Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
Viljandi osakonda osteti möödunud nädalal 2009. aasta Mercedes-Benz Vario Ahvenamaalt (endine Sundqvist Buss Ab) ja 2006. aasta Scania Irizar Century Hollandist (endine KRAS Touringcars).
(selle postituse viimane muutmine: 10.01.2014 18:52 Siim.)
Siit teemast pole läbi käinud, et kõik kolm Scania DAB'i on sõitmise lõpetanud. 1999. aasta bussi kohta kaks ja pool aastat Eestis sõitmist on nagu vähevõitu (isiklik arvamus). Aga kuna on teenindamiseks võtta ka SOR'id, siis arusaadav et üle jäid. Varem on kajastatud, et Berkhofid on lõpetamas - viimaseks ongi jäänud 566MLZ.
(20.01.2014 18:56)Albu Kirjutas: Siit teemast pole läbi käinud, et kõik kolm Scania DAB'i on sõitmise lõpetanud. 1999. aasta bussi kohta kaks ja pool aastat Eestis sõitmist on nagu vähevõitu (isiklik arvamus). Aga kuna on teenindamiseks võtta ka SOR'id, siis arusaadav et üle jäid. Varem on kajastatud, et Berkhofid on lõpetamas - viimaseks ongi jäänud 566MLZ.
Kus neid kasutada? Liini maht ju vähenes, Harjumaa konkursi kaotamisega. SORid ju SÄÄSTLIKUMAD kui muu skandinaavia raud.
Niisama neid sesima panna et Äkki läheb vaja ...mitte rentaabel.
Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
408 Mõisaküla-Tartu poolitati eelmise aasta veebruaris kaheks, 408 Viljandi-Tartu ja 409 Mõisaküla-Viljandi. Põhjus selles, et õhtune Tartu-Viljandi väljumine lükati tunni võrra edasi 19:30ks, jõudes Viljandisse seega 20:50, Viljandi-Mõisaküla väljumise aeg jäeti aga samaks (19:50 Viljandist) ja seega pandi uue liinina käiku.
409 Mõisaküla-Viljandi pandi aga praeguse aasta 31. jaanuarist kinni ning seega järele jäi ainult Viljandi-Tartu ots.
(27.02.2014 05:16)ziepniekkalns Kirjutas: 408 Mõisaküla-Tartu poolitati eelmise aasta veebruaris kaheks, 408 Viljandi-Tartu ja 409 Mõisaküla-Viljandi. Põhjus selles, et õhtune Tartu-Viljandi väljumine lükati tunni võrra edasi 19:30ks, jõudes Viljandisse seega 20:50, Viljandi-Mõisaküla väljumise aeg jäeti aga samaks (19:50 Viljandist) ja seega pandi uue liinina käiku.
409 Mõisaküla-Viljandi pandi aga praeguse aasta 31. jaanuarist kinni ning seega järele jäi ainult Viljandi-Tartu ots.
Automen võttis teenindamise üle ja liini number on nüüd 49.
(27.02.2014 05:16)ziepniekkalns Kirjutas: 408 Mõisaküla-Tartu poolitati eelmise aasta veebruaris kaheks, 408 Viljandi-Tartu ja 409 Mõisaküla-Viljandi. Põhjus selles, et õhtune Tartu-Viljandi väljumine lükati tunni võrra edasi 19:30ks, jõudes Viljandisse seega 20:50, Viljandi-Mõisaküla väljumise aeg jäeti aga samaks (19:50 Viljandist) ja seega pandi uue liinina käiku.
409 Mõisaküla-Viljandi pandi aga praeguse aasta 31. jaanuarist kinni ning seega järele jäi ainult Viljandi-Tartu ots.
Automen võttis teenindamise üle ja liini number on nüüd 49.
Tegelikuses sõidab Hansa Liinid (Mulgi Reisid) buss edasi, lihtsalt alltöövõtt Automenile.
27.02.2014 08:12
ziepniekkalns
Vanem liige
Postitusi: 598
Liitunud: Nov.2008