Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Lasnamäe tramm
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
Teema on huvitav, aga niisama siia skeeme kopeerida, mille juurest on selgitus ära jäetud, pole mingit mõtet. Näiteks kaks viimast skeemi, mis on võetud http://kaspar.yhistransport.eu/main.php galeriist, jäävad ilma selgituseta (kelle kava see on ja millal tehtud) täiesti hämaraks. Need skeemid on tegelikult joonistatud raamatu "Tallinna tramm 120" jaoks ja kui kedagi tõesti huvitab, millega on tegemist, siis sealt leiab põhjaliku vastuse.

Aga mis pildid siis Lasnamäe trammist võiksid olla? Äkki leian midagi??
täitsa nõus! Ehk seletad, mis pildid need on?
ma mõtlesin küll vastupidi - et kui teaks, mis laadi pilte võiks Lasnamäe trammist olla, siis otsiks. Mõned pildid on küll aastaist 1978-81 Lasnamäest, kui Laagna kanalit kaevati. Kui palju need trammiga on seotud, on iseküsimus. Mõne sellise võiksin Kaspari galeriisse välja panna küll.
Ega ma ise ei teagi. kogusin kokku, mis ma leidsin ja mis tundus vähegi asjalik. Ise ma ei jõua ära oodata seda trammi. Huvitav kuna see poliit tsirkus ja need lõputud tasuvus uuringud kord läbi saavad ja reaalselt koppa je reltsid maasse löövad?

Samas arvan, et plaan on vale. Seda "trammi" peaks rajatama kiirtrammine ning iga silla juures ei peaks peatus olema lasnamäel. See võiks omamoodi "metroo" olla. Bussid peaksid kindlasti teenindama trammiliini eelkõige. Või teine võimalus on, et peatuste juures oleks 2 paari rööpaid, mis laseks ekspress trammid mööda ja siis "kohalikud" võivad siis ju peatuda iga 100m tagant.
Ning ta peaks Maarduni minema. MITTE mööda Narva mnt. vaid otse. Maaalt kui vaja.

Lennujaama jupp. Huvitav kuidas see realiseeritakse? Ainus hea lahendus, mida ise ette kujutaks on see, et ta läheks maa alla tunnelisse Tartu mnt mäe juures (kus üks ots üles mäge läheb) ning tunnelist väljuma siis peale Ülemiste keskust ja seda Hotelli sealt. Siis ei jääks ta autodele jalgu ja annaks tõesti hea ühenduse lennujaamaga. Tegelt peaks kogu see ots maa all paiknema, kus ta ei jääks autodele, ehitistile ja muule jalgu. Ning ilm poleks ka probleem Tongue
Tegin väikese kaardi, mis näitab kuida minuarust peaks see tramm kulgema. Punane joon on tunnelis olev osa.[Pilt: Tallinn-lennujaama-trammi-maaalune-trass.jpg]
http://kaspar.yhistransport.eu/main.php?g2_itemId=923 - kuidas ma Lennujaama otsa ette kujutan.

Edelareisija

(03.12.2008 23:19)Kaspar Kirjutas: [ -> ]http://kaspar.yhistransport.eu/main.php?g2_itemId=923 - kuidas ma Lennujaama otsa ette kujutan.

1. Mis imeväega tramm Sossi mäest üles hakkab käima. Selleks on ikka jubedamalt tööd,süvendamist ja ümberehitust vaja teha. Usun et ka mõni hoone tuleb maha võtta,muidu ei mahuks tramm kuidagi autotee ja jalakäijatega sinna ära...
2. Ülemiste ristmikul Raudteetunnelit tuleb laiendada;
3. Tramm Lennujaama sinna külge,kuhu Sa liini joonistasid,sõita ei saaks. Seal on piiritsoon ja lennukid;
4. Tee mööda Keevise tänavat. Mis imega ületatakse Ülemiste raudteejaama mitmed rööpapaarid? Tavalist ristumist,nagu leiad Koplis Angerja ja Volta trammipeatuste vahelt,ei tuleks Ülemistel kõne allagi.
1. Sõidab ta seda ju Systra plaaniski.
2. Loogiline ju.
3. No asju saab muuta ja selle trammipeatuse saab sinna ära teha. Teisele poole on palju rohkem vaja igasugust arvutamist ja mõtlemist, et kuidas see tramm sinna sõitma hakkab.
4. Sild üle raudtee. Või tunnel raudtee alt läbi.
Tnx. lisasin esimesse postitusse.
http://www.epl.ee/artikkel/472341
TAK-i teemas sai praegune Tallinna LV mõne kaasfoorumlaste heakskiidu, kui parim võimalik LV bussiliikluse arenguks pealinnas, aga trammiliikluse arendamise seisukohalt...jätaks need krõbedamad sõnad siia kirja panemata....jäetakse isegi võimalikud ja väljapakutud eurorahad kasutamata, kuna LV lihtsalt ei taha, ei viitsi, ei suuda, ei oska ja üleüldse....käige parem jala Sad
Minu arust oleksks odav projekt Kopli trammi Pelgurada/linna viimine. Kasutada tuleks vana Harkuraudteeharu. Vaatasin ka sõiduaegu, võrreldes 40nenda liini bussiga oleks võit mõned minutid.
Ükskõik ,kes parajasti wõimul seda trammi ei tule nii ehk teisiti.Kust peaks linn wõi Eesti riik tolle summa ,mis eurorahadest puudu tulema, võtma?Siin sadatuhat muud asja teha.
Võibolla siis rohkem lootust kui nii linnas kui riigis samad erakonnad võimul.
Ei ole ka tollest tolku.Ma aru saanud ,et trammiteema tõstetakse päewakorda nii aeg ajalt,et siis jälle waibuda.Tegelikuses pole kellelgi soowi ja julgust sellise ülimalt kalli projektiga tegeleda.
See rong mis meile trammi oleks pidanud tooma on vist paraku ammu minema läinud jah. Tolleks oli NSVL. Siis pani suur kodumaa ise kõik asjad püsti, et proletariaadil ikka hea oleks. Praegu seisab kogu asi suures osas erakapitalil. Kõik mis riigi või linna finantsi peal on hingitseb niisama. Vaadake kasvõi tavalisi teid. Kahe-teeline Tartu maantee sirgub ka nii vaevaliselt, et enne hakkab Tallinna poolt lagunema kui asi Mäoni jõuab. Fakt on see, et erakapitali see tramm ei näe ja kui EU midagi annab, siis tuleb omalt poolt ka miskit juurde panna. Seda viimast aga ei kujuta ette kust võetakse. Pealegi on Tallinnas veel nii ropult palju asju mille ehitamist rahvas ammu ootab. Ülemiste ristmik, Haabersti ristmik, Russalka ristmik jne jne jne. Mingisugune trammiliin Lasnamäe pööbli jaoks ei ole isegi mitte teisejärguline vaid kuskil viiendas kümnes ehk.
(01.12.2008 23:33)6631 Kirjutas: [ -> ]ma mõtlesin küll vastupidi - et kui teaks, mis laadi pilte võiks Lasnamäe trammist olla, siis otsiks. Mõned pildid on küll aastaist 1978-81 Lasnamäest, kui Laagna kanalit kaevati. Kui palju need trammiga on seotud, on iseküsimus. Mõne sellise võiksin Kaspari galeriisse välja panna küll.

Tegelikult saab Lasnamäe trammist pilte olla - viimase Laagna tee silla kandis oli kunagi 80-90 vahetusel üks jupp rööpaid maas. Iseasi, kas keegi seda fotole on jäädvustanud.
(09.09.2009 14:33)Kaspar Kirjutas: [ -> ]Jaanus Mutli räägib Tallinna Postimehes, et tramm Lasnamäele nelja aastaga on täiesti reaalne.
Nagu ikka enne valimisi ja Lasnamäele, kuhu siis mujale. Tegelikult selles artiklis on üks huvitav ametikoht või eriala välja toodud= tuleviku uurija.
Nagu räägitakse "Tere jälle!"
http://rus.postimees.ee/?id=163627

kahjuks ainult vene keeles
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
Tagasiside URL