Ühistranspordihuviliste foorum
Sotsiaalsed töökohad Tallinna ühistranspordis - Printerisõbralik versioon

+- Ühistranspordihuviliste foorum (http://foorum.ytra.eu)
+-- Foorum: ÜHISTRANSPORDIVAHENDID (/forumdisplay.php?fid=45)
+--- Foorum: Tallinna linnaliinid (/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Teema: Sotsiaalsed töökohad Tallinna ühistranspordis (/showthread.php?tid=279)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Sotsiaalsed töökohad Tallinna ühistranspordis - PETSS - 21.04.2009 20:50

Õismäe lõppeatuses tegutsew nn "tarkade klubi" kõneles täna 1 juulist tööle wõetavate konduktorite üle.Kui need oleks 20-30 aastased kenad naisterahhwad siis mulle teeks asi headmeelt.Paraku see wist nii ei lähe?


RE: Üldine TAK arutelu - Heini - 21.04.2009 21:00

Mis nende konduktorite ülesanne on?


RE: Üldine TAK arutelu - T500 - 21.04.2009 21:01

Peenem nimetus olla reisisaatja!


RE: Üldine TAK arutelu - PETSS - 21.04.2009 21:06

Tallinnas ju lubati töötutele 5000 töökohta.Eks nad sealt tulegi.Bussikoristajad pidid ka tulema.Miinimumpalgaga!!!


RE: Üldine TAK arutelu - raulito - 21.04.2009 21:06

Edgar leidis rahapaja?


RE: Üldine TAK arutelu - Oxygen - 21.04.2009 21:13

Ei tea jah. Geniaalne valimiskampaania oleks muidugi. Isiklikult ei taha nagu hästi uskuda. Koristajad veel, aga konduktoreid ei usu.


RE: Üldine TAK arutelu - PETSS - 21.04.2009 21:30

"Pealinn" lehes oli ka tollest juttu.Eelmisel esmaspäiwal wist.Aga nimetus polnud konduktor vaid pileti müüa.Trammides ,trollides ,bussides pidid tegutsema hakkama.Eks näis.Ikkagi jääb mul hinge peale üks küsimus nendega seoses.


RE: Üldine TAK arutelu - raulito - 21.04.2009 21:34

Reisisaatjal ja konduktoril ju suur vahe. Üks müüb pileteid ja reisisaatja peaks seda täendama ju et tädike käiks mööda bussi ringi ja müüks snäkke ja jahedaid jooke mis suvel oleks super. Seda muidugi me vist nägema ei hakka aga busse võiksd koristada küll.


RE: Üldine TAK arutelu - Oxygen - 21.04.2009 21:51

Ma oleksin nõus selle eest maksma, et näha kuidas peale neid suuri kärpeid hakkab keegi täistuubitud 33. liini bussis ringi jalutab ja snäkke müüb Big Grin
Üldse kuidas see konduktor bussides liikuma hakkab? Ja kuidas üldse see asi bussijuhi seisukohast paistma hakkab?


RE: Üldine TAK arutelu - Max - 21.04.2009 21:53

Praegu töö üldse ei saa leia peamiselt. Ja sellepärast ma arvan
et Tallinn teeb kõik õigesti ja ma väga rõõmus sellepärast ka.
See paremini, kui istuda üldse kodus ja teha mittemidagi ei saa.


RE: Üldine TAK arutelu - Oxygen - 21.04.2009 21:58

Vot idee. Tallinn kui tahab teha midagi tõesti asjalikku selle koha pealt, siis pangu mödöa linna püsti jälle piletimüügi putkad nagu vanasti oli. Igasse putkasse saaks kellegi mitme vahetusega tööle panna. Ja ühtlasi olgu neil ka infopunkti funktsioon. Praegusel hetkel on ühistransport suhteliselt pime ja infovaene keskkond võõrale. See konduktori idee paistab vähemalt mulle küll täiesti läbimõtlemata olema. Võtame sõidukeid vähemaks, ehk siis topime allesjäävad veel rohkem inimesi täis, ja siis paneme veel miski konduktori sinna lolli mängima.

Ja üks küsimus veel. Kuidas riigikeele oskusega lood on nendel töötutel keda nüüd klienditeenindajateks rakendama hakatakse?

Aa. Ja mis MUPO-st saab?


RE: Üldine TAK arutelu - T500 - 21.04.2009 22:07

(21.04.2009 21:53)Max Kirjutas:  Praegu töö üldse ei saa leia peamiselt. Ja sellepärast ma arvan
et Tallinn teeb kõik õigesti ja ma väga rõõmus sellepärast ka.
See paremini, kui istuda üldse kodus ja teha mittemidagi ei saa.
Valitsus aga mittemidagi ei tee ja veel ei taha aidata selles linnale.
See väga paha ja kurb.

Muidugi teeb õeti, algul laseb kõik lahti ja siis võtab alampalgaga tagasi, et näidata, kui head nad on...


RE: Üldine TAK arutelu - Max - 21.04.2009 22:07

(21.04.2009 21:58)Oxygen Kirjutas:  Vot idee. Tallinn kui tahab teha midagi tõesti asjalikku selle koha pealt, siis pangu mödöa linna püsti jälle piletimüügi putkad nagu vanasti oli. Igasse putkasse saaks kellegi mitme vahetusega tööle panna. Ja ühtlasi olgu neil ka infopunkti funktsioon. Praegusel hetkel on ühistransport suhteliselt pime ja infovaene keskkond võõrale. See konduktori idee paistab vähemalt mulle küll täiesti läbimõtlemata olema. Võtame sõidukeid vähemaks, ehk siis topime allesjäävad veel rohkem inimesi täis, ja siis paneme veel miski konduktori sinna lolli mängima.

Ja üks küsimus veel. Kuidas riigikeele oskusega lood on nendel töötutel keda nüüd klienditeenindajateks rakendama hakatakse?

Aa. Ja mis MUPO-st saab?

Oi jah. Kas teile nii tähtis, teab inimene rigikeel või ei. See mitte noormalne ma ütlen teile. Kui töö praegu ei ole üldse, siis
inimestele hästi leia üldse töö ja ei ole tähtis teab ta riigikeel või ei
ja midagi muud.


RE: Üldine TAK arutelu - Oxygen - 21.04.2009 22:11

No mis kurat kui mina lähen teenindajalt Eesti Vabariigis eesti keeles midagi küsima, siis on tema seadusega kohustatud minust aru saama. Kui ta ei saa, siis ei saa ta klienti ju teenindada. Või ma panen nüüd kuskil mööda? See on väga oluline, et Eesti Vabariigi PEALINNA palgal olev isik oskaks vähemalt suhtlustasandil riigikeelt. Igasugused muud õlid rääkigu mis keeles tahavad.


RE: Üldine TAK arutelu - Max - 21.04.2009 22:18

(21.04.2009 22:11)Oxygen Kirjutas:  No mis kurat kui mina lähen teenindajalt Eesti Vabariigis eesti keeles midagi küsima, siis on tema seadusega kohustatud minust aru saama. Kui ta ei saa, siis ei saa ta klienti ju teenindada. Või ma panen nüüd kuskil mööda? See on väga oluline, et Eesti Vabariigi PEALINNA palgal olev isik oskaks vähemalt suhtlustasandil riigikeelt. Igasugused muud õlid rääkigu mis keeles tahavad.

Siis õppige teist keeli ka. See ei ole muidugi vaja, see teie valik.
Kui sind huvitab teine keel, siis sa võiks ka õppida. Aga muidugi
inimene peab teadma oma riigikeel, vähemalt natukene.
Mõelge ka sellest, et mõnele inimestele raske õppida teist keele.


RE: Üldine TAK arutelu - raulito - 21.04.2009 22:46

No selle kohta ütleks et aega eesti keele õppimiseks on olnud üle 15 aasta. Samas vaatad mõnd inglast või sakslast kes saavad keele ruttu selgeks. See keele asi on pigem tahtmises kui ikka pole huvitatud eesti keelest siis ei hakka ka huvituma.


RE: Üldine TAK arutelu - Karsson - 22.04.2009 19:19

Reisisaatja point oleks ainult neil liinidel mis läbivad sadamat või lennujaama ja see reisisaatja peaks valdama suhtlustasandil vähemalt 3 keelt ja olema piisavalt kompetentne nõustamaks turiste Smile


RE: Üldine TAK arutelu - PETSS - 22.04.2009 19:33

Tolles mõttes Max il õigus,et hea kui inimesed raskel ajal saavad.Aga mul wäiksed kahtlused.Teades üldiselt kodanike uhkustunnet(olen küll hädas kuid sellise palga eest tööle ei lähe).Ja sinna minnaksegi ehk ainult wiimases hädas.Ennemalt võib sinna kokku tulla just mitte kõige parem kontingent.Mina näiteks küll ei usaldaks piletimüüki ja bussikoristamist säänsete kätte.Piletimüügist saadaw tulu omajagu suur(kus garantii ,et see ka TAKi jõuab?) ja bussi koristamisel võib ka bussist asju kaduma minna.Ehk näen asja liiga pessimistlikult?


RE: Üldine TAK arutelu - Heini - 11.05.2009 11:40

http://www.tallinnapostimees.ee/?id=117536

Minu arvamus asja kohta - see on täielik idiootsus... Ma tahaks näha, kuhu need reisisaatjad pannakse, sest reisijatele mõeldud "alas" neid väga näha ei tahaks, mööda bussi sõidu ajal ringi siblimas ka mitte.


RE: Üldine TAK arutelu - Max - 11.05.2009 12:40

(11.05.2009 08:47)Marek Kirjutas:  Tapselt sama nagu 3512 nadalavahetusel 63 liinil.

Tere päevast ütlen ma teile. 2362 alati töötab ainult 29 liinil, aga ma räägin 34A liinist !!!
(11.05.2009 11:40)Heini Kirjutas:  http://www.tallinnapostimees.ee/?id=117536

Minu arvamus asja kohta - see on täielik idiootsus... Ma tahaks näha, kuhu need reisisaatjad pannakse, sest reisijatele mõeldud "alas" neid väga näha ei tahaks, mööda bussi sõidu ajal ringi siblimas ka mitte.

Teie arvamus mulle eriti ei meeldi. Te peate mõtlema ka sellest, et hästi see, et inimesed saavad töö.