Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 2Hääli - 3 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Elektriraudtee
Autor Sõnum
ER12 Ära
Rongijuht

Postitusi: 48
Liitunud: Jan.2009
Postitus: #41
RE: Elektriraudtee
(25.02.2009 00:06)Edelareisija Kirjutas:  Need on jah veel vanemates värvides ja ega rohkem sinivalgeid vaguneid Elektriraudteel nagu polegi. Tundub,et ongi kogu elektripark lõpuks ühtedesse värvidesse värvitud ja arvan,et see värviskeem jääb nendele rongidele selles elus ka viimaseks.

Ilmselt jah. Kui ei eksi, esimene rong uues skeemis värvitud oli 2101/2102, pärast siis tulid 2207/2208 ja 2111/2112. Aga selleks ajaks olid olemas nii hallid vagunid kui ka roheline üks. Nüüd on ER2-1027 esimene kandidaat mahakandmisele, ja kõik kolm ER2S-id valmistatakse suveks ühemehega sõitmiseks. Vähemalt sellised plaanid on.
25.02.2009 10:47
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #42
RE: Elektriraudtee
(25.02.2009 10:47)ER12 Kirjutas:  Nüüd on ER2-1027 esimene kandidaat mahakandmisele, ja kõik kolm ER2S-id valmistatakse suveks ühemehega sõitmiseks. Vähemalt sellised plaanid on.
Kas enne seda, kui uut veeremit juurde tuleb, annab tõesti midagi maha kanda?
25.02.2009 10:57
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ER12 Ära
Rongijuht

Postitusi: 48
Liitunud: Jan.2009
Postitus: #43
RE: Elektriraudtee
(25.02.2009 10:57)Volli Kirjutas:  
(25.02.2009 10:47)ER12 Kirjutas:  Nüüd on ER2-1027 esimene kandidaat mahakandmisele, ja kõik kolm ER2S-id valmistatakse suveks ühemehega sõitmiseks. Vähemalt sellised plaanid on.
Kas enne seda, kui uut veeremit juurde tuleb, annab tõesti midagi maha kanda?
Seda küll, aga resurss läheb varsti välja, siis ei saa seda enam kasutada.
25.02.2009 11:30
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #44
RE: Elektriraudtee
(25.02.2009 11:30)ER12 Kirjutas:  
(25.02.2009 10:57)Volli Kirjutas:  
(25.02.2009 10:47)ER12 Kirjutas:  Nüüd on ER2-1027 esimene kandidaat mahakandmisele, ja kõik kolm ER2S-id valmistatakse suveks ühemehega sõitmiseks. Vähemalt sellised plaanid on.
Kas enne seda, kui uut veeremit juurde tuleb, annab tõesti midagi maha kanda?
Seda küll, aga resurss läheb varsti välja, siis ei saa seda enam kasutada.
Ressurss ei ole mingi imevedru, mille rong välja viskab ja enam sõita ei saa Tongue Küsimus on ikka ilmselt normides ja ekspluatatsiooniaastate arvus, mida ületada ei tohi!
Ja veel, ER2-1032-l ei tohiks ju erilist eelist ER2-1027 ees olla, mõlemad peaksid ju oma lubatud kasutusea ületama üsna üheaegselt?
Või on parimal juhul vahet mingi pool aastakest?
25.02.2009 11:59
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #45
RE: Elektriraudtee
(25.02.2009 10:47)ER12 Kirjutas:  
(25.02.2009 00:06)Edelareisija Kirjutas:  Need on jah veel vanemates värvides ja ega rohkem sinivalgeid vaguneid Elektriraudteel nagu polegi. Tundub,et ongi kogu elektripark lõpuks ühtedesse värvidesse värvitud ja arvan,et see värviskeem jääb nendele rongidele selles elus ka viimaseks.

Ilmselt jah. Kui ei eksi, esimene rong uues skeemis värvitud oli 2101/2102, pärast siis tulid 2207/2208 ja 2111/2112. Aga selleks ajaks olid olemas nii hallid vagunid kui ka roheline üks. Nüüd on ER2-1027 esimene kandidaat mahakandmisele, ja kõik kolm ER2S-id valmistatakse suveks ühemehega sõitmiseks. Vähemalt sellised plaanid on.
2207/8 (anti käiku 2004. algus) ja 2111/2 (2004. aprill) olid juba siis olemas, kui 2101/2 2005. a. esimeses poolest Daugavpilsist uue värvitooniga saabus.
25.02.2009 14:56
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Edelareisija
Unregistered

 
Postitus: #46
RE: Elektriraudtee
Esimesena said uuema värviskeemi 2003a. sügisel juhtpead 2207/2208 ja 2111/2112 ning peale seda Daugavspilsist terve koosseisuna 2101/2102 kusagil 2004a. sügisel.
Edasi värviti vist sellises järjestuses: 2107/2108, 2205/2206, 2105/2106, 2201/2202 siis tulid uued 2113/2114,edasi 2203/2204, 2104/2401,2103/2402 ja 2501/2502.
Elektriraudteel pole isegi praegu enam mingeid ressursse,niigi kitsas käes rongidega. Vaadake kui hõredaks on jäänud elektrirongide sõiduplaan võrreldes näiteks sajandivahetusega või üldse vene aja lõpuga. Pole lihtsalt enam liinile midagi panna ja eelmine aasta oli ka vist paar korda juhus,kus rong jäi liinilt ära sest tehniliselt korras ronge polnud lihtsalt. Ja kui nüüd hakkavad lähiajal rongid lühikese aja vältel üksteise järel maha kantama,mis siis saab? Sõiduplaan siis ilmselt hõreneb veelgi kui uusi ronge peale ei tule?
25.02.2009 20:10
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Ott Ära
Vanem liige

Postitusi: 344
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #47
RE: Elektriraudtee
Siinkohal tuletaks veel meelde kõigile teada olevat, et meie jaoks kõige uuem koosseis 2113/4 on tegelikult kõige vanem välja laskega.
25.02.2009 21:24
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #48
RE: Elektriraudtee
2113/4 on jällegi kõige värskema ümberehitusega(moderniseerimisega) rong (mis sest, et baaskere vanim), seega peaks ta olema just üks suurima jääkväärtusega el.ronge meie depoos Smile
(selle postituse viimane muutmine: 26.02.2009 09:45 Volli.)
25.02.2009 21:33
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Edelareisija
Unregistered

 
Postitus: #49
RE: Elektriraudtee
Füüsiliselt kõige uuemad vagunid peaks olema juhtpead 2501 ja 2502,need 2002a. ehitatud.
25.02.2009 22:39
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ER12 Ära
Rongijuht

Postitusi: 48
Liitunud: Jan.2009
Postitus: #50
RE: Elektriraudtee
(25.02.2009 20:10)Edelareisija Kirjutas:  Esimesena said uuema värviskeemi 2003a. sügisel juhtpead 2207/2208 ja 2111/2112 ning peale seda Daugavspilsist terve koosseisuna 2101/2102 kusagil 2004a. sügisel.
Edasi värviti vist sellises järjestuses: 2107/2108, 2205/2206, 2105/2106, 2201/2202 siis tulid uued 2113/2114,edasi 2203/2204, 2104/2401,2103/2402 ja 2501/2502.
Elektriraudteel pole isegi praegu enam mingeid ressursse,niigi kitsas käes rongidega. Vaadake kui hõredaks on jäänud elektrirongide sõiduplaan võrreldes näiteks sajandivahetusega või üldse vene aja lõpuga. Pole lihtsalt enam liinile midagi panna ja eelmine aasta oli ka vist paar korda juhus,kus rong jäi liinilt ära sest tehniliselt korras ronge polnud lihtsalt. Ja kui nüüd hakkavad lähiajal rongid lühikese aja vältel üksteise järel maha kantama,mis siis saab? Sõiduplaan siis ilmselt hõreneb veelgi kui uusi ronge peale ei tule?
Tegelikult 2203-2004 (terve rong, Pääskülas) värviti varem, kui 2113-14 liinile läks. Siis värviti Daugavpilsis 2104, 3104, 3152 ning meil 2401, Daugavpilsis 2103 ja 3103 ning meil 2402. Siis Daugavpilsis 3151 ja 3154 ning meil 2501 ja 2502. Jä nüüd siis meil 4155. Praegu, kui tuli tagasi taastatud 2105 olukord sai kergem Wink
25.02.2009 23:26
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Marek Ära
Liige

Postitusi: 189
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #51
RE: Elektriraudtee
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=87201 Avarii täna 10:40 paiku Kloogaranna ülesõidul.
26.02.2009 14:37
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ER12 Ära
Rongijuht

Postitusi: 48
Liitunud: Jan.2009
Postitus: #52
RE: Elektriraudtee
(26.02.2009 14:37)youngmoney Kirjutas:  http://www.tallinnapostimees.ee/?id=87201 Avarii täna 10:40 paiku Kloogaranna ülesõidul.

Tegu on vaguniga 2204 - sai kergelt vigastada. Auto sõitis sisse viimasesse vagunisse, kui rong Tallinna suunas liikus.
27.02.2009 17:53
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Edelareisija
Unregistered

 
Postitus: #53
RE: Elektriraudtee
Kahtlaselt tihti lõhutakse autosid-ronge Klooga-Ranna ülesõidul. Mis kurat selle ülesõiduga küll on et tihtipeale seal mingi avarii? Rong sõidab vaid 3 korda päevas ühes ja 3 teises suunas ja kohe osatakse kokku põrgata. Siin on küll 100% süüdi vaid hooletud autojuhid,nagu ka see viimane avarii. Olles ka ise Klooga-Ranna ülesõidust mõned korrad üle sõitnud,tean et sellest raudteeülesõidust teatavad juba aegsasti ette liikluskorraldusvahendid ja ka raudteeäär on mõlemast küljest päris laialt puhtaks tehtud nii et rongile oskab otsa sõita vaid kinniste silmadega autojuht. No ja tundub,et meil on selliseid juhte liikluses ikka päris palju...
27.02.2009 23:04
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #54
RE: Elektriraudtee
See ongi see teadmine, et rong sõidab 3 korda päevas, mis neid pauke põhjustab. Mõteldakse, et ah p**se ega seda rongi paergast ikka es tule. Kummalisel kombel just siis ta kipub tulema.
27.02.2009 23:08
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #55
RE: Elektriraudtee
(27.02.2009 23:04)Edelareisija Kirjutas:  Kahtlaselt tihti lõhutakse autosid-ronge Klooga-Ranna ülesõidul. Mis kurat selle ülesõiduga küll on et tihtipeale seal mingi avarii? Rong sõidab vaid 3 korda päevas ühes ja 3 teises suunas ja kohe osatakse kokku põrgata. Siin on küll 100% süüdi vaid hooletud autojuhid,nagu ka see viimane avarii. Olles ka ise Klooga-Ranna ülesõidust mõned korrad üle sõitnud,tean et sellest raudteeülesõidust teatavad juba aegsasti ette liikluskorraldusvahendid ja ka raudteeäär on mõlemast küljest päris laialt puhtaks tehtud nii et rongile oskab otsa sõita vaid kinniste silmadega autojuht. No ja tundub,et meil on selliseid juhte liikluses ikka päris palju...
Sa Edelareisija ära nüüd pahanda! Aga ma pole Sinuga nõus.See suht loll ülesõit.3 aasta jooksul ,mis mina seda teed kasutasin wilkusid foorituled seal mõttetult enamuse ajast(ka öösel kui rongi vaid unes näha võib) .Pealegi kiirustawad suured autod alati kas sadamasse wõi kodu poole.Sinul oma wäikse sahaga jah ,aega waadata ka ümbrust .Neil aga pole ,ruttu laewa või ruttu koorem maha uuesti peale ja jälle laewa.Ja kahjuks Sa ei tea ,mis tähendab hilinemine laewale või koorma mahaandmisele +kohe ka hilinemine laadimisele.Nii see asi ri giratast käib.Paluks mitte süüdistada weokijuhte.Ja wabandust ,et põhiteemast mööda läks.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
(selle postituse viimane muutmine: 27.02.2009 23:49 PETSS.)
27.02.2009 23:31
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Edelareisija
Unregistered

 
Postitus: #56
RE: Elektriraudtee
OK, ja sellise väikse kilukarbiga nagu mina sõidan,on muidugi lihtsam hoogu maha-üles saada. Muuseas pole enam ka foori Klooga-Ranna ülesõidul alles.
Ka rongid võtavad ülesõidul hoo maha nii et kui ikka rekkaga hooga tulla ja õigeaegselt märgata,peaks ikka hoo maha saama võtta,niipalju seal maanteel raudteeülesõidukohani ikka nähtavust on,sellest suhtes jääb mulle arusaamatuks see viimane avarii seal,kui veokas oskas tabada rongi kõige viimast vagunit.
28.02.2009 01:20
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ER12 Ära
Rongijuht

Postitusi: 48
Liitunud: Jan.2009
Postitus: #57
RE: Elektriraudtee
(27.02.2009 23:31)PETSS Kirjutas:  Ja kahjuks Sa ei tea ,mis tähendab hilinemine laewale või koorma mahaandmisele +kohe ka hilinemine laadimisele.Nii see asi ri giratast käib.Paluks mitte süüdistada weokijuhte.Ja wabandust ,et põhiteemast mööda läks.
Aga vabandust, keda me peame süüdistama? Kas rongijuhte? Igaüks vastutab enda eest ja oma käitumise eest. Bussi- ning rongijuhid võivad ka graafikust hilineda, aga nad ei sõida ju punase foori peale. Miks siis veokid sõidavad rongi ette? Veokijuhid küll teavad, mis tähendab hilinemine laewale või koorma mahaandmisele +kohe ka hilinemine laadimisele, aga kahjuks nad ei tea elementaarseid liiklusreegleid. Või teavad, aga ei soovi... Sad
28.02.2009 16:21
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #58
RE: Elektriraudtee
Viimane juhtum oli ju veokijuhtide kiirustamist õigustades eriti nõme: rekka põrutas sisse juba ülesõidu läbimist lõpetava (seal aeglaselt veniva) 4-vagunilise rongi VIIMASELE vagunile !!!
Ja ei jõudnud see rekkajuht sel päeval enam kuhugi ise (ei maha- ega pealelaadimisele) ning peatas ka kümnete teiste kaubaveokite igasuguse liikluse Pldiskisse mitmeks tunniks, s.t. et ka need ei jõudnud kusagile õigeks ajaks Sad
(selle postituse viimane muutmine: 28.02.2009 16:36 Volli.)
28.02.2009 16:36
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #59
RE: Elektriraudtee
Ikka ja ikka tuleb wälja rekkajuhid kõiges süüdi.Nii siin jutuks olnud ülesõidu õnnetuses kui ka Tartu mnt toimuvas.Jah ,mitte keegi pole meist eksimatu ,kõigega wõib juhtuda.Aga need wennad ületawad oma sõidu oskuste ja kogemustega enamuse wäikeautojuhte.Ülaltoodu waid minu arwamus ja paluks mitte kurjustada .Ning põhiteema juurde naasta.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
28.02.2009 20:32
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Helin Ära
Om Mani Padme Hum

Postitusi: 122
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #60
RE: Elektriraudtee
Eks rekkajuhi elu ole raske. Aga väike hilinemine on kindlasti parem variant kui koorma ja auto hävitamine rongiõnnetuses.
28.02.2009 22:07
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog