Unitsada võiks ju..............
Aga usun et leidub küllaga näljaseid ....... kes nõus orjalike tingimustega.
Ideaal oleks et peale selle sulleri ei oleks neil kedagi võtta ja nad on sunnitud mujalt siia mehi komandeerims kes kohalike olusi (teid/nimetusi rahvkeeli ) ei tunne.
Lihtsalt rahavas võiks selja keerata sellele saasta komapniile ja mitte tööle minema.
(20.06.2010 23:06)Siim Kirjutas: (19.06.2010 23:00)PETSS Kirjutas: Jah!Aga kaua säänseid penskareid weel hoitakse?Mõnes mõttes ju
a terwe elu töötanud mingis firmas
,andnud oma terwise ja parimad aastad.Siis tuleb aga aeg kui enam ei saa.Ja Sind saadetakse lihtsalt minema.Ja saatjaks paraku Sinust 20 aastat norem klemm ,kes kõlbaks pojaks.Ja paraku ei tea ta bussidest suurt miskit.Loeb waid raha.Wabbandust nüd säänse postituse eest.
Siinkohal tahaks vaielda vastu, sest kõik jääb ikka suhtumise taha. Roolikeerajal võib olla suur staaz aga kui ikkagi suhtumine jätab soovida, siis pole midagi teha...
Samas mõni noorem roolikeeraja, kes teeb kõik selleks, et buss ning salong läigiksid nagu prillikivi ja tehniliselt ka kõik tip-top oleks!
Ma ei ütleks et mul penskarite vastu midagi on aga neil kaob elu lõpupoole oskus vaadata passi ja sealolevaid andmeid meenutada, missest et need pähekulunud on, aga nad unustavad nende
tähenduse.
Antud hetkel oleks mõistlikum nooremate kasuks ja kvaliteetesema tööandaja nimel lihtsal kõrvale astuda ja pidada väärikat pensionipuhkust. Põhimõtteliselt on pensioneril kõik olemas ja valmis. Noor kes alles alustab pole midagi olemas ja vajab seda raha rohkem.
Siit oleks küsimus suurele ringile.
Palju teist teab juhte kes peale kuupäeva kukkumist läks pensile mitte ie töödanud aastaid üle ... ?
![Huh Huh](images/smilies/huh.gif)
Ja palju neist jalad ees tööpostilt otse minema viidi?
Isiklikult arvan, et lähen postuumselt pensile