Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 5Hääli - 3.6 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Autor Sõnum
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #21
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
Trollipargis wist pea sama sisteem,TAK´is olla ka seda aastaid tagasi kasutatud.Sain siin enam wähem rahuldawa wastuse rongi tuleda kohta,lennuki tulede kohta aga ?

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
16.03.2009 21:55
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Helin Ära
Om Mani Padme Hum

Postitusi: 122
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #22
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
http://www.airport-data.com/aircraft/photo/093898.html

Sellisele lennukile on 12 V ja 28 V tuled. (55-100W)
Info siit:
http://www.scn.org/~bk269/eclipse/

Siit võid ka veel infot saada.
http://www.freewebs.com/aircraft-light/
(selle postituse viimane muutmine: 16.03.2009 22:25 Helin.)
16.03.2009 22:20
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #23
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
Sai ka natuke uuritud ja tundub, et mingeid kindlaid rahvusvahelisi regulatsioone nagu ei olekski. Kõik sõltub konkreetsest lennufirmast ja konkreetsest lennukist. Kõige võimsam lamp mille ma kuskilt välja veerisin oli 28V ja 450W. Küllap oleneb asi lennuki suurusest ja liikumiskiirusest. Ei taha hästi uskuda, et Cessnale ja AN-225-le kehtivad täpselt samad regulatsioonid. Ühega võib maanduda kuskile põllu peale ja paljaste kätega kuskile hangaari lükata, aga teine on endiselt maailma kõige suurem lennuk. FAA regulatsioonid ütlevad, et tuled peavad põlema allpool 10000 jalga (3 km).
17.03.2009 10:29
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #24
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
Tänud Helinle!!!

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
17.03.2009 21:23
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
k2ssar Ära
Vabaduse Valvur

Postitusi: 358
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #25
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
(17.03.2009 10:29)Oxygen Kirjutas:  Küllap oleneb asi lennuki suurusest ja liikumiskiirusest. Ei taha hästi uskuda, et Cessnale ja AN-225-le kehtivad täpselt samad regulatsioonid.
Regulatsioonid nähtavuse tagamise kohalt on samad ajalises mõttes, palju peab piloot ette nägema.Olenebki liikumiskiirusest, suurus lubab kasutada rohkemaid pirne valgustamiseks, kinnita Ikarus C42-le tuled AN-225-lt, ruumist jääb tugevalt puudu.
17.03.2009 23:38
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #26
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
Kuna tulemuse lennuvõime säilitamisest pole juttu olnud, siis varusta mind vastava lennuki, vastavate laternate ja teatud jookidega ning saab kinnitet küll.
Aga üldiselt kas on ka teada see aeg kui palju peab piloot ette nägema? Kusjuures on kaks eraldi tuledetüüpi. Maandumistuled ja ruleerimistuled.
17.03.2009 23:54
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
extroll Ära
lihtsalt bussijuht

Postitusi: 29
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #27
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
Ketid on ilmselgelt maanduseks. See on seal niiöelda "igaks juhuks". Tegelikult on vasak sarv faas ja parem null.
[/quote]
vabandan et hilinenult...aga alalisvoolu puhul ei ole 0ja faasi-on +ja-,seega suhe maasse on mõlemal traadil 300v ehk siis särtsu saab mõlemast...Angel
18.03.2009 21:07
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Liisu323
Unregistered

 
Postitus: #28
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
Kuidas saab juht hommikul trolli sisse kui kõik uksed kinni on pandud?Seal pole ju uksel linki.
18.03.2009 21:35
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #29
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
Aga seal tulede juures on mingi nupp (esitulede), mis teeb juhi ukse lahti (Kui seda just lukku ei ole pandud)
(selle postituse viimane muutmine: 18.03.2009 21:38 Heini.)
18.03.2009 21:38
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #30
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
Aga äkki polegi süsteemis õhku sees?

Mis alalisvoolu puudutab, siis vanasti oli alalisvooluga just see pull, et üks poolus on + ja teine -. Kui poolused teistpidi ühendada hakkab kõige lihtlabasem elektrimootor tagurpidi tööle. Vahelduvvooluga pistiku puhul saab särtsu mõlemast august.
18.03.2009 21:40
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Liisu323
Unregistered

 
Postitus: #31
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
Mina ei mõista mis moodi saab mootor teistpidi tõõdata.Mis see mõiste tähendab?
18.03.2009 21:42
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #32
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
Seda tähendabki. Hakkab teistpidi ringi käima. Kuskil 9. klassi füüsikatunnis tegime seesuguseid katseid ka 9V patarei ja pisikese mootoriga.
18.03.2009 21:43
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
raulito Ära
Friik

Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #33
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
Kas valvebussidel ka kindlad marsruudid ja peatused?
18.03.2009 22:27
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #34
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
(18.03.2009 22:27)raulito Kirjutas:  Kas valvebussidel ka kindlad marsruudid ja peatused?

Muidugi!!! Peatused on seal, kus bussijuhid väljuvad... Võib mitte bussipeatusel ka

Mõnusamalt kohale
18.03.2009 23:04
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Taylor Ära
Vana Kala

Postitusi: 1,157
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #35
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
(18.03.2009 23:04)sasstak Kirjutas:  
(18.03.2009 22:27)raulito Kirjutas:  Kas valvebussidel ka kindlad marsruudid ja peatused?

Muidugi!!! Peatused on seal, kus bussijuhid väljuvad... Võib mitte bussipeatusel ka
Oxygeniga tuli eile juttu sellest siis ehk tohiks ka küsida, kuidas see süsteem toimib. Kas TAK'i töötajad peavad midagi juhile esitama enne kui nad bussi sisenevad? Ning peatuma nad peaksid seal kus bussijuhtidel vaja...
19.03.2009 07:22
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #36
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
Kui peaga mõtlema hakata, siis teab selle valvebussi juht näo- ja nimepidi neid inimesi keda ta vedama peab hakkama. Töölisbussiga on ju sisuliselt tegu.
19.03.2009 08:02
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
needforspeed
Unregistered

 
Postitus: #37
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
Kui mul on vaja hästi vara TAKi jõuda, kas mind võetakse ka sinna bussipeale kui väga tahan?
19.03.2009 12:43
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
coldrexX Ära
Noor ja roheline

Postitusi: 556
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #38
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
(19.03.2009 12:43)needforspeed Kirjutas:  Kui mul on vaja hästi vara TAKi jõuda, kas mind võetakse ka sinna bussipeale kui väga tahan?

ei
19.03.2009 14:38
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
mustninja Ära
enemigo del mundo

Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #39
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
(18.03.2009 21:40)Oxygen Kirjutas:  Vahelduvvooluga pistiku puhul saab särtsu mõlemast august.
Big Grin
Oled proovinud?
Mul ei ole nulljuhtmest veel õnnestunud saada.
19.03.2009 17:19
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Raudteehull Ära
abi

Postitusi: 71
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #40
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda.
(19.03.2009 14:38)coldrexX Kirjutas:  
(19.03.2009 12:43)needforspeed Kirjutas:  Kui mul on vaja hästi vara TAKi jõuda, kas mind võetakse ka sinna bussipeale kui väga tahan?

ei

Ise olen kolme töölistranspordi vahendiga sõitnud,ilma mittemidagi esitamata:

Bussiga Muuga depoosse,mis veab EVR raudteelasi
Diisel/elektrirongiga Jõhvist "Estonia" kaevandusse,mis veab kaevureid
Töölisrongiga Leedus,Radviliškise jaamas paar kilomeetrit,veab raudteelasi
19.03.2009 18:11
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog