Ott
Vanem liige
Postitusi: 344
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
14 sulgemine suveks ei ole probleem, ei näe vajadust ka 18 peale lisa järjekorrale. Ma siiski üsna kindel, et õigesti tehakse, et ekspressid suvepuhkusele saadetakse ... see minu arvamus.
|
|
26.02.2009 20:48 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Kui sügisel asi samal kujul uuesti käima läheb, siis ma teen kuskile ühe suure punase risti.
|
|
26.02.2009 20:50 |
|
Ott
Vanem liige
Postitusi: 344
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Ma praegu vaatan, et 11. liin on täiesti mõttetu ju, sõidab ta 3. liini trolliga paraleelselt ja tuleb tippajal linna kauem kui troll ?!
Okei tõsi, kesklinna poolt tulles on siiski võit, aga seegi vaid 5 minutit ... Aga teisel suunal jääb buss kohati alla paari minutiga.
(selle postituse viimane muutmine: 26.02.2009 21:01 Ott.)
|
|
26.02.2009 20:58 |
|
kukkurkurat
tegelinski
Postitusi: 581
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(26.02.2009 20:17)raulito Kirjutas: Teab keegi kas 35 liini terminaliviimisega muutuvuad ka liinide peatused terminalis? Kui ei jääb teine peatus seal suveks ju kasutuseta
Muutuvad küll, praegune plaan on selline:
1 - 14, 18
2 - 15, 35
3 - 40, 48
4 - 19, 44
5 - 1A, 34A
6 - 8, 29, 38
Eks näis...
|
|
26.02.2009 21:22 |
|
Heini
Friik
Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Selle plaani järgi kaoks ära see, et 14 ja 18 tuleksid terminali koos.
|
|
26.02.2009 21:39 |
|
ziepniekkalns
Vanem liige
Postitusi: 598
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(26.02.2009 20:58)Ott Kirjutas: Ma praegu vaatan, et 11. liin on täiesti mõttetu ju, sõidab ta 3. liini trolliga paraleelselt ja tuleb tippajal linna kauem kui troll ?!
Okei tõsi, kesklinna poolt tulles on siiski võit, aga seegi vaid 5 minutit ... Aga teisel suunal jääb buss kohati alla paari minutiga.
Bussid on sellegipoolest üsnagi täis, eriti Kunstiakadeemia-Kadaka suunal.
|
|
26.02.2009 21:56 |
|
raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Huvitav kas 51 poleks võimalik terminali tuua? Ta ei peaks isegi Hobujaamas seisma peale Knstiakadeemia peatust otse üle ristmiku terminali. Puuduseks muidugi see et terminalist peab vist buss väljuma õigeaegselt sõidust otse tulles on vist täpsel kellaajal raskem väljuda kui Hobujaama platsilt
|
|
26.02.2009 22:13 |
|
Heini
Friik
Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Kas mitte 35 ei hakka otse liinilt tulema ja seisab ikka Selis edasi? See on kahtlasem...
(selle postituse viimane muutmine: 26.02.2009 22:20 Heini.)
|
|
26.02.2009 22:20 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
35 tuleb Hobujaama.
Otse terminali ei saa sõita. Sellisel juhul peaks ikka filigraanselt graafikus olema.
|
|
26.02.2009 22:23 |
|
Heini
Friik
Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Mis see 35 seal Selis siis teeb, ümberpöörd ja tagasi?
|
|
26.02.2009 22:27 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Ajaloost on teada aeg mil ta on ka varem just nõnda seal talitanud.
|
|
26.02.2009 22:28 |
|
6631
bussiinfo
Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Nii 53. kui 56. liini passides on kirjas, et 1. juulist 1992 läksid liinid Oktoobri teele (see tähendab siis ilmselt Gonsiorist otse - aga kui kaugele?) ja 14. juunist 1993 mööda Laagna tee pikendust. 51 ja 58 suunati kanalisse 25. septembrist 1996.
|
|
28.02.2009 20:01 |
|
PETSS
Bussijuht
Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(26.02.2009 21:22)kukkurkurat Kirjutas: (26.02.2009 20:17)raulito Kirjutas: Teab keegi kas 35 liini terminaliviimisega muutuvuad ka liinide peatused terminalis? Kui ei jääb teine peatus seal suveks ju kasutuseta
Muutuvad küll, praegune plaan on selline:
1 - 14, 18
2 - 15, 35
3 - 40, 48
4 - 19, 44
5 - 1A, 34A
6 - 8, 29, 38
Eks näis...
Aga kuidas hakkawad ära mahtuma 2. peatusse tulewad lõõtsbussid,eriti kui 1. peatuses juba üks ees seisab?Praegugi mõni 18 ennast 1. peatusse nii parkinud ,et lühike bussiga 2.peatuses enda sirgeks ajamisega pobleeme.
Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.
|
|
28.02.2009 21:07 |
|
Kaspar
Ideegeneraator
Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(28.02.2009 20:01)6631 Kirjutas: Nii 53. kui 56. liini passides on kirjas, et 1. juulist 1992 läksid liinid Oktoobri teele (see tähendab siis ilmselt Gonsiorist otse - aga kui kaugele?) ja 14. juunist 1993 mööda Laagna tee pikendust. 51 ja 58 suunati kanalisse 25. septembrist 1996.
Siis tuleb välja, et 1994. aasta kaart on täiesti vale, sest mööda Oktoobri teed sõidab ainult 53 ning sedagi lõigus Varraku - Smuuli. 56 aga endiselt nagu 35.
(28.02.2009 21:07)PETSS Kirjutas: (26.02.2009 21:22)kukkurkurat Kirjutas: (26.02.2009 20:17)raulito Kirjutas: Teab keegi kas 35 liini terminaliviimisega muutuvuad ka liinide peatused terminalis? Kui ei jääb teine peatus seal suveks ju kasutuseta
Muutuvad küll, praegune plaan on selline:
1 - 14, 18
2 - 15, 35
3 - 40, 48
4 - 19, 44
5 - 1A, 34A
6 - 8, 29, 38
Eks näis...
Aga kuidas hakkawad ära mahtuma 2. peatusse tulewad lõõtsbussid,eriti kui 1. peatuses juba üks ees seisab?Praegugi mõni 18 ennast 1. peatusse nii parkinud ,et lühike bussiga 2.peatuses enda sirgeks ajamisega pobleeme.
Kas 35. liini terminali viimisega ei pidavat 19. liin kinni pandama? Ja kas 35. ei saaks siis 4. peatusesse paigutada?
(selle postituse viimane muutmine: 28.02.2009 21:44 Kaspar.)
|
|
28.02.2009 21:43 |
|
sasstak
Mõnusamalt kohale
Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Huvitav, aga sõiduplaanil puudud 57. liinil Raudalust kell 23:14 buss
Mõnusamalt kohale
|
|
28.02.2009 22:09 |
|
Max
Friik
Postitusi: 901
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Keegi ütles, et 5A liinile vaja üldse lühikest bussi panna, ei ole nõus sellega. Ma ei tea kuidas seal olukord praegu, aga suvel ma sõidan sellega liiniga väga tihti ja 49 liiniga muidugi ka. Ja suvel 5A liin väga tihti üldse ülekoormatud, sest kõik inimesed sõidavad Piritale ja Piritast ka !
|
|
01.03.2009 00:17 |
|
Kaspar
Ideegeneraator
Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(01.03.2009 00:17)Max Kirjutas: Keegi ütles, et 5A liinile vaja üldse lühikest bussi panna, ei ole nõus sellega. Ma ei tea kuidas seal olukord praegu, aga suvel ma sõidan sellega liiniga väga tihti ja 49 liiniga muidugi ka. Ja suvel 5A liin väga tihti üldse ülekoormatud, sest kõik inimesed sõidavad Piritale ja Piritast ka !
Suvel on olukord teine. Ma olen ka suvel näinud, kui palju 5A-ga sõidetakse ning siis on normaalbuss vägagi õigustatud. 49. liinil võiks minu arvates suvel ainult lõõtsbussid sõita, või peaks sõiduplaan olema tihedam, aga seda on vist raske teostada.
(28.02.2009 21:59)Muska Kirjutas: Uut lõõtsabussi käidi ju proovimas nii 2 kui ka 4 peatusesse. Kokkuleppe tulemusena leiti, et nii on kõige parem
Kas selle kokkuleppe tulemusel on siis ka nii, et 4. peatusesse jääb ainult 44?
(01.03.2009 00:18)PETSS Kirjutas: Käidi küll aga kas ka siis kui lõõts 1. peatuses seisis.Ja ikkagi aru ma ei saa(nagu enamustest asjadest),miks peab 15 terminaalist läbi sõitma.Ehk oleks targem peatusetasku Wiru juures pikemaks ehitada?Siis saaks 2,3,15 sinna ilusti ära mahutada.Wäga tihti jääb just MRP 2 liin ette terminaali minewatele bussidele.
15. liini võiks ka minu arvates vabalt 3-ga koos 7. peatusesse nihutada, aga 2 jääks ikkagi ette. Küll aga ei saa ma aru, miks on tarvis mainida, et just MRP 2. liin. Kas mitte vahet pole, kelle liin, buss jääks niikuinii ette.
|
|
01.03.2009 01:06 |
|