Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Arvelevõtmised, esimesed-viimased liinisõidud, mahakandmised
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
(02.01.2009 16:48)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Sasstak palun täpsusta Smile

Mis konkretselt?!?
Tehasenumbrid ja endised Taani numbrid.
2254 - Århus Sporveje 443
(02.01.2009 21:52)Oxygen Kirjutas: [ -> ]No see öeldi juba ammu välja. Tehasenumber 46175. Aga on ju veel 438-441. Ega äkki 440 ja 441 Tallinnas ka vastavaid numbreid ei kanna? Big Grin

1440 & 1441!!! Endised 440(46174) ning 439(46003)... Sulgudes tehasenumbrid
1139 millele joodik sisse sõitis
[attachment=41]
(03.01.2009 02:56)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(02.01.2009 21:52)Oxygen Kirjutas: [ -> ]No see öeldi juba ammu välja. Tehasenumber 46175. Aga on ju veel 438-441. Ega äkki 440 ja 441 Tallinnas ka vastavaid numbreid ei kanna? Big Grin
1440 & 1441!!! Endised 440(46174) ning 439(46003)... Sulgudes tehasenumbrid
Tegelikult on hoopis niimoodi:
1440 - 438 (46002)
1441 - 439 (46003)
2254 - 443 (46175)
3408 - 441 (46104)
3409 - 440 (46174)
Uute Scania lõõtsade osas hakkab ka jää liikuma - 2. VKO omadele juba numbrid (2335, 2337, 2338) ära jagatud.
1024 on mahakantud...
(14.01.2009 19:22)sasstak Kirjutas: [ -> ]1024 on mahakantud...
Mille peal 1024 juht nüüd hakkab sõitma
1024 oli lõpus minu teada ilma kindla juhita, (kasutati siis kui midagi katki oli ja oli vaja buss katkise asemele võtta, nähtud seal peal ühte nägu, kes 1064 peal muidu on) juht olevat saanud 1026-e , kui sealsed mehed 1443-e kolisid.
Ma ei tea kas seda just kasutati kui midagi katki oli, aga ta oli aktiivses kasutuses küll. Enamasti igal tööpäeval mina olen näinud teda 40 ja ka 23 olen päris tihti näinud.
Nooo, ju ma siis panin väheke rukkisse ja tal oli keegi kindel juht. Blush
No see buss vääris juba ammu pensionile saatmist. Lõõtsa alt kostsid sellised paugud, et kohe kohe läheb keskelt pooleks. Salong oli tal omamoodi huvitav. Tagumise ukse juures oli igavene suur tantsuplats mille keskel oli post. Teiste busside juures ei ole sellist asja täheldanud.
(14.01.2009 21:23)Oxygen Kirjutas: [ -> ]No see buss vääris juba ammu pensionile saatmist. Lõõtsa alt kostsid sellised paugud, et kohe kohe läheb keskelt pooleks. Salong oli tal omamoodi huvitav. Tagumise ukse juures oli igavene suur tantsuplats mille keskel oli post. Teiste busside juures ei ole sellist asja täheldanud.
3613 (või 3682) on kah tantsuplatsiga
(14.01.2009 19:22)sasstak Kirjutas: [ -> ]1024 on mahakantud...

Nii ta on - 1024 täna
Millest see tuleb, et seda siin lammutama asuti?
(15.01.2009 23:30)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Millest see tuleb, et seda siin lammutama asuti?

Lõõtsalaager aga...
Lappasin nüüd paar tundi järjest Automotos seda va ühistranspordi arhiivi lootuses oma paberimajanduses lünki täita, aga kahjuks see ei õnnestunud.
Kas keegi märkis kaks aastat tagasi toonaste uute Omnide esimesi liinipäevi? Puudu on 1451-1453 1455 1456 1458 2360 2364-2368 3823-3839.
Varsti saab hakata tuttuute lõõts-Omnide liinipäevi märkima, esimesed 4 "pääsukest" juba Scanias ettevalmistust saamas. Suuri erinevusi võrreldes viimase seeria lühikestega pole, armatuuril on näidikuid vähem, esimesed rattakoopakastid on madalad ja laiad (heida või pikali!) ning kütusepaagid on lõõtsa ees istmete all. Siit leiab mõne pildikese ka.
Mutli lubas ju täismadalapõhjalisi need ei paista nagu olevat
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Tagasiside URL