Õika167
Noorliige
Postitusi: 9
Liitunud: Mar.2013
|
RE: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
(06.04.2013 22:41)lauri3885 Kirjutas: Küll aga ei saa aru sellest olemasoleva 23 tiirutamisest ümber kaubamaja bussijaamani.
Pigem siis juba otse bussijaama või jäädagugi Kaubamaja peatuseni ja sealt tagasi Kadakasse.
Nojaa, samas poleks ka väga mõtet Rävala pst ja Tartu mnt kaudu pikendada, sealt käib 15 (kuigi üliharva). Pealegi ei saa ka ei Odra ega Magasini tänavalt Tartu mnt peale vasakpööret teha, ning lõõtsaga on Tartu mntl tagasipööret vist suht s**t teha, siis tuleks seda juba Lastekodu tänavat mööda Pallastini pikendada. Ja veel niipalju kui ma tean, on seal peale Masina tänavat märk "Eravaldus", sissesõidu keeldu küll pole, aga kitsas on ka.
Punasega on siis tähistatud see osa, mida ma silmas pidasin.
|
|
06.04.2013 22:51 |
|
Õika167
Noorliige
Postitusi: 9
Liitunud: Mar.2013
|
RE: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Nojaa, hea idee. Loodetavasti tulevad ka Transpordiameti tegelinskid selle peale.
Eriti hea veel ka see, et graafikute järgi käib 3 palju tihedamini kui 16.
Tööpäeval 94 väljumist, 16 piirdub 81ga. Laupäev 51 vs 45, jälle 3 kasuks. Pühapäev 50 vs 43, kogu aeg "võidab" 3.
Et siis, kui TTA selle peale tuleks, oleks siis vist nii:
3 pikendus Veerenni/Tehnika ringini, lõpp-peatuseks Viadukti, Varre tänava juures. Ainult et siis tuleks Randla puhkepeatuseks teha.
15 käib endiselt edasi Viru Keskus - Sõjamäe.
16 ümbersuunamine Autobussijaama kaudu.
17 jätkab samal marsruudil.
17A jääbki suletuks.
23 lühendamine Kaubamajani.
28 ja 39 jäävad vist endistele marsruutidele? Neid see ju ei mõjutaks.
47 sulgeda.
Kõlab hästi, äkki isegi joonistaksin selle kohta skeemi valmis.
(selle postituse viimane muutmine: 06.04.2013 23:18 Õika167.)
|
|
06.04.2013 22:55 |
|
6631
bussiinfo
Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
3. liin oleks siis ju kahest otsast ringliin??
|
|
06.04.2013 23:19 |
|
lauri3885
Tallinna ühistranspordi huviline
Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
|
RE: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
(06.04.2013 22:55)Õika167 Kirjutas: Nojaa, hea idee. Loodetavasti tulevad ka Transpordiameti tegelinskid selle peale.
Eriti hea veel ka see, et graafikute järgi käib 3 palju tihedamini kui 16.
Tööpäeval 94 väljumist, 16 piirdub 81ga. Laupäev 51 vs 45, jälle 3 kasuks. Pühapäev 50 vs 43, kogu aeg "võidab" 3.
Et siis, kui TTA selle peale tuleks, oleks siis vist nii:
3 pikendus Veerenni/Tehnika ringini, lõpp-peatuseks Viadukti, Varre tänava juures. Ainult et siis tuleks Randla puhkepeatuseks teha.
15 käib endiselt edasi Viru Keskus - Sõjamäe.
16 ümbersuunamine Autobussijaama kaudu.
17 jätkab samal marsruudil.
17A jääbki suletuks.
23 lühendamine Kaubamajani.
28 ja 39 jäävad vist endistele marsruutidele? Neid see ju ei mõjutaks.
47 sulgeda.
Kõlab hästi, äkki isegi joonistaksin selle kohta skeemi valmis.
Noh siin on nüüd üks väike aga.
Kuna Veerenni poolses otsas ikkagi pole seisukohta siis langeb 3.liin ära pikendusena sest puhkekohana ei vea "Randla" kuidagi välja.Paraku jääb 28 liialt kesklinnast eemale seega jääb ka kõrvale,eriti kuna see ju Õismäel samuti mingis mõttes ringliin.Ainuke variant oleks ehk 39 pikendada lasnakal Pinnani ja sedasi siis ka Veerennis ning Pinna oleks siis seisukohaks.Aga selle 39 kahjuks räägib suht harvane intervall ja kesklinna läbiva trajektoori puudumine.Noh muidugi võib ju 39 lasta sõita Olümpia kaudu Rävalasse ja sealtkaudu Tartu maanteele ja sealt siis lasnakale,siis oleks veidigi kesklinna piirkonda.
Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!
(selle postituse viimane muutmine: 07.04.2013 00:21 lauri3885.)
|
|
07.04.2013 00:12 |
|
moosic
Q-d polegi
Postitusi: 541
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Kas selline arutelu on nüüd see mida siin foorumis kvalifitseeritakse "asjaliku jutu" alla ? Tehke omale linnakaart väheke selgemaks enne kui hakkate arutama kes ja kuhu sõitma peab. Aga muidugi tubli Reforminoor tahab linnas läbi viia muutusi. Ja siis veel üks mees kes iga asjaga nõus olles kogu juttu dubleerib. Kurb,väga kurb.
|
|
07.04.2013 10:23 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Kui kõik liinid mis teineteist mingil lõigul dubleerivad on mõttetud, siis võiks ju Hobujaamast Russalkani sõita ainult üks liin. Pööraks seal otsa ringi ja sõidaks linna tagasi. Pirita ja Lasnamäe suunad samamoodi. Russalkast kuni Piritani samuti üks liin, sest 1A; 5; 8; 34A ja 38 ju dubleerivad teineteist sellel lõigul 100%. Sama asi kõikide teiste põhisuundadega. Vaadake kui palju liine sõidavad veel näiteks mööda Pärnu maanteed. Trammidest ja trollidest ma ei hakka üldse rääkima. Täielik korralagedus. Minu arvates oleks ka ideaalne variant kui dubleerimist üldse ei oleks. Õismäelt Lasnamäele sõitmiseks kuluks umbes 15 ümberistumist ja 5 tundi.
|
|
07.04.2013 12:03 |
|
PETSS
Bussijuht
Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
(07.04.2013 00:12)lauri3885 Kirjutas: (06.04.2013 22:55)Õika167 Kirjutas: Nojaa, hea idee. Loodetavasti tulevad ka Transpordiameti tegelinskid selle peale.
Eriti hea veel ka see, et graafikute järgi käib 3 palju tihedamini kui 16.
Tööpäeval 94 väljumist, 16 piirdub 81ga. Laupäev 51 vs 45, jälle 3 kasuks. Pühapäev 50 vs 43, kogu aeg "võidab" 3.
Et siis, kui TTA selle peale tuleks, oleks siis vist nii:
3 pikendus Veerenni/Tehnika ringini, lõpp-peatuseks Viadukti, Varre tänava juures. Ainult et siis tuleks Randla puhkepeatuseks teha.
15 käib endiselt edasi Viru Keskus - Sõjamäe.
16 ümbersuunamine Autobussijaama kaudu.
17 jätkab samal marsruudil.
17A jääbki suletuks.
23 lühendamine Kaubamajani.
28 ja 39 jäävad vist endistele marsruutidele? Neid see ju ei mõjutaks.
47 sulgeda.
Kõlab hästi, äkki isegi joonistaksin selle kohta skeemi valmis.
Noh siin on nüüd üks väike aga.
Kuna Veerenni poolses otsas ikkagi pole seisukohta siis langeb 3.liin ära pikendusena sest puhkekohana ei vea "Randla" kuidagi välja.Paraku jääb 28 liialt kesklinnast eemale seega jääb ka kõrvale,eriti kuna see ju Õismäel samuti mingis mõttes ringliin.Ainuke variant oleks ehk 39 pikendada lasnakal Pinnani ja sedasi siis ka Veerennis ning Pinna oleks siis seisukohaks.Aga selle 39 kahjuks räägib suht harvane intervall ja kesklinna läbiva trajektoori puudumine.Noh muidugi võib ju 39 lasta sõita Olümpia kaudu Rävalasse ja sealtkaudu Tartu maanteele ja sealt siis lasnakale,siis oleks veidigi kesklinna piirkonda.
Aina paremaks läheb.Pinnas seisukoht vaid ja sealgi kitsas juba.Ja miks see 47 ette jäänud kellelegi?
Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.
(selle postituse viimane muutmine: 07.04.2013 12:14 PETSS.)
|
|
07.04.2013 12:13 |
|
6631
bussiinfo
Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Juht võib seal üksi olla hommikul bussijaamast tulles. Kell 8 ja 9 bussijaama poole sõites võib tõesti seisma jääda. Õhtupoole on koormus ühtlasem. Sõitjaid tuli juurde pigem siis, kui ekspressi sõiduhind teistega võrdseks muutus.
|
|
07.04.2013 17:55 |
|