tehnilised vagunid.
numbrid on 51-63,66 ja 67.
Neid on ikka veel Smile
jõudsin juba 64 ja 65 ka lisada eelmisse postitusse,need ei tulnud kohe silme ette.äärmisel juhul ka 11,kuigi see tundub olema 2X,nagu ka 125-127 ja 6-9

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 08.07.2012 20:45 lauri3885.)
08.07.2012 20:39
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #411
RE: Mälumäng
(08.07.2012 20:39)lauri3885 Kirjutas:  
(08.07.2012 20:38)Volli Kirjutas:  
(08.07.2012 20:36)lauri3885 Kirjutas:  
(08.07.2012 20:30)Volli Kirjutas:  
(30.06.2012 14:17)lauri3885 Kirjutas:  Mul selline küsimus.Nagu teame on Tallinna liinidel sõitvate trammivagunite depoonumbriteks läbi aegade olnud 1-309 ja mõni neist juba 2-3 ringi.Aga ometi ei ole kasutusel olnud kahte numbrit vahemikust 1-309 trammivagunitel mis liinidel sõitnud on.Mis numbrid need on?
Võtaks vana teema uuesti üles ja loekski seekord hoopis üles need numbrid, mida on kandnud vähemalt kolm erinevat trammivagunit.
Välja jätaks vaid hobutrammid (no kes neid enam mäletab) ja tehnilised vagunid.
numbrid on 51-63,66 ja 67.
Neid on ikka veel Smile
jõudsin juba 64 ja 65 ka lisada eelmisse postitusse,need ei tulnud kohe silme ette.äärmisel juhul ka 11,kuigi see tundub olema 2X
51-67 on täiesti õige, aga nüüd vaatleks ka mõningaid järelvaguneid ja ümbernummerdusi nõukaajal.
08.07.2012 20:45
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #412
RE: Mälumäng
(08.07.2012 20:45)Volli Kirjutas:  
(08.07.2012 20:39)lauri3885 Kirjutas:  [quote='Volli' pid='40967' dateline='1341772703']
[quote='lauri3885' pid='40966' dateline='1341772561']
[quote='Volli' pid='40965' dateline='1341772220']
51-67 on täiesti õige, aga nüüd vaatleks ka mõningaid järelvaguneid ja ümbernummerdusi nõukaajal.

bensiinimootorvagunid 6,9,7,3,1=51-55(1931)5,8=64,65,hilisemad 6-9=56-59,hiljem 58-127(1952)
bensiinimootorvagunid 10-13=60-63(1931) hiljem 60-125(1940),61-126(1948)
hoburaudteevagunid 8-13=101,108-112(1931)
hoburaudteevagunid 31-36=102-107(1931)
endine 64 ja 65=119 ja 120(1939)
mingil ajal vahetusid lõõtsa Gothade numbrid,meelde tulevad 213 või 214,228,236.Need said mingi teise numbri samast seeriast 200-249.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
08.07.2012 20:59
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #413
RE: Mälumäng
Kolmel erineval vagunil on minu arvestuste järgi peale 51-67 ilutsenud veel sellised numbrid nagu 111,152,236 ja 248
Aga järgmisena küsiks siis, et millene nr 51-67 on mõlemal korral kõige kiiremini endale leidnud uue vaguni?
08.07.2012 21:07
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #414
RE: Mälumäng
(08.07.2012 21:07)Volli Kirjutas:  Kolmel erineval vagunil on minu arvestuste järgi peale 51-67 ilutsenud veel sellised numbrid nagu 111,152,236 ja 248
Aga järgmisena küsiks siis, et millene nr 51-67 on mõlemal korral kõige kiiremini endale leidnud uue vaguni?
end. bensiinimootorid 51-55 m/k 1937, uued Lowad 51-55 tulid 1955 ja maha kanti 1975-1977, uued tatrad 51-55 tulid 1981
end. bensiinimootorid 62,63 m/k 1953-1954,uued Lowad 62,63 tulid 1955 ja maha kanti 1975-1977,uued tatrad tulid 1981.
end. bensiinimootorid 56,57,59 m/k 1954-1955/1956?,uued lowad tulid 1955 ja maha kanti 1975-1977,uued tatrad tulid 1981.
seega kõige kiiremini said uued vagunid 56,57,59,62 või 63.
(08.07.2012 20:30)Volli Kirjutas:  
(30.06.2012 14:17)lauri3885 Kirjutas:  
Võtaks vana teema uuesti üles ja loekski seekord hoopis üles need numbrid, mida on kandnud vähemalt kolm erinevat trammivagunit.
Välja jätaks vaid hobutrammid (no kes neid enam mäletab) ja tehnilised vagunid.

koos hobutrammide omaga on numbrid 8 ja 9 käibel olnud koguni 4 korda

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 08.07.2012 21:29 lauri3885.)
08.07.2012 21:25
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #415
RE: Mälumäng
(08.07.2012 21:25)lauri3885 Kirjutas:  
(08.07.2012 21:07)Volli Kirjutas:  Kolmel erineval vagunil on minu arvestuste järgi peale 51-67 ilutsenud veel sellised numbrid nagu 111,152,236 ja 248
Aga järgmisena küsiks siis, et millene nr 51-67 on mõlemal korral kõige kiiremini endale leidnud uue vaguni?
end. bensiinimootorid 51-55 m/k 1937, uued Lowad 51-55 tulid 1955 ja maha kanti 1975-1977, uued tatrad 51-55 tulid 1981
end. bensiinimootorid 62,63 m/k 1953-1954,uued Lowad 62,63 tulid 1955 ja maha kanti 1975-1977,uued tatrad tulid 1981.
end. bensiinimootorid 56,57,59 m/k 1954-1955/1956?,uued lowad tulid 1955 ja maha kanti 1975-1977,uued tatrad tulid 1981.
seega kõige kiiremini said uued vagunid 56,57,59,62 või 63.
Aga miks 66 ja 67 arutlusest kõrvale jäid?
66 ja 67 kolisid 1955 vist otse vanadelt mootorvagunitelt Lowadele.
Aga Lowade mahakandmisel tuli väike vahe 66 kasuks sisse. 66 oli üks viimastest Lowadest liinil kuni 1977 märtsini (67 kanti maha juba 1975 suvel), uued 66 ja 67 tulid aga septembris 1981.a.
08.07.2012 21:30
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #416
RE: Mälumäng
(08.07.2012 21:30)Volli Kirjutas:  
(08.07.2012 21:25)lauri3885 Kirjutas:  
(08.07.2012 21:07)Volli Kirjutas:  Kolmel erineval vagunil on minu arvestuste järgi peale 51-67 ilutsenud veel sellised numbrid nagu 111,152,236 ja 248
Aga järgmisena küsiks siis, et millene nr 51-67 on mõlemal korral kõige kiiremini endale leidnud uue vaguni?
end. bensiinimootorid 51-55 m/k 1937, uued Lowad 51-55 tulid 1955 ja maha kanti 1975-1977, uued tatrad 51-55 tulid 1981
end. bensiinimootorid 62,63 m/k 1953-1954,uued Lowad 62,63 tulid 1955 ja maha kanti 1975-1977,uued tatrad tulid 1981.
end. bensiinimootorid 56,57,59 m/k 1954-1955/1956?,uued lowad tulid 1955 ja maha kanti 1975-1977,uued tatrad tulid 1981.
seega kõige kiiremini said uued vagunid 56,57,59,62 või 63.
Aga miks 66 ja 67 arutlusest kõrvale jäid?
66 ja 67 kolisid 1955 vist otse vanadelt mootorvagunitelt Lowadele.
Aga Lowade mahakandmisel tuli väike vahe 66 kasuks sisse. 66 oli üks viimastest Lowadest liinil kuni 1977 märtsini (67 kanti maha juba 1975 suvel), uued 66 ja 67 tulid aga septembris 1981.a.

andeks 66 ja 67 jäid kahe silma vahele kuna vaatasin et need m/k ei läinud vaid said tehnilised trammid T-2 ja T-4.
veelkord kui eelmise postituse täiendus kahe silma vahele jäi:koos hobutrammidega numbrid 8 ja 9 käibel koguni 4 korda.
Lisaks omakorda küsimus et milline vagun kõige vanemaks on elanud(loeb ka tehniline vagun,järjest kasutusel olnud,paus ei lähe arvesse).

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 08.07.2012 21:43 lauri3885.)
08.07.2012 21:36
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #417
RE: Mälumäng
(08.07.2012 21:36)lauri3885 Kirjutas:  veelkord kui eelmise postituse täiendus kahe silma vahele jäi:koos hobutrammidega numbrid 8 ja 9 käibel koguni 4 korda.
Lisaks omakorda küsimus et milline vagun kõige vanemaks on elanud(loeb ka tehniline vagun,järjest kasutusel olnud,paus ei lähe arvesse).
Oma üleelmist küsimust alustasin sellega, et jätame hobutrammid välja, aga muidu sul vist õigus tõesti!
Aga kõige pikaealisem vagun - ilmselt 1925.a. vagun nr.22, liinil kuni 1967 ja edasi õppetrammina kirjas kuni 1985.
Auväärsed 60 aastat!
Aga tegelikult ei tea ma, kui mitu korda üldse või millal viimati ta õppetrammina sõidus oli. Ise ma teda sõitmas küll ei mäleta juba ei 70-ndatel, rääkimata aastast 1985! Nii et oma viimased kümme aastat elas ta küll vaid Kopli depoo tupikutes seistes ja vist isegi sellises pool-lammutatud olekus.
08.07.2012 21:51
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #418
RE: Mälumäng
(08.07.2012 21:51)Volli Kirjutas:  
(08.07.2012 21:36)lauri3885 Kirjutas:  veelkord kui eelmise postituse täiendus kahe silma vahele jäi:koos hobutrammidega numbrid 8 ja 9 käibel koguni 4 korda.
Lisaks omakorda küsimus et milline vagun kõige vanemaks on elanud(loeb ka tehniline vagun,järjest kasutusel olnud,paus ei lähe arvesse).
Oma üleelmist küsimust alustasin sellega, et jätame hobutrammid välja, aga muidu sul vist õigus tõesti!
Aga kõige pikaealisem vagun - ilmselt 1925.a. vagun nr.22, liinil kuni 1967 ja edasi õppetrammina kirjas kuni 1985.
Auväärsed 60 aastat!
Aga tegelikult ei tea ma, kui mitu korda üldse või millal viimati ta õppetrammina sõidus oli. Ise ma teda sõitmas küll ei mäleta juba ei 70-ndatel, rääkimata aastast 1985! Nii et oma viimased kümme aastat elas ta küll vaid Kopli depoo tupikutes seistes ja vist isegi sellises pool-lammutatud olekus.

See võib õige vastus olla aga tundub et 1 aasta jääb puudu teise vaguni rekordist.
Nimelt Endine bensiinimootorvagun number vahemikust 10-13 1924-1931,hiljem 1931-1948=61,1948-1955=126,1955-1985=T-3.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 08.07.2012 22:04 lauri3885.)
08.07.2012 22:01
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #419
RE: Mälumäng
(08.07.2012 22:01)lauri3885 Kirjutas:  
(08.07.2012 21:51)Volli Kirjutas:  
(08.07.2012 21:36)lauri3885 Kirjutas:  veelkord kui eelmise postituse täiendus kahe silma vahele jäi:koos hobutrammidega numbrid 8 ja 9 käibel koguni 4 korda.
Lisaks omakorda küsimus et milline vagun kõige vanemaks on elanud(loeb ka tehniline vagun,järjest kasutusel olnud,paus ei lähe arvesse).
Oma üleelmist küsimust alustasin sellega, et jätame hobutrammid välja, aga muidu sul vist õigus tõesti!
Aga kõige pikaealisem vagun - ilmselt 1925.a. vagun nr.22, liinil kuni 1967 ja edasi õppetrammina kirjas kuni 1985.
Auväärsed 60 aastat!
Aga tegelikult ei tea ma, kui mitu korda üldse või millal viimati ta õppetrammina sõidus oli. Ise ma teda sõitmas küll ei mäleta juba ei 70-ndatel, rääkimata aastast 1985! Nii et oma viimased kümme aastat elas ta küll vaid Kopli depoo tupikutes seistes ja vist isegi sellises pool-lammutatud olekus.

See võib õige vastus olla aga tundub et 1 aasta jääb puudu teise vaguni rekordist.
Nimelt Endine bensiinimootorvagun number vahemikust 10-13 1924-1931,hiljem 1931-1948=61,1948-1955=126,1955-1985=T-3.
Siingi sama lugu, et oma eluaastatest viimased kümmekond elas ta veel vaid paberitel, kere aga seisis Koplis haruteel.
Mul arvutis just üks 6631 pilt aastast 1980, kus T-3 seisab haruteel, osa aknaid plekiga kinni löödud, osa niisama tühjalt ja klaasideta....
08.07.2012 22:10
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #420
RE: Mälumäng
(08.07.2012 22:10)Volli Kirjutas:  
(08.07.2012 22:01)lauri3885 Kirjutas:  
(08.07.2012 21:51)Volli Kirjutas:  [quote='lauri3885' pid='40977' dateline='1341776177']
Lisaks omakorda küsimus et milline vagun kõige vanemaks on elanud(loeb ka tehniline vagun,järjest kasutusel olnud,paus ei lähe arvesse).

Aga kõige pikaealisem vagun - ilmselt 1925.a. vagun nr.22, liinil kuni 1967 ja edasi õppetrammina kirjas kuni 1985.
Auväärsed 60 aastat!
Aga tegelikult ei tea ma, kui mitu korda üldse või millal viimati ta õppetrammina sõidus oli. Ise ma teda sõitmas küll ei mäleta juba ei 70-ndatel, rääkimata aastast 1985! Nii et oma viimased kümme aastat elas ta küll vaid Kopli depoo tupikutes seistes ja vist isegi sellises pool-lammutatud olekus.

See võib õige vastus olla aga tundub et 1 aasta jääb puudu teise vaguni rekordist.
Nimelt Endine bensiinimootorvagun number vahemikust 10-13 1924-1931,hiljem 1931-1948=61,1948-1955=126,1955-1985=T-3.
Siingi sama lugu, et oma eluaastatest viimased kümmekond elas ta veel vaid paberitel, kere aga seisis Koplis haruteel.
Mul arvutis just üks 6631 pilt aastast 1980, kus T-3 seisab haruteel, osa aknaid plekiga kinni löödud, osa niisama tühjalt ja klaasideta....
Seega tundub et reaalselt tõõtava trammina on kõige kauem vastu pidanud siis trammid 15,16,22
1925-1967 ja ühtlasi läbi sõitnud 2 miljonit kilomeetrit.seega 42 aastat.

(08.07.2012 21:07)Volli Kirjutas:  Kolmel erineval vagunil on minu arvestuste järgi peale 51-67 ilutsenud veel sellised numbrid nagu 111,152,236 ja 248
Aga järgmisena küsiks siis, et millene nr 51-67 on mõlemal korral kõige kiiremini endale leidnud uue vaguni?
sooviks täpsustust numbrite 111 ja 152 kohta,et millised vagunid on nende numbrite all olnud peale praeguste tatrate ja 111 puhul Gotha järelvaguni ja 152 puhul Lowa järelvaguni.samuti ka 248 kohta et kas need kolm on kõik olnud lõõtsa Gothad? tean et 228 või 236 oli hiljem 248 aga kolmas 248?
ja mis vagunid olid 236 all,üks oli vist vanem lõõtsa Gotha aga kolmas?

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 08.07.2012 22:33 lauri3885.)
08.07.2012 22:15
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog