Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Taisto erinevad firmad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
(14.02.2010 11:16)Martti Kirjutas: [ -> ]Üks kolmest Taisto "vanakooli" VanHoolist on müügis, praeguseks on veel ainsana sõidus 136ARL.
Aga kuidas on lood 012ARV-ga? Sõidab siiani? Ise pole ammu kohanud.
(14.02.2010 11:21)Taylor Kirjutas: [ -> ]
(14.02.2010 11:16)Martti Kirjutas: [ -> ]Üks kolmest Taisto "vanakooli" VanHoolist on müügis, praeguseks on veel ainsana sõidus 136ARL.
Aga kuidas on lood 012ARV-ga? Sõidab siiani? Ise pole ammu kohanud.
Viimati oli reservbussina käigus, aga Martti viidatud müügikuulutus on üleval vast juba aasta kui mitte kaks.
(14.02.2010 11:30)Siim Kirjutas: [ -> ]
(14.02.2010 11:21)Taylor Kirjutas: [ -> ]
(14.02.2010 11:16)Martti Kirjutas: [ -> ]Üks kolmest Taisto "vanakooli" VanHoolist on müügis, praeguseks on veel ainsana sõidus 136ARL.
Aga kuidas on lood 012ARV-ga? Sõidab siiani? Ise pole ammu kohanud.
Viimati oli reservbussina käigus, aga Martti viidatud müügikuulutus on üleval vast juba aasta kui mitte kaks.
012ARV ei sõida enam(võib-olla tehakse korda veel, eks aeg näitab), sain ka sellega sõita kui tuli üht Neoplani asendama Valgamaal.
(14.02.2010 11:34)Martti Kirjutas: [ -> ]
(14.02.2010 11:30)Siim Kirjutas: [ -> ]
(14.02.2010 11:21)Taylor Kirjutas: [ -> ]
(14.02.2010 11:16)Martti Kirjutas: [ -> ]Üks kolmest Taisto "vanakooli" VanHoolist on müügis, praeguseks on veel ainsana sõidus 136ARL.
Aga kuidas on lood 012ARV-ga? Sõidab siiani? Ise pole ammu kohanud.
Viimati oli reservbussina käigus, aga Martti viidatud müügikuulutus on üleval vast juba aasta kui mitte kaks.
012ARV ei sõida enam(võib-olla tehakse korda veel, eks aeg näitab), sain ka sellega sõita kui tuli üht Neoplani asendama Valgamaal.
Mis konkreetsel isendil siis viga on, et "võib-olla tehakse korda veel"?
(14.02.2010 12:00)Siim Kirjutas: [ -> ]
(14.02.2010 11:34)Martti Kirjutas: [ -> ]012ARV ei sõida enam(võib-olla tehakse korda veel, eks aeg näitab), sain ka sellega sõita kui tuli üht Neoplani asendama Valgamaal.
Mis konkreetsel isendil siis viga on, et "võib-olla tehakse korda veel"?
Visuaalse vaatluse põhjal kerge avarii, üks esituli on katki, aga kerel mitte midagi väga lootusetut ei tundunud olevat(eks Taisto remondimehed ole seda olukorda loomulikult pädevamad hindama).
(14.02.2010 15:43)Martti Kirjutas: [ -> ]
(14.02.2010 12:00)Siim Kirjutas: [ -> ]
(14.02.2010 11:34)Martti Kirjutas: [ -> ]012ARV ei sõida enam(võib-olla tehakse korda veel, eks aeg näitab), sain ka sellega sõita kui tuli üht Neoplani asendama Valgamaal.
Mis konkreetsel isendil siis viga on, et "võib-olla tehakse korda veel"?
Visuaalse vaatluse põhjal kerge avarii, üks esituli on katki, aga kerel mitte midagi väga lootusetut ei tundunud olevat(eks Taisto remondimehed ole seda olukorda loomulikult pädevamad hindama).
LKFi andmetel osales 012ARV selle aasta jaanuaris liiklusõnnetuses (buss oli nn kannataja pool selles). Nii, et veel kuu aega tagasi see veel liikus.
(17.02.2010 23:18)Regardman Kirjutas: [ -> ]http://www.fotobus.msk.ru/photo/129637/ üks tundmatu Venes.

038AOH
http://www.fotobus.msk.ru/photo/238011 ehk Steve või keegi teab, millega tegu?
(23.03.2010 19:06)Taylor Kirjutas: [ -> ]http://www.fotobus.msk.ru/photo/238011 ehk Steve või keegi teab, millega tegu?

Ei tea, aga pakun 160VLP. Minu mäletamist mööda oli too ainus Taisto kollane Neoplan, millel oli firma nimi sinises kirjas. Aastaarv klapib ka.
Kas 222VAF veel sõidab ?
(25.03.2010 10:01)Made2Drive Kirjutas: [ -> ]Kas 222VAF veel sõidab ?
Peaks veel elus olema.
Kas on tõsi, et ma saan homme hommikul 7.15 taistoga pärnust tallinnasse 30 kr-ga ?
(26.03.2010 18:51)Made2Drive Kirjutas: [ -> ]Kas on tõsi, et ma saan homme hommikul 7.15 taistoga pärnust tallinnasse 30 kr-ga ?
Ikka vast 50.- kulub ära: http://www.taisto.ee/news.show.php?id=158 , kliendikaarti soodustus peale selle.
Kas liini 112 Tallinn-Antsla ja liini 74 Võru-Tallinn pühapäeva õhtust välumist teenindatakse kahe juhiga? Antsla liini puhul on puhkeaeg Antslas ainult 15min ja Võru liinil Tallinnas veelgi vähem - ainult 10min. Antsla liin kestab 9h 15min, puhkeaeg 15min ja Võru liin kestab 7h 15min, puhkeaeg 10min. Tiba palju vist et ühe juhiga sõita?
Eile juhtusin nägema selle Võru liini vahepeatust Tallinnas, saabus 20.40, lasi reisijad maha ja otse posti alla, kust ta 20.45 uuesti Võru poole teed alustas.
(29.03.2010 16:46)ziepniekkalns Kirjutas: [ -> ]Kas liini 112 Tallinn-Antsla ja liini 74 Võru-Tallinn pühapäeva õhtust välumist teenindatakse kahe juhiga? Antsla liini puhul on puhkeaeg Antslas ainult 15min ja Võru liinil Tallinnas veelgi vähem - ainult 10min. Antsla liin kestab 9h 15min, puhkeaeg 15min ja Võru liin kestab 7h 15min, puhkeaeg 10min. Tiba palju vist et ühe juhiga sõita?
Eile juhtusin nägema selle Võru liini vahepeatust Tallinnas, saabus 20.40, lasi reisijad maha ja otse posti alla, kust ta 20.45 uuesti Võru poole teed alustas.
Liin 112 oli umbes aastataguse bussijuhtide töö- ja puhkeajaga koooskõlas, sest sel liinil on Tartus mõlemal suunal 15 minutit seisuaega. Järjest võis sõita 4,5 tundi, mille järel tuli teha 45min paus, mille võis jagada vähemalt 15 minutilisteks tükkideks. Nüüd on tehtud töö- ja puhkeaja määrustikku muudatus, mille kohaselt võib 45min vaheaega jagada vaid 30-ks ja 15-ks minutiks. Ei ole jurist, et täpselt väita, aga mulle tundub, et enam see kooskõlas päris pole õigusaktidega.

Liinil 74 Tallinnas seisu 10 minutit, 15 minutist peaks piisama, et kõik korrektne oleks. Kuna see kiirliin, siis on tehtud plaan Tartu-Tallinn vahel nii kiireks kui Maanteeamet (või MKM) välja annab (2h25min), samas on bussifirma arvestanud, et bussijuhid sõidavad plaanist 5min alati ette. Kui 15min Tallinnas ei seisa, siis on tõesti see õigusaktidega vastuolus.
Taistoga olen Tallinnast Tartusse saanud 1h 45min 2001.aastal,see vist jääbki rekordiks.
(30.03.2010 13:48)markot Kirjutas: [ -> ]Taistoga olen Tallinnast Tartusse saanud 1h 45min 2001.aastal,see vist jääbki rekordiks.

Keskmine kiirus 106,3 km/h? Natuke ulme pole?
Või on see mõeldud linna piirist linna piirini? See on veidi reaalsem, aga ka sel juhul pidi juht stabiilselt 110kmh hoidma ning Adaveredest ja Neanurmedest täislauluga läbi laskma.
(30.03.2010 18:59)mustninja Kirjutas: [ -> ]
(30.03.2010 13:48)markot Kirjutas: [ -> ]Taistoga olen Tallinnast Tartusse saanud 1h 45min 2001.aastal,see vist jääbki rekordiks.

Keskmine kiirus 106,3 km/h? Natuke ulme pole?
Või on see mõeldud linna piirist linna piirini? See on veidi reaalsem, aga ka sel juhul pidi juht stabiilselt 110kmh hoidma ning Adaveredest ja Neanurmedest täislauluga läbi laskma.
Miks ulme, kui piirajat polnud bussil ja sõiduhoos juht...
(30.03.2010 19:22)Siim Kirjutas: [ -> ]
(30.03.2010 18:59)mustninja Kirjutas: [ -> ]
(30.03.2010 13:48)markot Kirjutas: [ -> ]Taistoga olen Tallinnast Tartusse saanud 1h 45min 2001.aastal,see vist jääbki rekordiks.

Keskmine kiirus 106,3 km/h? Natuke ulme pole?
Või on see mõeldud linna piirist linna piirini? See on veidi reaalsem, aga ka sel juhul pidi juht stabiilselt 110kmh hoidma ning Adaveredest ja Neanurmedest täislauluga läbi laskma.
Miks ulme, kui piirajat polnud bussil ja sõiduhoos juht...
Teades Tallinn-Tartu trassi seisukorda aastal 2001 ja liiklustihedust arvan küll, et asi kisub natuke luulenurgaks siin. Samal aastal elasin üle enda kõiga hirmutavama bussisõidukogemuse liinil Viljandi-Tallinn ja ka Taisto bussis (129AKI kui kellelegi midagi ütleb). Aeg tuli bussijaamast bussijaama 1h 42min, kusjuures juht terve tee seletas ühe õliga ning mainis ka muuseas, et laseb põhjagaasiga. Võttes arvesse Tallinn-Tartu pikemat vahemaad ja asjaolu, et Tartu linna piirist bussijaama sõitmiseks kulub ca 10 min kauem, kui on sama teekond Viljandis, siis toosama kamikaze oleks teinud tln-tartu otsa 2h 5min. Siit järelduvalt pakun, et 1h 45min on võimalik saada ainult öisel ajal ja linnasõitu mittearvestades. Aga noh, samas ei ole miski võimatu. Homme tõuseb päike läänest ja pole ei Tallinnat ega Tartut enam olemas.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Tagasiside URL