Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 14Hääli - 4.14 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Üldine TAK arutelu, osa 2
Autor Sõnum
XTA Ära
1029

Postitusi: 285
Liitunud: Dec.2008
Postitus: #841
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(04.03.2010 04:50)Oxygen Kirjutas:  väljumiseks vajutage nuppu või liikuge enne peatust ukse juurde.
Nuppude kohapealt on seda ilmselgelt vähe. Kadunud 2770-s (Ikarus 435) olid need sildid sõnastatud pisut paremini: "Kui soovite peatust, vajutage nupule 1 kord" (sildid olid uste kohal, ja stoppnupud samuti). Aga arvestades seda, et
(03.03.2010 22:34)Neons Kirjutas:  osad inimesed ju üldse ei teagi, mis see nupp teeb, mõniu arvab et selle vajutamise peale jääb buss seisma, või avanevad uksed vms. Siis ei juletagi vajutada.
...siis ideaalvariandis peaks juurde lisama lihtinimesele arusaadavas keeles sildid teemal "Mis juhtub stopp-nupu vajutamisel", kus oleks siis ära mainitud too lambike juhi ees, ja ka tablool tekst "Peatun", kui vaja.
06.03.2010 03:05
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Kodres Ära
Noorliige

Postitusi: 12
Liitunud: Mar.2010
Postitus: #842
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(03.03.2010 22:34)Neons Kirjutas:  osad inimesed ju üldse ei teagi, mis see nupp teeb, mõniu arvab et selle vajutamise peale jääb buss seisma, või avanevad uksed vms. Siis ei juletagi vajutada.

Omnides on juhi armatuuris Stop-nupu vajutamisel põlema hakkav kollane S-täht nii väike, et see võib kergelt kahe silma vahele jääda (ja kõlav ´´piiks´´ muu kolina sisse ära kaduda Wink Duple-Metsecidel oli hoopis teine tera. Uste kohal olev punane lambike oli ka hea lahendus.
Omnides jääbki mõni tegelane Stop-nuppu vajutama. Õnneks juht kuuleb ainult esimest korda, v.a. siis, kui vahepeal Stop-märguande ära nullib.
06.03.2010 16:46
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Hannes Ära
Värske kala

Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #843
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Ma ei tea, kuidas Tallinnas on, kuid Pärnus liikleval viiel Omnil on see stopp helimärguanne vaatamata kere kõvale naginale isegi keskmise ukse juurde kuulda.

Kuula SIIT!

Powered by Debian GNU/Linux
06.03.2010 16:49
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #844
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
See piiks on ikka piisavalt ärritava heliga, et mingi kolina või nagina sisse see küll kaduda ei saa. Ja märguande nullimiseks ei tohiks olla muud varianti kui uste avamine. Dupled ei Tallinnas enam ammu mingit häält ja armatuuris olev tuluke ei pruugi mitte põleda. Uste juures olevaid punaseid tulesid ei pruugi omakorda üldse mitte olla. Need on muidugi erandlikud näited.
06.03.2010 18:33
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Kodres Ära
Noorliige

Postitusi: 12
Liitunud: Mar.2010
Postitus: #845
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Märguande saab Omnides juht kenasti tühistada ühe nupuvajutusega. Teinekord isegi kasulik featuur, kui inimene ilmselgelt kogemata litsub nupule või kui mõni invaliidinupule seljaga toetab bussi keskosas ja igal käänakul justkui nuppu pressiks.
06.03.2010 18:44
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #846
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Eks kõik Omnid ole erinevad. Tallinna omades on nii, et kui on kord vajutatud, siis on vajutatud. Ja kui keegi soovib, siis võib igal käänakul uuesti vajutada.
06.03.2010 19:06
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Hendrik Ära
Liige

Postitusi: 103
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #847
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
3619 on teinud väikese avarii Paesilla peatuse lähistel

KAPO tegi Hundisilma talus läbiotsingu. Otsingute käigus leiti Vilja-peksumasin
06.03.2010 19:24
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Kodres Ära
Noorliige

Postitusi: 12
Liitunud: Mar.2010
Postitus: #848
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Kas ühissõidukijuht Tallinnas tohib 2 min enne peatusesse jõuda? Selle jutu järgi nagu ei tohiks enam:

http://www.tallinnapostimees.ee/?id=231719

Pole nagu uuest korraldusest midagist kuulda olnud enne seda Postimehe lugu.
06.03.2010 19:32
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Trollino
Unregistered

 
Postitus: #849
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(06.03.2010 19:32)Kodres Kirjutas:  Kas ühissõidukijuht Tallinnas tohib 2 min enne peatusesse jõuda? Selle jutu järgi nagu ei tohiks enam:

http://www.tallinnapostimees.ee/?id=231719

Pole nagu uuest korraldusest midagist kuulda olnud enne seda Postimehe lugu.

Minu meelest oli see +2/-2 min lõpppeatuse värk, see et peatusesse peab jõudma õigel ajal on koguaeg olnud.
06.03.2010 19:39
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Kodres Ära
Noorliige

Postitusi: 12
Liitunud: Mar.2010
Postitus: #850
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(06.03.2010 19:39)Liisu Kirjutas:  Minu meelest oli see +2/-2 min lõpppeatuse värk, see et peatusesse peab jõudma õigel ajal on koguaeg olnud.

Loodan et pole valesti aru saanud.

Valesti oled aru saanud: http://www.tak.ee/index.php?page=91&

Aga kuna Transpordiamet on A & O, siis kas nüüd keelatakse ära Confused
Kirjas seal siis:

Sõiduplaanist kinnipidamine
Tallinna linnaga sõlmitud veolepingu kohaselt on liinigraafiku lubatav kõrvalekalle bussi peatusest väljumisel +/- 2 minutit. Raudtee ülesõiduga ristuval liinil rongi läbilaskmiseks tekkivat hilinemist ei loeta graafikust kõrvalekaldumiseks. Ühissõidukijuht võib mitte järgida sõiduplaani, kui ei ole tagatud sõitjate ja liiklejate ohutus (rasked teeolud, tee remont ja muud vedajast sõltumatud asjaolud). Veolepingus lubatavast varem sõitmine on aga karistatav.

Et siis peatusesse enne õiget aega jõuda ei tohi, aga väljuda võib 2 min enne Big Grin
(selle postituse viimane muutmine: 06.03.2010 19:47 Kodres.)
06.03.2010 19:44
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Trollino
Unregistered

 
Postitus: #851
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(06.03.2010 19:44)Kodres Kirjutas:  
(06.03.2010 19:39)Liisu Kirjutas:  Minu meelest oli see +2/-2 min lõpppeatuse värk, see et peatusesse peab jõudma õigel ajal on koguaeg olnud.

Loodan et pole valesti aru saanud.

Valesti oled aru saanud: http://www.tak.ee/index.php?page=91&

Aga kuna Transpordiamet on A & O, siis kas nüüd keelatakse ära Confused
Kirjas seal siis:

Sõiduplaanist kinnipidamine
Tallinna linnaga sõlmitud veolepingu kohaselt on liinigraafiku lubatav kõrvalekalle bussi peatusest väljumisel +/- 2 minutit. Raudtee ülesõiduga ristuval liinil rongi läbilaskmiseks tekkivat hilinemist ei loeta graafikust kõrvalekaldumiseks. Ühissõidukijuht võib mitte järgida sõiduplaani, kui ei ole tagatud sõitjate ja liiklejate ohutus (rasked teeolud, tee remont ja muud vedajast sõltumatud asjaolud). Veolepingus lubatavast varem sõitmine on aga karistatav.

Et siis peatusesse enne õiget aega jõuda ei tohi, aga väljuda võib 2 min enne Big Grin

Tänud paranduse eest! Wink
06.03.2010 20:10
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #852
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Vòid jòuda peatusesse varem küll, ent pead ootama peatuses sel juhul kella kukkumise.
06.03.2010 22:34
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #853
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Mind häirib kõige rohkem see, et teema rõhuasetus on vale. Kõik räägivad sellest, et buss peab graafikus püsima ja graafikust ees ei tohi sõita ja kiirust ei tohi ületada. Ja kui mõni juht peaks nende pühade seaduste vastu eksima, siis juht pikema jututa seebiks. Aga kas keegi on uurinud miks üldse nende vastu eksitakse? Ma toon väikse näite. Siit Pinnast hakkab 44 minema ja ümber nurga Smuuli tee peatusesse keeramiseks on tal 2 minutit (eelmise graafiku järgi oli 3). Siis on 200 meetri sõitmiseks Kalevipojasse jälle 2 minutit ja seejärel tuleb 700 meetrit Liikurisse sõita ühe minutiga. Ja see on ainult üks näide.
06.03.2010 23:13
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Taylor Ära
Vana Kala

Postitusi: 1,157
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #854
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
See Kalevipojast Liikurisse arvestati vast sellega, et seal tuleb läbida sirge, kuhu ei jää ühtegi valgusfoori tee peale. Kui vahele jääd, siis loomulikult ainuke väljapääs oleks näidata, et nii vähe aega on antud sõita ühest peatusest teise, kui on tahe graafikus püsida.
06.03.2010 23:29
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Hannes Ära
Värske kala

Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #855
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Usutavasti, kui juht jõuab peatusse 2-3 minutit varem ja jääb kella kukkumist ootama, siis hakkab bussitäis rahvast sahistama, et miks nüüd edasi ei sõideta... ei ole vast üllatus.

Kuula SIIT!

Powered by Debian GNU/Linux
06.03.2010 23:32
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #856
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Sinna jääb foor vahele. Ja sirge sirgeks. Paigalstardist ligi 10 tonnise tühimassiga masinal 700 meetrit minutiga ei läbi.
Ja Hannes tabas ka naelapea pihta.
(selle postituse viimane muutmine: 06.03.2010 23:41 Oxygen.)
06.03.2010 23:32
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Taylor Ära
Vana Kala

Postitusi: 1,157
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #857
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Minu mälu järgi on see foor pärast peatust (suunaga Liikuri peatusesse). Liikurist Kalevipojja on see foor jah enne peatust.
(selle postituse viimane muutmine: 06.03.2010 23:40 Taylor.)
06.03.2010 23:40
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #858
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Esimene foor - kahe Kalevipoja peatuse vahel. Paigaldati eelmisel aastal.
Teine foor. Enne Laagna tee Viadukti Kalevipoja Põigu ristmikul. Olnud seal juba kiviajast saadik.
(selle postituse viimane muutmine: 06.03.2010 23:50 Oxygen.)
06.03.2010 23:43
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Taylor Ära
Vana Kala

Postitusi: 1,157
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #859
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Selge pilt, tänud. Mälu võib vahest ikka kõik sassi ajada.
06.03.2010 23:54
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Kodres Ära
Noorliige

Postitusi: 12
Liitunud: Mar.2010
Postitus: #860
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(06.03.2010 23:32)Hannes Kirjutas:  Usutavasti, kui juht jõuab peatusse 2-3 minutit varem ja jääb kella kukkumist ootama, siis hakkab bussitäis rahvast sahistama, et miks nüüd edasi ei sõideta... ei ole vast üllatus.

Mõned ühesuunalised tänavad on nii kitsad, et kui kõrval veel pargitakse, siis bussist mööda mahuks vast aint tsikkel. Nii et isegi bussi peale jooksjate ootamine suht problemaatiline. Hetkel meenub nt Pae lõpp-peatus spordiklubi ees, kus sageli bussist keegi mööda ei mahu.
07.03.2010 10:01
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog